YORUMLAR
Toplam 47 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 18:35

17:19,cumbacı haklı,son iki yıldır kışlalar Valilerden sorumlu.Bu memleketin Genelkurmay Başkanı da Başbakan.Boş bir cevap verme şimdi.Olanlara bak."Suriye ile bizim ne ilgimiz var?" diyen Kılıçdaroğlunu eleştiren yorumcu, her gün 10 a yakın şehidi bu yüzden veriyoruz farkında mısın a aymaz?Senin çocukların nerede veya senin tabirinle hangi gezegende?Bu cümleyi kurarken yüreğin sızlamadı mı vicdansız?Al Suriye'yi...Alıştınız emirle beyanat veren boşbakana;yakındır yakın...

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 18:34

17:19,cumbacı haklı,son iki yıldır kışlalar Valilerden sorumlu.Bu memleketin Genelkurmay Başkanı da Başbakan.Boş bir cevap verme şimdi.Olanlara bak."Suriye ile bizim ne ilgimiz var?" diyen Kılıçdaroğlunu eleştiren yorumcu, her gün 10 a yakın şehidi bu yüzden veriyoruz farkında mısın a aymaz?Senin çocukların nerede veya senin tabirinle hangi gezegende?Bu cümleyi kurarken yüreğin sızlamadı mı vicdansız?Al Suriye'yi...Alıştınız emirle beyanat veren boşbakana;yakındır yakın...

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 17:19

Cumbacı-rumbacı ne zamandan beri askeri kışlaların içindeki muhtelif gelişmelerden o ilin Valisi sorumludur anlat da öğrenelim.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 15:59

Sayın Erdoğan,tarikat ve cemaat kökenli valilerini toplasın(benim valim;diyor ya),onlara Afyon'daki patlamanın sebebini sorsun.Her ne kadar başbakan'mız"acemi bir er meraktan el bombasının pimini çekmiş" demesine rağmen(yorumcu notu:Başbakan bunu kimden ve nasıl öğrenmiş?Kimse de soramıyor!)Valilerde kendilerini bu makamlara getiren tarikat ve cemaat"ulamalarına" sorsunlar,ve cavabı başbakan Erdoğan'la paylaşsınlar?(CUMBACI)

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 15:54

14:26 "yeniChepe nin" yeni lideri böyle biri' değil, o 'derece' biri değil. Yani Kılıçtarboy o derece emperyalistlere embede olmamış henüz. TESEV üyesi olarak ona verilen cari görev AKAPEnin ikinci 'Analar Ağlamasın' purocesinin ebeliğini yapmak. Ayrıca biz NATO ve Vatikan'nın Gurka askerimiyiz ki nerede çatışma ve savaş var biz oraya dahil ve taraf olacağız. Yeryüzü vatandaşlığı Haçlı ordusuna gönüllü yazılmakla kazanılıyorsa ben almayım. TC kimliği, müslüman Türk kimliği bana yeter.BOZDOĞAN

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 15:22

Arkadaşlar bırakalım bu "cambaza bak" gereği kendimizi ispatlama gayretlerini.Her şeyi kanıksar hale getirilme oyunlarına karşı çıkalım.Burası "tarihin arka odası" dersliğinden çıksın artık.Kendimize ve ülkemizin içler acısı bugünkü durumuna bakalım.Son Türk yurdunda hükümet edebilme boşluğu gün gibi aşikardır.Basın susturulmuş,aydınları ve üniversiteleri sineğin kanat seslerinden daha bir sezsiz hale gelmiş,biz hala Tarih dersleriyle bir birimizi oyalamaya bakıyoruz.Haksızmıyım? "YUSUFİYELİLER

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 16 Eylül 2012 Pazar 14:26

2000 li yılların Dünyasında yaşıyor olupta,Gezegenimizin Evrensel yurttaşlık normları ile buluşamıyan bazı siyasetçiler,"Suriyedeki çatışmalardan bize ne..." diye feveryan ediyor.Günümüz dünyasında bu çağda bu tür söylemleri telafuz eden siyasetçilerin,yeryüzü vatandaşlığını kavramaları uzak bir ihtimal olup,çağdaş yurttaşlık bilincine ulaşması olanaksızdır.Galiba CHP nin pardon "yeniChepe nin" yeni lideri böyle biri.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 15 Eylül 2012 Cumartesi 16:36

