YORUMLAR
Toplam 68 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 19 Ocak 2013 Cumartesi 21:25

Bülent Bey TUZLUÇAyIR'DA örgütü kuranlar bu iç bitsin istemiyor...Bunlar örgüt Gaztesine dergilerinden adam aktarıyor.Büyük Sakallı BAro başkanı bazı örgüt baskınlarından şikayetçi.O örgüt gerçekte sol mu derin köklü bir bitki mi???

Yorumu oyla      59      54  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 14:46

Sn Hüseyin Aygün yakınlarına TAZİYE ziyaretinde bulunarak çok doğru ve insani bir görev ifa etmiştir.Doğru olmayan sn K.K. nın yakınlarına taziye ziyaretinde bulunmamasıdır.Ayrıca CHP milletvekillerinin partili milletvekili arkadaşlarının yakınlarının cenazelerine katılmaması çok ayıp çok.

Yorumu oyla      54      56  
Misafir 18 Ocak 2013 Cuma 14:11

"...Bu anlamda, Öcalan'ın talimatıyla PKK'ya ait "Yeni Ülke Gazetesi" çıktığında, Perinçek kontrolündeki 2000'e Doğru dergisinde çalışan 19 kişilik kadronun bu gazeteye geçmesi manidar değil mi? O dönem 2000'e Doğru dergisi, PKK lehine yayın yapan tek dergidir."ANLAYANA SİVRİSİNEK...

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 17 Ocak 2013 Perşembe 19:47

Saygıdeğer Bülent BEY Muhalefet her zaman eleştirir normaldir ve görevidir de fakat TÜRkiyede bunu yaparken bazı hususları gözden kaçırmamak gerekir.Bizde iktidar olmakla MUKTEDİR OLMAK farklıdır.KISACASI:TÜRKiyede masonik yapılar ergenekon tarzı illegaller ve vesayet size ne kadar soluk aldırırsa O kadar HÜKÜMET OLURDUNUZ.Örnek:60,71,80,1997,ELDİVEN balyoz...BU durum yavaş yavaş değişiyor...Kolay değil ÖZAL MENDERES Yazıcıoğlu..AYDIN MenderesVE Kahveci kazası..

Yorumu oyla      63      57  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 20:05

Saygıdeğer Bülent BEY FRAnsız istihbaratı infazlara YARDIM ETMİŞ.Bu hükümet kimlerle uğraşıyor bir düşünün.Cenazede olay çıkarsa hükümeti eleştirmek de FRANSIZ TESTİSİNE SU TAşımak olmaz mı.BİRLİK VE feraset lazım Particilik millete hizmet değil.TRİBÜNLERE...

Yorumu oyla      58      55  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:49

18:45 de yazılan yorum şahsıma aittir giriş yapmadığım için rumuzum çıkmamış.Saygılar.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:45

Sn.18:20 beni anlamıyorsunuz bakınız ben AKP il iktidar olduğunda Sn. RECEP TAYİP ERDOĞANI ve ülkem adına yaptığı bütün hizmetleri taktir edip söylüyordum.Ama şuanki vaziyet vaziyet değil siz bunu anlamıyorsunuz bir insanı her şeklıyle nasıl eleştirmek yalnışşa, savunmakta o denli yalnıştır.PKK konusunda ben devletimin müzakere yapmasını olumlu görmüyorum ve geçmişte olan HABUR rezaletini aslaa unutamıyorum.Soruyorum peki bu dökülen şehit kanlarının hesabını kim vericek?

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 18:20

Bülent Beyi ve cok degerli okuyucu ve yorumculari üzmeme adina cok kiymetli BASBAKANIMIZ icin EVET öyledir diyemediniz FRONTAL Han´im.Siz söyli emiyorsunuz fakat milletimiz her katildigi secimde söylüyor ve söyliyecek.

Yorumu oyla      57      51  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:28

13:43 tek kusursuz yaradandır.Tayip Erdoganda ben o cesareti göremiyorum.Ha bide şu var başbakan kötünün iyisi, şuan için.Ve halkın başka seçeneği olmadığı için halen iktidarda.Muhalif partilerde iş yok çünki.

Yorumu oyla      64      58  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:23

Frontal,evrene tek gelen ve esi benzeri olmayan Turkun yeni ve eskimiyen liderinde yanlis olmaz.T.C Yeniden feth edilmistir..kimlerden mi ..?soyliyeyim;corverz ve Hincaklar dan.sonsuz slm

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:17

Bülent BEY: Kanı kanla yumazlar.TERÖRLE canını siper edip sahada MÜCADELE eden NECDET paşa ve darbe karşıtı HİLİMİ PAŞAYI sevmeyenleri anlıyoruz.SİZİ ANLAMIYORUZ.NEDİR BU militarist bakış.

