YORUMLAR
Toplam 130 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 12 Aralık 2012 Çarşamba 12:05

Ceddimiz at sıtında Bağdat'a giderdi.Biz ise şimdi uçakla Erbil'e gidemiyoruz.Sayın başbakanımız da biraz ufak atsın(!)Kendisini dinleyen herkesi makarnacı ve kömürcü sanmasın.

Yorumu oyla      54      49  
FRONTAL 11 Aralık 2012 Salı 17:12

Hülya,sana bişi anlatmak yerine, artık deveye hendek atlatmayı tercih ederim.1. si tutarsızsın 2. sikendinle çelişki içerisindesin artık ne dediğinin farkında değilsin, hem bu "HARAMZADE" kelimesini sen niye üzerine alındınki? ben ortaya attım,bir atasözü vardır:"YARASI OLAN GOCUNUR"diye boşuna söylememişler.Dkapkiner sürekli beni TOTEM sanıyorsun,ben TOTEM değilim TOTEM de ben değil! bunu o şartlanmış kafanıza sokun artık.Sende hemen hemen Hülya ile hem fikirsin o vait sende Hülya mısın?

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 15:39

Hülya allah aşkına sus artık zira iyice komik duruma düşüyorsun!İki çümlelik yazında bile kendinle çelişiyorsun petrol sudan değersizse su sat sende belki zengin olursun:) Neyse yaa seninle tartışırken seviye düşüyor..Atatürk Ortadoğuyu yük vagon olarak görmedi hatta musul ve kerkük ü misak-ı milli ilan eeti yani bizim topraklarımız dedi ben alamadım şuan ama torunlarım burası sizin siz alın dedi.ama bunları bilemezsiniz sizin tarih bilginiz Hürrem dizisinden ibaret:)

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 11 Aralık 2012 Salı 15:20

Sayın başbakan diyorki ceddimin gittiği her here giderim.Tabiki gidersin buna şüphe yok.Yalnız senin ecdadın istanbul da olduğu zaman cuma namazını kıldığı cammi Ayasofyada kıl ,orayı ibadete açta bir görelim

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 15:20

Dkapkiner rumuzlu vatandaş bana senin ecdadın kim söylesene!Anlamadığımı söylüyorsun da bu güne kadar senin ecdadının kim olduğu ile ilgili birtek kelime duymadık!Senin ecdadın tarihte hangi devleti kurdu?Sen tarihim derken kimlerin tarihini kast ediyorsun?Yoksa sen uzaylımısın?yada yumurtadan mı çıktın?Tutarsızlık diz boyu sizde tutarsızlıklarını bir bir ortaya döküyorum ama senin tek yapabildiğin,TOTEM hakaret ediyor yada Erdoğan Akp muhabbetleri.Bu zekana karşı inan sana kibar davranıyorum.

Yorumu oyla      55      50  
hulya 11 Aralık 2012 Salı 15:09

İşleyemedikten sonra, petrol sudan daha değersizdir.Petrol satmasalar açlıktan ölürler.O tezin doğru değil totem.

Yorumu oyla      55      51  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 14:50

Sen kendini aştın artık Hülya:)Senin birbirlerine takıp güldüğünü iddia ettiğin Ortadoğu için büyük mücadeleler var.Ortadoğu ve petrolleri büyük devletlerin elinde senin vagon dediğin yer dünyanın en zengin enerji kaynaklarının olduğu yer:)Hülya eğer sende varsa bana şöyle bir milyar dolar gibi bir yük takıversene kuyruğuma sonra da gül gülebildiğin kadar:)Amerika ilerleyemiyor bir türlü haklısın:)Yok daha fazla yazmayayım artık yoksa kalbini kıracağım zira aşağılanmak herkesin kalbini kırar.

Yorumu oyla      54      53  
hulya 11 Aralık 2012 Salı 14:29

İngilizler kendilerinden kopmuş olan ABD'nin fazla ilerlemesini istemiyor olmlılarki ORTADOĞU vagonunu takıverdiler arkasına şimdi ilerlesin bakalım ilerleyebilirse:)) Eminim ingiliz sarayı ABD'nin halini görüp keyifle gülüyordur:))

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 14:08

Bizans olsa da tarihe Yunan devleti olarak geçer.Tıpkı Osmanlı nın Türk devleti olduğunu yazdığı gibi.hülya sana hele artık hiçbirşey demiyorum!Senin yük dediğin Ortadoğu için dünya hala savaşıyor!Şimdi bile dünyanın gözünün olduğu büyük devletlerin tüm güçleri ile hakim olmaya çalıştığı bölge bir zamanlar bizim yani Osmanlının egemenliğindeydi!Senin söylediğin gibi yük değildi Atatürkte bu yükten kurtulayım diyerek bırakmadı o bölgeyi mecbur bırakıldı.Sizler gerçekten zavallısınız size acıyorum

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 14:06

Gerçekten bazı arkadaşlar kamera şakası gibi:)Tutturmuş ben Osmanlı değilim diyor!Osmanlı bir imparatorluğun adıydı ve bu imparatorluk yıkılıp yerine Türkiye cumhuriyeti kuruldu tıpkı nasıl selçuklu yıkılıp yerine Osmanlı kurulduysa!Ama zırh gibi inatla bezenmiş beyinlere bu kadar basit bir gerçeği bile anlatmak mümkün olmuyor.Osmanlı diye bir ırk yok o devletin adı tıpkı romalılar gibi,tıpkı bizanslılar gibi.Yunanlılar biz yunan değiliz bizanslıyız diyorlar mı?bizansı Yunanlılar kurdu ve adı-

Yorumu oyla      53      52  
Dkapkiner 11 Aralık 2012 Salı 11:54

Rahmi bey yeni bir şey yazana kadar yorum yazmayacağım.5 aydır bu iki kişiye ecdadı anlatamadım ben.Boşuna bir de adamdan küfür duyuyoruz burada.Zaten bu totem burada önüne gelene küfür etme egosunu tatmin için yazıyor.,Tayyip gibi.

Yorumu oyla      56      57  
Dkapkiner 11 Aralık 2012 Salı 11:48

Boşuna konuşuyorum.Bazan bu frontal ile totemin aynı kişiler olduğunu düşüdüyorum.Bir insan bu kadar anlayışsız olur.Benim akıllı dostlarım(!)kendini demogog sayanlar;benim ecdadımda Osmanlıdan kimse yok.Anlamadınız değil mi?Beyinleriniz öyle betonlaşmış ki okumadan cevap veriyorsunuz.Osmanlı devletini inkar eden yok.Ben Osmanlı değilim diyorum.Benim soyumda zalim(Tayyip gibi)Osmanlının egemenliğinde yaşamış insanlar var.Onlar zalimdi.Türk Milletini 700 sene esir ettiler.Bir de Türküm diyorsunuz

Yorumu oyla      56      54  
hulya 11 Aralık 2012 Salı 11:22

Haramzade olmam için Osmanlı'nın çıkarlarını,ismini korumak ve kollamak için yemin etmem gerekir.Türkiye Cumhuriyeti'ni korumak ve kollamak için yemin edip korumayanlara gücün yetiyorsa söyle HARAMZADE'yi bana değil.

Yorumu oyla      57      53  
FRONTAL 11 Aralık 2012 Salı 10:52

Hülya, sayende artık komedi filimleri izleme geregi duymuyorum.Ben "Türk'üm" Hülya ve T.C vATANDAŞIYIM, fakat sizler öğle şartlanmışınızki kendi milli benliğinizi, tarihinizi, geçmişinizi inkar eder olmuşşunuz.T.C den önce türrk'lerin devleti "OSMANLI" idi bunu neden anlamak istemiyorsunuz sen bırak ABD yide önce T.C vatandaşı olmanın bilincine var.ben ATAM ilede gurur duyarım, şanlı tarihimiz olan OSMANLI ilede.Evet dediğimin arkasındayım Hülya "Aslını inkar eden haramzadedir".

Yorumu oyla      57      52  
hulya 11 Aralık 2012 Salı 09:46

Totem'in şikayet ettiği tüm unsurlar aslında Osmanlı'nın bıraktığı HAHAMMÜLSÜZLÜK eserlerinin en büyük sonucudur.

Yorumu oyla      56      53  
hulya 11 Aralık 2012 Salı 09:38

Sadrazamlarının (başbakanlarının) neredeyse tamamını yabancılardan seçen Osmanlı nasıl benim ceddim olabilir?