Zaten tarihte kaç medeniyet Anadolu coğrafyasının tamamına sahip olmuş?? Bizim topraklarda bataklık, jangıl, çöl, buzul gibi yaşanamayacak alan da yok. Bu durumda sizin Türk milletine karşı yorumlarınızda yansıttığınız kibiri ve snobluğu objektif bir tespitten ziyade kıskançlık ve hasisliğe bağlıyorum. Tarih tarihte kalmış. Biz birbirimizi kırıp dökmeden insan hayatının çocukluk ve ihtiyarlık hariç anlamlı yaşanabildiği 40-45 seneyi huzurlu bir şekilde yaşamanın peşinde olmalıyız.BOZDOĞAN2

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 15 Eylül 2012 Cumartesi 16:18

Basel Efendi bizim tarihle yüzleşmek gibi bir sorunumuz yok ki. Bizim ne kimseye toprak ne de hak borcumuz var. Ancak alacaklı olduğumuz pek çok husus var ki tarihsel süreç içinde bunlar kendiliğinden gündeme gelecektir. Akıl ve yaratıcılık ise kalıtımsal ve toplumsal değil bireysel ve sonradan kazanılan yetilerdir. Uganda'daki geri zekalı veya üstün zekalı insan oranı ile Yunanistan'daki oran aynıdır ve normal dağılım gösterir. İnsan beyni bir maden veya metal gibi işlenir, şekillenir.BOZDOĞAN1

Yorumu oyla      59      53  
Misafir 15 Eylül 2012 Cumartesi 12:37

Sayin Bozdogan..Oncelikle Basen degil,Basel olacak.Basen meraklisi iseniz,hem de selulitsinden plaja gitmenizi oneririm.Siz oncelikle buyuteci elinize alacak cesareti gosterin,sonrasinda onlarca ulke goreceginiz kesindir.Henuz gecmisinizle,tarihinizle yuzlesememekten aciz bir durum sergilerken dahi,baska ulkeler hakkinda ahkam kesmeniz basiretsizlik ornegi degil midir?-Uluslar kilometre ile degil.Allah vergisi akil ve yaratacilik metresi ile olculur sayin Bozdogan..(1897Basel)

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 15 Eylül 2012 Cumartesi 08:24

@13 eylül 21:02/Hasan Tahsin,ben dkapkiner değilim,yanıtladığınız mesajım da size hitaben değil.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 15 Eylül 2012 Cumartesi 05:25

Şimdi de kutsal sayılılar geldi sanırım.Bunlar fevkalade öngörülü olup,Allah bir deseniz eksi verenler,diğerine otomatik artıya bağlananlar arasından mı seçiliyorlar?

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 15 Eylül 2012 Cumartesi 02:29

1897Basel lütfen! net olun dedim sadece!Gerçekler benim için iğne değil,sizin ustalıkla sürdürdüğünüz manevralarınız çuvaldız.Sizde yapı ustalığı,bizde demircilik oldukça bu körük daha çok ateş kaldırır.Vatan sevginize saygım,kendi vatanıma saygısızlığa tekabül etmez.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 21:30

'Medeniyet savaş için hep maden,petrol,su yollarının bulunduğu ülkeleri tercih etmiyor.Ediyor olsa idi,bugün böylesi ülkeleri haritada elde büyüteç ile dahil bulamazdınız.' Escuzo, Basen Efendi! Böyle büyütec altında görülebilecek bir ülke örneği verir misiniz. Mesela İsrael bizim için büyüteçle bakılabilecek bir ülke. Antalya ilimiz kadar. Çölleri ve gölleri çık Kastamonu kadar. Hal böyleyken sizin bu kibirli ve küçük dağları ben yarattım havası şaşırtıcı olduğu kadar komik de.BOZDOĞAN

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 18:55

14 Eylül 2012 Cuma 16:09 OWLEYE kardeşin tespitlerine aynen katılıyorum.ABD de İsrail ve neoconlar demokratları köşeye sıkıştırmak için Müslümanları karalayan FİLMİ piyasaya sürdüler.Tıpkı Türkiyedeki Müslümanları karalayabilmek içim ERGENECONCULARIN Malatya Zirve Kitabevi katliamını uygulamaya koyması gibi.Bu senaryolar,Ermeni ve fundemantalist yahudilerin kilasik basit senaryolarıdır.Türk Milleti bu tezgahlara yabancı değil,yüzyıldır bu tezgahları tanır,tabi PROVAKTÖRLERİNİ deH.Tahsin.