Yorumu oyla      56      52  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 13:02

Sn.12:51 ben hiç bir zaman takım tutar gıbı parti tutmadım ve yaklaşık 1 yyıldırda hiçbir partiyi desteklemiyorum.Gidişat o ki AKP yalnış yolda ben nasılsa AKP nin yapmış olduğu olumlu hareketlerini desteklediğim gibi olumsuz yönlerinide eleştiririm ve gercekten tüm yazdığım yorumlarımda samimiyim.Ben devletimizin pkk ile müzakeresini yalnış görüyorum saygılar.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:51

Sn.Frontal'ın 10.50 de Başbakanla ilgili sözlerine inanmıyorum.İnanmıyorum diyorum sadece.Bugüne kadar yaptığı yorumlarla bu ifadeler çelişiyor.Devleti yönetenlere yapılan eleştirilere olur olmaz çakacaksınız,sonra da bunları yazacaksınız.Bana pek doğru ifadeler olarak gelmedi.Samimiyetsizlik anlamında söylemiyorum.Saygısızlıkta saymayın.

Yorumu oyla      55      54  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:28

15:45 arkadaş beni SİBEL ÜRESİN ile aynı görüşleri paylaştğımı savunmuş.Bunu neye dayanaraktan söylüyebiliyorsunuz? ki o şahsın hiçbir görüşüne katılmam,ve o tür ınsanlardanda aslaa haz almam.NOT:Beni hiçkimse ile kıyaslama yapmayınız.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 12:19

Saygıdeğer Bülent Bey Maaalesef militarist düşüncenin dayatmaları ÇIRAY ve sizin yazılarınıza yavaş yavaş siniyor.Bu ülkede şöyle veya böyle barış olacak.Önemli olan barışa yol taşı bulmak.Atalarımız ne der:ÖFKE gider YÜZ kızarır.Öfkeyle bir iş hallolmaz.30 yıldır Kan.Yeni bir yol lazım hemen sonuç alınmazsa da yol bu. Kandan KAN geliyor.SAYGIYLA

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 11:06

BÜlent bey Rahmi Beyin ve sizin yazınızdan çıkan sonuç SU testisi su yolunda kırılır. Görüşme gereksiz testi kırmalara devam.oysa BİR BAŞKA ataSÖZÜMÜZ DER ki:KANI KANLA YUMAZLAR.

Yorumu oyla      57      52  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:59

10:57 benim nicime neden bu kadar taktınız? değiştirmeyi düşünmüyorum nicimden memnunum.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:57

FRONTAL nickini İĞNECİ YAP CISS falan.

Yorumu oyla      54      52  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:50

Bebek katili! okadar mehmetçiklerin katillerini karşımıza alıp insan yerine koyup müzakere yapmaya çalışıyruz.Benimde kanıma en çok bu dokunuyor.Başbakan usta bir siyasetçi, tek yapabildiği boş boş efelenmek şu devletin başına allahtan başka korkusu olmuyan bir devlet adamı gelmiyecekmi? ve diğer muhalif partilere baksan başta CHP ondan beter! şu vaziyete bakınca gelecekten umudum kalmıyor, şimdi gelde OSMANLI yı arama.hayırlı günler.

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:47

EDİörüm sizden onay için kaç takla lazım ???

Yorumu oyla      54      52  
FRONTAL 16 Ocak 2013 Çarşamba 10:43

11:25 yorumlarınızdan ne kadar seviyesiz olduğunuz anlaşılıyor.Evet haklısınız, siz burda zaman ve kalem israfı yapıyorsunuz, kaçmanız yerinde olmuş.Arkadaşlar, PKK denilen terör örgütünün yegane kurucuları emperyalist devletler.Sn. 09:52 fıkirlerinize aynen katılıyorum.PKK ile anladığı dilden konuşursan anca mucadele edebilirsin. V e bu 3 cinayetin arkasındada büyük ihtimal derin devlet vardır.Bizler, T.C atalarımızdan gelen ve genlerimizde taşıdığımız korkuszuluğu yitirmek üzereyiz.

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 16 Ocak 2013 Çarşamba 09:52

PKK sempatizanları, ikinci cumhuriyetçi liboşlar Paris'te teröristlerin bir şekilde temizlenmesini pek hazmedememiş anlaşılan. Teröristin anlayacağı yegane yöntem kendilerinin kullandığıdır ve dünyada başka yöntem de kullanılmaz. Ne zaman ki artık devletin gücü kalmaz, milletin de devletin arkasında durma iradesi ortadan kalkar, işte o zaman terör kazanır. Hiçbir büyük terör örgütü birkaç senede yok edilmemiştir. En demokrat Almanya bile gereğini zamanında yapmış ve hapiste temizlemiştir.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 15 Ocak 2013 Salı 15:45

14.47 Yorum yazan arkadaş bu konuyu çözse çözse fatih belediyesi danışmanı SİBEL ÜRESİN çözer önerileri muhteşem.Değerli yorumcu Frontal hanımda Sibel hanımla aynı görüşleri paylaşıyordur. ..

