YORUMLAR
Toplam 284 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 24 Ocak 2013 Perşembe 18:05

Belgeli bilgi göreceli değildir hanımefendi,bilgidir.Yazdığınız bütün tarihi notları okudum ve hiç bir şey söylemedim.Bilgi bilgidir dedim.Ama siz benim yazdıklarımın hepsine bir kulp buldunuz.Hatta en son yazdığıma"Batasıca tarih"demişsiniz.Olabilir...Bu arada bir cümleniz daha var ki;"O KALIN kafanız almıyor değil mi?"Eee ne de olsa hanımefendisiniz(!)Bu cümleyi burada hiç bir erkek yorumcudan duymadım.Uzatmayın ve o cümlenizi düşünün ve kendinizi sorgulayın biraz.Burada hanımefendiler var...

Yorumu oyla      53      49  
FRONTAL 23 Ocak 2013 Çarşamba 09:41

Misafir rumuzu altına sığınıp, kendi fikirlerinize bile sahip çıkmaktan korkan birisiniz.Ve ben burda herkese hak ettiği muameleyi yapıyorum.O beğenmediğiniz osmanlı, bir imparatorluktu yaşandı ve bitti.yerine TÜRKİYE CUMHURİYETİ KURULDU.21:01 bana şahsım adına sakınn! bu tür yorum yazıp yollamayın ve gercekten bu sefer tepkim çok sert olur.Editöre sesleniyorum lütfen şahsıma yönelik bu tür yorumları yayımlamayınız. SAYGILAR.

Yorumu oyla      53      50  
FRONTAL 23 Ocak 2013 Çarşamba 09:36

20:15 "Benim yazdığım tarih,tarihtir Frontal Tayyip tarafından emirle yönlendirilmiş değildir.Anlamadın değil mi?Boş ver,anlamasanız da olu" Siz herkesi kendiniz gibi 3 yaş zeka seviyesindemi sanıyorsunuz? Demek tarih RECEP TAYYİP ERDOĞAN tarafından yönlendiriliyor:) Başbakandan öncede türklerin şanlı tarihi OSMANLI idi,başbakandan sonrada yine türklerin şanlı tarihi OSMANLI dır.Bunu o kalın kafanız almıyor değilmi? Siz TÜRK değilsiniz eğer olsaydınız tarihinizi inkar etmezdiniz.Siz burda -

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 23:39

Ne anlatiyorsunuz 200 bilmem kac tene yazilan yorum da bir tane ise yarar yorumvokusaydim bu yorumu kesinlikle zahmet edip yazmazdim.Bazen Frontal kardesimiz ciddi ciddi bir sey yazmaya kalksa,isi yayindan cikarmak istiyenler basliyor sulandirmaya.Elimde M.A.Ersoyun bir kitabi var.Bir yerinde cumhuriyetin ilk yllarinda hayatinda ilk olarak cuma namazinda memur gorunce agladigini yazmis.Daha ben Ne Mutlu Turkum diyerek niye gunaha gireyim ki..!!!

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 23:15

Ooooo ne oluyor yahu...

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 21:01

Frontal hanım,neden size olan hayranlığımdan rahatsız oluyorsunuz.Oysa ben samimiydim dediklerimde,yorum tarzınızdan, cesur ve karakteri düzgün bir bayana benziyorsunuz, sizi tanımayı isterdim, sevgiyle kalın hanımefendi.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 20:15

Frontal bir bayana yakışmayacak kadar saygız ve düzeysiz tartıştığını daha önce sana söylemişlerdi.Haksız değillermiş.Benim yazdığım tarih,tarihtir Frontal Tayyip tarafından emirle yönlendirilmiş değildir.Anlamadın değil mi?Boş ver,anlamasanız da olur!.Eğer Osmanlıya hala ceddim diyorsanız yere batsın Osmanlı.Allah için bir kere"TÜRK"ve "TÜRKÜM"lafı çıksın ağzınızdan be Osmanlı eskileri.Tayyip demiyor diye siz de demiyorsunuz değil mi?

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 22 Ocak 2013 Salı 17:20

12:10 Yorumlarınızdan nasıl seviyesiz, tutarsız, ve saygısız biri olduğunuz anlaşılıyor.Bende sözümün arkasındayım sizin o devşirme, çarpıtma tarih bilginiz batsın!Hulya sana gelince; sana burda bişiler anlatmaya çalışıyorum, ama sen anlamıyorsun.Tutarsız davranışların yüzünden sana ne desemde ben sadece kendimi yorduğumla kalacağımı biliyorum, çünki sen ümitsiz vakasın.HAYIRLI AKŞAMLAR.

Yorumu oyla      56      53  
TOTEM 22 Ocak 2013 Salı 15:10

Allahım neydi günahım diye bir şarkı var ya senin yazını okuyunca bu şarkıyı söylemeye başladım:)Ben acaba ifade özürlümüyüm yoksa karşımdakiler anlama özürlümü?Ben sana Çocuklarımız emperyalist devletlerin oyuncağı olsun mu dedim.Sen emperyalist devletlere karşıyım de sonrada onların yapmak istediği tüm eylemlere destek ver!Ben sana kendi değerlerine sahip çık diyorum sen onların istediği gibi değerlerini yok sayıyorsun.Seni değerlerinden uzaklaştırıp asimile etmek istiyorlar diyorum.Anla artık

Yorumu oyla      55      52  
hulya 22 Ocak 2013 Salı 14:51

Totem çok komiksin.Binbir güçlükle çocuk büyüteceksiniz parti ve oluşumları geç diye insanları uyutacaksınız evlatlarınızı onların vahşi ellerine teslim edip her şekilde katledilmesini seyredeceksiniz bumudur önerin.Emperyalist devletlerin oyuncağı olanların oyuncağı olmamalıyız.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 22 Ocak 2013 Salı 14:25

Ah be Hülya emperyalistlerden bahsediyorsan ve oyunu onların kurduğunuda biliyorsan daha neyi konuşuyorsun?O Santranç tahtasındaki objelerin içerisinde Akp de var,Ordu da (Eski ve yeni yapısı dahil)Chp de Mhp de,ulusalcı,dinci,liberal,sosyalist,anarşist Pkk da ve aklına gelebilecek tüm unsurlarda farkında isen bu çingene mahallesinde birbirleri ile kavga edenlerin birbirlerine çingene diye hakaret ettiklerini sanmalarına benziyor.Parti ve oluşumları geç sen en temel değerleine sahip çık bence...

Yorumu oyla      54      51  
hulya 22 Ocak 2013 Salı 13:52

Emperyalist devletler oyun kurucudur bana göre.PKK bir kurgudur.İçi şişirilmiş şah'ı vezir'i vs.Para köşeleri tutmuş kalesidir.Kimi paris'te kimi kandil'de canları yok sayılan yüzlecede piyonu vardır.Kurguyu essah sanan sempatizan salaklarına ise hiç girmeyeceğim.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 22 Ocak 2013 Salı 13:23

Kardeşim bir parça mert olun,bir parça objektif olun!adam adam olmadıktan sonra onunla neyi tartışacaksın?Saygısız der ağzın dan sürekli kin öfke ve irin akar beni Misafir rumuzu ile yazmakla suçlar ki;Ben kazara Misafir rumuzu ile yazmış olsamda bunu daha sonra sahiplenirim kendisi felsefe yapacağı zaman hangi rumuzu kullandığını küfür ve hakarete başvuracaksa Misafiri kullandığını biliyorum ama böyle küçük insanlar beni zerre ilgilendirmiyor.Haneden soyundan değilim demiş:)yok biz saraylıyız:)

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 12:10

Eğer Osmanlıya ecdadım diyorsanız ben sözümün arkasındayım;Hanedanı Kavalalı'dan korumak için İstanbul'a Rus askerlerini çağıran ecdadınız batsın ...

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 22 Ocak 2013 Salı 11:55

SN.11:39 bu arada, sizden ricam bir rumuz edinerek yorumunuzu yazariseniz kimin hangi görüşü savunduğunu daha net öğrenmiş oluruz.zira misafir adında herkes yazıyor, kim? kimdir; ne dir bilmiyoruz. SAYGILAR.

Yorumu oyla      53      52  
FRONTAL 22 Ocak 2013 Salı 11:50

Yargılamadım.Asıl siz beni anlamıyorsunuz,OSMANLI TÜRKLERİN ŞANLI TARIHİDİR.Bu tüm tarih kitaplarında böyle geçer.OSMANLI bir tarihtir.Yaşandı ve bitti, siz tarih olarak kabul etmiyorsanız etmiyorum dersiniz.Bu size yine o tarihi, ecdatı olarak kabul edenlere hakaret etmenizi hak göstermez beyefendi.Umarım anlatabilmişimdir saygılar.

Yorumu oyla      53      51  
FRONTAL 22 Ocak 2013 Salı 11:45

0:55 burası hayranlık sitesi değil. Ve bende ünlü biri değilim.Varsa yazıya yönelik bir düşünceniz yorumunuzda belirtiniz yoksada şahsım adına yorumda bulunmayınız.Sn. 11:09 hangi konuda yalan söylediğimi açıklarmısınız? şahsıma hakeret ediyorsunuz.Totem ile aranızdaki münakaşe beni ilgilendirmiyor.OSMANLI devletini, TÜRKLERİN tarihi olmamakla itham ederek asıl siz tarihe geçiçeksiniz.OSMANLI benim acdatım ve siz benim ecdatıma saygısızlık ettiniz ben sizin inancınızı, tarihinizi, sorgulayıp-

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 11:09

Saygısızlık yapmıyorum yalan söylediğiniz için yalancısınız diyorum.Daha yeni izah ettim hala yalan söylüyorsun.Osmanlı padişahına ecdadım diyen varsa tarihe değil,onlara "Ecdadı batasıcalar"diyorum.Aradaki farkı anlamıyorsanız ne yapabilirim.Sn.Frontal burada totem diye bir saygısız var.Hatta bir defasında misafir adı altında "Gülüm"dedi ve siz fark ettiniz.Geçelim şimdi,bir de sizinle uğraşmayalım lütfen.Okuduklarınızı yazınız biz de zevkle okuyalım ve bilgi edinelim.ifade tarzı size yakışmıyo

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 11:04

Aç ağzını totem aç...Epeydir iftiralarına ara vermiştin saygısız adam aç ağzını bakalım ne iftiralar atacaksın.Senin İnönü ile ilgili yalanlara cevap bile vermedim ben.Bu kadar bilgisiz,cahil,okumamış bir insan ancak ağzını açar.Aç bakalım yine ne çirkef atacaksın ortaya.Terörmüş.Sen ve senin partinin BDP den farkı yok.İkiniz de bu Milletin ve Vatanın temeline dinamit koymak için uğraşıyorsunuz.Terörmüş;ayrılıkçı örgütler ne zamandan beri terör örgütü oldu?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 10:55

Sevgili FRONTAL,oldum olası zeki kadınları sevmişidir, Ve zeki kadınlar genelde güzel kadınlardır.Her geçen gün mantığınızla yazmış olduğunuz yorumlarınızdan daha çok etkiliyorsunuz beni.Sevgiyle kalın hanımefendi.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 22 Ocak 2013 Salı 10:54

23.38 Böyleyken böyle diyorsun biz de OKUDUK VE ELHAAAAk ikna olduk.O EKLERİN yazımı gözü İYİ görmeyenler iÇİN...DEmek ki faydalı olmuş okumuşsun...BORUDUR kâğıttır:))) Ne derlerse doğruduuur...

Yorumu oyla      54      49  
FRONTAL 22 Ocak 2013 Salı 09:41

Ecdati batasıcılar diyerekten hangi ülkenin tarihine saygısızlık yapmış oluyorsunuz? Ve beni yalancılıkla itham ediyorsunuz ve böylelikle banada saygısızlık yapmış oluyorsunuz.Osmanlı hanedanını sevmeyebilirsiniz saygı duyarım fakat bu sizin OSMANLI yı seven insanlara:"Ecdatı batasıcılar diyerek hareket etmenizi size hak göstermez.Ben tutarlı bir insanım ve ben burda elli kere yazdım ve yine yazıyorum" BEN AKP YADA BAŞKABİR PARTİYİ DESTEKLEMİYORUM."SAYGILAR.