Yorumu oyla      59      54  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 16:20

17.09-Elbette ki hayatı algılayan başka insanlar da vardır gezegende.Hatta,insana benzeyenler de.Öylesine rahat oturuyorum ki,taa buralardan oralara bir şeyler karalamak değil zahmet, aksine mutlu ediyor şahsımı.İzleniminiz maalesef yanlış ve üzülerek belirteyim vatanım için neler yaptığımı ve neler yapabileceğimi algılamaktan uzak olduğunuz içindir ki iç dünyamı çözebilecek kapasiteden de çok uzaksınız.Yazdıklarımın tümünün virgülüne kadar arkasındayım.Gerçekleri iğneleyici olarak kabullenirseniz şahsımı da saldırganlıkla suçlamanız kaçınılmazdır.Çünkü,zordur gerçeklerle yüzleşmek..Herkesin kendince kırmızı çizgileri, değerleri, kutsalı vardır..Ve,bendeniz saldırgan değil motivasyonluyum.Farkını bilir misiniz?-Bilmediğinize adım gibi eminim.-(1897Basel)

Yorumu oyla      60      49  
OWLEYE 14 Eylül 2012 Cuma 16:09

İsrail kasım başına kadar provokatif nitelikli ve demokratları köşeye sıkıştırma maksatlı hamlelerine devam edecek gibi görünüyor..Açılışı film ile yaparak fars güzüne hazırlanırken mevcut yönetim seçimleri bir yıl erkene alacak ulusal tehtid senaryoları üretmeye devam edecek gibi..Diğer yandan tecavüze uğrayan ördeğin sahibi tarafından kesilecek olması da ilgi çekici bir gelişme..Tecavüzcüsü ile evlendirilmeye çalışılan,doğuma zorlanan kadınları kanıksamışken bu ördek mevzusu ayrı bir trajedi.

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 15:49

CUMBACI,"Herşey açıklansında" yüzü kızaranlar belli olsun.Biz kaçacak delik aramayız.Biz bize arkadan pusu kuran ermeni çetelerini yakarken birmiktar da YAŞ yakıverdik.Allahın bildiğini kuldan nediye saklıyalım.Bu bizim geçmişteki hatamız.Bu hatamız Ermeni kahpelerinin yaptığının yanında çok hafif kalır bunuda bilesin.Ayrıca Nufusumuz 12 milyon iken 550 bin Ermeninin muhtedi olup bu topraklarda yaşamasına da destek olduk.Günün neoercenocon olaylarından belli olmuyor mu?...H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      54  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 12:57

Perşembe 22.07 gazetelerin hangi yıllarda nereleri desteklediğini biraz araştıran herkes görebilir..."Promptor"'cunun damadının yönettiği 102 yıllık olmakla öğünen gazeteside Yunan istilası zamanında Selanik'te yayın yapıyordu.Büyük resimci size soruyorum; bu malum gazete Yunan istilasında hem de Selanik'te Türk Kuvvayı-milliyecilerini mi destekliyordu acaba?Bir zahmet onu da araştırsanız!!Defterler açılırsa,herkes kaçacak delik arar kardeş.Sen yine de akepe'ni kollamaya devam et kardeş...(CUMBA

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 01:13

konuşma üslubu itibarıyla avam kamarasına bile giremeyecek kişilerin parlamentodaki kahhar ekseriyetin de başında olduğu göz önüne alınırsa burada dilde uygarlaşma çabalarının pek de ciddiye alınması beklenemez. sadece muhaliflerin sesini kısma tekniği olarak da etkili olması beklenmemeli. Muhaliflerin AKPye karşı argümanlarını "karşılamaya çalışmaları" yandaşlar için daha uygun olur yoksa yine yorumlar kişiselleşme sarmalına girebilir. Saygılar

Yorumu oyla      58      55  
Misafir 14 Eylül 2012 Cuma 00:27

21:23, Lordlar Kamarasına giriş için en uygunu da herhalde General November mahfili üyesi olsa gerek. Tesbitiniz için teşekkürler, kılavuzun daha iyisini bulamazdınız. Sahi, BROWN NOSE ne demektir, birisi yazmış, ingilizce galiba ama çıkartamadım.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 22:07