Yorumu oyla      56      51  
hulya 11 Aralık 2012 Salı 09:30

Frontal'a bakın hele "Hülya aslını inkar eden haramzadedir" demiş.Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.ABD vatandaşı olmak için bile ABD çıkarlarına ters hareket etmiyeceğine yemin ettiriliyor.Siz Türk vatandaşı değilsiniz sanırım.Türkiyenin arkasına izinsizce Osmanlının ağır yüklü vagonunu takmaya kimsenin hakkı yok.Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Mustafa Kemal Ortadoğunun ağır taşınamaz vagonlarından kurtulmak için yeni bir ülke kurdu.Osmanlı'nın yaptığı hataları yapmamak için.

Yorumu oyla      56      51  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 02:07

Sen bugün Ceddin olan Osmanlıya söversen yarında senin torunların senin kutsal saydığın değerlere ve sana söver.Burada Akp ye yasal değil diyenlerin ve Osmanlıya hakaretler edenlerin,Pargalı örneği verenlerin,Darbecileri savunup daha 50 yıl önce bu ülkenin başbakanını ve bakanlarını asmasını legal görmeside manidardır. Hep söylüyorum eğer tarihi lokal olarak ve istediğiniz yönü ile değerlendirirseniz yanılgıya dişer ve yanlış yönlenirsiniz.Sizinkide aynen öyle tek yönlü beslenmenin semptomları.

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 02:04

Erdoğan diktatör değil mi?ama Menderesi asanlar diktatör değillerdi darbe yapanlarda değillerdi onlar vatanseverdi:)Sizlerin nasıl bir diktatörlük anlayışınız var?Halkın oyları ile iktidar olan partiler yasal değil ve diktatör ama darbeciler vatansever.Sizlere ne söyleyeyim artık.Vatandaş beni bellemiş Akp li ve Erdoğan destekçisi diye ne desem onun için boş.Ben Milli benlik diyorum o Tayyip diyor.Ben burada şuuru bozuk ve psikolojisiş bozuk insanları tedavi etmek gibi bir misyon üztlenmedim.

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 11 Aralık 2012 Salı 02:01

Hayatta en tehlikeli insanlar saplantılı olanlardır.Tayyip!!Akp!!Konumuz ne?Milli benlik ve tarihimiz.Tarihimize ve atalarımıza yapılan haksız ithamlar ama beyefendilerin canı Erdoğana ve Akp ye çakmak istiyor tek dertleri bu o yüzden körün değneğini bellediği gibi bu konudan uzaklaşamıyorlar.Akp yasal parti değil!Menderesin partiside yasal değildi!İkisinin de özelliği halkın enaz yarısının desteğini arkalarına almalarıydı ama yasal değiller:( Darbeciler yasaldı!Tek partili sistem yasaldı-

Yorumu oyla      55      53  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 23:16

TOTEM,Sayın kardeşim,Hükümetin başı bu akşam bütçe konuşmasını yaparken YÜCE ATATÜRK için"GAZİ MUSTAFA"ifadesini kullandı;anlıyor musun beni?Konuşturmayın beni...

Yorumu oyla      59      53  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:58

senin milli benlik dediğin Tayyipçiliktir.Burada sana cevap veren herkes öyle bir milli benlik eğitimi aldı ki çiviyle sökemezsin.Sizin gözünüz tayyipten başka bir şey görmüyor. Bu particilik değil arkadaş BANA GÖRE AKP ve TAYYİP YASAL BİR PARTİ DEĞİL devletimin temeline dinamit koymak için eğitilmiş ve getirilmiş biridr.Bunu bilmeyen bir sen varsın.

Yorumu oyla      59      54  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:54

İşte söylediğim gibi yine hakaret nediyorsun.Her şeyin başı Tayyip ve A-k-P dir.Boşuna onun bunun beynine bakacağına kendi beynine bak.konuyu dönüp dolaşıp aynı yere getir.Tayyip'in dinle imanla da ilgisi yok.Farkında değil misin bak bakalım yazdığın sitenin haberlerine;kendi adamı Zapsu bile "kontrol edilemiyor." diyor.Bir kontrol eden çıkar;çıkmalıdır da...

Yorumu oyla      58      51  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:30

AŞAĞIDAKİ,19.11-19.24 Arası yorumlar bana aittir....sonra dedikodu çıkıyor birkaç kimlikle yazıyorsun diye sadece giriş yapmayı unutmuşum sevgiler:)

Yorumu oyla      53      55  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:24

Gerekir eğer tarihi lokal olaylar ve lokal bakış açısı ile değerlendirmeey kalkarsanız büyük yanılgılara ve yanlış yönlendirilmeye mahkum olursunuz.Şimdi bırakın ucuz partizanlığı da Tarihinize,geleneklerinize,dininize ve atalarınıza sahip çıkın.Sizleri mutasyona uğratıp kimliksiz hiçbir değeri olmayan insanlar yığını haline getirmeye çalışanlara alet olmayın.Bu kadar net konuşurken anlaşılamamak gerçekten yorucu ve insan ister istemez bunda art niyet arıyor zira 5 yaşındaki çocuk bile anlardı.

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:21

Milli benliğinizi yitirmiş insanlarsınız.Ben Cumhuriyet dönemi ile ilgili kötü örnekleri bilinçi olarak verdim sebebi ise her neyi konuşursanız konuşun eğer negatif bakmak istiyorsanız bakabilirsiniz düzlemini size göstermekti.Pargalı diyorsunuz!O zaman Türkiye cumhuriyeti de vahşi,Bakanlarını,başbakanını astı,Kendi ülkesindeki toprakları uçakla bombaladı peki bunlar tarihi gerçekler değil mi?Şimdi hiç kıvırmayın bunlar Türkiye cumhuriyetinin gerçekleri ama herşeyi bütün olarak yargılamak-

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:18

Dedi tüm dünya bunları hiç araştırıp sorgulamadan ucuz söylemlerin peşine takılıyorsunuz.Ben Osmanlı değilim diyenler Osmanlı değilsiniz tabi Osmanlı imparatorluğu devrildi,Yunanlılarda Bizanslı değil,İtalyan ve diğer avrupalılar da romalı değil ama tarihlerini karalayıp sizler gibi hakaretler etmiyorlar.Sizler İsrailli bir yahudiyim ben sizler gibileri gütmek için eğitildim diyen birinin ceddinize,Dininze ve tüm tarihinize alenen hakaret eden birine destek verip alkışlayacak kadar şuurunuzu ve-

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:15

Farkında değilsiniz.Ben 40 küsür yaşındayım benim siyasetle ilgilenmeye başladığım dönemlerde ne Akp vardı,Nede Erdoğan siyaset yapıyordu.ben size ısrarla çelişkiye düşüyorsunuz,sizi kandırıp ceddinize düşman bireyler yaratmaya çalışıyorlar diyorum siz ise hala erdoğan Akp muhabbeti peşindesiniz.Yazdıklarımı da okumuyor yada anlamak istemiyorsunuz.Kanuni için söylenecek onca şey var ama sizlere Atalarınızı nasıl lanse ediyorlar.Süleymana Kanuni adı neden verildi?kim verdi?Neden Muhteşem Süleyman

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 19:11

İte bütün sorun burada!!burada konu Akp yada Tayyip erdoğan değil ama beyni şartlanmış birtakım beyni uyuşturulmuş militanlar politika yada muhalefet yapıyorum sanarak bu ülkeyi vatan yapan bu halkı birbirine bağlayan tüm değerlere saldırıyorlar.Şimdi Erdoğan Allah birdir dese sizler salt ona muhalefet olsun diye yok iki tanedir diyeceksiniz.konu Parti meselesi değil ama sizler öylesine körü körüne bir siyasi söylemin peşine takılmışsınız ki!Ne yaptığınızın ve ya neyi savunduğunuzun bile-

Yorumu oyla      54      55  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 17:35

Diktatörlerle yaşanmaz onlarla mücadele edilir.Sen onlardan yana mısın Türk Milletinden yana mısın?Boşuna yazıyorum bunları,cevap vereceğine küfür edeceksin...Bu lafımı unutma TÜRKÜM diyen TOTEM bu adamın ağzından Türk Lafını duydun mu?Mustafa Kemal'in soyadı ATATÜRK dür;duydun mu bu adamın ağzından Mustafa Kemal Atatürk dediğini?Sırası geldiğinde Atatürk ülkemizi kurtardı saygı duyarız diyorsun.Olabilir,düşüncendir ben de sana saygı duyarım;ama hiç düşündün mü niye ATATÜRK demez?Yapmayın!..

