YORUMLAR
Toplam 177 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 5 Eylül 2012 Çarşamba 01:09

TOTEM boş ver burada atıp tutmayı.sen indirilen BAYRAMIĞIZA ilişkin haberin altına yorumunu yaz.hani herkese sen Türk müsün? Sen kimin tarafındasın? diye sorarsın ya.Hadi bakalım Türk'sen,sürekli yıkayıp yağladığın o hükumetinin türklüğünü savun.Durma göster Türk'lüğünü koçum.

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 23:30

Avam manayı nerede bulmuş belli.

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 21:44

İki dakika gaza getirdim hemen ortamlarını buldular!çünkü bu adamların memleketle halk ile işi yok sen ona söyleyeceksin o sana söyleyecek bunların derdi aşıklar gibi atışmak.Kapasiteleri bu kadar işte senin beğenmediğin cabbarın bile algısı sizinkinden yüksek nerede ne yapacağını ne zaman havlayıp ne zaman susacağını biliyor.Ona laf söz anlatabildim de bir size anlatamadım.hadi yavrum siz mahalle kahvesine gidin bu avam ağızlarla orada atışın benimde boşa zamanımı almayın.

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 18:21

Ben de,tam sana yakışır bir cevap bekliyordum böyle!İsmi ile müsemma Cabbar'ın fikrini mi aldın? Cabbar'a tasma,yemek kabı ve su kabı mı aldın?Hayatın ironisi, zekanın eseri değil,zekaya gücünü ispatlayabilmenin halidir.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 17:31

Sen gibi arakadaşım olacağına sevgili ve sadılk köpeğim Cabbar ile zaman geçiririm daha iyi Sizin toplanmanızın matematikte karşılığı yok hepinizi toplasak bir etmiyorsunuz:))Ayrıca sizler cızırdamadan bile anlam çıkartıyorsunuz sanırım:))doğru cızırdıyormuş sen ne anladın:)sizin lisan cızırdama galiba demek o yüzden benim söylediklerimi anlayamıyorsunuz:)A benim bozuk radyom patlamış hoparlörüm:))

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 17:15

@16:15/... fakat 15:57 bir biçimde doğruyu cızırdıyor galiba??? Hadi kolay gelsin.biz her akşam toplaşıyoruz zaten.Yahu, senin de bizden başka arkadaşın olmaması ne ironik,şaka gibi.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 16:15

Aslında 15.57 deki bandın orjinalinde arada bızzzt cazur cuzur diye sesler çıkıyor zira bu yorumun aslı çakma ulusalcıların klasik kaydı ama sürekli çalmaktan bu hale geldi:))Bu bozuk hali ile idare edin artık:))Çıkacağım işlerim var ama bu çocuklar beni o kadar çok eğlendiriyorlar ki çıkamıyorum.

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 15:57

merhaba,molla Abdullah molla Tayip, yaptığı çok büyük bir haksızlık,?bize Türban imza gericilik hizmeti veriyorlar.fakat bu Türban hizmetini,91% biz gericiler istedik,cünki medeniyet haram ve günahtır.

Yorumu oyla      57      51  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 13:19

Bu arada baselciğim sana yazdığım bir fıkra nasıl olmuşsa sayın Kuşoğlu!nun köşesine gitmiş:)Bu arada sen aslında ne tatlı çocukmuşsun beni cidden eğlendiriyorsun:))İsrailde palyaço yada komedyenlik mi yapıyorsun:)

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 13:11

Sen bana bebe aspirini gibi gelirsin be gülüm zalimlikten bahsetmişsinde ne zamandan beri zalimler zulümden bahseder olmuş.Dünyayı kusmuğunuz ve salyalarınız ile kirleten sizler değilmisiniz?Siz ancak silahı olmayan savunmasız çocuk ve sivilleri öldürürsünüz.Amerikan teknolojisi ile kabadayılık yapmak ne güzel oluyor değil mi?Sahibinin kucağındaki kaniş gibi herkese havlayıp duruyorsunuz ama dikkat edin sahibiniz ölürse ortada kalır kurda kuşa yem olursunuz.Sizin katilliğiniz tescilli sadece.