Yorumcu arkadaşlarımızın,sn yazarın vurgu yaptığı,altını çizdiği "BÜYÜK RESMİ" detaylıca inceleyip,hatta didikleyip,bu meyandaki düşüncelerini çekinmeden yazmalarını bekliyoruz.Benim gördüğüm "büyük resimde", ufukta tarafları İran ve Türkiye olan mezhepsel bir çatışmanın fitilleri hazırlanıyor.Bu fitilleri ateşleyen taraflradan biri Türkiye olmayacaktır,olmamalıdır.Aynı öngörüyü İran konusunda dile getirmek çok zor.Zira İran denize düşmek üzere,dolaysı ile yılana sarılabilir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      56  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 21:49

Sn Kuşoğlu, Partinizin Denizli Milletvekili çıkıp, "Türkiyede hukuk'un olmadığından" bahsediyor.Evet Türkiyede bugün için EVRENSEL HUKUK NORMLARI yönünden birçok eksiği var.Fakat dün HUKUKTAN hiç eser yoktu.28 Şubata destek veren, 27 NİSANI ALKIŞLAYAN bir siyasi anlayışın HUKUKUN varlığı ve yokluğundan dem vurması,Millet nezdinde hakaret olarak algılanıyor bilesiniz.Hele hele darbeci Cuntacı olan yeryüzünün en çukur yaratıklarına bazı milletvekillerinizin sahip çıkmasına inanılamıyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      61  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 21:23

Yorumcularımızın bazıları avam kamarasından.Kelimeleri hissettiriyor.Yarasa, çete acıtmak... Lordlar kamarasına terfilerini bekliyoruz...

Yorumu oyla      59      55  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 21:19

Particilik= İnatçılık Böyle olmasa her mesele ülke insanı için ihtilaflı hale gelir mi.Adam arkadaşına soysuz diyor öbürüde Parti gözlüğüyle okuyup onu alkışlıyor. İş benim darbecim benim hırsızım iyidire kadar varıyor. Keşke partiler yerine şahıslarla seçime gidilen bir sistem kursak da inat hastalığından kurtulabilsek

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 21:10

19.22 iNGİLİZCEDE "konuş ki seni tanıyalım" diye bir söz vardır."Yarasa acıtmak çete" bunlar kelimeleriniz ve sizi çok iyi tanıdık. Fikriniz önemli değil zerre kadar önemli değilfakat kelimeler turnusol kâğıdıdır.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 21:05

Turnusol değil seviye ifadesidir.Savunduğunuz o seviye mi? Acıtmak tabiri hangi sokaktan ? Arkadaşlarınız balici mi? Yarasa, çete, iyi misiniz?

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 21:02

13 Eylül 2012 Perşembe 17:09,Sevgili Doğan bey yoğunluktan olsa gerek üye girişi yapmadan yorum yapmışsınız.Ben "iğneleme" yapmıyorum.Gördüğümü ve bize aktarılan bilgilerin süzgecimizden geçen doğruları dile getiriyorum.Bizlerin,Türk-İslam ÜLKÜSÜNE gönül verenlerin ideali,300 Milyonluk TÜRK DÜNYASININ MABEDİ olan ANADOLU COĞRAFYASINI,Evrensel NORMLARLA donatılı mükemmel DEMOKRASİYE kavuşturma savaşını kazanmaktır.Bu ideli gerçekleştirdiğimizde 300 Milyon TÜRK dünyası huzura kavuşacak.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 19:22

"soyluluk soysuzluk turnusolu" acıtsa da bir gerçeğin ifadesidir. AKPnin aslında çıkara dayalı bir suç çetesi olduğunu yüzlerine vurmuştur, o kişi, o makalesinde. Yarasalar elbette aydınlığı sevmezler...

Yorumu oyla      56      56  
OWLEYE 13 Eylül 2012 Perşembe 17:16

Fars güzünde muhtemelen israil obamayı köşeye sıkıştırırak cumhuriyetçilerin yolunu restore etmeye soyunabilir..Bu esnada talabani gözden çıkarılabilir ve en tehlikelisi taliban ile kısa süreli metres ilişkisi dahi gündeme gelebilir..Dillere pelesng olan bop projesinin prangasının nerelere bağlı olacağının delilleri gelmeye başlamıştır herhalde tekerlemesever siyasetçilerimize..Ancak gördüğüm kadarıyla büyük resmin fırçasını abd bir süre maşayla tutmak zorund kalacak...