Yorumu oyla      59      50  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 17:29

İğrenç şeyler yazmıyorum.Ben bu düşüncenin genel A-K-P ve Tayyip düşüncesi olduğunu bildiğim için ona oy verenlerin hepsi aynı düşüncede.Hep aldığın terbiye gereği herkese hakaret ediyorsunuz.Tayyip Erdoğan halife olmaak niyetinde anla artık anla bunu.Türkiyeyi bıraktı islam aleminin lideri olma sevdasında anlamıyor musun?Neden,neden bu sevda benim ülkemin bu kadar sıkıntısı varken elin arabına bu sevda neden?A-K-P polikası yok beyler anlayın artık Diktatör Tayyip politikası var Türkiyede.

Yorumu oyla      59      50  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 17:24

veya katılmıyorum derim.SEN SENİN GİBİ DÜŞÜNMEYENLERE HAKARET EDİYORSUN ARKADAŞ.Bu Tayyipden kalma alışkanlık.Vatan,Millet,Türklük diyorsun;bunları söyleyen kimsenin A-K-P ve Tayyip ile bir işi olmaz.kaldır kafanı bak;kandırılıyorsun görmüyor musun?Kanuni ile ilgili söylediklerini TÜRKLÜK adına mı söyledi zannediyorsun?Yapma be kardeşim,ağzından bir kere Türk lafı çıkmayan biri neden birden bire Kanuni aşığı oldu anlamıyor musun?Bak ben yazıyorum senin gibi aptal,ebleh,beyni bilmem ne gibi

Yorumu oyla      59      50  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 17:20

Tayyibin önünde engel var beyefendi engel var.Engel onu Türkiye Cumhuriyetinin ve Türk Milletinin başına bela edenler engel.yaniAB-D engel.Önüne gelene aptal diyecek kadar zavallısın.kafanı kaldır da bir bak bakalım vatan dediğin yer kimlere nasıl peşkeş çekiliyor gör.Göremezsin çünkü sen de onlardansın.İnternette marketlere gir bakalım KAÇ ADA SATILIK Türkiyeden?Ben senin düşüncelerine bir şey demiyorum.Süleymanın devri düşünce değil tarihi bir gerçektir.Düşünceni söylesen okur katılıyorum

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 16:37

Kendilerine ve atalarına şüpheyle bakan bir nesil yetiştirmeye çalışıyorlar.Bu satırlar Sayın Çırayın Makalesinden alıntıdır.Benim sayfalar dolusu anlatıp açıklamaya çalıştığım bir gerçeği kendileri tek cümle ile nede güzel özetlemiş!Sayın Çırayı en çok eleştirenlerden biri olarak bu tespitinden dolayı taktir ve hayranlığımı belirtmeyi bir borç bilirim.

Yorumu oyla      54      55  
FRONTAL 10 Aralık 2012 Pazartesi 16:17

Editör, neden benim emek verip yazdıgım yorum çöpe atıldı! "GÜLERİM ACINACAK HALİME "BU SÖZ SANA CUK oturdu Hülya aslını inkar eden haramzadedir.

Yorumu oyla      56      55  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 16:04

Hakaretler etmiyorlar.yunanlılar hala büyük bizans söylemlerinde bulunuyorlar yani tarihlerinden nefret etmiyor gurur duyuyorlar.Yunanlılar yeniden kırallık mı istiyor?Yada Yunanistan ın adını Bizans olarak mı değiştiriyorlar?İtalyanlar Roma bizim atalarımız değildir diyor mu?ama sizler diyorsunuz çünkü;sizin kendinize gelmenizden,tarihinize,değerlerinize dininize vatanınıza bağlanıp birlik olmanızdan it gibi korkan ülke ve oluşumlar var.sizlerde bu güçlerin piyonusunuz sadece.

Yorumu oyla      55      55  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 16:02

Hülya şimdi sana estetik yapsak yüzünü değiştirsek ben Hülya değilim zira Hülya olmamak için bak birçok şeyimi değiştirdim mi diyeceksin:) İstediğin kadar estetik yaptır,saçını boya kilo al ver sen yine Hülya sın değil mi?Allah bilir sen birkaç estetik yaptırsan ben hülya değil madonnayım dersin:)Yenilenmek,çağa ayak uydurmak ve gelişim göstermek ile aslını inkar etmek aynı şey değildir.İngiltere de eski ingiltere değil artık Krallık sembolik ama ingilizler bi,z İngiliz değiliz deyip atalarına-

Yorumu oyla      55      55  
hulya 10 Aralık 2012 Pazartesi 15:29

Türkiye Cumhuriyeti Osmanlı'nın devamı değildir.Osmanlı'nın devamı olmak istememiştir.Öyle olmadığını göstermek her şeyini her şeyini değiştirmiştir, harflerine kadar.

Yorumu oyla      61      53  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 15:07

Atatürk te tarihimiz şimdi ona hakaret mi edelim?Onun yanlışları olmadı mı?oldu tabi ama şimdi sadece Atatürk ün yanlışlarını konuşarak bak ne kötü bir adammış dersek ona haksızlık etmiş olmazmıyız?Bunca doğrusu varken sadece yanlışlarını konuşmak Atatürke haksızlık olmazmı?Peki Ya Osmanlı?Tarihin enbüyük imparatorlukjlarından biri bir Türk devleti ve bizler onların torunuyuz ve Türkiye cumhuriyetide o devletin devamı bunu anlamayacak kadar kalın mı kafanız?

Yorumu oyla      55      55  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 15:04

Siz gerçekten anlama özürlümüsünüz?yoksa ben burada zeka seviyesi 3-5 arasında olan insanlarla mı tartışıyorum.Osmanlı geçmiş Türkiye bugün!!bunu kafanız almıyor mu?Devlet aynı devlet,millet aynı millet Osmanlı Türkiyenin alternatifi mi?Osmanlıyı savunarak tarihimizi savunuyoruz osmanlının pislikleriymiş!kendinize gelin ağzımı bozdurmayın!Osmanlı ve Selçuklu türk devletleriydi ve bizim tarihimizdi size dedelerinize küfür ettiriyorlar ve kafanız o kadar boş ki bu aptalca oyuna geliyorsunuz.-

Yorumu oyla      55      55  
hulya 10 Aralık 2012 Pazartesi 14:35

M.Kemal öldükten hemen sonra Osmanlı aşıkları (görünürde cumhuriyetçi)hemen türkleri Nato'ya teslim ettiklerinden belli değilmi zaten.Ezberlik bir durum yok yani her şey ortada:))

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 14:35

Bu mu özgüvensizlik :"KORKMA SÖNMEZ BU ŞAFAKLARDA YÜZEN AL SANCAK....."

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 14:21

"M.Kemal Türkiye Cumhuriyetini kurduğunda M.Kemal'den başka Türklere inanan kimse yoktu" DERSİNİ ALMIŞ DA EDİYOR EZBERRRR.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 10 Aralık 2012 Pazartesi 14:05

Türklerin ÖZGÜVEN kaybı (başlarında yabancı biri olmadan hareket edememe vs.gibi) hasarlar Osmanlının eseridir.M.Kemal Türkiye Cumhuriyetini kurduğunda M.Kemal'den başka Türklere inanan kimse yoktu.Türkler kim diye soracak olursanız Anadoluda ezilmiş halk'tır.

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 13:57

Saçma sapan sözlerle eleştirirler.daha 50 yıl önce astığın başbakan ve bakanlara bakmadan pargalıyı asan Kanuni eleştirilir!Menderes desek ama o haindi memelekete şunu yaptı bunu yaptı derler ama sudan bahanelerle hunharca katledildiğini hepimiz biliyoruz.O yüzden bırakın palavraları da sizi siz yapan değerlerinizden uzaklaşmayın zira sizi asimile edip tarihi,gelenekleri,dini olmayan yığınlar haline getirmek istiyorlar.tüm bu yapılanların arkasındaki amaç bu kafanıza sokun artık.

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 10 Aralık 2012 Pazartesi 13:53

Şartlanmış ve militanlaşmış beyinlere ne anlatsan nafile değil mi?İdamı geri getir bakalım Tayyip kaç kişiyi asıyormuş!!İdamı getirmek için Önünde ne engel var Hükumetin Mhp dünden razı yani söylediğiniz gibi barbar olsalar asmak için önlerinde bir engel yok ama bu zavallıları sürekli korku ile besleyip içinde bulundukları kötü yönetimlere şükrettirmişler. Darbe yi ya şeriat gelirse yada kominizm gelirse diye sevdirmişler.Bunlar böyle zavallı insanlar yakın tarihine bakmadan 500 yıl öncesini-

Yorumu oyla      53      55  
hulya 10 Aralık 2012 Pazartesi 13:43

Ben gerçeklere inanırım.Fallar yerine rüyalar daha çok gerçeklerden ipucu verir bana göre.Etrafınıza bakın, kim Osmanlı'yı aşırı öven eğitim aldıysa Türkiye Cumhuriyetini daha az savunduğunu ve önemsemediğini görürsünüz.Neyin tartışmasını yapıyorsunuz,Osmanlıda yaşanmış (buraya dikkat! Olmamış demiyorum, yaşanmış) olan negatif bilgilerin yayılmasını istemiyorsunuz neden? Osmanlı iyi olsaydı devam ettirilirdi; o kadar kötü ki ancak yeni bir ülke kurulduğu halde bile temizlenemedi yaptıkları.