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 12:54

Ooooo..Cepheyi genişletmeye niyetlenmişsin Totem.Hakaret diz boyu..Elbet vardır hakettiği lisan ile tedavisi de,üstadın sayfasını kirletmek istemem.Karga mıyım,kartal mı?-Yaşattıklarımız anlatmıyor mu?-Zalimi,zalimlikle terbiye etmekte üstümüze yoktur.Tecrübe ile sabittir..Cevap yazmadan önce de kusmuğunu temizle..

Yorumu oyla      58      51  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 12:39

Basel cürmünden büyük laf ediyorsun senin gibi pinpon topları ile çok oynadım ben sen ne rakı sofrasında ne er meydanında benim karşımda duramazsın senden kartal değil ancak karga olur sadece gaklayıp duruyorsun.Ben çoban köpeğinin sürü güttüğünü gördümde davarın davar güttüğünü ilk senden duyuyorum:)Coniler senin yaşam kaynağın o Coniler olmasa sesin böyle çıkmaz sen 4 fedai ile gezip kabadayılık yapan cüce gibisin.Senin kutup ayısı tecrüben geniş sanırım ama dikkat et yakalanma:)

Yorumu oyla      53      55  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 12:18

İlahi Totem..Einstein’ın dediği gibi..”İlk önce oyunun kurallarını öğrenmelisin, sonrada herkesten iyi oynamayı”-Balık ve kafası..Öğrenmişsin..Ancak,çokları gibi emanete ihanet etmemeyi atlamışsın nedense.Suçunu inkar etmemeyi de öğrenememişsin.Kartal sinek avlamaz Totem.Sen beni avlayamazsın..Yok avlarım dersen,inan yem olursun...Rakı sofrasında da barınamazsın karşımda.Yıkılır,gidersin..Koyun gütme sevdam hiç olmadı..İyi davar güderim!-Sen ve çömezlerin zaten güdülüyorsunuz elde beyzbol sopası ile,ne işim var Coni’lerin arasında...Çöle de gelmeyi düşünürsen eğer,kutup ayısı ile karşılaşacağın kesindir.(1897Basel)

Yorumu oyla      58      51  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 02:55

Yüzümden gönlünüzce sallayamıyorsunuz zira sürekli çelişkilerinizi ve çiftestandartlı tavırlarınızı yüzünüze vuruyorum ama sizlere verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilemiyorum ve Allah ömür verdiği sürece verdiğim rahatsızlık devam edecektir:))Hem sayemde epeyde kültürün artmış adalet ve hakkaniyet güdülerin gelişmiştir.Ben ne olduğumu,ne olmadığımı bilen bir adamım o yüzden sadece kendi doğruları ile yaşayıp en yakınımın bile etkisi altına girmem ve doğrularımdan geri adım atmam.Sevgiler..

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 4 Eylül 2012 Salı 02:50

Basel Türkiye malum bir yarım ada ben bol bol balık yerim sen kendine bak sen hatta kafasını da ye ki en azından balık kadar aklın olsun:)Bu arada ben daha bu gece balık yedim rakı ile nasıl gider sen bilmezsin aman sen çöllerde kafana dikkat et zira arada başına güneş geçiyor burada koyun gütmeye kalkıyorsun burası aslan diyarı gülüm koyun gütme sevdasına bir aslana yem olma sen iyisimi başına dikkat et gölgede dur.Bu arada 19.29 da yazan arkadaşa da iki çift laf edeyim,Biliytorum benim-

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 4 Eylül 2012 Salı 01:03

1897 Basel hakikaten haberin yok demek ki,oysa uçan kuştan haberiniz olurdu sizin? ama deniz başka tabii!Balıkçılarda hainle işbirliği içinde ve sığ suda balık avlama yasağını protesto ettiklerinden balık çok pahalı.Bize de bu vesile ile pabuç pahalıya geliyor.Bizde bir korkup kaçma hali,anlatamam.Arada bir yorum ekle denilen kutsal taşın arkasından höö yapıp kaçıyoruz.Darma dumanız biz,eziik,perişaan...

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 3 Eylül 2012 Pazartesi 19:29

Totem'in korkusundan parmak kaldıramaz olduk sayın yazar.Tam bir şeyler karalamaya niyetleniyorum ki,adam bir BÖÖ çekiyor,klavye yerinden sıçrıyor.Gerçekler mi yoksa izafi öğünmeler mi..Hele ki,öğünmeyi avcıdan kaçan ayıyı yakalayıp insan kılığında yaptırılıyorsa..Pes demek gerekmiz mi.Gerçi,Devr-i Cümhuriyette kimseye "Ehl el-zımmî" muamelesi yapılamaz derler de...Ben yine de usulca kenarda bekleyip yorumlardan bir şeyler öğrenmeye çalışayım.Soz günlerde balta ile kafa kesiliyormuş da..