Yorumu oyla      55      50  
FRONTAL 22 Ocak 2013 Salı 09:36

Hulya,sen mümkünse örneklerle hikaye anlatma.Santranç strateji ve zeka oyunudur, ve bana santranç ı anlatmayın lütfen:) PkK APO yu şah olarak belirliyor ama nedense tutsak bir şah bu şah:) ve PKK halen devam ediyor.Dar düşünüyorsun hulya dar.Geniş açıdan düşünmem lazım.PKK nın şah ı emperyalist devletler, ve apo da onların sadece bir pıyonu ve bu demektirki pkk nın sadece 2 puanı gitti.Ve bu oyunu bitirmek için şahı mat etmek lazım.Sn. 19:55 Osmanlı hangi devletin tarıhi? T.C nin ve siz-

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 22 Ocak 2013 Salı 02:22

Herkes bir yol tutturmuş gidiyor biri İnönüyü savunur biri satranç oynar şah mat der kardeşim konu terör yitip giden evlatlarımız sen hala İnönü nün itibarını korumaya çalışıyorsun.Atatürk der sonra İnönü yalakalığı yaparsınız.Atatürk e en büyük ihaneti yapanlar İnönü ve kendi kurduğu parti ppan Chp nin vekilleri olmadı mı?Açtırmayın ağzımı ve ezber palavraları bırakında realist olun.Kimi neyi ne uğruna savunuyorsunuz.Geçmişi bırakında bugün ve yarınlar için bir düşünceniz varsa yazın.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 23:41

süresince harçlık bağlatmıştır.Okumayan biri olduğun belli de yahu insan buraya bir şey yazarken önce biraz araştırır da öyle yazar.Yandaşı oldukların deveyi hamuduyla götürdüklerini bütün dünya biliyor,yazmak zoruna mı gidiyor.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 23:38

19.19 daki yazma ve araştırma özürlü arkadaş İsmet İnönü'ye Milli Piyangodan para çıktığı zaman o "Devletlü"değildi.Demirel'in Başbakanlığı ve Demirelin ona kan kustuğu dönemdi.Yıl 1968 dir.İkinci bir husus İsmet İnönü o yıllara kadar geçim sıkıntısı çekmiş ve Atatürk ona maaşından ilave etmiştir.Başbakanlıktan ayrıldıktan sonra sıkıntı çekmesin diye bu parayı artırmıştır(Ki Başbakanlıktan ayrılmasını Atatürk istemiştir.).Atatürk ölürken mirasından İsmet İnönü'nün çocuklarına okudukları zaman

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 23:22

20.23,Senin yazı tarzından okur-yazar olduğun belli."TÜRkan Şoray(!)'Dan SEZEN AKSU'ya."diye mükemmel dil bilgisi kuralı ile yazdığın örneklere bakılırsa zeka seviyende de bir sorun var.Ama boş ver;biz alıştık bu seviyedeki insanlarla yazışmaya.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 23:17

19.19 ne güzel bel altından vuruyorsun değil mi mağribi.Şu senin Tayyip ve ekibinin yaptıklarını da bir yazsan da biz de öğrensek.Sen bu konuda bilgilisin belli.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 20:23

Rahmi bey BÜYÜK DEVLET Adamları risk alır.SONUNDA barış olan bir yolun RİSKİ bitmeyecek bir KAN davasından akılcı değil Mi??? KALdı ki barış diyenlere sazan DİYENLERİN dhKpc BASKINLARINDA kapıları kırdılar diye başlık atıp ağlamaLARI İLginç değil mi??? TÜRkan Şoray'Dan SEZEN AKSU'ya bu barış diyenler de 2 PAKET MAKARNA MI aldı YÜKSEK ULUSALCU zekâya göre...NİYET YOK laf çok TÜRKLÜK onuru sesi DE kck ya ağlayanlardan...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 19:55

"OSANLI(!)"devletini ağza almak için "BESMELE çekmek lazım öyle mi?..O sizin İslamiyet kavramınızda var.Ben neye besmele çekeceğimi iyi bilirim.İkinci gelişinde tutarlısın demiştim ama geri aldım.Totem gibi siz de yalancısınız.Elli kere burada söyledim ki ben kimsenin dinine ne karşıyım ne de saygısızlık yaparım.O din benim de dinim.Ama RTE taktiği.Tutturdunuz ya başka cümle yok.Müfterisiniz.Yine yüz kere söyledim ki ben tarihime değil Osmanlı dediğiniz hanedana karşıyım.Anlaşıldı mı sn Frontal?

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 19:52

TOTEM Türk time daki KCK VE DHKPC operasyonlarıyla ilgili haberin ilk yorumlarına bak.CUNHURİYET gibi ağlıyorlar.UMUDUN tükenişi...KCK severlerden VATAN ve millet onuruna Türklüğe dair hikaye dinlemek çok zor.İSRAİL YETMEDİ şimdi dhkpc ve KCK sevdası çıktı.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 19:19

Rahmi BEY TESADÜF bu ya Bir devletlumuza MİLLİ PİYANGODAN zamanına göre yükte haFİF pahada ağır olan 50.BİN TL ÇIKMIŞ.o devletlu da cumhurdan ayıp olur deyu torununa aldırmış PARACIKLARI...BU kISMETi açık devletlumuz kimdür ACEP???? Biz bilemiyoruz o GÜNLERİ gören talihlilerden OLAMADIK.BU TESADÜF ne tesadüftür:)) 80 sene bilet alanlara tesadüf eylemez de BİR ALIŞTA devletlumuza EYLER TESADÜF:))

Yorumu oyla      55      50  
hulya 21 Ocak 2013 Pazartesi 17:14

Frontal burada sizin için yazdığım hikayelerdeki örnekleri rasgele seçmiyorum.Satranç oynayan biriyim.Oyundaki tüm taşlar bir gücü temsil eder.Apo oyunu oynayanlar tarafından satranç tahtasında karşı taraf için ŞAH olarak simgelendirilmiştir.

Yorumu oyla      54      50  
FRONTAL 21 Ocak 2013 Pazartesi 16:40

APO şah demek! hayır hulya, APO şah değil piyondur.Şah olsaydı, imralıda tıkılıp kalmazdı.Anlamıyorsunuz değilmi? pkk kürtlerin hakkını savunmuyor, kürtler için savaşmıyor.Kürtleri kullanarak sadece emperyalist devletlerin T.C yi bölme ÇABASIDIR pkk.Unutmayınki emperyalist devletler TÜRKİYENİN İLERLEYİP, KALKINMASINI,BÜYÜMESİNİ İSTEMİYOR.Apo ölsede yerine başka bir piyon getiriler hiç merak etmeyin.SAYGILAR

Yorumu oyla      57      51  
hulya 21 Ocak 2013 Pazartesi 16:25

Apo,satranç oyunundaki "şah" tır. O'nun öldürülmesi oyunun bitmesi demektir.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 16:21

enerji bakanı kaçak elektrik kullanımını da pkk'ye bağladı. bunların akılları uçmuş

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 16:15

o zaman Apoyu öldürürlerdi canım..Senin hayal dünyan geniş zaten her şekilde orada gösteri ve yürüyüşler oluyor.Hülya sen batının büyük şehirlerinden birinde oturuyorsun sanırım o yüzden orada ne olup bitiyor bilemiyorsun tabi.

Yorumu oyla      54      53  
hulya 21 Ocak 2013 Pazartesi 16:04

Soru: Öldürülen 3 Kadın'ın öldürülme amacı ne? Cevap: Yüksek sevide katılımla yapılan cenaze töreni bahanesiyle Türkiye Cumhuriyetine gövde gösterisi yapmak; Türkiye Cumhuriyeti Devletinin pkk törenlerini sessizce izlediğini türk halkının hala olup biteni anlamdığı için "bir oğlum olsa onuda bu topraklara feda ederim" diyen ananın artık anlamsını sağlamak ve mücadele azmini kırmak ve yok etmektir amacı.Başka ne olacak,hala soruyorsun totem.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 15:12

Ülkemi sürekli kaos ortamında tutmak. O yüzden tüm çözüm yollarına karşısınız zira çözümsüzlük ve kaos ortamı arzuladığınız ortam.Terör 30 yıldır sürüyor ve sizlerin tek yaptığınız düşmanlığı körükleyip işi bir kan davasına çevirmek.Modern dünyada kan davası ne kadar aptalca görünüyor değil mi?Ama sizlerde aynı kan davası peşindesiniz hepsini öldürelim den başka bir söz çıkıyormu ağzınızdan.Beyler lütfen durup düşünün sizce çözüm ne?Hepsini öldürelimden başka zira onu denedik olmadı..

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 15:07

Pkk ile görüşülmez,görüşmelerden sonuç çıkmasını umanlara gülmek gerekir gibisinden sözler inanın içi boş ve çözümsüzlüğü ve kaosu korumaya yönelik söylemlerdir.Peki öneriniz ne sayın yazar?Böyle mi devam etsin?Hergün onlarca evladımız şehit olsun,Milyar dolarlar terör için harcansın ve Türkiye hiç kafasını kaldıramasın ve sizler Türkiye ne zaman bölge ile ilgili bir çaba gösterse sizler orayı bırak sen teröre bak diyesiniz değil mi?Aslında tek isteğiniz ve maksadınız bu değil mi?-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 14:23

Yaşlıları yollasak dünya daha bir huzur bulur burada intikam naraları atanları oraya yollamak gerek bence.Şu an o bölgede oğlu,eşi,nişanlısı,sevgilisi ve babası olan insanlar uyku uyuyamıyor her telefon veya kapı çalındığında ürperip korkuyorlar sizler bu duyguyu bilirmisiniz?Pc de oynadığınız savaş oyunlarına bencemiyor gerçek savaş.Ölüm naraları atanların birinin kafasının yanından bir mermi ıslık çalarak geçse iki kez düşünürde konuşur.Bırakın artık internet kahramanlığını da aklı selim düşün

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 14:19

Ve çözüme karşısınız.Ucuz sloganlarla konuşmak ve gaza gelip intikam ve ölüm demek kolaydır zira hepiniz sıcacık ev yada ofislerinde sallayıp duruyorsunuz oralarda neler oluyor,neler yaşanıyor hiç haberiniz yok zaten umurunuzda da değil.Ölen insan sayıları size domino taşı gibi görünsede hepsi birer can ve hayat ve her yitip giden can ile bir anne,bir eş,bir nişanlı ve bir çocuğunda belki hayatı kararıyor.ama sizler için bununda önemi yok değil mi?Sizler sallayın.Bence savaşa yada çatışmaya-

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 14:16

Sayın Arkadaşlar öfke çok tatlı ve kolay sağduyu ve akıl ise bir o kadar acı ve zordur.Size tekrar söylüyorum bu üç Pkklı kadını öldürenlerin amacı ne?İşin anahtarı burada sizce Türkiye nin menfaati için mi yaptılar bu işi!Bunu bile düşünmeyi beceremiyorsak boşuna konuşuyoruz demektir.Bu işi kan davası gibi görmek sizce akılcıl mı?Masaya oturmaya karşı değiliz verileceklere karşıyız demiş bir tane aklı evvel Masa da daha birşey yok ki?Kim ne alıyor kim ne veriyor Belli mi?Sizler peşinen görüşme-

Yorumu oyla      53      52  
FRONTAL 21 Ocak 2013 Pazartesi 13:24

Sn. 12:51 ben teşekkür ederim.SAYGILAR.

Yorumu oyla      54      51  
FRONTAL 21 Ocak 2013 Pazartesi 12:57

12:40 sapla samanı karıştırmayınız lütfen.OSANLI devletini ağzınıza almak için önce bir besmele çekiniz.Osmanlı ya hakarek edemezsiniz! AKP nin canı cehenneme fakat bu sizin OSMANLI ya hakeret etme hakkını vermez.Görünüşe göre sizin derdiniz ülkeyi savunmakta değil, aksi halde bu ülkenin tarihine hakaret etmez saygı gösterirdiniz.Eğer bu ülkenin çıkarlarını düşünüyorsanız o ülkenin tarihine, geçmiine,dinine ve milli değerlereine saygı gösteriniz.SAYGILAR.

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 12:51

Sayın Frontal ikinci gelişinden beri tartışılabilecek güzellikte ve TARZDA yazıyor.Teşekkür ediyorum.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 12:40

Masa başında verecekleriniz inşallah sizin sonunuz olacaktır utanmaz ecdadı batasıcalar.Bu MİLLET size ve bu Milleti BEYAZ EKMEĞE muhtaç edenlere mutlaka hesabını soracaktır.m-illet bitmiştir;ama Türk Milleti ayaktadır.Sen önce,CISS elli sefer sordu,çözümünü yazsana şuraya.Sen herkese dinini,imamını,inancını soruyorsun ya TAHRİRAT KATİBİ gibi!Hadi söyle çözümünü.Yok ki yazasın...Yanaşması olduğun Tayyipten de talimat almadan konuşamıyorsun;sıkıyor çünkü.Utanmazsın sen,yaz da görelim...