Yorumu oyla      59      51  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:12

diye.Yazdıklarınıza bakıyorum da size tahammül bile edilmez.Ülkemin nereye gittiğini görmekten aciz değilsiniz çünkü götüren sizsiniz.Size tahammül etmeyeceğiz.Zaman gösterecek.Bu pisliklerinize bu Millet ne kadar dayanırsa iktidarınız o kadar uzun olur.Tarih sonu acıyla biten Diktatör ve taraftarlarıyla dolu.Son'u bekleyeceğiz...

Yorumu oyla      58      52  
Dkapkiner 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:09

İdam cezasını getir bakalım Tayyip kaç kişiyi asacak.Kendini aldattığın yetmedi de M-illeti aldatmayı da başardınız.Ama Millet aldanmayacak;göreceksiniz.İdam cezası kalkmamış olsaydı günahsız 360 asker idamlıktı şimdi.Kindar nesil yetiştirmeniz için kindar oluyorsunuz.Bu nedenle ben de kidarım.Sizden bir maymun bir laf etmişİlaiklarla birlikte yaşanmaz onlara katlanılır diye.Vallahi aynı şeyi ben sizin için söylüyorum elinize fırsat geçse ALLAH RIZASI diye günde 50 kişiyi kesrsiniz Allahüekber

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 12:05

36 kiloyken hala zayıflaması gerektiğine inanan kişiye bir şey anlatamazsınız.SİYAH ve beyaz dışında başka renk övme ve nefret etme dışında da bir bakış açısı olduğunu bilmeyene HER YER NORMANDİYA... BEN PES VE DE BES (YETER) diyorum. Başta TOTEM herkese iyi günler diliyorum...

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 10 Aralık 2012 Pazartesi 11:44

Bir Romen tarihçisi Osmanlıda devletin devamı için bazı uygulamalar olmuştur bunlar olmasaydı 6 ASIR DEĞİL altmış yıl bile sürmezdi.O DEVİRDE bütün dünyada bu böyleydi. der.Bugün BAtıda böyle şeyler yok peki çağdaşlık hedefi olan bizler neyle uğraşıyoruz:ELDİVEn BALYOZ YAKAMOZ ÖNEMLİ OLAN BUGÜN DÜNDEN DERS aınır karala hakaret et.Bir figüranla anlı şanlı yazarın KELİMELERİ AYNI neden FANATİZM...

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 9 Aralık 2012 Pazar 23:39

Oğlancılık,Fahişeler ve jigololuk şimdi güzel ülkemde asla olmayan şeyler değil mi:) Ne kadar abuk insanlar var yaa bak bu ülkedeki tüm oğlancı,fahişe ve jigololarda senin vatandaşın demek torunun da seni red edecek..Erdoğan henüz kimseyi asmadı ama İnönü ve çok sevgili paşalarınız,başbakanı,bakanları ve birçok genci astı,işkence yaptı ve faili meçhul cinayetlerle ortadan kaldırdı.buna ne dersiniz?İnsanda biraz şuur olmalı ki konuştuğu bir anlam ifade etsin,Şuurunu yitirmişler sadece lak lak

Yorumu oyla      60      54  
Misafir 9 Aralık 2012 Pazar 21:06

Bitiyorum bu Rahmi Beyin Osmanli tari üzerine yaptigi geyik muhabbetlerine.Osmanli el insaf derdi her halde spor amacli söylemiyorlardi yani.Bakiniz Osmanli devletinin basinda Padisah olmasina ragmen padisahlarin etrafinda divan, ak saklllilar, Seyhül islam vardi.Her seyden önce padisahlarda bir anne ve babadan dogmuslardir.Padisah her türlü alemi saraya tasiyacak ev halki da yasa padisahim diyecek.Hadi gidin isinize ..

Yorumu oyla      56      51  
Dkapkiner 9 Aralık 2012 Pazar 18:36

Ersin bey belli ki benim yorumlarımı yayımlamayacak.O zaman şöyle bir şey yazayım.Kanuni sütten çıkmış ak kaşık(!) TAYYİP ERDOĞAN'ın yanında.Tayyip o devir de yaşasaydı yedi sülalesini keserdi.

Yorumu oyla      59      59  
Dkapkiner 9 Aralık 2012 Pazar 14:18

"Taraf'tan Erdoğan'ı Çıldırtacak Sürmanşet: Oğlancılık... Fahişeler... Jigololar... Ecdadımızda Her Yol var.";bu haberi Türk time da taşımış haber olarak.Vallahi billahi benim soyumda bu insanlardan kimse yok.Herkes kendi atası ile övünür buna hakkı vardır.

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 21:09

Osmanlı padişahları niye hacca gitmemiş diye sormuş sanatçımız.İyi de o zamanki şartlar padişah haramilere yolda yem mi olsun veya orduyla mı yola çıksın.Hangi kral tahtını bırakıp seyehate gider.Nerdeyse Padişahlar nafile namazlarını kaçırmış mı diye sorulacak eksik arayan göze güzel YOKTURRRRRR.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 19:38

Saygıdeğer yorumcular yorumlarınızda İSTANBUL ÇOK GÜZEL demeyin bu yorumdan Ankarayı mı kötülüyorsun ?çıkarımı yapacak alınganlar var.Ya da Mantığını böyle işletenler.

Yorumu oyla      55      50  
FRONTAL 8 Aralık 2012 Cumartesi 19:34

Hülya, artık umudumu senden kestim güzel kardeşim:) Türkiye Cumhuriyeti devletinden önce bizlerin devleti Osmanlı idi.Şimdi bizler aslımızı inkarmı edelim? Vallahi seni bilmem ama, ben inkar edemem, aksine! o şanlı! tüm devletleri titreten OSMANLI ile gurur duyar,iftihar ederim.Kanuni Sultan SÜLEYMAN,pargalıyı ortalık karıştırdıgı ve şehzade MUSTAFAYI kışkırttıgı için öldürtmüştü.Sebebsiz hiç bir zaman, hiçkimse hiçkimseye! bir zarar vermez.HADDİ AŞMAMAK LAZIM.

Yorumu oyla      55      56  
TOTEM 8 Aralık 2012 Cumartesi 18:27

Dimi yaa aslında babamı seviyorum diyenin,dedemi seviyorum demesi de zinhar günahtır:)Eğer babanı seviyorsan dedene ağzına geleni söylemelisin:) Ben bu zavallı kimliğini yitirmiş,kandırılmış ve artık ne söylediğini bile bilmez durumdaki insanlara sadece acıyorum.Hülya kardeşim sen otur bir düşün sonra yaz tarihi düşün,bugünü düşün düşünmeden yazınca saçmalıyorsun.O zaman tüm dünya ülkeleri tarihlerine lanet okusunlar!Bak ben Osmanlıyı seviyorum ama Selçukluyu da seviyorum Türkiye yi de tabi...

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 17:47

Size osmanli tarihi dersinden ve sevgisinden sifir veriyorum.totem haric.hulya sizi de sinifta birakiyorum.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 13:11

Bugüne ait bir konu oldu mu düne atlayalım.ZULÜM ZULÜMDÜR DÜN DE BUGÜN DE.

Yorumu oyla      64      49  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 12:50

"Hem Osmanlıyı seviyorum hem Türkiye Cumhuriyetini seviyorum denilemez" Denilirse KÜFRE GİRERSİNİZ.Kâfir olursunuz. KOMEDİ BİTMİYOR...

Yorumu oyla      68      49  
hulya 8 Aralık 2012 Cumartesi 12:38

11:41 Osmanlı'yı çok seviyor Türkiye Cumhuriyeti'ne ise şüpheyle bakıyor belli.Dersim,Dersim deyip durduğuna göre...T.C kötü demek istiyor,Osmanlı cici.Cici Osmanlı patişahı Y.Sultan Selim 40.000 insanı katletmiş değilmi? Bir kısmıda dağların,tepelerin,kayaların aralarında saklanarak yaşamak zorunda kalmış Dersim'de bu yerlerden biri sanırım.Sende bundan bahsetsene biraz.