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 17:09

@15:31/Hayatı algılayan başka insanlar da var gezegende.Ta oralardan buralara fikir belirtmek için zahmet etmeniz,pek de rahatlık içinde oturabiliyorsunuz izlenimi vermiyor.Hiç çarpıtma yok benim ifadelerimde, siz de bunun farkındasınız.Gücü resimlemenizden, iç dünyanızı anlattığınızı algılayabilecek kapasitedeyim.Net konuşun,iğneleyici ve saldırgan değil.

Yorumu oyla      57      51  
OWLEYE 13 Eylül 2012 Perşembe 17:07

Arap baharından sonra fars güzüne girmekteyiz..,abd seçimlerinden dolayı örtülü ve aracılı opersyonlarını dolu dizgin sürdürmekte..Bu operasyon bölgelerinin müslüman bölgeler olmak dışında bir ortak özelliği de internet kullanım ve yayılımının düşük olmasıdır..Bu da kapitalizmin ulaşma ve bulaşma etkinliğini kısıtlamaktadır..Tabii ülkemizi tenzih etmek gerekir..Bizde kapitalizm yılışma düzeyinde olup, internet kullanımında da ileri durumdayız..

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 16:35

Avrupadaki bir tanıdığım özellikle belediye başkanlığı seçimlerinde kişilerin siyasi duruşlarından çok projelerinin oy aldığını vurgulardı.Bizde her şey gruplaşma sebebi. Okumama bunun en büyük nedenlerinden. Meclisten bir insan dünkü arkadaşı için soyluluk soysuzluk turnusolu başlıklı yazı yazabiliyorsa seviyeyi... Söz uçar yazı kalır "zor zamanlarda" bile aklı selim ön planda olmalı partiler amaç değil araç olmalı...

Yorumu oyla      64      51  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 15:46

Bülent bey bizde insanlar batılılar (hepsi öyle olmasa da)gibi doğruyu söyleyeni değil kendi gruplarını partilerini alkışlarlar. Bu açıdan entelektüel bakışla partici bakış çok farklıdır. Siz mizaç itibarıyla partici olabilecek bir katılıkta değilsiniz. Bu ülkede yorumlarda gördünüz nasıl hain demekten zevk alınıyor. Fakat askerliğini yapmamış kulübüyle ülkesini özdeşleştiren vatandaşa kimse bir şey diyemiyor.Her meselede bakış açısıböyle. Fanatizm bu.Biri de marş sözleri yazmış güler misin...

Yorumu oyla      67      49  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 15:32

Dkapkiner 12 Eylül 2012 Çarşamba 18:14...Sn Dostum fena sinirlenmişsiniz.Ben bu ÜLKENİN GERÇEKLERİNİ dile getiriyorum.İsterseniz geriye dönük her seçim öncesi yaptığım yorumlara dönün bakın...İsterseniz de İsviçrede Ekonomistliğe devam edin,veya Almanyaya geçin olmadı Viyanada takılın.Biz TÜRK-İSLAM ÜLKÜSÜNE gönül verenler,burada mücadeleye yılmadan devam edeceğiz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      61      54  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 15:31

Medeniyet savaş için hep maden,petrol,su yollarının bulunduğu ülkeleri tercih etmiyor.Ediyor olsa idi,bugün böylesi ülkeleri haritada elde büyüteç ile dahil bulamazdınız.Medeniyetin ne olduğunu algılamak bazen kimileri için zordur.Kelimeyi çarpıtıp,işlerine geldiği gibi resimlerler.Arada,ben huzurla kendi ülkemde oturmaktayım.Kimseler de huzurumu bozamaz.Yok ben bozarım diyenler de var ise,demek ki bilmediğim bir güce sahipler.Her ne gücü ise?-(1897Basel)

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 15:21

ABD de ki "işbirlikçi",bizim tabirimiz ile HAİN İŞBİRLİKÇİ miktarı yok denilecek kadar azdır NEDEN???.Nedenin cevabını bulabilmek için ABD denilen bahçenin nasıl düzenlenmiş olduğuna bakmak lazım.Veya KOMİNİST DOĞU ALMAYANIN,Liberal ve Özgürlükçü ALMANYAYA katılmasının nedenlerini sorguladığımız zaman,BAHÇE DÜZENLEMESİNİN anlamını öğrenmiş oluruz.Nezamanki bu Ülkenin tüm GAYRİMÜSLİMLERİ,tüm AZINLIKLARI bu Ülke için CANLARINI seve seve vermeye hazır olur,o zaman arzu edilen BAHÇE olur.H.Tahsin.