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 12:31

Masada hiç bir şey almayacağın muhahkkak.Verdiklerinizle bu ülkeden öte ülkenin insanlarını da böleceksiniz.Bir tarafta onursuzlaştırılmış m-illet,bir tarafta bu toprakların Osmanlı belasından nasıl kurtarıldığını bilen insanlar bir birine düşecektir.Yoksa sizin masaya oturacağınızı zaten biliyorduk.Tartihi bilenler zaten bunu bilirler.Sizin ecdadınız Rus'dan korynmak için Kıbrıs'ı İngilizlere vermişlerdir.Sizin ecdadınız Kavalalıdan hem de hanedanı korumak için İstanbula Rusları çağırmışlardır

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 12:27

Türktime benim olsa benim okuyucuma"Beyni fazla gelişmemiş"diyen yorumcunun yorumunu yayımlamam.Hatta becerebilsem şifre koyar gazetemi de okutmam.Bunlar saygısız insanlar.Terör Örgütüyle masaya oturulmaz diye bir şey yok garip adam.O senin ŞEREFİN VE NAMUSUNLA ilgili bir olaydır.Önemli olan oturduğun masada ne verdiğindir.Haklı olduğun bir şey var ki "Analar ağlamasın.""Veya bölücü Kürdün dediği gibi"Akan kan dursun istiyoruz."sloganına ancak senin bahsettiğin insanlar inanır ve inanıyorlarda.

Yorumu oyla      53      51  
FRONTAL 21 Ocak 2013 Pazartesi 11:55

TOTEM iyi güzel söylüyorsunda,"SAVAŞ HERKES İLE FAKAT BARIŞ ONURLU İNSANLARLA YAPILIR." Sen kendinde eskilerde asker olduğunu söylüyorsun, peki senin kanına dokunmuyormu? PKK ile devletin bir masaya oturup anlaşmaya gitmesi.Onca askerimizin, polisimizin kani bu kansızlarla anlaşma yoluna gidilsin, PKK ne derse devlet eyvallah etsin diyemi döküldü? Asıl bunlarla bu şekİlde anlaşmaya gidilmesi onların daha çok özgüveninini artırmaya desdek olucaktır.SAYGILAR!

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 10:59

TOTEM senin veya başkasının AKP'yi de eleştirecek tarafsız ve OBJEKTİF düşüncede olması bu yorumcu arkadaşlar için hiç önemli değil...KENDİ içlerinde birkaç tarafsız fikir geliştiren Binnaz Toprak'a vb tahammülleri YOK.CUMHURİYET KCK ve DHKPC baskınını "SABAH KAPILARI KIRDILAR "diye vermiş.SOL görünümlü DERİN fikirlerin sahiplerine BİR ŞEY ANlatılmaz.KENDİSİ DİYOR HULYA ve doğru söylüyor KAFALARI ZIRHLA KAPLI.Onun için 1 yaşındaki ÇOcuktan ŞORAY'a herkese saldırıyorlar.Komiktir bedddua ediYORLAR

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 21 Ocak 2013 Pazartesi 10:51

TÜRKAN şoray ULUSALcı ve CISSlı yorumculara göre sazan olmuş.YAKINDA kIRCA'dan BAŞKA sanatçı tanımayacaklar.O da vazgeçerse O da sazan OLur.RAHmi bey BİR ATASÖZÜYLE meseleyi çözdü HÜLYA DA biyoloji ÖĞRETMENİ .. TOTEM din taciri (Çıray beyin yorumunda) genellemen yanlış İnsanLA İLGİLİ bütün genellemeler YANILTIR. HER SİSTEMDE MALA mülke zaafı olanlar vardır. BEŞ PARASIZ idealistle SOÇİ'de tatil yapan Oportünist Komünist de insandır...AKP nin hatalarını eleştiririz ama buradakiler İSrail muhibbi.

Yorumu oyla      56      52  
hulya 21 Ocak 2013 Pazartesi 10:01

Benim gibi zırhlı kafalara bir şey anlatamazsınız,anlamaz çünkü paranoyak.Hızlı düşünüyor.Yaa bi asalakla anlaşılabilir deyiver ne bu inat.Asalakta zaten ne beyin var, nede göz nebu korku alamıyorum, bırak teslim et kendini asalağa, nasıl kemirecekse kemirsin seni.Ama yok zırhlı kafa alamaz işte.Allahtan paranoyaklar azınlıkta yoksam asalağı anında ilaçla yok ediverirler geriye manasız muhabet kalmaz.

Yorumu oyla      56      49  
hulya 21 Ocak 2013 Pazartesi 09:52

Totemin upuzun yazdığı yazının özeti şudur:Kim demişki insan beyni vucüdundaki parazitle anlaşmaz diye? Bal gibide anlaşır.Beyin onun için vardır.Beyin parazitlede anlaşır, iş ortağı ilede anlaşır, eşi ilede anlaşır, herkesle anlaşır onun işi odur.İnsanın "vay bee!" diyesi geliyor.Kırk yıl düşünsem bir gün vücudumdaki asalakla anlaşabileceğim aklıma gelmezdi.Farklı düşünmek bu olsa gerek.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 01:04

Peşin hükümlü ve saldırgan arkadaş zıplayıp saydıracak ancak arkadaşlar her savaş her çatışma cepheler ve alanlarda vuku bulup masada son bulur bunu asla unutmayın.Öfke en kolay ve tatlı duygudur ama sağduyu o derece sukunet ve akıl gerektirir.Seçim sizin ister öfkeden ister sağduyudan yana olursunuz.Terörün devam etmesi demek bu ülkede binlerce insanın ve daha milyarlarca doların heba olması demek barışın getirileri ise sadece can olarak ifade etsek bile bence yeterli.Sağduyu beyler akıl..

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 01:01

Kesimler var hem Pkk nın içersinde hemde Kürt ve kürtçü geçinen gurupların içersinde birde savaş sürsün kan akmaya devam etsin diyenler var keza aynı şekilde Türk devleti ve kamuoyunun içersinde de kan dursun diyenler ve durmasın diyenler.İki tarafın şahinlerinin de iddiası bizi kandıracaklar!Tezi Terör örgütü ile uzlaşma masasına oturulmaz sloganı tek kelime ile palavradır.İstihbarat ve gizli servislerin işlerinin önemli bir kısmı bu görüşmeleri yapmaktır.Şimdi ne anlatsam ne yazsam bir dolu-

Yorumu oyla      53      50  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 00:58

Bu kadınlar Pkk lı iyi olmuş su testisi su yolunda kırılır gibisinden sözler sadece beyni fazla gelişmemiş ve çabuk gaza gelen insanlara hitap eder ancak.Bu Pkk lıları her kim öldürdü ise ister özrgüt içinden birileri ister devlet içinden isterde yabancı istihbaratlardan biri tarafından öldürülmüş olsun şurası kesin ki;Türkiyenin menfaatlerini gözettiği için yapmamıştır bunu.İşte bu detayı düşünebilen ve değerlendirebilen beyinlere akil beyinler denir.Şimdi bir yanda bu kan dursun diyen-

Yorumu oyla      53      50  
TOTEM 21 Ocak 2013 Pazartesi 00:54

Evet bir süre yazamadım ve burası devlet dairesi bende memur değilim ki mazeret bildireyim:)Şimdi konuya direk olarak gireyim;bu üç Pkk lı kadını her kim öldürdü ise Türkiye ye kıyak olsun diye yada şehitlerin intikamını almak maksadı ile yapmamıştır bu olayı sanırım bu konuda mutabıkız değil mi?Şimdi olayın özü bu!Sayın yazar bizi bildik ve ucuz hasmane sologanlarla başka yönlere çekmeye çalışıyor.Şimdi soruyorum size bu kadınlar yıllardır Fransada ve aynı adresteydiler neden şimdi öldürüldüler

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 20 Ocak 2013 Pazar 21:37

üstad... elleriniz dert görmesin. kaç fikri hür vicdani hür gazeteci kaldı sizin gibi. ömrünüz uzun olsun.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 20 Ocak 2013 Pazar 14:10

Barış gelirse CHP VE MHP tedavülden kalkar.DERT BU... GERİSİ KEK...

Yorumu oyla      59      56  
Misafir 20 Ocak 2013 Pazar 12:26

RAHmi bey Bir şehit cenazesine gittiğimde İnanın evin sobası yanmıyordu.Komşular ODUN getirip yaktılar sobayı.Bu evler barış istiyor.ÖYLE acıma yok tepeleme VAR diyenlere sessiz kalıp Barış olmaz...BARIŞ konuşarak gelir.Barış SAHADA canını SİPER EDEN Özel paşaya LAF çakarak gelmez.Altaylının EŞ durumundan gazeteci dediği insanların beylik, süslü ve Millet soslu cümleleriyle SİTTİN sene barış gelmez...

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 20 Ocak 2013 Pazar 12:18

1453 yazmayla 1453 olunmuyor arkadaş;değiştir onu.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 20 Ocak 2013 Pazar 00:30

Goktruk uydusunu bile inkar eden bi zihniyete yorum yazsan ne olur..gunes bizi isitiyor diye yorun yazsak,nayir nolamaz bizi donduruyor diye sacmalarlar.IMF bizden artik borc aliyor yaziyorum,bakin siz simdi inkar yorumlarina.1453

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 19 Ocak 2013 Cumartesi 23:43

20.53 laf ebeliği yapmaya kalkan Fatih Altaylı'ın başına geleni biliyorsun değil mi?Sen de bal gibi biliyorsun burada kimsenin kan dökülmesini istemediğini ama Tayyip taktiği ısrarla karşınızda çözüm diyenlere yaptığınız suçlama bu.Güngör Mengi çok güzel bir cümle kurmuş bugün;"Türkiye’ye yapılabilecek kötülüğün en kötüsü, siciline'Terörle terbiye edilebilen ülke'kanaat notunun yazılmasına fırsat yaratmaktır.".Bu cümle senin için ne ifade ediyor?Hiç bir şey değil mi?Biliyordum zaten!..

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 19 Ocak 2013 Cumartesi 21:44

RAHMİ bey mahallede KÜÇÜK çocuklar kavga eder.BAZI akıllı büyükler de "VUR VUR" diye tempo tutar....AYIRMAK isteyenlere DE KIZARLAR...gariban ÇOCUKLARIN kaşı gözü patlar toz toprak içinde KALIRLAR...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 19 Ocak 2013 Cumartesi 20:53

Barış olmasın 30 YIL SONRA da komşudan borç para ALIP birliğine katılan çocuklar ölsün.Bizler de yeni teknloji bilgisyarlarla 2043 'te YORUM yazalım...

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 19 Ocak 2013 Cumartesi 17:49

Gerçeği YAZINCA 40 yıl önce ropörtaj yapmış diyor 3 y ci Yani 1973'te Bekaada iMİŞ teröristbaşı.VE ropörtajın sonunda Gül ikramı.MAKARNA Da yemişlerdir:)))Taassup budur.KÖR SAĞIR VE dilsiz olursunuz.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 19 Ocak 2013 Cumartesi 01:41

ÇİN'in ortasından bir uydu atılıyor ve bu uydu %100 Türk uydusu oluyor!..Ve de ilk Türk uydusu oluyor!..Hadi be yanaşmalar.Tayyipten bu yalanları bize yutturmak için kaç para aldınız?Pardon kaç kilo makarna aldınız.?Anlamıyorum,utanma duygunuzu yok etmeyi nasıl becerdiniz.Ama Tayyip becerir...

Yorumu oyla      57      60  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 22:03

Rahmi BEY OKUR MUSUNUZ :.."Bu temellerin atılması esnasında Pilot Necati Kaya ve KESİRE Öcalan (Yıldırım) etkin rol oynamıştır. Özel Harp'in elemanı olduğu bilinen Pilot Necati'nin evinde bir dizi görüşmeler tertiplenir. Tuzluçayır'da bir ittifak yapılır, garson olan Rıza Altun ve beraberindeki yarı çete yarı devrimci, çoğu Türk olan, liseli ve yerel mahalleli yüzlerce kişi devletin eliyle PKK'ya transfer edilir. Rıza Altun, PKK öncesi Aydınlık grubuyla ilişkilidir." bU OYUN bİTMESİN mİ ???

Yorumu oyla      70      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 20:49

RAHMİ BEY yazınızdaki tek DOĞRU: "Hiç bir yanlış politikada sonsuza kadar “doğru” diye yutturulamaz"...EVET artık bu vatan MİLLET SOSlu savaş çığlıklarıyla süslü keki yemiyoruz...HÜKÜMET karanlıklar prenseslerinin MAson localarının dergiden BİRBİRLERİNE adam aktarıp Gül veren sözde düşman ÖZDE dostların yanlışlarını düzeltmeye çalışıyor.SİZ DE kek ikramını seviyormuşsunuz..ESKİ TÜRKİYE EDİRNE YOLU üzerinde siz de ziyaret edin kırca ETMEYENlere kızıyor....