Yorumu oyla      61      54  
hulya 8 Aralık 2012 Cumartesi 12:33

Bağımsız Türkiye Cumhuriyetini savunan hiç kimse Osmanlı'yı göklere çıkaran övgüler yapamaz.Yaparsa, Türkiye Cumhuriyetini kötü bildiği için Osmanlı hayali özlemiyle hareket edenlerle güç birliği oluşturur Türkiye Cumhuriyetinin ileri gidecek her pozisyonuna KÖSTEK olur.Hem Osmanlıyı seviyorum hem Türkiye Cumhuriyetini seviyorum denilemez.Bu kadar seviyorsanız neden devam ettirmediniz demezlermi adama?

Yorumu oyla      61      56  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 11:41

sayın yazar: "DERSİM'İN Kayıp KIZLARI" Belgeselini seyrettiniz mi? Yaşayan şahitler konuşuyor.Resmi tarih değil,yaşlı insanlar anlatıyor.Yazarsınız HERHALDE????

Yorumu oyla      62      52  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 09:31

ALmanlar bile MİLLİ TAKIMLARINDA SİYAH FUTBOLCU OYNATIYOr.Burada FATİHİN ANNESİ falanın dedesi konu ediliyor.İSPANYA'DA EDU'YA maymun diye tezahürat yapan ve sahaya MUZ atan ırkçılara ENDÜLÜS ESERLERİNİ yıkan kafatasçılara rahmet okutanlar OSMANLI atanız olmayabilir ama MİLLETİN SEVDİĞİ İNSANlara hakaret AYIPTIR SAYGISIZLIKTIR. BUNDAN zevk alan insanlara RAhmi bey şehzadeleri de anlatacakmış. BREZİLYA DİZİLERİNE DEVAM.DÜN KARANLIKTAN şikayet edenler Mumcu deyince PRoVAKATÖR DİYORLAR...

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 8 Aralık 2012 Cumartesi 09:16

Böyle yazılar hakareti seven ZATTURU ZITTURU üslubundan hoşlanan insanları tatminden öteye geçmiyoR.RAHMİ BEY bir yazısında Churchıll'den alıntıyla "DÜNLE BUGÜNÜ KAVGA ETTİRMENİN bir faydası yok"sözünü anlatmış BURADA ÇOK GÜZEL söylenenin tersi yazılar var.NİÇİN SORUSU OLMAYAN MANTIĞI SEVMEM.SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ teferruattır diyenler Pargalıyı Pargalı yapan insanın onu NİÇİN öldürttüğünü soramaz.KARALA GİTSİN.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 7 Aralık 2012 Cuma 23:31

Yav beyler hatta ve bayanlar sizin osmanogullarinla alip veremediginiz ne var? Onlarin size verdigi 23 milyon m2 toprak var.namkorlukte sinir tanimayan nesil..

Yorumu oyla      54      56  
TOTEM 7 Aralık 2012 Cuma 23:09

Osmanlı bir İmparatorluk tu üç kıtaya yayılmış bunu anlamak bu kadar mı zor?Sınırları içersinde rumlar,araplar,macarlar,bulgarlar,slav ırtkları ve daha sayamayacağım birdolu ırk vardı ama Türk devletiydi.Türkiyede Bir rus yada fransızla yada başka bir ırkla evlenen yok mu?Senin dedenin dedesi kim? Yada onun karısı ermeni mi?rus mu?kürt mü nereden biliyorsun?sizdeki bu saf ırk saçmalığını ve aptallığını anlayamıyorum.Sizin dedeleriniz kim peki?Tarihte devletiniz kim?Siz kimsiniz?Söyletmeyin bana.

Yorumu oyla      53      62  
TOTEM 7 Aralık 2012 Cuma 23:06

sizlerin kafanız mı çalışmıyor yoksa anlamamak için direniyormusunuz? Padişahın annesi yada karısının türk olmaması Osmanlıyı Fransız devleti mi yapar?siz ne dar düşünceli insanlarsınız?Alman imparatoru sadece alman eş mi alırdı?Avrupa birbirine prenseslerini gelin yolladı size inanamıyorum ne dar kafalısınız.Şimdi bir ermeni yada yahudi başbakanımız olsa Türkiye cumhuriyeti Türk olmayacak mı?Sizlerden başka dünyada tek bir tarihçi yada devlet Osmanlı Türk değildi demiyor.Sizleri kim uyutuyor?

Yorumu oyla      53      63  
Misafir 7 Aralık 2012 Cuma 21:04

İnsanların atası Hz.ADEM'DİR kabul etmeyenler için de bir maymun.ONUN dedesi bunun annesi nerde insan sevgisi???? Saygıdeğer TOTEM "işitmeyenlere TÜRKÜ SÖYLENMEZ.Siz yazdıkça hakareti meslek edinmiş insanlara yeni hakaret kapıları açılıyor.Dün KANUNİYDİ BUGÜN FATİH.ne gerek var boşa nefes tüketmeye.

Yorumu oyla      56      62  
Misafir 7 Aralık 2012 Cuma 20:20

Sozde TOTEM arkadasimiza tarih ve TÜRKLÜK dersi vermiye kalkan güruh beni iyi dinleyin.Yillardir özel islerim nedeniyle dünyanin cesitli yörelerin de bulunmdum.Karsilikli diyaloglarimiz da hangi irka mensup oldugum soruldugun da Türk deyince hemen yüzlerini cevirmislerdir.Bu benim hep zoruma ve agirima gitmis durum du.Daha sonra tamamiyla concepti degistirdim.Artik sorduklarin da OSMANLI söylüyorum, inanin agizlarinda ki tükürcük kurur gibi bir durum gözlemliyorum.

Yorumu oyla      56      62  
Misafir 7 Aralık 2012 Cuma 18:23

TOTEM.Anlamak mi istemiyorsun yoksa anlamak isine mi gelmiyor.Osmanli bir Turk devleti degildi.Asla da olmadi.Turkmenler dersen eyvallah.Onlarin da tumunun kulaklarini kestirdi Fatih Sultan ki annesi Fransiz yahudilerinden ESTER STELLA'dir.Osmanli tarihinde adi Huma Hatun olarak gecer.Seni kandirdilar TOTEM.Sana ait olmayan bir imparatorlugu kimler tarafindan yazildigi belli olmayan senin tarih kitaplarinda carpitilmis bilgiler ve yalanlarla sana senin atalarin diye yutturdular.UYAN ARTIK UYAN.

Yorumu oyla      72      78  
Misafir 7 Aralık 2012 Cuma 18:02

Totem ben sana çok güzel cevap vereceğim ama moderatör elimi tutuyor.

Yorumu oyla      69      58  
TOTEM 7 Aralık 2012 Cuma 14:27

Hülya senin beynin nasıl çalışıyor bilemiyorum?Osmanlı tarihin bir Türk devletiydi yıkıldı gitti.Osmanlı Türkiye cumhuriyetinin alternatifi mi?eminim sen çocuklara kötü örnek olmasın ve babalarına yada sana alternatif olmasın diye dedeleri ile ninelerini de anlatmıyorsundur:) yada kötülüyorsundur:)Sizleri cidden anlamıyorum beyninizi nasıl böyle işletiyor ve sizi basit düşünmekten alıkoyuyorlar bilemiyorum.Osmanlı tarihimiz arkadaşlar bizim tarihimiz Tc den önceki devletimiz atalarımız anlayın.

Yorumu oyla      82      76  
Misafir 7 Aralık 2012 Cuma 14:27

Hülya, ne kadar güzel de kilif bulmussun ceddimizin karalanmasina.Bur gün nicin ve neden bu yolun secildigini ögrenirsenz yazdiginiz yorumlardan vicdan azabi duyacaksiniz.Bizim ceddimiz insanliga insanlik enjekte etmistir.Osmanli gücünü Kuran dan almistir unutmayiniz bi zahmet e mi..?

Yorumu oyla      80      75  
hulya 7 Aralık 2012 Cuma 09:51

Çok çok cici Osmanlıdan sonra kurulan Türkiye Cumhuriyeti için düşünülen; Büyük Millet Meclisi, millî hâkimiyeti temsil edemez. Millî hâkimiyeti ancak Hilafet ve Saltanat temsil edebilir düşüncesini haklı kılar,cumhuriyetin kurucularını şımarık, şarlatan ve hokkabaz olarak görmesini sağlar.Bağımsız Türkiye Cumhuriyetini savunan hiç kimse bana göre Osmanlı'yı övmeye devam edemez.