Yorumu oyla      59      53  
Misafir 15 Ocak 2013 Salı 14:47

Biktik sizlerin ayni kanal yorumlariniz dan.Bülent Bey ve diger yazarlar kafa yorup en güzel bir sekil de kaleme aldiklari yazilarina yapilan yorumlari görünce tansiyonum yükseliyor birden, saglik soruhnlari basliyor.Benim kanaatim bu kanayan yarayi cözse cözse bayanlar(Anneler) cözer.Pek tabidir ki Hülya hanim gibiler degil.Bunlar duysa Marsta Kürt var, hemen merdiven arayisina girerler.Frontal hanim tekrar bilgi arenasina dönmeniz yerinde olmustur,lütfen bizleri aydinlatmaya devam ediniz.

Yorumu oyla      55      65  
CISS 15 Ocak 2013 Salı 11:48

AKEPE nin müzakere ile işi çözebileceğini sanan yandaşları. Ben size açıkça PKK ne ve ne alırsa terör eylemlerine son verir açıklıyorum. Eğer benim görüşüme katılmıyorsanız, ha bire lafı eveleyip geveleme, içi boş çıkışlarla eleştirip durma yerine; Ya bi kere de biriniz PKK ya ne vereceksiniz de o silah bırakacak, o sayede akan kan duracak söylesenize? Niye kaçak güreşiyorsunuz? Utandığınız, çekindiğiniz, söylemeye dilinizin varamadığı nedir bi de bu konuda iki çift laf etsenize! CISS!

Yorumu oyla      76      49  
Misafir 15 Ocak 2013 Salı 11:25

frontal israf-ı kelam ve zaman diye bir tabir vardır.İŞTE SANA SON SÖZÜM: Bir eldiven bir balyoz anlaşıldı BUYMUŞ ÇÖZÜM.bu gitmeler gitme değil hoşçakal İki Gözüm...

Yorumu oyla      56      72  
FRONTAL 15 Ocak 2013 Salı 11:04

10:49 vinçle ben olay çözüyorum demek:) İranda ki PJAK lıları vinçle asan ben değilim kardeşim:) İRAN LILAR onlar olayı vinçle çözmüşler ben değil:) gercekten çok güldüm yapmış olduğunuz yoruma sayenizde nerdeise katil damgası yiyeceğim:) ama size şu kadarısını söyliyeyim; asker olmayı çok isterdim, terörle mucadele etmek için. Ve ben benim mehmetime acımayana aslaaa acımam.

Yorumu oyla      63      67  
Misafir 15 Ocak 2013 Salı 10:49

FRONTAL sen biber ekip gül dermek isteyen VİNÇLE olay çözen bir insansın.ÇÖZÜLMÜYOR Mihriban pardon FRONTAL...

Yorumu oyla      66      55  
FRONTAL 15 Ocak 2013 Salı 10:43

10:15 yani yazdığım yoruma karşılık bunumu diyorsun? poliyannacılık oynamanın bir anlamı yok malisef.Ben sizin yorumunuzda belirttiğinizin aksinimi idda ediyorum?ne yazıkki dediğiniz gibi olmuyor kardeşim.Anaların yüreği yanıyor malisef! ocaklarada ateş düşüyor malesef! kardeş kvgası var malisef! memleketin başında pkk diye bir bela var malesef! memlekette zengini fakiride var malesef! kış günü soğukta evsiz barksız kalan vatandaşlarmızda var malesef!bu saydıklarımın hepsi gercek MALESEF!.

Yorumu oyla      62      61  
Misafir 15 Ocak 2013 Salı 10:15

09.20 lere CEVAP:"...Memleket isterim Ne başta dert, ne gönülde hasret olsun; Kardeş kavgasına bir nihayet olsun. Memleket isterim Ne zengin fakir, ne sen ben farkı olsun; Kış günü herkesin evi barkı olsun. Memleket isterim Yaşamak, sevmek gibi gönülden olsun; Olursa bir şikâyet ölümden olsun." KİMSENİN YÜREĞİ YANMASIN OCAKLARA ATEŞ düşmesin...