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 20:14

RAHMİ BEY: Üniversite REKTÖRÜ -şimdi İçerde- BAĞırıyor kime kapıdaki başörtülü öğrenciye % 95 te alsanız size bu kapılar kapalı...Tiyatrocu ALTAYLIYA bağırıyor sen SİLivriye gitmedin mi? CEVAP gitmedim gitmeyeceğim...Adam değilsin o zaman...yorumcu Birand yavaş yavaş ölmeliydi diyor...BİR PROFESÖR .BİR TİYATrocu-SANATÇI!!!!!- ve vatandaş yorumcu...ÜÇÜ DE BARIŞA karşı ve 3 ü de ergenekon Muhibbi ...BARIŞ istemeyenler Bu kafada...sizin YAZINIZ DA bU kafaya su Taşıyor GAZ veriyor Ötesi berisi Bu.

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 19:59

TOTEM,neredesin kardeşim yaa vallahi özlettin kendini en kısa zamanda yorumlarını burda görmeyi istiyorum. Sen yokken buranında tadı yok be azizim.

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 19:39

fakat molla Tayyip ve molla Abdullah utansinlar.bize Türban imza gericilik hizmeti veriyorlar,?bak bu insanlar'in haline.

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 19:12

Karşımdaki İNSAN:Bir fikre muhatap kendi olmadığı halde Utanmaz arlanmaz adam diye cevap veriyorsa...HİTABI: Pala denen adam,Tayyip EFENDİ...VE 3 Y Teknolojisini(YALAKA yanaşma YANDAŞ) aşamıyorsa.ORADA söz biter...BİRANd çabuk öldü yavaş yavaş Ölmeliydi diyenin IQ su beni ilgilendirmez...POlİS dinlerken telefonda ALLah diyen ve bunu telefonda arkadaşına POLİs çakmasın yalandan ALLAh diyorum diye İfadelerin olduğu bir SENARYO uyduran zekâlar muhatabım değil...

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 19:10

Buna ölüsünede dirisine sahip cikmak denir.CHP ve MHP el ele tutusup kalabalik arasinda taninmayiz diye bu geberiklerin ayinina gitmislerdir onun icin az vatandas katilmistir.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 18 Ocak 2013 Cuma 18:18

18:12 ben size anlatamıyorum galiba kardeşim.Ben parti tutmuyorum ve bu ülkenin başına ATAM dan başka gercek,korkusuz,halkına sahip çıkan bir iktıdar daha gelmedi.Bütün partiler hangisi iktidara gelirse gelsin hepside emperyalist devletlerin himaesine girmeye hazır.ÖCALAN neden halen daha hayatta yaşıyor sanıyorsunuz? ve ben hiçbir zaman fanatik taraftar gibi, takım tutar gibi parti tutmadım.HAYIRLI AKŞAMLAR.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 18:12

anlamıyorsun değil mi FRONTAL? akp'ye verdiğin her destek vatanın bölünmesi için ateşe bir odun daha demek.

Yorumu oyla      56      50  
FRONTAL 18 Ocak 2013 Cuma 17:56

17:48 Ben yalnışa yalnış doğruya doğru diyecek kadar vıcdan sahıbıyim.Ve AKP nin yapmış olduğu her icratıda desteklemış helal olsun demiş değilim.Bülent beyin yazsındaki yorumlarımı okur iseniz nedemek istediğimi daha iyi anlarsınız saygılar.Burda bir kaç provakatör ülkemi kmtüleyip aklınca halkı kendi yaşadığı topraklara düşman edicek.AKP nin CHP nin MHP ve diğer partilerin canı ceheneme vatanınıza sahip çıkın bu oyunlara gelmeyin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 17:48

ne güzelyazmışsın FRONTAL. her kelimenin altına imzamı atarım. da... madem böyle düşünüyorsun neden ülkeyi bölmeyen akp'ye toz kondurmuyorsun? şimdi biz senin hangi yazdıklarına inanalım?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 17:25

Uzaya firlatilan Göktürkle birlikte sizlerde gözle görülür pisikolojik bir rahatsizligi sezinliyebiliyorum.Göktürkün gözünü seveyim her kesi baris elcisi yapmis...

Yorumu oyla      54      52  
FRONTAL 18 Ocak 2013 Cuma 16:52

Sn. arkadaşlar, ülkenize,vatanınıza düşman olmayın.Eğer bizler, yaşadığımız topraklara düşman olurisek bu ülkeyi bölmeleri zor olmuyacaktır.PKK belasını bizim başımıza emperyalist devletler bela etti ve amaçları belli! bizi biz yapan değerlerden edip bizleri ve tarihimzi yok etmek! buna musade etmeyin.Biz bu topraklar için,vatanımız dnimiz için tarihten bu yana kan döktük vatanımıza ne olursa olsun sahip çıkmalıyız.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:40

Allah benim canımı alsaydı da şu son 10 yılda yaşananları görmeseydim. Bu gördüklerim Bitmiş bir Milletin görüntüleridir.Bu yapılanların ve biz seyredenlerin cezasını tüm değerlerini dini dahil ayaklara düşürürenlerin çok ağır bir şekilde verecek.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:35

Türkiye yüz karası olayların ülkesidir. Barış diye diye polis öldürüyorlar ve dumura uğramış beyinler yani bizler seyrediyor ve barış yalanlarına inanarak ülkemizde yüzbinlerce canakıymış lanet törör örgütünün pis cenazeleri bizim ülkemizde gözümüzün önünde adına bayrak dedikleri bayrağa sarılarak devlet töreni ile gömülüyor. Bakın bakalım hangi ülke böyle bir manzaraı teşvik eder seyreder ve adına barış der birde utanmadan bakan çıkıp bunları tebrik eder zavallı aciz ülke.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:32

Arkadaşlar lütfen TOTEM hakkında atıp tutmayın o da dediğine göre eski askerlerden ölen pkk lılara üzülmez sevınır belkide bir sorunu vardır yazamıyordur belkide ailevi bir sorunu vardır eşiyle felan olabilir hemen yargısız infaz yapmayın lütfen.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:28

ya da öldürülen o pkk'lılara bülent arınç'la birlikte üzülüyordur totem. o yüzden de kaybolmuş olabilir

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:26

belki de totem sakine cansızın ailesine taziyeye gitmiştir. o yüzden yoktur ortalıkta.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:26

şeriat getirmeye çalışmaları anlaşılır bu hükümetin. cumhurşyet rejimini değiştirmeye çalışmaları da. inançları eğitimleri bu yönde. ama neden bölücülük yapıyorlar onu anlamıyorum

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:25

Hakikaten TOTEM ortalıklarda gözükmüyor.akp avukatı TOTEM böye bir konuya neden yorum getiremezki? 16:12 deki arkadaşıma aynene katılıyorum.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:12

bir yazını9n doğruluğunu tartmak için toteme bakın. eğer totem bile karşı laf edemiyorsa o yazı gerçeğin yüzde yüz dile getirilmesidir.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 16:00

Sy.Yazar ne diyor? "EDEN BULUR"..! Doğru söylüyor..90 senedir ülkede Huzur'un "H"sini görmüyor, birbirimizi yiyiyorsak..acaba diyorum "Biz de ettiklerimizi mi buluyoruz"??? Ha şunu bileydin..!!!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 15:51

Bu tablo hükümetin memleketi getirdiği durumu gösteriyor.Polise,Askere saygı duyduğun zaman çağdışı oluyorsun,katillere saygı gösterince çağdaş oluyorsun.Ülkeyi yavaş yavaş bu hale soktular.Fakat bu millet günün birinde bir konuşur pir konuşur bunuda bilsinler.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 15:16

Sy. Yazar ne diyor? "Koskoca Devlet pazarlık masasına oturmanın AYIBINI sırtında taşıyacak..!!!". İyi de sorarım, Barış Masasına oturmak Ayıp oluyor da... Onlar için 3-5 Çapulcu diyerek bu sorunu 30 SENEDE bitiremiyen Koskoca Devlet'e AYIP olmuyor mu??? Binlerce yurdum insanın ölmesine yol açan bu problemi halledemiyen Devlete ayıp olmuyor mu???

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 15:09

Sy.Yazar ne diyor?: "Kadınlar sanki birer Melek..!!!" Doğru onlar melek olMAyabilirler de... Polisler sanki GERÇEK Melek mi??? (istisnalar kaideyi bozmaz). Polislerin yediği haltları yazmağa kalksan Destan olur..!!!

Yorumu oyla      55      57  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 14:59

Utanmaz arlanmaz adama bak,Perinçek konuşmuş apoylada falanda filan.40 sene önce herhalde en az.Bildiğim kadar adam apoyla röportaj yapmış vede ne konuştuğunu yazmış.Senin partin gizli görüşme yaptırıyor ve ne konuştuğunuda söylemiyor birde görüşen şerefsiz diyor.Ne iki yüzlü adamsınız ya.Perinçeği bilmem hayatta oy atmışlığımda yok ama senin partinin liderindende,en sevdiğin tiplerdende yüz kat dürüst olduğu kesin.Rezaletinizi gizlemek için çirkefleştikçe batma.Harbi konuş.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 14:19

13:53 yazdığının RAHMİ TURANLA ne alakası var ,EVLADIM ONU SEN DOĞU PERİNÇEKE söyleyeceksin!!....sen kimi savunuyorsun ayrıca ,akp ise....akpnin BİZE YAŞATTIKLARIYLA doğu perinçeğin duruşunu KARŞILAŞTIRMAYA KALKSAK kıyas kabul etmez!!!...chplilere bakıyorum MESELA HÜSEYİN AYGÜN meselesinde HERKESDEN ÇOK kendileri tepki gösteriyorlar ANCAK akpliler YANLIŞLARDA YA SUSUYOR OLAY SOĞUSUN diye YADA SAÇMA SAPAN ŞEKİLDE savunmaya kalkıyor!!...KOYUNLAR GIBTA eder ,ÇOBANLAR alkış tutar vallahi bu TİPLERE

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 13:53

RAHMİ bey okusun DA "...Bu anlamda, Öcalan'ın talimatıyla PKK'ya ait "Yeni Ülke Gazetesi" çıktığında, DOĞU Perinçek kontrolündeki 2000'e Doğru dergisinde çalışan 19 kişilik kadronun bu gazeteye geçmesi manidar değil mi? O dönem 2000'e Doğru dergisi, PKK lehine yayın yapan tek dergidir."ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ...

Yorumu oyla      58      56  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 12:54

İnsanlıktan zerre kadar nasibi olanlara bu tablo bir gerçeği anlatıyor,devletin milli devlet olmadığını.Türk halkının kendi milli devletini kurup,küresel gücün kontrolündeki tc devletinin esaretinden kurtulmadan iki yakasının bir araya gelmesinin,terörden,iftiradan,itilip kakılmaktan yoksulluktan kurtulamayacağı,kurtulsada huzura kavuşamayacağını göstermekte.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 12:46

09.40 ve 10.54 de yazan arkadaş belli ki aynı kişisiniz.Dünkü manzarayı gördüğün halde hala "SEZER"diyorsun;utanmazlık bu.Diyarbakır(Ki binlerce yıllık Türk şehridir.)daki o manzarayı görüp,ölülerin üzerinde ve meydandakilerin ellerindeki PKK paçavralarını gördüğün halde bunları yazarken hiç utanmıyor musun.Başbakanın da bu duygu yok hadi anladık da sana ne oldu nasıl bu kadar utanmaz oldunuz anlatır mısın?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 12:32

Yahu arkdaş sizin şehidiniz sizin için değerli ise,Kürtlerin şehidi de Kürtler için değerlidir.Bu Coğrafya'da Türklerden çok daha önce yaşayan Kürtlerin bazı insani hakları istemesi neden bu kadar mantıksız ve uzak görülmektedir.Artık şu kafatasçı milliyetçiliği bırakın.Er yada geç Kürtler bu mücadeleden Zaferle çıkacaktır.Türkiye bağırsaklarını deşmeli ve masaya oturma zamanı geldi de geçti.

Yorumu oyla      55      55  
FRONTAL 18 Ocak 2013 Cuma 12:20

Şu vaziyeti gören,atalarımızın kesin! toprağın altında kemikleri sızlıyordur.Bizler çağ acan çağ kapatan bir neslin evlatlarıyız.ŞU geldiğimiz düştüğümüz duruma bakın.Bu kadar kan, bu hainlerle oturup müzakere yapmak içinmi döküldü?