Yorumu oyla      69      55  
hulya 7 Aralık 2012 Cuma 09:35

Bugün bu soruya cevap arayın derim.Bağımsız TÜRKİYE CUMHURİYETİ'ni savunuyorsak (umarım TBMM'nin tamamı öyle düşünüyordur) Osmanlı'yı göklere çıkararak Türkiye ne kazanabilir? Ne kaybedebileceklerini ben yazabilirim.Bir tane yazayım isterseniz mesela.Çok çok cici Osmanlı'dan sonra kurulan Türkiye Cumhuriyeti'ne nefret,kin ve hafife almasını sağlayabilir.

Yorumu oyla      68      53  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 18:18

TÜRK TİME DAN BİR HABER :Medya Tekzip Merkezi verilerine göre; Ekim 2011-Eylül 2012 tarihlerini kapsayan 12 aylık dönemde de en çok tekzip yayınlayan gazete yine Hürriyet oldu. Üç aylık döneme göre ilk 5 sırayı oluşturan gazetelerin değişmediği listede, bu kez sıralama değişti. Son bir yılda en çok tekzip yayınlayan gazeteler listesinde Hürriyet’i sırasıyla Milliyet, Habertürk, Sabah ve Aydınlık izledi.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 17:29

-Tevfik Ağansoy, "Çakıcı benden korksun, Mumcu cinayeti dahil her şeyi anlatacağım" dedi. Çakıcı'nın adamlarınca öldürüldü. -Mumcu dosyasını alan savcı Kemal Ayhan, Haziran 1995'te ölü bulundu. -Mumcu'yu öldürdüğü öne sürülen Velid Hüseyin, yetkililerin sınır dışı edildiğini söylemesine rağmen, Silopi'de zehirlenme sonucu ölü bulundu. -Devletin ülkücüleri kullanmasını eleştiren JGK. Org. Eşref Bitlis, Mumcu öldürüldükten 24 gün sonra 17 Şubat 1993'te "Zamanı gelince konuşurum" dedi. Ama Bitlis, şüpheli bir uçak kazasında öldü.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 17:20

"SIRÇA KÖŞKLERDE DEVLET SANATÇISI OLMANIN LÜKSÜ" Darbe dönemlerinde devlet sanatçısı ünvanı verilenlerin de birer ‘Seçilmiş’ aktör olduğuna dikkat çeken Baş, Gökçer'i şöyle eleştirdi: “Darbe o kişinin hayatı için çok iyi bir şey olmuştur. Bugün 12 Eylül Darbesi’yle bu ülke 50 gencini idam etmiş, işkence altında onlarca genç Diyarbakır Cezaevi’nde hayatını kaybetmiş, Mamak Askeri Cezaevi’nde 31 bin genç işkence görmüştür. O kişilerden bu acıların tamamının teğet geçmiş olması ne kadar vurucu. Bütün bu acılara hala yabancı ve uzak olabilmek gerçekten çok trajik

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 17:12

Sayın TURAN şu saatte CNN TÜRK'te intihar eden erler konusu var. Biraz bu ciddi konulara da değinseniz birileri tatmin oldu hakaret performanslarıyla birilerine rahmet okuttular.bunların hakarete doyması mümkün değil.SİZ sarayda cıngırdaklı ŞAZİYE hangi şehzadeye göz etmiş konularına devam edecekseniz HİKmetinden sual olunmaz tabii...

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 16:39

Bir kısım öğrencisiyle Boğaziçi’nde geziye çıkan İstanbul Üniversitesi profesörlerinden Alman asıllı Prof. Fritz Neumark öğrencilerinden birinin “ Avrupalılar bizi neden sevmez, Hocam? Sualine şu cevabı verir; - Çok samimi olarak itiraf edeyim ki, Avrupalı, Türkleri sevmez ve sevmesi demümkün değildir. Asırlardır kilisenin Türk ve İslam düşmanlığı Hristiyanlar’ın hücrelerine sinmiştir. Sebeplerine gelince; 1- Müslüman olduğunuz için sevmez. Ama, olaki laik olmak şöyle dursun, Hristiyan olsanız da size düşman olarak bakmaya devam eder. 2- Sizler farkında değilsiniz ama, onlar şu gerçeğin farkındadırlar; Tarihten Türk çıkarılırsa ortada tarih kalmaz. Osmanlı arşivi tam olarak ortaya çıkarsa, bugünkü tarihlerin yeniden yazılması gerekir.

Yorumu oyla      56      52  
TOTEM 6 Aralık 2012 Perşembe 16:34

Bana verilen eksiler çok hoşuma gidiyor kaç kişiyi zıplattığımı hesaplayabiliyorum:) performansı düşük arkadaşlar Kanuninin performansını kıskanmışlar bakıyorum da:)

Yorumu oyla      57      68  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 15:48

günün yorumu frontal'den. kanuni harem'deki performansından dolayı muheteşem sıfatını almış.

Yorumu oyla      59      51  
FRONTAL 6 Aralık 2012 Perşembe 15:47

Aramızdaki bazı arkadaşlar daha benim ironi yaptıgımı bile anlamıyor ben daha neyi anlatayımki.Bozuk saatmiş!! ukelalalık hat safhada bakıyorumki.

Yorumu oyla      54      66  
TOTEM 6 Aralık 2012 Perşembe 15:17

zavallı yitik ruhlar var aramızda.Siz biriniz bir israil internet sitesinde Yahudilere tek bir laf edin bakalım ne olacak?ama vatandaş sizin tüm değerlerinize ve tarihinize saldırırken sizlerin gıkı çıkmadığı gibi birde alkışlıyorsunuz.Sizlere cidden acıyorum.Bu ülkenin hiçbir gerçek vatandaşı böyle birşeye müsade etmez tabi eğer uşak ruhlu bir kukla değilse.Şimdi alın şapkanızı koyun önünüze ben ne yapıyorum ve ben kimim diye bir düşünün.

Yorumu oyla      54      69  
TOTEM 6 Aralık 2012 Perşembe 15:15

Benim yorumlarımı makaslamak editörlerde gelenek halini aldı!!Pargalı nın idamına barbarlık diyenler hatırladınız mı?50 yıl önce bu ülke Başbakanını ve bakanlarını sudan sebeplerle astı.12 eylülcüler cezaevlerinde,şubelerde ve askeri karargahlarda yüzbinlerce genç işkence gördü,öldürüldü veya sakat bırakıldı.ama sizin hoşunuza giden gerçekler değil sadece kime hizmet ettikleri meçhul bazı halk düşmanlarına alkış tutmak sizin işiniz.Elin İsrailli Yahudisi ceddine söverken onu alkışlayan -

Yorumu oyla      53      67  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 15:14

O kadar gereksiz konuşmalar varki,akıl tutulması bu olsa gerek.İktidar hırsı olsaydı bu devlet 600 sene bu kadar etkili ve güçlü olabilirmiydi,hiç bu konuşulmuyor.Kemalizmin traşladığı beyinlerin bunları anlamamsını anlıyorumda bu konularda yetkili ve etkin kişilerle neden bu konular konuşulmuyor.Magazin gazeteciliğinde ün salmış gazeteciler ve aydınlar(aslında yobazlar)diziye bakarak geçmişi kötülemek için ellerinden geleniyapıyorlar.Aslında gerçek ortaya çıktığında utanırlarmı?Ben zannetmiyoru

Yorumu oyla      53      61  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 14:18

AHMET HAKAN'IN AYTEN GÖKÇER'LE ilgili YAZISINDAN:... - “12 Eylül” dendiğinde “Herkes birbirini kırıyordu, Kenan Paşa geldi de rahat bir soluk aldık” diyen anneannemden farksızlar. - Darbeci generallerden asla rahatsız olmuyorlar. Ne rahatsız olması? Onlara resmen âşıklar..."