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 15:16

@11:48/Nasıl bir fikirdir,ekonomik kriz kapıda , size ne diğer ülkelerden demek? Ben metnin içindeki gayeyi anlıyorum da,belki herkese siz anlatmak istersiniz.Medeniyet savaş için hep maden,petrol,su yollarının bulunduğu ülkeleri tercih ediyorsa merak uyandırır.Neyin medeniyeti?Madem her işiniz tam da,siz niye huzurla kendi ülkelerinizde oturmuyorsunuz?

Yorumu oyla      59      55  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 15:16

Bizlerin en büyük handikapı ve düştüğümüz yanlışlık şu noktada başlıyor.Biz sanıyoruz ki,"bizim bahçemiz GÜLLÜK GÜLİSTANLIK ama malesef,içimizdeki hainler(!),dış güçlerle işbirliği yapıp bizi arkadan hançerleyip ülkemizi satıyor".Oysa gerçek böyle değil.Zira biz bahçemizi birtürlü GÜLLÜK GÜLİSTANLIK hale getirmeyi beceremiyoruz,başaramıyoruz.Bu durumda içimizde ezilenlere çıkış yolu arama ihtiyacı duyuruyor ve onları bizim tabirimiz ile "işbirlikçi" konumuna sürüklüyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 13:37

Dakika bir o güz4l yorumumu cöpe attiniz sayin fikir makaslayici EDITÖR.Yazdigim yorumda bir tane hakaret veya satasma olmadigini adim gibi biliyorum.Lütfen görevinizi tam yapiyorum düsüncesi güderken tropluu bilgilendirme adina yapilan yorumlari mechule mal etmeyiniz.

Yorumu oyla      56      58  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 13:27

Bu nedenle BAHÇEMİZDEKİ yabanileri behemahal evcilleştirmek zorundayız.Yabanileri EVCİLLEŞTİRMENİN tek yolu var,o da MÜKEMMEL ve EKSİKSİZ DEMOKRASİ ile buluşmak.Bunu başarabilirsek,sn yazarımızında,mensubu bulunduğu Parti yöneticilerinin de hiç kuşkusu olmasın ki 780 bin km karelik BAHÇEYİ hiç kimse rahatsız edemiyecektir.yeterki biz HUZURA yani MÜKEMMEL DEMOKRASİYE giden yolu açmasını becerebilelim.Hal böyle olduğu taktirde,en büyük düşmanlarımız DOSTLARIMIZ olmak zorunda kalacaktır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 13:23

(1897 Basel) Nicki ile yazan yorumcu arkadaşın tespitlerinin önemli kısmına katılmamak mümkün değil.Senin bahçenin içi güvenli ise, etrafında yeterli güvenlik önlemlerinde var ise,gerek Emperyalist Batı gerekse onların mahiyetindeki iç ve DIŞ MAŞALAR seni kolayına rahatsız edemez,senin içini de karıştıramaz.Yeterki sen bahçeni GÜVENLİ hale getir yani EKSİKSİZ DEMOKRASİYE kavuştur.Bugün ABD yi veya Norveçi veya İsveçi,veya Finlandiyayı,veya Danımarkayı neden kimse karıştıramıyor?H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 12:13

