YORUMLAR
Toplam 36 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 27 Şubat 2013 Çarşamba 01:37

Gülmekten kırılacağım bu saatte adam benim çerkes olmadığıma da karar vermiş:))Milletten bahsediyorsan kafatasından nasıl anlayacaksın milleti:)Sen değil e gülüm senin ağababaların gelse benimle uğraşamaz ve uğraşamadı da:)Millet ırkla tarif edilmez Millet diyen Kürt Türk,Çerkes Arnavut ayırımı yapmaz şu şundan üstündür demez!Zira hiçbir ırk yada insan ir diğerinden üstün değildir. aynı otogaz istasyonundan doldurulan ir dolu auk insan burada ahkam kesiyor ama kendileri ile ile çelişiyorlar.

Yorumu oyla      55      55  
abdulrezzak 27 Şubat 2013 Çarşamba 00:10

Yaa helal olsun be bu kadar internet cahilini arasanız bulamazsınız.Başlrında da TOTEM denilen o adam var.Bugün IRKÇI OLAN sensin TOTEM,SEN.Biz bir MİLLETten bahsediyoruz sen ısrarla gelip ÇERKEZİM diyorsun,Çerkez falan da değilsin sen.Eeee sıkıldım ben bu adamdan.İnternetten iki bilgi almış gelmiş buraya.Seninle mi uğraşacağım ben...

Yorumu oyla      63      53  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 23:55

Bir kanalda psikiyatri programı var.Konu damgalama ve buna örnek:MEMLEKETİ satacaklar...Çağrışım yaptırıyor....Yalakalar yandaşlar makarnacılar...HERKESE bir damga...

Yorumu oyla      57      56  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 23:48

Türklerin gözü "badem" şeklindeymiş:)))

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 23:34

25 milyon insanın kanından sorumlu alman askerini anlayan ABDUL bey sen ALMAN askerini anlayabilirsin ama biz seni anlamayız.BİZİM kriterlerimiz ALman askerinin fikirlerine uymaz...Kafası ölçülen 64 bin kişi mezardan çıkarılanlar da çok.Kasıt olmadan sayıda hata olması 64 BİN DENEK GEÇEĞİNİ değiştirmiyor.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 23:28

Prof. Dr. Afet İnan önderliğinde, Türk milletinin ırksal yapısının tespiti amacıyla 1937 yılında büyük bir araştırma yapılmıştır. Bu araştırma daha sonra ‘Türk Irkının Vatanı Anadolu (64.000 Kişi Üzerinde İnceleme) adıyla yayınlanmıştır. Buna göre Türkler, Beyaz Alpin Irktan’dırlar. Alpin Irk ise Beyaz Irkı oluşturan dört büyük Irk grubundan biridir. Türk kafatası brasikefal, burun yapısı ise leptorrhine (dar-düz)’dir. Gözler ise diğer Güney Avrupa Halklarında olduğu gibi ‘badem’ şeklindedir

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 26 Şubat 2013 Salı 23:25

diyebilecek kadar cahil ve kötü niyetlisin. Irkçılık günümüz çağdaş dünyasında lanetlenen ve en büyük tehlike olarak görülen bir hastalıktır.Artık saçmalamayı bırakın ve kendinize gelin. Herkesi cahil ilan ederken kendi cehaletinizi gidermeye ve biraz okuyup araştırmaya çalışın.Ve aslında biliyorum ki siz gibi fikri sabitlere ne desem boş.

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 23:25

"Bu kadar bilgisiz bir kadın bir yerlerden bir şey ezberlemiş gelmiş oraya..." Bu üslup 3y ci üslubun sarımsak gelin meselesindeki kırk günlük sürensinin ilerlediğini gösteriyor...brakisefal teleffuzuyla ve dil bilmekle aydın olunmaz.Kendi 1000 yıllık yazısını okuyamayanların ingilizce bilmeleriye "onör" ne garip...