Yorumu oyla      54      56  
TOTEM 6 Aralık 2012 Perşembe 14:16

Bazılarının kafalarında öylesine bir zırh var ki?Ne söyleseniz,hatta kafalarına çaksanız bile anlamıyor,anlayamıyorlar! Çelişkiler yumağı hepsi Hülya yı zaten saymıyorum baksanıza bizim bin yıllık tarihimizle kıyasladığı avrupanın çoç eden çapulcularının kurduğu amerikan tarihini örnek göstermiş:)Osmanlı bir imparatorluk tu 600 yıl yaşayan tarihteki her devlet yada İmparatorluk gibi kuruldu,büyüdü yükseldi ve gerileyip yıkıld.tıpkı roma imparatorluğu,tıpkı bizans moğol yada başka devlet-

Yorumu oyla      53      67  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 13:36

Bir ara sayın üstad,yıllardır hapis edildikleri kafesten çıkarılıp padişahlık tahtına oturtulan muhteşem DELİ'leri de kaleme alsanız.Emin olun ki,ecdadımıza laf söyletmeyiz deyip bir yerlerini yırtanlar bu delileri inkar ederler.(1897Basel)

Yorumu oyla      62      51  
hulya 6 Aralık 2012 Perşembe 12:46

Dünyanın en uyanık ve en akıllı toplumu olarak bilinen ingilizlerin bir atasözü var "NEREDEN GELDİĞİNDEN ÇOK, NEREDE OLDUĞUN ÖNEMLİDİR"der.Muhteşemdin "HASTA ADAM" konumuna geldin.Hasta adam"dın, muhteşem bir devlet kurdun.Şimdiyi de tarih yazacak ama ne diye bilemiyorum.

Yorumu oyla      64      54  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 12:35

Bazı soru cevap tarzı PASLAŞMALI kurt dökme yorumları için bir yorum :DAR alanada KISA PASLAŞMALAR NEDİR ?? ya da KENDİN PİŞİR KENDİN YE KÖFTECİSİ NERDEDİR ? Kurt dökmeye devam.Padişahlar niye hacca gitmemiş, kaç vakit kaza namazları varmış ?? BEN OSMANLI DEĞİLİM BEN SAF BİR TÜRKÜM. ÇOK SAFIM. EN HAKİKİ SAF TÜRK BENİM :))

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 12:19

bak durmuş saat bile günde iki kez doğruyu gösterirmiş misali FRONTAL bacı da nihayet doğru bir laf etti. evet, aradığım yanıt buydu. kanuni'ye saraydaki harem performansı nedeniyle muhteşem demiş olabilirler. o kadar cariyeyi halletmek muhteşem bir performans gerektirir zira. tebrikler FRONTAL. 12'den vurdun

Yorumu oyla      55      52  
FRONTAL 6 Aralık 2012 Perşembe 11:23

Yok niye ecdatım ecdatım diye yırtınalımki? ecdat nedirki? karalıyalım tarihi, geçmışi,bizi biz yapan değerleri,bir iki de slogan dizelim Osmanlı yı karalamak için bizim neyimize tarihki! biz kimizki! tarihimize sahip çıkıp onu koruyalım, tüm devetler insanlar karalısın tarihimizi bizde eyvallah edelim.Zaten KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN'a "MUHTEŞEM VE KANUNİ"isminide saraydaki ve haremdeki muhteşemm! performansı için vermişlerdir,zira başka sebeb aramasın kimse.Evet, devam edin arkadaşlar top sizde.

Yorumu oyla      56      59  
hulya 6 Aralık 2012 Perşembe 10:43

10:19 seni kaale almıyorum çünkü sen provakatörsün.

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 6 Aralık 2012 Perşembe 10:19

BEYAN insandır: yırtınmak, yetti be, DAĞILIN.NEREYE dağılalım hazret??? DÜN ÖVÜLEN YAZAR FEYZ VERMİŞ bu entellere o da "zatturu zıtturu, tırışka, lavuk vb. kelimeler kullanmıştı.AYTEN Gökçer'i ve 12 EYlül'ü 15-16 yorumla sena eyleyen yorumları TÜRK Tarih Kurumu yakın tarihe belge olarak kaydetmiş yorumcumuzu kutlarım.12 eylül'ü ve destekçilerini yaşatma derneği kuralım.Kanuni için kurt dökmeye devam...ZATTURU ZITTTURU...

Yorumu oyla      55      56  
hulya 6 Aralık 2012 Perşembe 09:54

ABD'yi İngiltere kurduğu halde ecdadım ecdadım diye yırtındığını gördünüzmü hiç.Kurmuş,hep destek olmuş ve çıkarlarına bir gün ters düşüncede artık güçlendikleri için birde savaş açmışlar İngiltereye,kazanmışlar.Artık bağımsız ABD olmuşlar.Biz'de bağımsız Türkiye Cumhuriyetiyiz, yetti be dağılın artık.Enerjinizi Türkiye Cumhuriyetini korumaya ve büyütmeye sarf edin.

Yorumu oyla      64      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 23:04

DÜN TÜRK time'I "Ayten Gökçer darbe şakşakçısı" haberinden dolayı şakşakçı tabirini ağır bulup kınıyanlar bugün KANUNİ MEVZU olunca döktürmüşler kurtlarını da dökmüşler.RAHMİ BEY haftaya hangi möhüm konuyu işleyecek acaba??? Bu arada TOTEM hariç muhalif yorum yapanların neden bu kadar İMLASI bozuk ??? CEVABI Mahfuz....

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 21:01

YORUMLARDA bir kin ve hırs nefret.BAŞKA bir şey var burda kimi yabancı kaynak donanımlı nefret kimi avamca nefret ifadeleri.FUZULİ boşuna dememiş"HER ne ki alemde aşk imiş ancak ilim dedikleri bir kılü kal imiş" AŞK yok sevgi yok nefret var.Biri entel kisveli biri tam avam SEVİYE YOK MİLLİYETİNİZDE lazım değil fikriniz de...

Yorumu oyla      57      52  
TOTEM 5 Aralık 2012 Çarşamba 19:23

Sizler kimsiniz ve nasıl insanlarsınız ki?Tarihin en büyük ve görkemli imparatorluğuna kin kusuyorsunuz?Soyunuz sopunuz ne?Siz ne Türk ne Müslüman olamazsınız.Gidip Ben İsrailli bir yahudiyim deyip,kendi ceddine ve soyunun katliamlarına ve sömürülerine bakmadan senin ceddine söven adama destek veriyorsun.Sen önce bir aynaya bak ve ben kimim de.Ama sen bu gemiyle ancak kimliksiz,değerleri ve tarihi olmayan yitik bir ruh olursun kendine gel ve ucuz oyunlara piyon olma.

Yorumu oyla      53      68  
TOTEM 5 Aralık 2012 Çarşamba 19:18

Sudan sebeplerle asılan MENDERESİ,POLATKANI,ZORLU YU konuşmak daha doğru olmaz mı?sizin de çocuklarınız Türkiye cumhuriyeti için katiller mi diyecek?Dünya tarihinde kıyımlar,savaşlar,güç mücadeleleri ile karşılaşmak hiç zor değildir.Daha yüz yılı doldurmayan Cumhuriyetimizde üç darbe oldu bu ülke başbakanını astı,bakanlarını ve gencecik fidanlarını astı.eğer olayları negatif yönden değerlendirmek istersek her ülke ve halkı katil gibi gösterebiliriz.Bana birtek ülke yada ırk söyleyin ki tarihinde

Yorumu oyla      53      72  
TOTEM 5 Aralık 2012 Çarşamba 19:15

Benim yorumlarım yine sansüre uğruyor!!Ne enteresan bazen Türktime Türkiyenin mi yoksa İsrail inmi yayın organı anlayamıyorum.Burada birçok kişiye soruyorum siz kimsiniz?Atalarınız kimler?Tarihinizden bahsederken kimleri gösteriyorsunuz?Osmanlıya saldırmak için sizlerin başka bir soyun ve ırkın evlarları olmanız gerek yada başka soyların ve ırkların uşakları.Rahmi Turan neden sürekli Osmanlı ya saldırıyor?Hiç düşüneniz oldu mu?Size söylüyorum Pargalıya gitmeden önce Bu ülkenin yakın tarihinde-

Yorumu oyla      53      72  
FRONTAL 5 Aralık 2012 Çarşamba 17:16

Ben bunda art niyet ararım.Yazsın Rahmi bey, günümüzdeki İsrail devletinin yaptıklarını yazsın gercek olanı yazsın asa gocunmam. Ama yazmaz zira o ülkenin vatandaşı Rahmi beye hocam diye hitap ediyor işte anlatmak istediğimde bu. Ama sizler ve ççogunuz bunları anlıyamazsınız giderek mutasyona ugruyrsunuz fakat farkında deilsiniz.