2)-Sürekli dış güçler olarak tanımladığınız ne idüğü belirsiz bir şeyleri suçlayıp durmaktasınız.Anlaşılması gerçekten zor.Geçenlerde aynı söylemi Ahmedinejad da kullandı.Ülkesindeki kuraklık sebebini dış güçleri suçlayarak izah etti.Medeni dünya gülmesin de ne yapsın sayın yazar?-İçeride onca sıkıntı yaşanır ve ufukta devasa bir ekonomik krizin ayak sesleri duyulurken size ne Suriye’den,Çin’den,Rusya’dan,İsrail’den. Haaa,planlar yapılıyor,bizleri bölmek istiyorlar şeklinde düşünceleriniz var ise eğer...sayın yazar..Bilmeniz gerekir ki,önemli bir geçidi tutarken düşmanını içeri sokmazsanız size kimse yaklaşamaz. Denildiği üzere,deliğin ağzında bir kedi varsa on bin fare de olsa dışarı çıkmaya cesaret edemez..Veya,vadide bir kaplan varsa, on bin geyik de olsa oradan geçemez..Artık ne olacağınıza bi zahmet siz karar verin artık..Yoruyorsunuz dünyayı,yoruyorsunuz insanları..Resim de bu,oynamaya çalıştığınız oyun da bu.Selametle.(1897Basel)

Yorumu oyla      66      55  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 11:48

1)-Bilir misiniz sayın yazar, Jean Paul Richter’in “İnsanın kendi karakterini en açık biçimde ele verdiği zaman,başkalarını tarif ettiği zamandır” söylemi adeta sizi tanımlıyor gibi..Veya A.Einstein’ın “Mantık seni A noktasından B noktasına götürür.Hayal gücü ise her yere” şeklindeki sihirli cümlesi..Binmişsiniz hayal gemisine A ve B noktalarına çizik atıp devr-i aleme çıkmış bir haleti ruhiye içinde savrulup duruyorsunuz..Ortada oyun falan yok sayın yazar.Hele ülkeniz üzerinden oynanan oyun hiç yok...Ortada bir medeniyetler savaşı var.Siz,ister kabul edin ister etmeyin,önemi yok.Zaten size soran,danışan da da yok.Kendi iç sorunları ile boğuşan bir ülke aleyhinde sınır ihlali yaparak bilgi edinme amaçlı uçuşlar yaparsanız uçağınız elbette ki vurulacaktır.Hoş geldin mi bekliyordunuz?-(1897Basel)

Yorumu oyla      66      57  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 10:08

Emperyalist batı,ORTADOĞUDAKİ Arap Baharı ve onu tetikleyen İLETİŞİM çağı imkanları ile kaybetmekte oldukları İNSİYATİFİ yeniden ele geçirebilmek için,ABD yi arzuları doğrultusunda kullanmak sureti ile,Ortadoğuda hızlı bir MEZHEP SAVAŞININ körükleme yoluna girmiş bulunmaktadırlar.Planlanan MEZHEP SAVAŞININ baş aktörleri olarak SUNİ TÜRKİYE ie Şİİ(Alevi) İRANI seçilmiş, mücadele zemini ise SURİYE olarak belirlenmiştir.Türkiye bu tezgaha düşmez, İran akıllı olduğu sürece.H.Tahsin-3

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 10:04

1820 lerde Osmanlıya saplanan hançerlerin ilki olan Zeytun isyanı ve devamındakiler ile Osmanlı Rus kapışmasını sürekli körükleyen İngiliz-Fransız derin siyaseti 1877-78 den itibaren amaçları doğrultusundaki en verimli ürünlerini toplamaya başladılar.Nitekim 1915 ler sonuna gelindiğinde Balkanlar ve Anadolu coğrafyası Emperyalist batının istediği ZEMİN haline girmekteydi ki.1917 Ekim devrimi ve Anadolu Kurtuluş hareketi,Emperyalistlerin arzuladığı zeminin tamamlanmasını eksik bıraktı.H.Tahsin-2

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 13 Eylül 2012 Perşembe 09:57

Önemli ve yerinde tespitler,önyargılardan mümkün olduğunca uzak bir ANALİZ.Evet sn Kuşoğlunun ifade ettiği gibi Dünya DENGELERİ ile oynayıp güçlerin farklı mecralara çekme isteği, özellikle son 200 yıldır Ortadoğu merkezli,dolaysı ile Türkiye ve Türkler üzerinden oynanmak istenen oyunlarla olmuştur.1820 lerde Fransız ve İngiliz ÇOMAĞI ile başlatılan ZEYTUN isyanı ile bölgede çok farklı bir strateji geliştiren batılı emperyalist güçler bu hamlelerinin semeresini yüzyıl geçmeden aldılar.H.Tahsin-1

Yorumu oyla      61      50