Yorumu oyla      56      53  
TOTEM 26 Şubat 2013 Salı 23:23

allah aşkına cehaletten bahsedip kendi cahilliğini ortaya dökme o dönem yapılan evet tüm dünyada yapılan ancak bugün lanetlenen bir kafasçı ırkçılık tı şimdi sen bunu bilimsel araştırma diye yutturmaya çalışma neden sürekli gerçekleri eğip büküp kıvırmaya çalışıyorsunuz? bu yüz karası bir eylemdi tek haklı olduğun konu o dönem dünyada bunun yani kafatasçı ırkçılığım moda olmasıydı.vesselam 22.34 teki vatandaş sen kendi cehaletine bak Çerkes ethem yunanlılarla irlikte türk ordusuna karşı savaştı-

Yorumu oyla      54      52  
abdulrezzak 26 Şubat 2013 Salı 23:08

Lütfen biraz inceleyelim,biraz okuyalım.Bu dediğiğiniz olayı dünyada herkes yapmıştır ve bunun adı"KEMİK BİLİMİ"dir. "Antropososyoloji ya da fizikantropoloji nedir hiç duymadılar mı? Homo Europeus, Homo Alpinus, Homo Mediterraneus nedir hiç mi merak etmediler?"(Alıntıdır).Neyse sevgili arkadaşlar lütfen biraz araştıralım.

Yorumu oyla      56      50  
abdulrezzak 26 Şubat 2013 Salı 22:34

16:27 de yazan arkadaş,şu an saat 22:26 ve CNN de Nagehan alçı bu kullandığınız 64 kelimesini kullandı.Gerçi senden daha insaflı davrandı ve 64 dedi sen onu binledin.Ama o kadın bunları söylerken"Brakisefal"kelimesini bir türlü telafuz edemedi.Bu kadar bilgisiz bir kadın bir yerlerden bir şey ezberlemiş gelmiş oraya.Bu tartışma hangi tarihte ve ne için olmuştur.Bunun izahı buralara sığmayacak kadar geniştir.Bu yapılan kafatasçılık değil bir kökenin varlığını belgelemeye çalışmaktır.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 16:27

Mezarlardan 64 bin kafatası çıkarıp Türk ırkının özelliklerini anlamaya çalışan bir düşünce elbette bugün de ulusalcı olacaktır.Silah ve bastırma metotlarının dışında bir yolu onur kırıklığı olarak görecektir.Bu düşünce kendi partisindeki ılımlı insanları da tek parti kafasına dönüştürürse hiç şaşmam...

Yorumu oyla      55      56  
TOTEM 26 Şubat 2013 Salı 15:28

Bazı insanların içerisine düştükleri kin nefret ve çirkefi üzüntü ile seyrediyorum. Hala maaşlı eleman ve makarna muhabbeti.bu ucuzluk insanı çaresiz bırakıyor.Neden insanlar bu kadar dar beyinli,saldırgan ve çirkin olmayı seçer gerçekten bilemiyorum.Sadece üzülüyorum ve insanlardan ümidimi her geçen gün daha da kesiyorum.

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 13:08

Talat Atilla BEY'in yazısından :KILIÇDAROĞLUNUN ÖNÜNDE YUMRUKLAŞMA "Tezcan, Tanrıkulu’nu Kürtçülük yapmakla suçlarken, Tanrıkulu da Tezcan’ı faşistlikle itham etti. Sözlü tartışma küfürleşme boyutuna gelince Tanrıkulu, Tezcan’ın üzerine, Tezcan da Tanrıkulu’nun üzerine yürüdü. Araya kimsenin girmesine fırsat vermeden birbirlerine yumruk vurmaya başlayan iki CHP’linin de suratlarında kırmızılıklar ve yaralanmalar oluştu." CHP başka fikirlere karşı budur.DEVletin derin kurumudur.Ne çözümü!!!

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 12:17

TÜRK TİME'dan bir haber :"TÜSİAD Başkanı Muharrem Yılmaz, "İmralı süreci diye adlandıran sürecin barış ve huzurun tesisine yardımcı olacağını düşünüyoruz" dedi." MAKARNA almıştır mı diyelim,kana kan mı diyelim,fakirlerin çocuğu vuruşsun mu diyelim ????