Yorumu oyla      54      70  
FRONTAL 5 Aralık 2012 Çarşamba 17:13

Ben gerceklerin yazılmasından asla gocunmam ama buna çifte standart derler.RAHMİ bey bu ülkede yaşıyor ve bu ülkenin tarıhını eleştiriyor ama adilce değil.Günümüzdeki gercekler duruken tarıhımızle neden bu kadar ilgileniyor RAHMİ bey? yazsın! günumüzdeki asıl olan gercegı yazsın. Asla gocunmam! birazda diger ülklerin yapmış oldugu katliamları ,zulümleri, haksızlıkları yazsın aslaa! gocunmam. Ama egerki sadece bu ülkenin tarihini, geçmişini, bu denli karalıyarak halka kötü ve yalnış göstermek-

Yorumu oyla      54      69  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 16:10

erontal gerçeklerin yazılmasından neden gocunuyorsunuz.

Yorumu oyla      66      50  
FRONTAL 5 Aralık 2012 Çarşamba 15:45

Sn. Turan sizin OSMANLI DEVLETINDEN BAŞKA BİR DERDİNİZ YOKMU?neden sürekli osmanlı tarihini eleştirme ihtiyacı duyuyorsunuz?ve görünüşe göre size hocam diyen arkadaşların ne milleten olduguda apapıç meydanda. Nedir? bu OSMANLI ile alıp veremediğiniz,neden? tarihteki diger ımparatorlukları eleştirmiyorsunuz hatta geçmişe gitmeye gerek yok günümüzdeki yapılan savaşlara, katliamlara,haksızlıklara neden bunlara karşı bir yazı yazmıyorsunuz.yazmazsınız! işinize gelmiyor çunki.

Yorumu oyla      57      72  
TOTEM 5 Aralık 2012 Çarşamba 14:38

Hunharca katledilen Menderes e gelince ama haindi diyorlar.Sizlere ben söyleyecek söz bulamıyorum beyinlerinize ne olmuş?Hiçmi saksınız çalışmıyor?Turan gibi yazar ve çizerler sizleri sistemli olarak tarihinizden ve benliğinizden uzaklaştırmaya çalışıyor sizlerde alkış tutuyorsunuz.Helal olsun size.Kanuni Ne demek biliyormusunuz?Bu adı Avrupa neden takmış ona ama ne önemi var sizin tek istediğiniz saldırıp çamur atmak.Kandırılıyor ve kullanılıyorsunuz arkadaşlar kendişnize gelin.

Yorumu oyla      53      77  
TOTEM 5 Aralık 2012 Çarşamba 14:36

Sürekli gözardı ediliyor.Sizler yorum yazan düşünme özürlü bazı vatandaşlar bahsedilen üç kıtaya yayılmış bir imparatorluk.Katliam mı diyorsunuz o kadar geriye gitmeyin sizin uygar avrupa iki kez dünya savaşı başlattı.Kaç milyon insan katledildi biliyormusunuz? Fransızların,İtalyanların kuzey afrikada ki katliamları asla düşünülmez burnunuzun dibine bakın yaşadığınız devirde ne büyük insanlık suçları işleniyor ama siz Osmanlıya saldırın ıyyy ne barbarlarmış deyin.Pargalıymış!500 yıl önce-

Yorumu oyla      53      75  
TOTEM 5 Aralık 2012 Çarşamba 14:33

Hiç düşünen yokj mu aranı

Yorumu oyla      53      73  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 14:02

12.19 saat diliminde yazan kişi.Aynen katılıyorum yorumuna..Ahhh,bir de Turan hoca bir açıklayabilse,ağzındaki baklayı çıkarıp...Mesela,Les jeunes Turcs.E.Karasso,N.Russo,Sümbül(!) hanım.Ve de en önemlisi Complete Diaries of Theodor Herzl.Neyse,zorlamanın anlamı yok.Elbet gün gelecek birileri açıklayacak bu yaşanmış tarihi gerçeklikleri.Bugün tartışılan mevzunun,tarih kitaplarında es geçildiği düşünüldüğünde,hiç bir şey gizli kalmıyor görüldüğü üzere...Saygı ile hocam.-(1897Basel)

Yorumu oyla      71      49  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 14:02

osmanlı dünyayı fethetti. kızgınlık o yüzden. yenilmişler psikolojisi

Yorumu oyla      54      68  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 13:26

hey be şaşkın, ayrıntı dediğin bir sürü can. insan canı bu. çoluk çocuk evlat kardeş demeden insafsızca katledilen insanlardan bahsediyoruz. bunlar önemsiz mi? önemsizse sen nasıl insansın hacı?

Yorumu oyla      64      49  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 13:25

üç kıtada at koşturan bir milletin bu gibi ufak tefek defoları tabi ki olacaktır. büyük resme bakın siz, ayrıntılara takılmayın

Yorumu oyla      54      60  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 13:17

adam çocuğunu yok etmiş içindeki hırs kin sönmemiş gitmiş oğlunun 7 yaşındaki cocuğunuda yok etmiş ne olmuş o topraklar o altınlar kalmışmı ona

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 13:03

12,35 dostum... eminim kazığa da geçiriyorlardır. belki de kazıklı voyvoda efsaneleri kendi naneleri ortaya çıkmasın diye ortaya atıldı.

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:35

Arkadaşlar uykuda adam boğdurmak Osmanlının en İNSANCIL öldürme şekliydi.Allah korusun(!)KAZIĞADA GEÇİREBİLİRLERDİ...

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:27

tarihçiler falan değil, bence kanuni'yi psikologlar incelemeli. önüne geleni haince öldürten bir insan normal değildir. bu nasıl bir iktidar hırsıdır? beyninin hangi lobuyla düşünüyor?

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:27

Sevgili Rahmi Abi!birde kösem sultan ve 4 murat ın hayatını,özetlersen çok sevinirim)mesela 4 murat neden haremi hiç kullanmadı)neden,gözdesi,veya gözdeleri yokdu)bilen,bilmeyene anlatsın)saygılarımla.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:26

yuh diyorum başka bir şey demiyorum. hakkaten de uykuda adam boğdurmak nedir? neden korktun? neden çekindin? yaptığının utanç vericiliği ile yüzleşmek mi istemedin? ve bu korkak padişahı bize cihan padişahı diye pazarlıyorlar öyle mi? allah sizi bildiği gibi yapsın.

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:23

adamı uykusunda boğdurmak her şeyden önce mertliğe sığmaz. ey kanuni, gücününün doruğundasın, ver fermanı güpegündüz idam ettir. neden kalleşlik yaptın?

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:22

iktidarın olduğu her yerde iktidarın nimetlerinin paylaşımı sırasında kavgalar dövüşler hırsızlık ve alçaklık vardır. bu dün de böyleydi bugün de böyle. bunun osmanlıyla ya da başka biriyle ilgisi yok.

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:20

ben eminim ki bunlar sadece bilinenler. kim bilir daha ne canilikler yapmıştır bu osmanlılar. adamların işi gücü asıp kesmek. emperyalisetlerden başka ne beklenir ki?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 12:19

bugün ağızlarından türk kelimesi çıkmayanların hep devşirmelerden oluşan osmanlıyı ecdat diye yere göğe koyamaması ne kadar da mandiar

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 10:29

başbakan ecdadının harem sahneleriyle tanıtılmasına sevinmeli. ya haremi değil de ecdadının kardeş ana baba oğul demeden birbirini boğazlaması anlatılsaydı daha mı iyi olurdu. bence sussun ve buna şükür desin. ecdad bu olunca utanç da sonsuz olur

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 10:23

Sayın Rahmi Turan bey,yazınız geçekten mükemmel olmuş ve bu yazıyı birilerine ithaf ettiğini anlamamak için ne olmak lazım?tabiki insan beşer olunca şaşmasıda mukadder oluyor,bu topraklar ne kutretli olduğunu sanan insanlar gördü ama hepside mazi oldu esameleri bile okunmuyor,hani derlerya padişahım gururlanma senden büyük Allah var diye şimdikilere bakıyoruzda hiç ders almışa benzemiyorlar,gururlanan,kibirlenenler ders alın diyeceğim ama nafile hırs almış yürümüş,sonlarını merak ediyorum.

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 10:23

kanuni sultan süleyman adını katliamcı sülüman olarak değiştireymiş keşke. cani falan da olabilirdi. kanuni sıfatı cinayetlrini maskelemek için eklenmiş olabilir. dikkatli olmak lazım

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 10:20

öz be öx oğlunu boğduran adam sonradan edindiği kankasına mı acıyacaktı? yakışır o katliamlar kanuni abimize

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 5 Aralık 2012 Çarşamba 10:16

Devamlı okuyorum ama zatalinizin yazılarına ilk defa yorum yapıyorum. Tarihe ilgim yoktur ama hatırlatmalarınız beni etkiledi.Oğuz GÜLER

Yorumu oyla      59      50