Yorumu oyla      57      55  
FRONTAL 15 Ocak 2013 Salı 09:20

Olmamda! yalnız, zalimede asla merhamet göstermem bi okadrda o konuda canileşebilirim.23:41 FREDİ'NİN KABUSLARI adlı filmide hiç izlemedim.Anladığım kadarısıyla, ironi yapıyorsunuz yorumuma karşılık onada saygı duyarım.Benim İran ı örnek verdiğim yorumumda HİTLERE benzetenler KEMALİST geçinen arkadaşlarıma soruyorum:"bir subayı öldü diye MENEMENİ YAKIN!" diyen ATAM ın düşüncesiyle verdiğim örneğin benzer yanı yokmu? ve ben ATAMIN o fikirlerini taşıyan devlet adamlarını özledim.-

Yorumu oyla      58      74  
hulya 15 Ocak 2013 Salı 09:16

Ya sabır yaa sabır;Totem tutarlılığından bahsediyor;Bir zamanlar hiç pkk'lı vurulamyor askerlerimiz şehit oluyormuş,ne zamanki o dönemin komutanları Silivriye tıkılmış binlerce pkk'lı öldürülmüş(!) Evet dediği harfiyen doğru ama yorumu yanlıştır.Çünkü ogün hiç pkk'lıyı öldürmeyen askerimizi öldüren,bugün ise pkk'lıyı öldüren aynı güçtür ve onlar bence Silivri'ye tıkılamamıştır.Terör çok yönlü deyip kavramları yerlerine oturtamaman senin suçun değil,zihin bağlantıların ters çünkü.

Yorumu oyla      68      49  
FRONTAL 15 Ocak 2013 Salı 09:11

Günaydın, bir yorum yazayım dedim,ve yorumumda ben neyi anlatmak istedim çoğu arkadaşlarım neyi anlamış:) saygı duyarım.Yazdığım yorumda kimseyi tehdit etmedim neden korktunuzki 22:34? 22:48 de beni oyuncu sanmış:) ve malesef hayatta tek beceremediğim şey oyuncu olmak.Ben sizlere İran nın teröristlere uyguladığı cezayı söylüyorum, siz kalkmış bana cani israilin filistinlileri süpürüyor örneği ile kıyaslama yapıyorsunuz! ikisi aynı şeymi? ben aslaaa mazluma zulüm edilmesi tarafında olmadım -

Yorumu oyla      57      60  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 23:41

Saygıdeğer FRONTAL vinçte adam asma fikriniz harika ve çözüm dolu.FREDİNİN KâBUSLARI'nı seyrettiğiniz belli.Ne güzel fikirleriniz var hele son nato üyeliğini reddeden AYDINLık fikirleriniz.. bizler bekliyoruz bu fikirleri.TEZ konusu olacak donanımı 5 satıra nasıl sığdırmışsınız.GÜL alırlar gül satarlar...

Yorumu oyla      67      52  
TOTEM 14 Ocak 2013 Pazartesi 23:40

:ektiğim için ne ordu düşmenlığım kalmıştı nede vatan hainliğim.Karakollarımız basılıyor askerlerimiz şehit ediliyor ve tek bir Pkk lı vurulamıyordu şimdi bu sizlerede garip gelen bir durum değil mi? O dönemin komutanları şimdi tutuklu ve onlara kahraman diyen arkadaşlar var ve bu arkadaşlar 2012 de bine yakın Pkk lıyı etkisiz hale getiren komutanlaraa cemaatçi ve hain diyorlar ne enteresan ve ironik değil mi?Arkadaşlar terör son bulmalı biştmesini istemeyenlerin ağzı ile konuşmaktan vazgeçin.

Yorumu oyla      55      69  
TOTEM 14 Ocak 2013 Pazartesi 23:35

Burada terörün asla silahlı mücadele ve askeri güçle sonlandırlıamayacağını söylüyorum.30 yıl süren mücadele de bu tezimi destekliyor sanırım değil mi?Bir yerde Törör yada savaş varsa hertürlü kirliliğe ve entrikaya müsait bir ortam yaratır.Ve oralarda bir dolu çirkin entrika oldu ve olacaktır.evet 2012 de Pkk ya çok ciddi darbeler vuruldu ve masaya güçlü oturma şansı yakalandı.Arkadaşlar geçmiş yorumları okuyun Dağlıca ve Ektütütnü orada bana saldıranlara bakın orada olan kirli oyunlara dikkat-