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 11:32

maaşlı maşalara bir link, ve, KARARTMA UYGULAMASINLAR YETER ARTIK. http://www.turktime.com/haber/Ugur-Dundar-Asil-Hedefi-Yazdi-/213452

Yorumu oyla      61      49  
hulya 26 Şubat 2013 Salı 10:38

Yapılan pazarlık Apo ile Türk milleti arasında değildir.Yapılan pazarlık Türk Milleti ve Apo'yu teslim edenler arasındadır.Buradan barış çıkabilir ama nasıl? Apo'yu teslim edenler artık çok üzüldükleri için insan öldürmekten vazgeçmiş olabilirler.Onlar öldürmezse zaten barışığız biz.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 26 Şubat 2013 Salı 10:28

Barış'ı Apo'nun mülkü sananlara ve sanmamızı isteyenlere ALLAH akıl fikir versin.Apo'yu tuttular 99'da teslim ettiler.Teslim edenler iyi bakın,bakmazsanız kontrol edeceğiz bize lazım dediler.Koca 14 yıl baktık.Onun için harcanan her kuruş çöpe giden milli servettir.14 yıl boyunca masraflarınıda bize yükledikleri Apo üzerine planlar yapıldı.Pazarlık yapılabilsin diye pak masum yiğitler insafsızca öldürüldü.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 26 Şubat 2013 Salı 08:48

BÜlent BEY bakın Apo Pervin Buldan'a ne diyor:"Biz 30 seneye yakındır savaşıyoruz ve bu uğurda 100 bine yakın Kürt heba edildi. Şu anda onların acısını ben yüreğimde hissediyorum. Silahla nereye gelebildik, savaşarak ne elde ettiğimizi zannediyorsun? Sonuç olarak geldiğimiz noktayı savaşarak mı elde ettiğimizi düşünüyorsun? Neticede şu anda gelinen süreç İslamcı bir partinin uygulamalarıyla düzeltiliyor. Buna destek olmak gerekmez mi" diye çıkışıyor Pervin Buldan'a." ÇÖZÜM tek ÇARE...BARIŞ...

Yorumu oyla      54      54  
TOTEM 26 Şubat 2013 Salı 00:22

Yerleştirsin? Bir parça makul ve mantıklı olun.Kimse birbirini dinlemiyor herkes dur şuna bir çakayım havasında neden birbirinize kişisel saldırılarda bulunuyorsunuz? Birbirimizin sinirlerini bozarak nasıl bir sonuç ve görüntü veriyoruz biliyormusunuz? Objektif ve sağduyulu biri yorumlarımızı okusa bize şu teşhisi koyar;Bir dolu takıntılı,saplantılı ve militanlaşmış ebleh birbirlerini yiyor der.Haksızmıyım?Lütfen daha çok fikir,daha az kişisellik ve kırıcı söylem ne dersiniz?

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 26 Şubat 2013 Salı 00:18

Lütfen ama lütfen arkadaşlar birbirimizi alt etmeye yada birbirimizi düşman belleyip saldırma yerine sağlıklı analizlerle tartışmayı olgunlaştırmaya çalışalım.Herkes birbirini aynı şeylerle suçluyor.Yok sen oradan icazet aldın yok sen şunun yalakasısın gibisinden sözler bizi nereye götürür.Burada paralı yorumcu hatta Ajan olduğumu bile dile getirenler oldu insaf be arkadaşlar hepimiz sıradan vatandaşlarız hem burada olan üçbeş kişiyi etkilemek için hangi yapı para verip adam tutsun yada Ajan-

Yorumu oyla      54      53  
abdulrezzak 25 Şubat 2013 Pazartesi 23:29

14:30,ben demogoji yapmam.Yazacağım bir şeyler varsa yazarım.Senin gibi ortaya laf da atmam.CHP nin hangi iktidarı(!)döneminde kimler faili meçhule gitmişse,kim kimin ayağını kırmış ise yazar mısınız?Bu sitede yorum okumak için insanın çelik gibi sinirleri olmalıymış.Burada kimse yorum falan yazmıyor herkes aldığı dersin hakkını vermeye çalışıyor.