Yorumu oyla      61      49  
FRONTAL 18 Ocak 2013 Cuma 12:03

Sn. 10:54 ben AKP li değilim. Rahmi beyin, bu yazısındaki görüşlerimi aşağıdaki yorumlarımında belirttim.Bu vaziyet benim oldukca kanıma dokunuyor,ve bu durum vaziyet binlerce şehitlerimizin katili,bebek katili olan bu kansızlarla aynı masaya oturup anlaşmaya çalışılması benim kanıma dokunuyor.Vatan için dökülen kanların hesabını kim vericek? bu gidişata kim dur diyecek? ALLAH yardımcımız olsun.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:45

teröristlerden devlet para da kazanmalı hapishaneler fabrika gibi işletilmeli! devlet racon kesmeli ve haracını almalı tüm terör bağlantılı kişilerden. masak takır takır hesaplara ve mal varlıklarına el koymalı! yavaş hareket ediyorlar. nokta operasyonlar artmalı. türkiyede 10.000 polis/jandarma karakolu var. her biri 2 kişi yakalasa türkiye 1 günde tertemiz olur!

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:31

akp iktidarından önce sıfırlanmış terör varken ,bu gün devlet destekli terörist cenazeleri kaldırılıyor.diğer bir kentte de bir pkk tarafından polisimiz şehit ediliyor.oynanan oyunun farkında olmayanlar ülkeye barış geliyor zannediyorlar.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:21

Aziz Yıldırım açıklasın; 3 ayda 90 milyon dolar nereye harcandı?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:09

ısrar ediyorum: kadrolu akp yorumcuları bu tabloyu yorumlamalılar: Diyarbakır’da kadın militanlar için yer - gök inletilirken Mardin’de de hazin bir tören vardı. Bir gün önce PKK tarafından şehit edilen 36 yaşındaki polis memuru Cengiz Engizek’in cenazesi, PKK’lıların tersine, basit bir törenle sessiz sedasız kaldırıldı. Gazetelerde, televizyonlarda küçücük haber olarak yayınlandı.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:07

Cengiz Engizek kardeşimize allahtan gani gani rahmet kalanlara sabır diliyorum. onlar için durum iki kat daha acıklı. düşünsenize dünkü tabloyu onlar görmedi mi? devlete sevgi kalır mı o ailede artık?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:06

asla ve kata bu gidiş hayra sonuç vermez. veremez.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:05

maalesef sayın yazar. herkes ettiğini bulamıyor. iktidar partisi ihanet üstüne ihanet ediyor ama karşılığında vatanseverlerin yüz çevirmesini bulmuyor.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 11:00

dün gerçekleştirilen cenaze töfreni bir milattı. ağırlık merkezinin değiştiğini, artık makbul olanın pkklılar olduğunu, şehit cenazelerinin dikkate alınmadığını kayda geçiren gündü dün. allah belalarını versiin

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:58

doğru diyorlar. aslında artık hepsi fidan. ama sadece o hainlerin cenazesine katılanlar değil yüzde 50. hepsi fidan hepsi sakine. birbirlerinden farkları yok.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:56

eksik olmayın rahmi bey. vatansever gazetecilere her zamankinden daha çok ihtiyaç var. satılışlara geçit yok

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:55

zehir gibi bir yazı, kaleminize sağlık!

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:54

totem ve frontal nerede? neden sayın yazarın gösterdiği bu tablo hakkında derin görüşlerini iletmiyorlar? pkk'lıyı kahraman ederken polisi sessiz sedasız uğurlamanın anlamını çözümlemeliler. akp'liler bu konuda ne düşünüyor?

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:54

.RAHmi BEY Bir gün Mehmetçiğin kaldığı bARAKALARIN HALİYLE İLGİLİ YAZDINIZ MI???aHMET tÜRKE SORUN diyarbakırda iNSANLARA NE YEDİRMİŞLER.eSKİNİN PİSLİĞİ TEMİZLENİYOR.Harem mi yok GEBZE:)) hİKAYE KOLAY ÜLKE YÖNETMEK ZOR..

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:50

rahmetli birand aksini düşünüyordu ama rahmi bey sizin birand hakkındaki düşünceleriniz nelerdir merak ediyoruz

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:48

utanıyorum abi resmen vatan uğrunda şehit verdiğimiz günlerde bile böyle gösterişli törenler yapılmıyor bu ülkenin vatandaşı olduğum için utanıyorum

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:44

gazeteleri taradım bugün, bu çarpıklığı hakkıyla analiz eden tek bir yazara rastlamadım. ne kadar ayıp. bu hale mi geldik biz?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:43

isteklerini eline silah alarak dile getiren bir toplulukla barış masasına oturmak ne kadar mantıka akıla uygun? bu insanları devlet mi terörist yaptı şimdi devlet barış için masaya oturuyor?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:37

arkadaş bu ne densizliktir ya? memleket insanını koruyan polisimiz ölünce çıt yok ama hain teröristler ölünce toplanan kalabalığa bakın.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:37

akp li bademler bu duruma ne derler çok merak ediyorum. laf çakmak için değil,gerçekten ne düşünüyorlar öğrenmeyi çok isterdim

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 10:33

geldiğimiz nokta ancak bu kadar güzel ve net özetlenebilirdi. ellerinize sağlık sayın turan

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 09:55

Geminin karaya oturduğu günlerdeyiz. Görünen o ki Abbas yolcu(!)Resimdeki görüntü tamamen akp'nin eseri.Bu millet buna daha ne kadar tahammül edebilir ki?

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 09:40

Rahmi BEY Acaba MEhmetçiğin yıllarca kaldığı karakol adlı BARAKALAR için bir yazı yazdınız mı???... TÜRkiyeyi idare etmek (BAŞBAKAN DAHA DÜN 3 ÜST BÜROKRATINI Atayamıyordu.SEZER bırakmıyordu) Hikaye yazmaya benzemiyor.SAygıyla...

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 09:15

Tepkiler AKIL DOLU DEVLET'e DEĞİL DERİN devlete.YIllarca fitne ve işkenceyle insanına bakanlara DERİN ERGENEKONA STATÜKOCU CHP VE MHP'ye MESELEYE nereden bakarsanız o boyutu görürsünüz.DÜN BİR OLAY OLMADI.Barışa Bir adım diye yazı BEKLESEK DAHA İYİ OLUR.

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 09:07

AKP adına yorum yapan hep aynı kişi,garibim elli yere yazmış,yazmışta şimdi PKK yı savunsa olmayacak,bu yazıda neye karşı geldiğinide yazamıyor,sadece yazı vatansever ve gerçekçi örneklerle olduğu için onu kudurtmuş.Muhtemelen vatandaş filanda değildir maaşlı bir görevlidir ama kapasiteye bakılırsa ayda 500 tl bile vermiyorlardır.Yazık adama ya.Sizin yazınıza gelince,eklenecek şey yok.Polisimize ailesinden başka sahip çıkan olmamış,acı ama gerçek.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 17 Ocak 2013 Perşembe 21:19

Rahmİ BEY yazınız analiz ve sentezde zirve örneği...MeselE basit:SU testisi SU yolunda Kırılır.DAMLAYA DAMLAYA göl olur.Bugünün İŞİNİ YARINA bırakma.KOMŞU KOMŞUNUN Külüne MUHTAÇ...AKP tü kaka ....BATTIK BİTTİK...

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 17 Ocak 2013 Perşembe 19:43

Rahmi Bey, benim ülkemde(Önceleri masonlarin,kriptolarin,corverzlerin,sebatayistlerin,Hincaklarin ülkesiydi..) SULAR ARTIK TERSINE AKMAYA BASLADI.Bunu artik kabül edin, etmezseniz de pek önemi yok ya..

Yorumu oyla      55      58  
Misafir 17 Ocak 2013 Perşembe 19:25

Saygıdeğer OWLEYE'YE GÜZel cümleler süslü anlatımlar.Hem nalına hem..FAKAT Teorikle pratik, hükümet olmakla hükmetmek çok farklıdır.Örnekler vereceğim ama BURAnın fanatik yorumcusu BİRAND'ın ÖLÜSÜNE bile hakaret edenler ismini sayacağım ve örnekleyeceğim kişilere hakaret ederler.iŞİN ÖZÜ:TÜRKiyede masonik yapılar ergenekon tarzı illegaller ve vesayet size ne kadar soluk aldırırsa O kadar HÜKÜMET OLURDUNUZ.BU durum yavaş yavaş değişiyor.Bilmem ANLATABİLDİM mİ.????

Yorumu oyla      64      54  
OWLEYE 17 Ocak 2013 Perşembe 12:53

Velev ki MHP karlı çıksa dahi bir kelime bir işlem zekasına sahip parti lideri ile nasıl bir sonuç çıkabilir..Bu karı muhalefet yardımının artışı olarak değerlendirmelerinde onlar adına sakınca yoktur..AKP apoya af getirmezse yüzde 41 düşeceği en düşük seviyedir..Bunu bir siyasal lakaytlık olarak değerlendirirseniz ben de derim ki karikatür tarzı liderliklerle muhalefet tarafının emekliliğini güvence altına almak dışında daha ulvi bir amaca hizmeti mümkün değildir...

Yorumu oyla      59      53  
Misafir 17 Ocak 2013 Perşembe 08:45

00.05 "MHP sempati kazanır" diyen Rahmi BEY...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 17 Ocak 2013 Perşembe 00:05

"mhp karli cikacakmis" gulmemek icin kendimi zor tuttum.Bu kafa iste o kafa..

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 20:01

LEVENT KIRCA dün HABERtürk te söylediklerimden Çok Pişmanım diyordu.Onun PİŞMAN olduğu sözleri TOPTANCI zihinle O gün hemen KUTSAYAN TURAN fanatikleri SİMDİ DE Kırcaya kızıyorlar mı.FANATİK ÖZÜR KABUL ETMEZ.Rahmi bEY Fanatikleri iyi besliyorsunuz Haremden Fransız işi TESTİYE ...Rahmi BEY DERİN ANALİZİNDE bU İŞ MHP ye yarar diyor.NE ANALİZ AMA dert başka...Kime yarar kime yaramaz.BARIŞ mı MANÇO MU NE BARIŞI OLUUUM.KİMİN DERDİNDE Mhp ye yarar bundan iyi ne olur.Gaztecilik?????

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 19:07

Allah'ına kurban ağzına sağlık. ülke ihanetle yönetiliyor gibi herkes ağıt yakmaya başladı. bu tür dik duruşlar bizi sevindiriyor. ağzına sağlık

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:56

derin devlet mi kaldı ki derin devletin işi olsun. devletin olmadığı bir yerde derin devlet hiç olmaz. türkiye cumhuriyeti allaha emanet devam ediyor. ama işaretlere göre allah da bu emaneti çok taşımayacak. atacak çöpe

Yorumu oyla      63      49  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:56

Sn. arkadaşlar, sanmayınki bir parti diğerinden çok daha iyi al birini vur ötekisine.Okadar şehit verdik bu kadar konuşulmadı geçiştirildi.Bu üç kanı bozuk ınsanlar ne kadarda mühimmişki dillerden düşmüyorlar eminim şimdi cehennemde azap çekiyorlardır darısıda ÖCALANIN BAŞINa inşallah.

Yorumu oyla      64      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:54

kılıçdaroğlu'nun çin'de işi ne? durup partisindeki bölücülerin dersini verse ya? gitmiş binlerce kilometre uzakta türkiyeyi eleştirtiyor elin komünistine.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:53

bugn bir anket servis edildi. akp yüzde 45'e düşmüş. mhp ve chp fırlamış. ama ikisinin fırlamış hali bile bi akp etmiyor. kime ne anlatıyorsunuz allah aşkına. bu topluma her şey mustahak. öcalanı başbakan yapsalar sesleri çıkmaz badem beyinlilerin

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:51

mhp hiçbir zaman toplumun genelinin nabzını tutamaz. zaten tutamadığı için hep bir azınlık partisi olarak kaldı. bdp neyse mhp de o

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:50

bu da yrı bir olay. 3 pkk'lı ölünce ortalık nasıl karışacak? neden karışsın? onlar ölüme yazgılı zaten. ölmezlerse hata olur

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:49

bazen toprağa tohum ekersiniz ama hava şartları uygun olmaz, yabani hayvanlar telef eder vs. bir de bakmışsınız ki ektiğinizi biçememişsiniz. hatırlatayım dedim

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:47

hep hüseyin aygüne kızıyorsunuz ama bay arınç'ın daha önce bu teröristler için üzüldüğünü söyledğini unutuyorsunuz. akp'li yapınca marifet de chp'li yapınca mı kabahat?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:46

ya aslında onlara acınmamasını gerektiren şu tanım herşeyi anlatmaya yeterli: pkk'lı üç kadın. yaw pkk'lı bunlar, katil sürüsü. bunların hakkı budur. neden bu kadar abartıldı olay?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 17:40

hüseyin aygünü diyoruz da hep, sezgin tanrıkulu'nu unutmamak lazım. ki adam üstelik genel başkan yardımcısı

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 17:40

chp hüseyin aygün gibi birini içinde barındırdığı müddetçe her şey bize müstahak. akp'nin gidişine ana muhalefet dur diyemeyecekse kim diyecek?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 17:39

bülent arınç akp 13 dönem daha başta dedi. eğer bunun yarısı bile doğruysa bu toprakların kürt toprağı olması garantidir.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 17:38

artık kabul etmeklazım. üniter yapımızın özde bir anlamı kalmamıştır. sadece sözde söyleyebiliriz öyle. bundan sonra ne yapabiliriz onu düşünmeliyiz.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 17:05

FRANSIZ TESTİ kırar bunlar oynar.VATAN VE MİSKET HAVASI GELİR Fransız havası...