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 3 Eylül 2012 Pazartesi 19:12

Totem..Seni gerçekten özlediğim için girdim siteye..Amacım yorum falan karalamak olmayıp hatırını sormaktır.Sana kutsal topraklardan selamlarımı gönderiyorum.Dolduruşa gelme.Balık yasağı da bitti.Bol bol balık ye.Kal sağlıcakla..(1897Basel)

Yorumu oyla      58      50  
TOTEM 3 Eylül 2012 Pazartesi 13:23

Hülya bir dolu yarım akıllı insan sürekli sana saldırıp hakaret edip susturmaya ve yıldırmaya çalışsa sen ne yapardın?Bu vatandaşlara ağızlarının payını vermeyip sussan dahada azar sindirdiklerini sanırlar o yüzden herkese hakettiği muameleyi yapmak gerek.Bende öyle yapıyorum.

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 3 Eylül 2012 Pazartesi 13:06

@01:26/ Gerçekten ben de, birisi sizi doldurunca dkapkiner-kaptand rumuzlu yorumcuya hitaben asaladır vs.dolduruşu ile,elde veri yokken küffarın hakkından geleyim diye nasıl gayret gösterdiğinizi,özür de dileyemediğinizi izleyip, okuduğumdan beridir, sizi süper buluyorum.Okuduklarını üç kez tekrarlaman iyi olurdu,tarih profesörlüğünden bahsetmiyorum.

Yorumu oyla      58      52  
hulya 3 Eylül 2012 Pazartesi 09:10

İnanamıyorum yaa.Totem sana yazdıklarından ötürü helal olsun ne güzel yazmışsın diyemiyeceğim çocukca biri varsa o da senmişsin gibi görünüyor buradan.Yorumlar üzerinden biri sana ne kadar zekisin deyince sevinmekde normal değil,ne kadar geri zekalısın deyince üzülmekde normal değil.Beş yıldır yorum yazan birine böyle acemilikler yakışıyormu hiç.

Yorumu oyla      61      53  
Misafir 3 Eylül 2012 Pazartesi 02:01

19.50 de yazan arkadaş.Ne olduda rumuzlarını kullanmadan misafir olarak yazmışsın.Zaten yazdıkların üç beş kelimeyi geçmiyor.Bari kurduğun cümleleri değiştirki seni yorumcu sanalım.

Yorumu oyla      53      56  
TOTEM 3 Eylül 2012 Pazartesi 01:26

Küçük zıpzıp askeri okul mezunu tarih profesörü mü oluyor:)Senin birilerine sataşmaktan başka bir yeteneğin yok mu?Sizin gibi ucuz fikir kabızı militanlardan gerçekten sıkıldım.Sizi adam yerine koyup cevap vermek bile zul kendi kendinize saçmalayıp durun.sen gibi birinin 3-5 yaş zeka seviyesi ile nasıl uzlaşayım ben.Gözlerinden öperim sen en iyisi git çocuk sitelerinde yorum yaz.

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 23:56

@19:50/ Askeri okul mezununa; tarih dersi vereyimmi abi,bende yandaki dükkandan daha ucuz,kaçakçısından toptan alıyorum diyen bir kişinin zavallılık üzerine aleme manifesto yazması süper!!!

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 19:50

Birincisi ben sadece konu ile ilgili yorum yaparım herzaman her mevzuyu gelip Akp ye yada kısır iç siyasete bağlayan ve ne söylediğime dahi bakmadan sürekli bana Akp yalakası paralı yorumcu ve daha bir dolu hayasız itham ve hakaretlerde bulunan sizlersiniz.biliyorum sizler fikren başedemediğiniz için bu şekilde saldırıp sataşarak sindirmek istiyorsunuz.Sen 18.22 de yazan vatandaş millete sataşıp taciz etmenin dışında birkez olsun makaleye yada habere yorum yaptın mı?Sizler zavallısınız sadece.