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 25 Şubat 2013 Pazartesi 15:32

Ancak ekonomi diyorsunuz kötü diyorsunuz sayın yazar biz dünkü çocuk,aptal yada fikri sabit militanlar değiliz görebiliyor mukayese edebiliyoruz şükür sonra imralı sürecine giriyorsunuz bu mevzu sizin partide tam bir çorba işte bu yüzden bu mevzulara girince inandırıcılığınız kalmıyor.Suriye konusunu ele alın bakın destek vereli,m haklı olursunuz yada yaratıcı olun,Sendikalardan ama memur değil işçi sendikalarının halinden bahsedin ancak sizler sürekli aynı sakızı bıkmadan çiğniyorsunuz.

Yorumu oyla      55      60  
TOTEM 25 Şubat 2013 Pazartesi 15:30

Enteresan!!15.16 da yazan arkadaş ben değilim:) ama okurken ben bile biran şüpheye düştüm:)daha önceki yorumlarınıda okudum onlara da aynen katılıyorum böyle bir yorumcu görmek çölde vaha görmek gibi oldu benim için.Ve bakın sayın yazar,işin ana damarı bu! Doğru ve iyi olan şeyleri de eleştirdiğiniz için haklı olduğunuz eleştirileriniz de arada kaynıyor.Mesela bu haftaki yazınıza Ekonomiyi Çözüm konularını falan karıştırmayıp salt dış politika üzerine yazsaydınız bende desteklerdim-

Yorumu oyla      55      59  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 15:16

İyi Güzel ,Zamanaında Çalışma Bakanı Anasol M hükümetinde ,emekli maaşlarının ÖDENEBİLECEĞİNİ bildiriyor,3,5 Milyar dolar için IMF kapısında idik,gecelik faizler 2001 krizinde % 7000 idi,Enflasyon rakamları ,banka kredi faizleri yıllık % 70 80 lerde idi ben mi yanlış hatırlıyorum,Zaman mı çabuk geçti ,herşey kötü demekle olmuyor ,herşey iyide değil ama bahsettiğiniz kadar ekonomik açıdan kötü değil,Ama Dış Politika konusunda sonuna kadar haklısınız.

Yorumu oyla      57      62  
TOTEM 25 Şubat 2013 Pazartesi 14:34

Yandaşlarınız karşı çıkmadı mı? Genel başkanınız tuhaf bir şekilde DHKP-C operasyonunda savcıyı beklemediler gibisinden bir şeyler geveleyip saçma bir şekilde sahip çıkmadı mı?Ekonomiden dem vuruyorsunuz Allah aşkına hangi dönem Türk ekonomisi bu derece güçlü ve istikrarlı oldu?Ben yıllardır yoruldum,burada mesnetsiz ve vicdan muhakemesi yapmadan sallayanlara dert anlatmaya çalışmaktan yoruldum!Sizler muhalefet etmiyorsunuz böyle muhalefet olmaz.Sadece kendinizi küçük düşürüyorsunuz.

Yorumu oyla      54      61  
TOTEM 25 Şubat 2013 Pazartesi 14:31

Sürekli kaybediyorsunuz. Sürekli bildik popülist ve beylik sözlerle ve suçlamalarla siyaset olmaz Siyasetçi hatta ana muhalefet partisinin bir vekili iseniz ortaya bir alternatif fikir koymalısınız. Chp gelince herkesin aklına İktidar ne dese karşı çıkan ama ortaya hiç bir şey koymayan bir parti geliyor Tutarsızsınız ve emin olun halk bunu görüyor.Pkk konusunda sallamayın boşuna Sayın vekil kör yada sağır değiliz! Kck tutuklamalarını protesto edenlerin başında sizin vekil arkadaşlarınız ve-

Yorumu oyla      53      61  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 14:30

Ziyaretle verdiği destektir.REZZAK BEY!demagoji gerekmez.AYAKLarını bile kırıyorlar bu yolda.Bana arkadaşını söyle

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 25 Şubat 2013 Pazartesi 14:27