Yorumu oyla      55      66  
TOTEM 14 Ocak 2013 Pazartesi 23:32

Evet terör çok yönlü evet herkesin farklı bir bakış açısı ve farklı bir tezi olabilir.Kimsenin çıkıpta bu kesin doğru,bu kesin yanlış diyemez sanırım.hele konuyu pertiler düzeyine indirmek sadece ucuz ve militanca bir tavırdır.ama bildiğim tek bir gerçek var oda BU ÜLKEDE ON BİNLERCE İNSAN ÖLDÜ VE ÖLÜYOR ARTIK BU KANIUN DURMASI GEREK!!Bunun aksini söyleyebilecek biri varmı aranızda.Herkes bir komplo torisinin peşine takılmış gidiyor.Bölgeyi coğrafi ve sosyolojik olarak iyi tanıyan biri olarak-

Yorumu oyla      56      64  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 23:14

FRONTAL mehmetçik ÇANAKKALE'de de yaralı İngiliz aaskerini sırtında hastane çadırına taşımıştır. ONUN ÇOK insani özellikleri vardır.SENİN anlattığın tarz Kamboçya HİTLERİ poll POTUN METODUDUR. Biz ne ALMANIZ NE KAMBOÇYALI...

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 22:48

Frontal sahalara DÖNDÜ oyun stili orjinal değilse de imlası düzelmiş.İğne ne İĞNECİ mi ne iğnesi ya ne iğnecisi:))))

Yorumu oyla      62      52  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 22:39

5 KİŞİYİ vinçle asmış Pjak bitmiş.SOSYOLOJİ PSİKOLOJİ HER ilim var bu yorumda.BİR ŞEY YOK o da mantık bilimi...TÜRK askerine İran örneği ne güzel biri de İsrail filistinlileri SÜPÜRÜYOR diye örnek vermişti.ÖRNEK kardeşliği...

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 22:34

FRONTAL verdiğin örnekler ve nickin çok ilginç fikirlerin iğne gibi insanı CISSS diye korkutuyor:))KEK sevmeyiz.Sanal alemde kim kimdir ALlah bilir...

Yorumu oyla      55      59  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 21:53

2- İşçi emeklisi aylıkları da ASLA yoksulluk sınırını aşamaaaz; 3. Bu gidişle YCHP, ASLA tek başına iktidar olamaaaz; 4. Bu ülkede doğru, dürüst, adil, güvenilir, iyi ahlak sahibi insanlar ne yazık ki ASLA çoğunluğu teşkil edemeeez; 5. Aklınızla değil de ancak belki kalbinizle(!) destekleyebileceğiniz, sonucu şimdiden belli İmralı Oslo Moslo gibi görüşmeler tırışkadan olup, Güneydoğuda Özerk bi Kürdistan (eyaleti ya da federe) devleti kurma imkânına kavuşmadıkça PKK ASLA silah bırakmaz ve silahlı mücadeleden vazgeçmeeez! CISS!

Yorumu oyla      64      50  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 21:53

1- Gördüğüm lüzum üzerine:) daha önce Aytun beyin köşesi altında yer verdiğim yorumumu Sayın Bülent beyin de dikkatlerine sunarak tekrarlıyorum: Bu ülkede ASLA olamayacağına inandığım, bence çok önemli bi kaç hususu sayayım size; 1. Bu günün TBMM nde ASLA uzlaşı ile bi yeni Anayasa yapılamaaaz; 2. Bu ülkede ekonomi ne kadar gelişirse gelişsin, kişi başı milli gelir ne kadar artarsa artsın ve büyüme ne denli fazla olursa olsun, çoğunluğu özel ya da kamu işvereni olan komisyon üyeleri nedeniyle asgari ücret ASLA açlık sınırı üzerine çıkartılamaaaz;

Yorumu oyla      65      49  
OWLEYE 14 Ocak 2013 Pazartesi 21:06

Bu arada son Sn.Kuşoğlu nun son cümlesini es geçmiş olduğumu farkettim. Hz. Google vasıtasıyla her birey 20 dak.lık istatistik araştırması yapabilirse durum vehamet ölçüsüne ulaşmışmıdır anlayabilir..Değişkenler şunlardır;2000 yılından günümüze mala ve şahsa karşı işlenen suçlar,psikiyatri polikliniklerine başvuru sayıları,alkol madde ve kumar bağımlılığına ilişkin adli ve tıbbi veriler,intihar sayısı,boşanma sayıları..Bahsettiğim mevzu siyasetten bağımsızdır ve dışsallaştırılacak gibi değildir!