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 17:02

18 yaş üstü yorumlar FANAtik YORUMCUMUZCA acilen 3 kelimelik yağlarla yorum gibi Kaydırılır.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:59

herkesin bir hesaboı varsa allahın da bir hesabı var. o kadar kanın yerde kalacağını mı sandınız

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:57

nereye gitti örtülü ödenek paraları? vergilerden gına geldi. hep öcalana yediriliyor bu paralar

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:55

yeni gazeteden ne haber?

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:55

elleriniz dert göremsin rahmi bey

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:54

sanki öcalanın haberi yok muydu bdp'lilerin yediği haltlardan? çok saf olmalısınız azizim.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:54

BİRİLERİ 18 yaş üsTÜ bir yorum gelince 3 er kelimelik 7 yorum yazıyor HEPSİ DE Fransız bakışlı TESti kırıp coşan ÇOCUK kAFAlı.çOcukluk ne güzeldir ama her yaşta olunca:)))

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:51

öcalan'ın odasına tv koymanın şöyle bir stratejik anlamı var: bdp grup toplantılarını canlı olarak izleyecek. ve bdp'liler de ağalarının attıkları her adımı izlediğini bilecek. keza haberlerde de öcalan'ın gözü üstlerinde olacak. adımlarını ona göre atacaklar. öcalanı kucağa oturttun mu iş tamamdır

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:49

ne olacak yarın? zeki müren de bizi görecek mi?

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:47

bu cenaze törenlerinde büyük katliamlar yaşanacak! akıllı olun!

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:46

Başbakanın sıkça söylediği bir söz vardı DAKKA DUKKA Bu günlerde dut yemiş bülbül gibi ağzından bunlar çık(a)mıyor Hani ortalarda gezinen bir fırka vardı. "O'mu. Karşırdaki vantilatör"

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:46

yine değiştirdiler gündemi, hükümetin gündem değişme politikasına tam gaz! bakalım sırada hangi zamlar var?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:37

CISS arkadaşım çok doğrtu bir noktaya parmak basmış. pkk ne karşılığında çekilecek? isteklerinden vaz mı geçecek? tamam buraya kadar möı diyecek? bunun kaşrılığında hiçbirşey mi sietemeyecek?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:36

akp 10 yıldır yanlışlarını doğru olarajk yurruruyor millete. bunu mu yutturamayacak

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:35

herkes layığını bulur doğru bir söz değil rahmi bey. bir sürü kifayetsiz muhteris hiç de layık olmadıkları yerde. öyle bir adalet yok dünyada.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 16:23

SAYIN RAHMİ TURAN: FRANSA istihbaratı İNFAZcılara yardım etmiş.Tabi Burada cenazelerde ÇIKACAK Kaosa üzülecek de değiller.SİZ DE BURADA su testisi deyip durun.Bunlar devlet aklı değil 18 YAŞ altı duygusallıklar ELALEM bir taşla kaç Kuş vururumun HESABINDA SİZ DE tESTİCİİİİİ...FRANSIZ tesiyi KIRIYOR Biz COŞUYORUZ...

Yorumu oyla      54      53  
CISS 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:51

Bu arada Hüseyin Aygün ister BDP ister cehenneme nereye kadar yolu varsa oraya gitsin de; Cani PKK yöneticisi o malum kızıl canavar kadın ile arkadaşlarının katline bi ağlamadığı kalan, öncesinde dağda ölen teröriste de ağlanması gerektiği savına destek vermekten sabıkalı AKEPE Hükümeti Bakanı ve Başbakan yardımcısı Bülent Arınç'ın gitmesi gereken yeri de siz belirleyin bakalım! (CHP ye sallayıp duran FANATİK AKEPE yandaşları, eksi puanlar dışında bu soruma da yanıt veremezler, çünkü onlar efendilerine biat edip at gözlüğü takarak tek bi yöne sürülmeye programlanmışlar:)) CISS!

Yorumu oyla      66      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:45

HULYA ben partici olmadığım için her partinin ve konunun şeş cihetini görürüm OBJEKTİF BAKARIM.CHP toptan SİLİVRİCİ değil Ankara gazetecileri bunu iyi bilir. AYRICA doğruya doğru deyince bantlar karşır diyorsanız.BANT dolduran zihinler bunu düşünsün.BENİM İNANCIMA karışmayacak ve iyi hizmet edecek CHP ye de oy veririm.DÜNYAM dikdörtken DEĞİL...AMA chp ne zaman değişir ONU MAYAlılar bile bilemez...

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:41

halk mı infiale kapılacak? hangi halk? makarna bulgurla beslenen kömürle ısınan bunlara aslkında onur denen oyunu satan halk mı? güldürmeyin adamı lütfen

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:40

görüşmelerde halka sadece görüşmelerin magazin yanları aktarılıyor. ama asıl nasıl pazarlıklar çevirildiğinden bahseden yok. çünkü halk infiale kapılır.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:40

müzakereler yapılırken kim ne taviz verecek? türkiye hangi kırmızı çizgilerini esnetecek? pkk yıllarca öcalana tv verilmesi için mi mücadele etti? eğer bunun cevabı evet değilse, ki değil, o zamn pkk neyin karşılığında adım atacak? bu niye açıklanmıyor?

Yorumu oyla      59      49  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:34

Birisinin teyb bandına yüklenen bilgiler birbirine karıştı teypbin filmlerimi sardı ne:)

Yorumu oyla      57      52  
CISS 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:29

Sayın yazar, çok defa yorumlarımda şu satırları yazıyor ve soruyorum ama bu güne dek AKEPE yandaşlarından tek bi gerekçeli yanıt verebilen çıkmadı, bakalım burada o cesareti gösteren biri olacak mı? AKEPE nin müzakere ile işi çözebileceğini sanan yandaşları. Ben size açıkça PKK “genel af beraberinde Güneydoğuda özerk Kürdistan eyaleti ya da federe devleti” tavizini almadıkça eylemlerine son vermez diyorum. Eğer benim görüşüme katılmıyorsanız, ha bire lafı eveleyip gevelemeyi, içi boş çıkışlarla eleştiriler getirip durmayı bırakın da, ya bi kere de biriniz PKK ya ne verilebilecek de o silah bırakacak, o sayede akan kan duracak söylesenize? Niye kaçak güreşiyorsunuz? Utandığınız, çekindiğiniz, söylemeye dilinizin varamadığı nedir? CISS!

Yorumu oyla      66      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:27

TÜRKİYEyi eski CHP YÖNETMELİ Önder sav HACDA mUHAMMED SENİ BIRAKMAZ DİYE köYLÜ chp Liyle gırgır GEÇEN SAV.CUMhurbaşkanı ERMENİ DİYEN CANAN arıtman VE ANALAR AĞLAMADI mı DİYEN öYMEN???? Aydınlık bir türkiye için eski CHP YENİSİ de SİLİVRİ avukatıyım demek zorunda kalıyor.PRANgalar derin Bırakmıyor öyle hemen BARIŞA...

Yorumu oyla      55      55  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:25

14:34 Sen barışı savunduğunu söylüyorsun değil mi? Barışın zıddı nedir savaş.Savaş yoksa barış muhabbetiyle gündemi niye meşgül edersiniz? Savaş varsa kimle kimin arasındadır?

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:24

akp'nin dandik yorumcuları. ne o sesiniz mi kesildi? partinizin rezaletini siz bile savunamıyorsunuz değil mi? memnun musunuz onları bu kadar arsızlaştırdığınız için?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:23

sakine cansız hangi partiye üye. araştırılsın. o zaman hüseyin aygünün tavrı anlaşılır

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:23

mhp ne kadar karlı çıkabilir ki? artı eksi yüzdesi belli. milliyetçi bir parti sonuçta. marjinal. bütüne hitap edemez ve asla iktidara gelemez. o zaman oy artışının ne faydası var?

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:21

hüseyin aygün neden chp'dedir de neden bdp de değildir asla aklım almaz.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:19

İsrail olmazsa DÜNYA Barış mı dolacak diyenden İNCİLER.mİKSER nedir???

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:17

amma uçmuşsunuz arkadaşlar. değerli gülen hoca barış için fedekarlık yapmak gerektiğini söyledi açıklamasında. bundan polisin tavrına nasıl geçiş yaptınız. lütfen insaflı olalım. hacmızın günahına girmeyelim

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:15

fethullah gülen'in müzakereler konusundaki tavrı belli. el de öpülür ayak da dedi. polisler bunu dikkate alacak ve pkk'lılar ne kadar bölücü slogan atarsa atsın seslerini çıkarmayacaktır. emir büyük yerden

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:14

pkk'lılar odtü öğrencileri mi sıksın polis. el bebek gül bebek geçiniyorlar. birşey olmaz. f'den talimat gfelsin yetyer ki.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:13

fransa ateş topunu kucağımıza attı. yarın seyreyleyin gümbürtüyü. pkk'lıların cenazesinde her zamanki gibi ortalık karışacak, polis göstericilere sıkacak, sora tepki gösterileri başlayacak ve al sana yeni açılıum. habur-2

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:12

henüzaçıklanmıyor ama imralı'da türkiye'nin bölünmesi için mutabakata varıldı. zamanı gelince açıklanacak

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 15:10

devletin koskocalığı mı kaldı rahmi bey? elaleme maskara olduk. millet bize bir t6araflarıyla gülüyor

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:47

Bunların düşüncesi MİLLETİN anasını ağlatacaksın... ne dedi ÖYMEN analar ağlamadı mı????AĞLATMAYA ve aĞLAMAYA DEVAM.ellerinde BALYOZ GÖZLERİNDE düşman resmi olandan HAYIR MI GELİR ???BİZ de Hırsıza FENER tutuyoruz bilmeden....Adamların Fabrika ayarları var DEĞİŞEMEZ DÜŞÜNEMEZ DÜŞMAN TANIMI YAPALAIM deR.KApasite bu...ÖTESİ lafü güZAF

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:35

"Eden Bulur.. Herkes Ektiğini Biçer.."!!! İyi güzel de hep karşı taraf mı "Bulur.. Biçer"??? Tarih boyunca TÜRK İnsanı hiç "EDEN... EKEN" olmamış mı??? Adam gibi düşünün bakalım!!!

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:34

RUMUZLA erkek veya kadın olunmuyor HULYA.SEN VARSA fikre bak rumuzu boşver.GEL yeni düşmanlar bulalıM.Norveçlileri düşman ilan edelim...

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:33

atatürkün ilkeleri nedir diye sorarlarsa sayabilir misin 14,29. sayamazsın

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:29

14,24 te yazan muhterem. ülkü nedir bilir misin? birşeyler uğruna mücadele etmek ne anlama gelir haberin var mı? adanmışlık nedir hiç duydun mu? eminim hiçbirinden haberin yok. yoksa "bu salak pkk'lılar kapağı paris gibi bir aşk kentine atmış. aşk alemlerine dalsanıza hala bölücülük yapıyorsunuz. dünyayı siz mi kurtaracaksınız? hay aklınıza şaşayım" demezdin. o insanlar kendilerince doğru olan bir ülkü için mücadele ediyor. anladın mı?

Yorumu oyla      54      51  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:27

12:24 Senin rumuzun bile "muğlak" kadınmısın erkekmisin belli değil, titretiyorsun ortalığı:)

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:24

bu salak pkk'lılar kapağı paris gibi bir aşk kentine atmış. aşk alemlerine dalsanıza hala bölücülük yapıyorsunuz. dünyayı siz mi kurtaracaksınız? hay aklınıza şaşayım

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:23

BÜTÜN DÜNYAnız AKP düşmanlığı hayatta başka Konular, kapılar ve pencereler de var.KENDİNİZİBU KADAR KASMAyın.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:23

paris nire pkk nire türkiye nire? hakkaten dünya globalleşmiş

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:21

sayın turan bir yazınızda da chp'yi analiz eder misiniz? nerede doğru nerede yanlış yapıyorlar? akp belasının 10 yıldır bu ülkenin başında olmasında chp'nin rolü nedir? neden ısrarla sonuç vermeyen politikalardan vazgeçmezler? bunların yanıtlarını bekliyorum sizden

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:19

Yahudi arkadaşlarım var.İSrailli, Yahudi veya Yunan hiçbir milletin düşmanı değilim.Tam tersi YERİNE GÖRE BEŞER MİLLETİM DÜNYA vatanım DERİM.AMA kek de sevmem.AKP hayranı VE DÜŞMANI DA değilim. DÜŞMAN TANIMI YAPALIM seviyesinden de çok uzağıııım.YETER...