Sayın yazar öyle bir tablo çizmiş ki Eğer Türkiye de yaşamasam ve bu ülkede geçmişte de bulunmamış olsam vay anasını bu ülke yi yönetenler bu ülkeyi mahvetmişler derdim! El insaf sayın vekil el insaff! Biliyorum bu sayfalarda ne yazsanız brova haklısın hatta yok dahada beter bunlar gibisinden destekler alıyorsunuz ancak eğer seçmen kitleniz eğer buradaki üçbeş kendini bilmez ve herkesi maaşlı ilan edip ona buna saldıran insandan ibaret sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz ve hep bu yanılgıdan dolayı

Yorumu oyla      53      55  
abdulrezzak 25 Şubat 2013 Pazartesi 13:09

11.22 ideki arkadaş,yazdıkların pek anlaşılmamakla beraber CHP yi 17 bin faili meçhulun sorumlusu olarak gösterdin,doğru mu anlıyorum.Eğer doğru anladıysam CHP 1950 den beri 17 bin kişiyi öldürecek kadar ne zaman iktidarda kaldı?Her gün bir kişiyi öldürseniz kaç sene yapar?Son derece ciddi bir suçlama yapıyorsun,biraz ciddiyet gerekmez mi?

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 12:36

PKK yı ve APO'yu yıllarca besleyen ve hala da besleyip sınırlarımıza dizen RUS destekli SURİYE'nin(halkın değil) yönetiminin nesini saVUNUYORSUNUZ???ESADLAR iki halkın da düşmanı bir FİRAVUNDUR.Mübarek,Kaddafi, ESAD BUNLARA mı lider diyorsunuz???Bunlar zalimlerdi...

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 11:46

MİLLETİNE illet olan kafa, yorumcuya maaşlı maşa der.ÇÜNKÜ BAŞKA fikre tahammülleri yoktur CHP budur işte...yorumcuya maaşlı maşa der.KİMSİN SEN YA...muhatap almıyorum kendin çalıp oynama...maaşlı maşaymış şuuraltın maaşla DOLU...

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 11:22

DEĞERLİ Bülent BEY'e Bir sORU,aşağıda twitte sizi ve Faik Tunay'ı Binnaz Hanımı parti dışı gören emekli tipler CHP nin eskimez ve değişmez yüzüdür.SORU şu DÜNYADA CHP GİBİ 17 bin faili meçhulün olduğu bir ülkede CUmhurbaşkanına suikastten hükümeti devirmeye yönelik internet sitelerine illegal bir yapıyı ziyaret eden SÖZDE SOL bir PARTİ VAR MIDIR??? CHP devlettir doğru ama DERİNDİR.değişimin engelidir.SİLİVRİDE ayağını kıran SAYLAV bunun örneğidir.CHP devletin derin sivil görünümlü kurumudur..

Yorumu oyla      61      53  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 11:06

maaşlı maşalar artık aleni yapıyorlar "görev"lerini, yorumlarda son günlerde daha önce hiç görmediğimiz "parlakzeka"lar fışkırıyor. Tek amaç BEBEK KAATİLİyle pazarlık masasına oturanların önünü açmak, ülke elden gidiyor ne gam. Tepkileri bastırmak, yetmezse alaya almak, o da yetmezse yorum sayfalarının kapatılmasına yol açacak sadırganlıklara çanak tutmak görevleri.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 25 Şubat 2013 Pazartesi 10:53

Saygıdeğer Bülent Bey ESKi CHpli Bakan SOLun içindeki istihbaratçı KAYNAK deşifre olunca görevi başkası aldı demişti.BU Yeni BAY da görevi bitince klasörlerle pompalanan zoraki lider kemal bey de BERFO anaları ağlatan ERGENEKONA sözcü oldu.CHP devletin herhangi bir kurumu gibidir.VE ESKİ TÜRKİYEYİ temsil eder.DEĞİŞİME DÖNÜŞÜME karşıdır.AKLI HALA ezan da örtüdedir.Türklerle Kürtler eşit olamazdadır.Chp DERİN yapının BİR kurumudur.DEĞİŞEMEZ değitirmez.SADECE ELEŞTİRİR MAhkemelere KOŞAR.HALKSIZDIR.

Yorumu oyla      61      51  
hulya 25 Şubat 2013 Pazartesi 10:35

Sayın Kuşoğlu siz Başbakanı anlayamazsınız çünkü sizde Ticaret Kafası yok:)

Yorumu oyla      56      51