Yorumu oyla      64      49  
FRONTAL 14 Ocak 2013 Pazartesi 18:51

Sn. 12:34 hakkımda, yazmış olduğunuz gurur verici yorumunuzdan dolayı size teşekkür ederim. Ancak Türkiyedeki hiç bir partiyi yeterli bulmuyorum .Konu terör! ve TÜRKİYE yaklaşık 35 yıldır terörle mucadele ediyor fakat terör devam ediyor.İran ben çok iyi hatırlıyorum 5 PJAK lıyı şehrin ortasında vinçle astı ve İran PJAK ı bitirdi.Bizim askerlerimiz ise dagda TSK nın yakaladığı PKK lı gençlere üşüdükleri için kendi kabanını verecek kadar merhamet sahıbı.Ve malisef NATO ya bağlı bir ülkeyiz.SAYGILA

Yorumu oyla      62      76  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 17:14

yORUMCUMUZA GÖRE :Terör bitirilecekmiş de AKP engellemiş.BU bakış açısı futbol holiganlarında bile yok.AMA BÜTÜN DÜNYASI akp düşmalığı olanlar BÖYLE VECİZELER ÜRETİR.bÜTÜN DÜNYASI akp DÜŞMANLIĞI VE silivriPaklamacışığı olanların yüksek fikirleri MHP YA da CHP ne farkları var????Kan Kan ...chp de ALEVİ MİLLETVEKİLLERİ OLMAZSA chp mhp YE DE rAHMET OKUTUR.

Yorumu oyla      57      67  
OWLEYE 14 Ocak 2013 Pazartesi 17:07

Konuya ilişkin abd menşeili yayınlara göz atarsanız iran,suriye rusya üzerine amatör hedef saptırmalar dikkatinizi çeker.. Sürecin yoğun bir duyarsızlaştırma, refleksleri engelleyici anestezi dönemine erken girmesini sağlamanın yolu bu tip etki-tepki süreçlerini peşisıra tekrarlamaktır.. Bu durumda cenaze levazımatçıları işini bitirdiğinde Uludere 2 de dahil devlet mahcubiyeti ile neticelenecek yeni eylemler olasılık dahilindedir..

Yorumu oyla      67      49  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 17:00

6- Bu durum ve müzakerelerden bi sonuç çıkmayacağı RTE nin kafasına dank edince, hemen 180 derece dönüşle operasyonlara devam talimatını vermek zorunda kaldı. Ama ne yazık ki (rüzgâra göre ha bire yön değiştirip duran, aklı havada politikası tavada YCHP nin önce koşulsuz şimdilerde şartlı(!) desteğiyle) RTE ve ekibi hala, TSK nın mücadele şevkini kıracak, önünü kesecek ve tekrar karakol saldırılara maruz kalıp pisipisine şehitler verilmesine, yüreklerin yanmasına neden olacak anlamsız yaklaşımları sürdürecek görünüyor. Yazık ki AKEPE asla sonuç alamayacağı müzakere inadıyla PKK ve siyasi uzantılarının dolduruşuna gelip, bindi bi alamete, gidiyor kıyamete! CISS!

Yorumu oyla      73      49  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 16:59

5- Ülkenin güneydoğusunda özerk Kürdistan devleti kurma dışında nihai amacı olmayan PKK, siyasi iktidarın İmralı ile Müzakere safsatası nedeniyle tekrar frene basma zorunda kalan TSK nın bu durumundan istifade ederek, bi kaç gün önce 100 dan fazla teröristle yine karakol saldırısı başlatıverdi ve durduk yere yine ilk ateşiyle bir askerimizi şehit edip iki askerimizi yaraladı. Bu arada fırsattan istifade, ülkede çatışma ortamı yaratarak terörü körüklemek için, müzakere taraflarından Apo’nun ilk sevgilisi PKK nın kurucu yöneticisi Sakine Cansız yanında iki PKK lı kadını da katletti!

Yorumu oyla      71      49  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 16:59

4- Bu nedenle şehit ve gazilerimizin sayılarındaki artışın birinci derecede sorumlusu kısmen önceki siyasi iktidarlar yanında, en çok da terörü bitmiş durumda devralıp, yanlış ve aymaz politikalarıyla SİYASİ UZANTILARI beraberinde BDP si KCK sı ile bu günkü en azgın hale gelmesine yol açan şimdiki AKEPE iktidarıdır. Şehitlerimizin akan kanında, ailelerinin çektiği acılarda; ülkeyi denize düşüp de yılana sarılır duruma getiren AKEPE hükümeti yanında dolaylı da olsa önce oylarıyla ve şimdilerde işte böyle kör gözüne inat AKEPE yi savunup destekleyenlerin de payı yok mu sizce?

Yorumu oyla      71      49  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 16:59

3- Geçtiğimiz 2012 yılı ikinci yarısında tam TSK etkili ve başarılı operasyonlara başlamışken, RTE bu kez de Apo ve BDP ile müzakere olayını icat edip, teröristlere tekrar zaman kazandırmaya, kaybetmek üzere oldukları güçlerini toplamalarına fırsat vermeye başladı. Nedense önceki iktidarlar gibi o da bi türlü askerin sınırı aşıp Kandil’e ya da çöreklendikleri neresiyse oraya kadar gidip teröristin kökünü kazımasına imkân tanımamakta. TSK mensupları hep siyasi iradenin bu istikrarsızlığı ve tutarsızlığından şikâyetçi olmuşlardır.