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:18

gidip kandili bombaladık faşan diyorlar sora pkk leşlerinin sayılarını söylüyorlar. iyi de ne farkları var o leşlerin paris leşlerinden? tsk öldürünce üzülmemek gerek de faili meçhul olunca mı üzülmek lazım. bu nasıl iş arkadaş

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:15

nasıl ki soylu ve numan kurtulmuşu dışarıdan monte edip genel başkan yardımcısı yaptı akp öcalanı da imralıdan çıkarıp genel başkan yardımıcısı yapacaklar ileride. ama o makam öcalanı keser mi orasını bilemem. en azından eşbaşkanlık isteyecektir.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:11

İSRAİL papağanlarına MI????

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:11

israil zulmünden bahseden şahıs. esad neden "ben ölürsem israil ve mısır'ı vurun" demiş? eğer her musibetin başı israilse mısır'ı nişye katmış? düşündün mü hiç?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:10

zulmü sadece israil mi yapıyor arkadaş? bu dünyada israil olmazsa her yer sütliman mı olacak? nedir bu alerji?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:09

bu sitedeki papağanlara dikkat

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:08

hüseyin aygün o pkk'lının evine chp'li aygün olarak değil dersimli aygün olarak gittim demiş. bundan dersimliler pkk'lıdır aslında anlamını mı çıkarmalıyız?

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:07

Bu sitede İSRAİL ZUlmünü anlatan yazıları Yorumsuz geçip barış dendi mi DÖKÜLEN kanları unutmayalım diyen Çin malı MERCEDESLERE dikkat..

Yorumu oyla      55      51  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 14:00

13:50 sizi seviyeye davet ediyorum.Ben OSMANLI hayranıyım ve o ruhu taşıyorum.Senin dinine,milletine,ülkene,topraklarına hakim olmak, dış ülkeler tarafından yönetmek istesinler sende sinene çek, köşene çekil ve sinnn.Size ancak bunlar yakışır.Bana rumuzum ile hitap ediniz gülüm gibi seviyesiz kelimeler kullanmayınız.Sonra tepkim sert olur.....

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:52

insanlar balık hafızalıdır. hele de her şeyin jet hızıyla yayandığı türkiye'de. pkk kalleşlerinin onca insanımızı katlettiği de unutuldu. onca gözyaşı kan sanki hiç dökülmedi. o kanlar bizim kanlarımızdı, o gözyaşları da. ve bunu pkk hainleri yaptı. ama siyaset tüm bunları da unutturup bu vahşilere üzülmemizi istiyor. ve daha da kötüsü bunu başarıyor.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:50

Frontal AYETİ bari Savaş çığlığıyla dolu ruhuna ALET etme.OSMANlı hayranı falan da değilsin BİZ ÇOK DERİİİN MİKSERLER GÖRDÜK.haydi gülüm haydii.

Yorumu oyla      60      54  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:38

Geçmişten bu yana hep savaşmışız.Dinimizi, imanımızı,savaşarak kazandık.Vatanımızı topraklarımızı savaşarak kazandık.Ve bizler şuan için hazırcı bir mlletiz.Zoru değil kolayı seçiyoruz.Savaşmakta görecelidir,niçin ne sebeble savaştığın senin onurlu yada aciz olmanı gösterir.Allah sizi, ancak sizinle din hakkında savaşan, sizi yurtlarınızdan çıkaran ve çıkarılmanız için yardım eden kimselere dost olmaktan men eder. Kim onlarla dost olursa işte zalimler onlardır.MUMTEHİNE SURESİ 9. AYETİ.

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:31

bak bu mümkün. parçaları birleştirin. chp'li bir vekil taziyeye bgidiyor genel başkanı laf olsun diye birşeyler söylüyor ve olayı kapatıyor. bakınca sakine cansız'ın chp üyesi olma ihtimali yüksek

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:28

13.25 Hulya ve sen BİR ÖMRE bedelsiniz İ..a.l sevgisi ve AKP DÜŞMANLIĞI.DÜNYANIZ bu.AŞık Atışmalarını sevmem siz devam edin.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:27

neden olacak arkadaşım. bu rezaletin savunulacak yanı mı var? akp'li olsalar bile hala vatan millet sevgisi kalmış demek ki içlerinde. yapılan ihanete hiç olmazsa susarak tepki gösteriyorlar. bu da azımsanacak bir şey değil

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:25

benim dikkatimi özellikle bir şey çekiyor. böylesi katıksız doğruları anlatan yazılar oldu mu akp'nin meşhur yorumcuları hemen sıvışıyor, idareten bir tane ne dediği belli olmayan tip bırakıyorlar ortada. acaba neden?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:23

sakine cansız'ın chp üyesi olduğu söyleniyor

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:22

MHp iktiDAR olsa CHP iKTİDAR OLSA olsayla bulsa bir araya GELSE...

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:20

hüseyin aygün pkk lı kadının ailesine taziyede bulunuyor. kılıçdaroğlu geçiştiriyor. buna söyleyecek lafınız yok mu sayın yazar?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:19

bülent arınç süreç başarılı olursa mhp baraj altında kalır diyor. peki ya başarılı olmazsa? biliyor ki bizim bademler için birşey farketmez

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:57

08.58 de yazan arkadaş.ULUSALCI ATATÜRKÇÜ hiç kimse o taziyeye gitmez.GİTMEZ;ANLAŞILIYOR MU?Eğer bir giden varsa o zaten bizim bu söylediğimiz Ulusalcı Atatürkçülüğün dıışındadır.Kim gitmişse o bizden değildir.Bu ifadelerini iyi niyetle bağdaşmıyor.BAK,TEKRAR DEĞİLDİR DİYORUM.EĞER GİDEN VARSA ONU ŞİMDİDEN REDDİYORUM.ANLAŞILDI MI?

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:47

Bir insan yılda 28 laiklik VE irtica konferansı alırsa Tabi insanların çoğunu DÜŞMAN GÖRÜR.bÖYLE VAKALAR VAR psikiyatri dosyalarında...TELEVİZYONDA çok ünlü proflar anlattı bunları.AKRABALARIMI SEVEMEZ OLDUM DİYOR GENÇ.pSİKOLOJİM BOZULDU.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:43

HULYA hanım size KUZEY kore GEZİSİ ÖNERİYORUM .Orada da Güney koreyle savaşı körüklersiniz adamlar anlaşmaya da uğraşırken BOMBA fikirlerinizle:)))

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:29

YURT İÇİ düşmanı tanımını Kim YAPACAK SİLİVRİ Mİ.??? DÜŞMAN: İÇİNİZ dışınız kin.mUHAFAZAKAR BİRİ asistan olsa sızdılar.BİRAZ ZENGİN OLSA yeşil sermaye.DÜN de bu düşman kafasıyla 5 bin GENCE KIYDINIZ VE gelip kurtardınız.DÜŞMAN arıyor bayan!!!!! Kafa şartlanmışşşş.kinden nefretten düşmandan bıktık.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:24

Ben vatanımı milletimi ülkemi seviyorum Muğlak olan hiçbir şey YOK..Muğlak GÖRÜNTÜ VEREN sizin siyah MİLİTARİST GÖZLÜKLERİNİZ.BU gözlükler yazındaki gibi kendi dışındakileri hain ya da muğlak GÖSTERİR.FİKRE bak ya nerede DURACAK MIŞIZ.VATAN SEVGİSİNİ sizden mi öğreneceğiz MOİZDEN mi???? Laf salatası VATAN ÇORAbı yırtık çocuğun babası MEHMETÇİKLERİN...LAF oLSUN beri gelsini de GEÇTİ.

Yorumu oyla      54      52  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:15

12:05 cvp:Yurt içi düşman tanımı net şekilde yapılmış olsa ikimizde nerede durduğumuzu bileceğiz şuan içi ikimizde muğlağız ne konuşsan boş:))

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:13

ALDIKLarı eğitimle ülkede illa birilerinin DÜŞMAN olması gerktiğine inanmışlar.DÜŞMAN Şart BUNLARA .hişşşt bak bakalım düşman mısın ??? SEN DUR BAKALIM SENİN NİYE gözünün üstünde kaşın var ??? DÜŞMAN LAN BUNLAR.Paranoya nedir???

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:05

HÜLYA yurt içi düşmanı tanımı, yine DÖKTÜRÜYORSUN.DÜŞMAN üretmek de mahirsiniz.eee daha ne ORJİNAL FİKİRLER VAR SES KASETİ PİŞMANIM FALAN..İLLa bir düşman olacak yoksa rahat edemiyorlar DİNDAR KOMÜnist Kürt..İlla bunlardan biri lazım onlara. Bunlar doğuştan KOVBOY HEP KARŞılarında tüketecekleri bir MOHİKAN KABİLESİ OLSUN İSTİYORLAR.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:59

bir gazete çıkaracaktınız. ne oldu ona? ses seda çıkmıyor

Yorumu oyla      54      50  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:59

Silahlı çözüm: Düşmanın tanımı net şekilde yapılıp hakikaten savaşılacaktır.Bu durumda da Suriyeden farkımız kalmayacağını herkesin bilmesi gerekir.

Yorumu oyla      54      50  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:56

Siyasi çözüm:Laik Türkiye Cumhuriyeti'ni bölmeyecek ve imajını zedelemiyecek şekilde tüm vatandaşlık hakları partilerin uzman ekiplerince ortaya konulup en yüksek seviyede yarar sağlayacak proje hayata geçirilecektir.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:55

Rahmi bey DEDE KOrkut DER Kİ:SU TESTİSİNİ barışla doldur.TESTİYİ KIRMAKLA sadece SİLAHla bu İŞ BİTMİYOR.Bir de birileri SAHADAKİ PAŞALARI DA sevmiyor varsa yoksa ELDiven.çözü DERTLERİ DEĞİL akp gitsin dert bu VALLAHİ BARIŞ DERTLERİ DEĞİLL...OYUN BU OYUN .

Yorumu oyla      53      54  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:44

Popüler çözüm:1-Her gün A.Öcalan'ın pişmanlık içeren kendi sesine ait ses kayıtları internet ortamında yayınlansın.Ondan meded uman varsa ümidini iyice kessin. 2-Devlet yurt içi angajman kurallarını net şekilde belirlesin.3-Sınırlardaki ticareti kolaylaştırsın.4-Devletin angajman kurallarına destek olan halk ödüllendirilsin.5-Yurtiçi düşman tanımı net şekilde yapılsın.Halk ülkesine yardım ediyorum sanırken düşmana yardım etmediğini bilsin.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:44

chp nerede duracağını bilse, bi kıblesini belirlese bu tufanda akp gider ama sadece mhp doğru düzgün tavır takınıyor. ama mhp'nin de çapı belli. her şey chp'nin suçu

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:43

akp tabanı barış istemiyor ki sayın turan. barış isteseler ilk önce herkesle savaş haline gelmez,memleketi kapmlara bölmezlerdi. ekonomi kötü gidiyor, rakamlarla oynamak da yetmedi dikkatleri dağıtıyorlar. olayın can damarı burası

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:40

ben sabah yazmıştım. akp ülkeyi uçurumdan atsa bademlerin tavrı değişmez diye. bakıyorum da ne kadar haklıymışım.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:29

11.22 GENÇLerle fikir tartışması hayır vermez.GENÇ HİSSİYAT DEMEKTİR.Bir de yaşı ilerlemesine rağmen genç kalanlar çocuk kalanlar vardır.TESTİYLE OYNARLAR.tESti kırmayı severler başka hayırları olmaz memlekete.RAHMİ BEY YAZINIZ gerçekten olAĞANaltı.

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:22

çöümün ne arkadaşım? pkk'yı soframıza mı davet edelim? o kanlı ellerini görmemezlşkten mi gelelim? çzöüm içeren yazı yazsana madem? görelim o derin fikirlerini

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:21

DİKKAt BU YAZI 18 yaş altı delikanlılar içindir .AŞIRI MİKTARDA ÇÖZÜMSÜZLÜK VE GAZ İÇERİR.YASAL uyarı:))))))

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:16

abdullah öcalan da namazında niyazındaymışşş pehhh

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:12

AKP bir de mevlüt okutur bunların arkasından demedi demeyin. Müslüman adamlar sonuçta (!)

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:10

yıl olmuş 2013 bu adamlar hala dağda yaşıyor. Bunlarla oturup konuşma ihtimaliniz nedir Allah aşkına? Ne müzakeresi, ne açılımı? Saçmalamayı kesin!