Yorumu oyla      70      49  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 16:58

2- Çünkü terör, ancak anlayacağı dille karşılık verilerek sona erdirilebilir. Öyle, bir ileri bir geri harekâtlarla, karakollarda saldırı bekleyip, mukabele etmekle değil. Şehitlerimizin çoğunu böyle çete saldırılarında teröristin ilk ateşi açması ile ya da meydanı boş bulup döşediği mayın tuzaklarıyla verdik. AKEPE sürekli açılım saçılım saçmalıklarına kaptırıp, TSK nın etkin operasyonlarla terörün hakkından gelmesini yıllarca engelledi. Bu arada terörist hem yurt dışında, Kandilde hem de ülkede çoğalıp palazlandı, hakkından gelinebilmesi zora girdi.

Yorumu oyla      70      49  
CISS 14 Ocak 2013 Pazartesi 16:58

1- İmralı’da yapılmakta olan barış(!) görüşmeleriymiş. Barış ya da mütareke görüşmeleri savaşan iki ülke arasında olur. PKK ne zamandır ayrı bi devlet kabul ediliyor? Verecek tutarlı bi yanıtı olmayan fanatik ve hayalperest AKEPE yandaşları, ancak içi boş iftiralarla ve demagoji yaparak akıllarınca inadına savunmaya geçerler. Ben hep PKK terörü, hava ve kara operasyonları beraberinde Kandile girip teröristin önce dışarıda kökü kazındıktan sonra, içeride de temizlik yapılmak suretiyle bitirilir diye savundum.

Yorumu oyla      69      49  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 15:51

13:19 yorum yazan arkadaşım Hulya hanım olmalı, tam onun tarzı bir yorum olmuş.Fakat, yalnız giriş yapmayı unutmuş.

Yorumu oyla      57      59  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 15:48

Bülent Bey BAHÇELİ SİLİVRİYE GİTMİŞ.Türkiyede sağı ve solu birleştiren tek mekÂn SİLİVRİ CAFE. neDEN acaba neden İNADINA sulh değil de kredi??? NEDEN Moiz sevdalısı Paşa gazetecisi başörtüsü düşmanı Yalçınların adaylarını seçtirir bu iki parti????? Chp kendi kısır döngüsünde Radikalleşiyor?Yalçın küçük kahraman AYGÜN HAİN Mİ??

Yorumu oyla      55      62  
TOTEM 14 Ocak 2013 Pazartesi 15:12

Var diye mücadeleden ve çözüm çabalarından vaz mı geçelim?Açıkça söylemek istediğiniz ne?Görüşmeyelim çözmeye çalışmayalım ve böyle devam etsin mi?Bu mu öneriniz?Neden sürekli çözümsüzlüğe su taşıma gayretindesiniz?O Terörist kadınları öldüren emin olun Türkiyenin hayrına öldürmedi onları peki sizde onların yapmak istediğine ve vermek istedikleri mesaja neden ortak olma gayretindesiniz?CHP vekilisiniz sizde sayın Çıray da ve eylem ile söylemleriniz sürekli çelişmiyor mu?Bir kendinize bakın.

Yorumu oyla      57      75  
TOTEM 14 Ocak 2013 Pazartesi 15:09

Aslında boşa konuşuyoruz gerçekten her konuda uzlaşma için önyargılardan sıyrılmak,mantık ve iyi niyet gereklidir Tüm bunlar olmayınca da muhabbetler dur şuna bir çakayım dürtüsünden öteye gitmez.Sayın Kuşoğlu eğer siz Pkk terörünün dış boyutunu bu infazlarla görüp anladı iseniz emin olun sokaktaki insandan bile geriden izliyorsunuz olayı.Sürekli yok dış güç var yok karmaşık diyerek çözümsüzlüğü ve karamsarlığı adres göstermek kimin ne işine yarar söylermisiniz?Şimdi işin içersinde dış güçler-

Yorumu oyla      57      76  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 13:19

Dar alanda kısa paslaşmalar nedir? Kendine takdirname yazan öğrenci babasını ne kadar kandırı:)

Yorumu oyla      70      53  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 12:34

Bu sitedeki haberlere, mantıklı ve akılcıl yorum yapan bir bayan yorumcumuz vardı oda artık yazmıyor.Frontal hanım sizi yeniden aramızda görmeyi istiyorum.Lütfen bizi o engin bilgilerinizden mahrum etmeyin.En kısa zamanda tekrar gelmeniz dileği ile esenle kalın efendim.

Yorumu oyla      59      67  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 12:04

Bilgisayar Uzmanı Hulya hanımdan Türklük onuru yüklü Barış erteleyen FLAŞ yorumlar.SİLivri muhibbinden Çözüm -çözümsüzlük-dersleri..Ya sabır.

Yorumu oyla      60      61  
hulya 14 Ocak 2013 Pazartesi 11:52

Başarının değil,başarısızlığın sırrı herkesi memnun etmekten geçer bunu chp yönetimi alkına kazısın derim.Manasız şeylere sevgi gösterenlerin sevgi derneği kurup sevgi duygularını orada idame ettirmelerini öneririm..

Yorumu oyla      70      53  
hulya 14 Ocak 2013 Pazartesi 11:29

Doğu ve Güneydoğu halkının normalleşmesi için çaba gösteren chp'nin en büyük hatalarının başında virüs bulaşmış kişilerinde kurtarılacağını sanıp gereksiz yere hem zaman hemde normal halk tarafından güven kaybetmesidir.Bunun ne yazıkki farkında değildir.H.Aygün ve K.Kılıçtaroğlu yaptkları bu hareketlerle chp'ye zaman ve güven kaybettirmekten başka bir işe yarayamazlar.Chp'nin zaman kaybetme lüksü olmamalıdır.

Yorumu oyla      68      52  
hulya 14 Ocak 2013 Pazartesi 11:16

Seçimi kazanan partiler virüs'ü formatlayıp yok etmediği gibi bedelini ağır ödeyen chp'nin tehlike uyarılarını hiçe sayarak chp'yi kötülemek için kullanırız düşüncesiyle virüsün dallanıp budaklanmasına göz yummuşladır.

Yorumu oyla      70      50  
hulya 14 Ocak 2013 Pazartesi 11:09

Bilgisayarın içine CHP'nin kurucularının bile kandırılarak yüklenen virüsler bilgisayarı işlenemez hale getirmiştir.İyi niyetli yaklaşım ne yazıkki pahalıya mal olmuştur.Chp halkın eksik taleprinin giderileceğini sanarak destek olduğu programın virüs olduğunu anladığında ise chp'nin hiçbir yaptırım gücü kalmamıştır.Bu hatasının bedelini seçimlerde chp'yi virüs'ü desteklemekle suçlayan partilerin kazanmasıyla ödemiştir yılarca.

Yorumu oyla      68      50  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 11:06

HÜseyin AYGÜN sAkineCansız'ın taziyesine gitmiş şimdi memleket batar ve bölünür mü???Sİyaset çare üretmektir??? TÜRKMENLERİ adam olmadılar diye niteleyenlerin kafasıyla TÜRKİYe bir arpa boyu yol alamadı ve alamaz.CHP EDİRNE YOLU üzeindeki BAymış kişilerin mekanını yol edindikçe bu barış ve huzur zor gelir.

Yorumu oyla      56      61  
hulya 14 Ocak 2013 Pazartesi 10:47

TBMM'ni bilgisayar;Kullanıcılarınıda halk olarak düşünün.Her parti bir program üretiyor ve birinci olan seçiliyor.CHP bilgisayarı alan kuran kurucuda olsa bir program sonuçta ve seçilenin önünde engel değil.Halkın bir kısmının kullanım talepleri doğrultusunda bir progam üreterek seçime gitmesini tavsiye etmesine kimse yanlıştır diyemez.

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 10:37

Bülent Bey AYTUN Bey Yazısında diyor ki ARINÇ terörü destekliyor böyle bir bakış açısına siyasi fanatizm denir sizin AKP'ye güvenmemenizde de BU VAR.PARTİCİLİK duygusal TARAFgirliği başlatıyor.TÜRKmenler ETEk altına pantolon giyor diyen Paşa bakışıyla modacıİPEKÇİ'nin onun iftiralarıyla Öldürülecektim dediği SONer efendiyi savunma taassubuyla nereye????Balbayları ve Darbeci paşaları Küçük yALçınları destekleyen Chp de aynı şaşı bakışla yol alıyor....

Yorumu oyla      54      61  
Misafir 14 Ocak 2013 Pazartesi 09:48

Görüşmeler bizim için Anlamsız ve Zararlı demişsiniz ,Zamanında 1991 Koalisyonunda C.H.P'den önce kim koalisyon yaptı ,mecliste kim yemin töreninde ulusal bir krize sebep oldu.Bu açıdanda değerlendirseniz ,yada bu açıdanda bakarsanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum

Yorumu oyla      55      56