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:08

AKP teröritlerde pazarlıkta, CHP terörist ailelerine taziyede, MHP de anca oturduğu yerden konuşuyor icraat yok. Kime güvenelim ki biz?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:06

Rahmi beyin genç okuyucuları COŞTU.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:05

Geçen yıl açılım açılım dediler iş buralara kadar geldi... Bakalım daha ne kadar açılacağız?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:05

hükümet öyle bir durumda ki, ne şehit cenazesinde isteniyor, ne de terörist törenlerinde. kim getirdi bunları başımıza?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:04

biz sizi devletin başına dini imanı yerinde olan vatanını milletini seven insanlar olarak getirdik siz gidip teröristlerin cenazesinde göz yaşı döktünüz. yazık be!

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:04

bi dahaki seçimlerde akpye oy verirsem şerefsizin tekiyim!

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:03

Burası TÜRKİYE, ve yuzlerce şehıt verdık bu kadar olay olmadı! neymişte 3 kansızı infaz etmişler, dünya bu haberi konuşuyor. İyi etmişler!zerre acımadım darısıda APO nun başına inşallah onunda bir gün ölüm haberini duymayı nasip etsin ALLAH ım inşallah.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:03

Erdoğan şehit analarının, babalarının, kundakta babasız kalan şehit çocuklarının yüzüne nasıl bakacak acaba?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:01

Siz yarın cenazede çıkacak olayları görün... Nasıl bir şova dönüştüreccek bunu BDP-PKK ikilisi... Nasıl incitecekler şehit analarını babalarını...

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:59

Bu infaz kesinlikle PKK'nın kendi pisliği... İLk defa görülen yada duyulan bişi değil yıllardır kaç kişiyi infaz ettiler kendi içlerinde. Bırakalım kendi içlerinde çözsünler, kendi pisliklerinde boğulsunlar!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:58

hükümetin uyanması ve bir an önce bu yalnış politikadan geri adım atması gerek!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:56

MHP madem bu kadar doğrucu davut neden AKPnin yardakçılığını yapmaya devam ediyor? Madem eden buluyordu Öcalan neden bulmadı zamanında ettiğini? Neden hala LCD televizyonu, bir eli yağda bir eli balda imralı da keyif çatıyor? Sayın bahçeli bunu da açıklayabilir mi bi zahmet?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:54

her zamanki üslup

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:52

Bu özlü sözlere bir tane de ben eklemek isterim "her koyun kendi bacağından asılır"

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:51

kendinizden utanmanız yoksa şehit ailelerinden utanın.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:50

iyi olmuş, iyi etmiş öldürmüşler. onlar bizim çoluk çocuk demeden haince planlar yaparken iyiydi de şimdi 3 çapulcu öldü diye nedir bu töören mören. ayıp çok ayıp

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:50

Bıktırdılar iyice günlerdir bu bu 3 kadını okuyoruz, izliyoruz dinliyoruz. Hangi şehit haberi bu kadar geniş yer aldı medyada allah aşkına?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:50

BİR ATASÖZÜ YAZ SORUNU ÇÖz.NE KADAN DA farklı Bİ O KADAN ilgiiiNÇ.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:47

şu an tvitterda çok güzel bir trend topic var. teröriste tören yapan tek ülkeyiz diye. bilmem anlatabildim mi

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:46

10.37 MİLLET SAF DEĞİL DOĞAN görünümlü ŞAHİNLERİN YILLARDIR OYNADIĞI oyunu ıslıklıyor ve insanlar BARIŞ DİYOR.SİZ neden barıştan bu kadar RAHATSIZSINIZ!!!70 YAŞINDA bir yazarla 18 lik militan kafası neden SU TESTİSİ SU YOLunda kırılırı biliyor söylüyor da KANI KANLA YUMAZLAR.sözünü duymazdan geliyor...Barış istiyoruz ...

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:46

tavır koymalıyız tavır! hükümet arkasında milletin desteğini göremezse nasıl böyle cesaretli kararlar alabilir? millet uyuma!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:45

benim artık hükümetten falan beklentim yok, biz türk milleti olarak bu işi çözmeliyiz.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:44

Rahmi bey duruma uyan bütün atasözlerini söylemiş bize de yorumluk pek birşey kalmamış:)

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:43

MHP de anca tiribünlere oynuyor... Şehit ölünce yazık olmuş, terörist ölünce oh olmuş. Bu mudur yani siyaset. Evde ninem de söylüyor bu sözleri

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:41

Çok fazla söze gerek yok su testisi su yolunda kırılır.hiç üzülmedim!

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:37

pkk itleri ile sarmaş dolaş olunmuş, baş it çözüm umdu olarak pazarlanmaya başlamış, vatanseverler cezaevlerine tıkılmış, hala yazar umut versin diyorlar. ben ne diyeyim

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:35

yazar ümit veri,r değil mi arkadaşım. mesela yandaş yazarlar gibi. batıyor olsak da aaa ne güzel şeyler oluyor, güzel günler göreceğiz çocuklar diye masallar anlatır değil mi? sizin yazar algınız yandaşlarla sınırlı kaldıysa diyecek birşey yok. sadece yazık denebilir

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:32

BEYLİK SÖZLERLE Kim ne çözmüş rahmi bey??? BEN DE yazıda PEH dedirtecek bir şey var mı diye baktım.Çıkışı Olmayan korku TÜNELİNDE MİYİZ bU TÜNELİN SONU DA BİR GÜN GELECEK VE IŞIĞI göreceğiz.YAZAR ümit verir ışığı barışı GÖSTERİr.MİLLETİMİZ bu günleri de geçtiğinde bazı yüzler kızarır MI BİLMEM.

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:28

AKIL MI HİSSİYAT VE HAMASET Mİ???sorunuzun cevabı BELLİ.Böyle malumu ilandan öteye gitmeyen bir soruyla ve buranın BELLİ yorumcuları gibi kUSURA bakmayın BEYLİK SÖZLERLE bu işler bitmez. DEVLET AKLI VE ÇÖZÜM lazım.SİZİN anlattıklarınızla gösterdiklerinizlE bir arpa boyu yol ALINMAZ milliyetçilik bir ölçüde İYİDİR DE ya sev YA TERKET kafasına Milliyetçi denmez. HİSSİYAT OKŞAYAN BİR YAZI.ÇÖZÜM derdimize mi AKP YE NE güzel Çakıyoruz...

Yorumu oyla      54      54  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:27

Siyasetçinin malzemesi insandır.Siyaset o hakkı veren yerde,oraya daha iyi hizmet etmek için yapılan bir yarıştır.Takımını neye hizmet ettiğini bilmeden savrulan insanların manasız hareketlerini normal halkın seyretmekten başka seçeneği yok.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:08

Yazdıklarınıza katılmmamak eldedeğil,elbetteki bu ölenler melekdeğildi,ektiklerini biçtikleride doğru,ama şu yandaşların toplumu yönlerdirmek için yaptıklarına bakınca insanın midesi bulanıyor,imralı ile görüşen şerefsizdir hatta ispat etmeyende demişti bir büyüğümüz,muhalefet çıkıpda evet görüşende o emri verende şeref... dir diye beyanat vermiyor,teröristleri halk kahramanı gibi göstermeleri yandaşların karekterine yakışır şekilde hacivat karagöz gibi devam ediyor,cambaza bak misali haydihyrls

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:08

Yazdıklarınıza katılmmamak eldedeğil,elbetteki bu ölenler melekdeğildi,ektiklerini biçtikleride doğru,ama şu yandaşların toplumu yönlerdirmek için yaptıklarına bakınca insanın midesi bulanıyor,imralı ile görüşen şerefsizdir hatta ispat etmeyende demişti bir büyüğümüz,muhalefet çıkıpda evet görüşende o emri verende şeref... dir diye beyanat vermiyor,teröristleri halk kahramanı gibi göstermeleri yandaşların karekterine yakışır şekilde hacivat karagöz gibi devam ediyor,cambaza bak misali haydihyrls

Yorumu oyla      56      49  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:02

Laik Türkiye Cumhuriyetinden doğan haklarla parti kuran kişilerin birinci vazivesi kendisine bu hakkı tanıyan yeri korumak ve kollamak olmalıdır.Bu çerçeveden bakacak olursak MHP'nin parti sembolü laik'liğe aykırıdır.MHP kuruluş ilkelerinde yazan 9 maddeden ziyade kendisini sembolüyle bütünleştirme tercihini yapmıştır. Gömleğin ilk düğmesi yanlış ilikendiğinde gömleğin tüm düğmeleri iliklense dahi sonuç yanlış olacaktır MHP'ye bakışım budur.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 09:58

bence bu ölülerin aynı dinden oldukları için ölü namazını tayyib bey kıldırmalı arıç bey ağlama görevini unutmmamalı ayrıca öcalan bey sadullah bey nen beraber beraber bihamal bu ölülerin törenine katılmalı. bittimi bitmedi adullah gül bey de gelecek güzel günler için mevlid okutmalı.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 09:41

şehit edilen her Türk kamu görevlisinin ve vatandaşının ölüm emrini veren katlinden sorumlu olanlar, terör örgütünün yöneticisi olan bu kadınlar! Bu şeytanları melek gibi göstermekle büyük vebal altına giriyorlar.. bu millet haburu yaşatanları unutmadı, bunu da asla unutmayacaktır.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 16 Ocak 2013 Çarşamba 09:36

MHP, Ak partinin güçlü bir şekilde hareket edebilmesi için İmralıya giden yolun önündeki tüm engelleri kaldırıp,yolları temizleyip süpürüp kendisininde süpürülüp yok olma tehlikesine karşı İmralıya tavır almasına koskoca Rahmi Turan'da seviniyorsa biz bitmişiz gerçeken:)

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:58

Bu olay aynı zamanda malumun ilanıdır. Fransa'nın PKK'lı alçaklara nasıl kucak açtığını, PKK terör örgütüne destek verdiğini herkes nicedir konuşuyordu. Ancak Fransızlar ilk defa teröristlerle sık sık siyasi düzeyde görüştüklerini birinci ağızdan itiraf etmişlerdir. Ölenler hak ettiklerini geç de olsa hak ettikleri şekilde buldular. Bununla birlikte Fransa'nın Türkiye'ye olan büyük düşmanlığını da artık anlamamız ve önlem almamız lazım. Küçük bir misilleme imkanı kollamalıyız bence.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:58

ulusalcı atatürkçü chplilerin ne işi vardı taziyede peki?

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:48

yalandır çıkan haberler. başbakanımız eröristlerle görüşen şerefsizdir demişti. o sözünü yiyecek mi? yemez. bence bunlar bir kısım medyanın uydurması. tövbe inanmam. (makarna yedim de az önce:))

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:47

08.39'daki arkadaşımın yorumunun altına imzamı atarım. akp ülkeyi uçurumdan atsa bademlerin tavrı değişmez. onlara ver makarnayı bulguru kömürü, o pis karınları doysun gerisi umurlarında olmaz.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:45

madem medya yalaka yalaka olmayan medyanızı kurun sayın yazar. kurun da yaakalık yapmadan neler yapabiliyorsunuz görelim.

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:44

yalaka medya doğru tanımlama. daha dün demediklerini bırakmayanlar sırf bugün akp öcalan'la görüşüyor diye bir anda ağız değiştirdi. kardeşim sizin hiç kendi beyniniz, kendinize saygınız yok mu? anladık, vatan sevgisi yok da bu kadar mı satıldınız?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:43

arkadaşın yorumuna katılıyorum.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:42

onca ayıbı nasıl taşıyor başbakan? kimse çıkıp birşey diyor mu rahmi bey? bunu da aynı şekilde taşıyacaktıradam her şeyden sıyrılmayı beceriyor.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:41

başbakan çok usta. bir yandan imralıdaki iti kucaklıyor bir yandan pkklılara taziyeye giden hüseyin aygüne bindiriyor. ve ihale aygüne dolayısıyla chp'ye kalıyor. beceriksizler partisine

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:39

evet bence de bu gidiş mhp'ye yarayacak. sürecin başarılı olma şansı sıfır. ama akp pek zarar görmez. çünkü onun bademleri asla tavırlarını olaylara göre değiştirmezler. onlar için tek etken makarna bulgur. bu işte asıl zararlı çıkacak olan bünyesinde hüseyin aygün gibi tipleri barındıran chp olacak. chp baraj altında kalırsa şaşırmayın

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:37

tabii ki melek, tabii ki kahraman o kadınlar. bakın, bunların ağababaları imralıda el üstünde tutuluyor. piyonlara da aynı özen gösteriliceke tabii. isimlerini caddelere verirlerse şaşırmayın

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 08:36

ah sevgili rahmi beyciğim, yine fincannı katırları ürkecek. yapmayın etmeyşn

Yorumu oyla      57      49