Yorumu oyla      54      56  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 18:12

@14:53 aynen valla.benim de o kadrolu akp yorumcusu totemin yorumlarından,her şeyi ben bilirim tavrından,en büyük ve tek TÜRK ve vatansevermiş gibi kendini lanse etmesinden ve akp yi allayan pullayan yazılarından midem bulanıyor.bu siteye her girişimde de midemde ne varsa hepsini çıkarıyorum.

Yorumu oyla      62      49  
TOTEM 2 Eylül 2012 Pazar 15:56

Çözerdim ama neyse emin ol bu konuda sana ders verecek kadar donanımlıyım en ama senin gibi reklam yapmıyorum.Şimdi sen ve senin gibilerden tek ricam şu;Bize saldırıp sataşmayın eğer düşüncelerimize katılmıyorsanız bunu adap çerçevesinde gösterin biz konuya yorum yaparken sizler sürekli bizim kişiliğimize saldırıyorsunuz.Sizin gibi saldırgan ve tahammülsüz insanlar yüzünden konuları tartışamıyoruz.Senin ne olduğun zerre umurumda değil adam ol önce insan ol.Artık seni dikkate dahi almayacağım.

Yorumu oyla      54      57  
TOTEM 2 Eylül 2012 Pazar 15:53

edep ve terbiyeden yoksunsun.Biz burada sürekli yazarın değindiği konuları yorumluyoruz oysa sen en temel insani reflekslerden bile yoksunsun.bir bayan yorumcuya yılışan bir yazıya tepki verdim diye bile bana saldırdın ama sonra Hülya kardeşime seviyesizlik ve cinsiyet gözeten yazılar yazmakla suçladın bizi.Gülüm ben 5 yıldıur yorum yapıyorum bu sitede kimse benim yada özayın bir bayan arkadaşa seviyesizce yaklaştığımızı görmemiştir.Askerlik konusuna gelince karşılıklı olsak seni iki dakikada-

Yorumu oyla      54      55  
TOTEM 2 Eylül 2012 Pazar 15:51

İnsanda biraz utanma arlanma olur!!Sürekli hakaret edip saldıran sen değilmisin?Bana Soysuz aşağlık adam diyebilecek kadar seviyesizleştin.Şimdi çıkmış mazlumu oynuıyorsun!Daha dün bana cesaretin yok o yüzden misafir rumuzuyla yazmışsın demiştin!Ne ilginç bak sende giriş yapmayı unuttuğun için misafir rumuzu ile girmişsin demekki bazen unutuluyormuş değil mi?sürekli yorumculara hitaben yazılar yazan ve hakaret eden sensin yaşından başından utan söylediğine göre 65 yaşında bir adamsın ama hala-

Yorumu oyla      54      56  
Özay 2 Eylül 2012 Pazar 15:45

Sevgili kaptand tam Sayın Çıray'ın köşesinde siteyle ve sizle vedalaşmıştım ki bu yorumunuzu okudum.Kişiselleştirme konusunda zaten fikrimi yazıp özür dilemişken kişisel bilgilerinizi vermeniz beni üzdü.Ben de 47 yaşında bir avukatım.Değer ve zaman verdiğim yorumlarımın hunharca çöpe atılmasından dolayı artık bu sitede yazmayacağım.Eminim sizinle karşılaşsak sıkı dost olurduk.Bu nedenle kırdıysam üzdüysem affola,kalın sağlık ve mutlulukla.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 15:16

Gerginim,bayağı imla hatası yapmışım.Özür dilerim.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 15:12

Ben bir kapı açtım,buyrun sizlerde yazın da ben de kim olduğunuzu bileyim.Şaka söylüyorum istemiyorum.Ama samimi söylüyorum ki yoruldum bu tarz tartışmadan.Yazarın yazısı okumaktan korkar oldum.Yorumlara bakmaktan korkara oldum birisi küfür edeck diye.Bir ayı geçti ki buradan küfürleşiyoruz,biz mi demokrat toplum olacağız ve demokrat yöneticileri seçeceğiz.Kimlik bilgime bir şey daha ekleyeyim:Milli Güvenlik dersleri ile UÜ Universitede "Atatürk İlkeleri ve İnkılap tarihi" derslerine de gittim.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 15:07

Burada elli sefer yazdım kim olduğumu;bir kere daha yazacağım.1948 Malatya doğumluyum.1969 Kara Harp Okulu mezunuyum.1974 yılında pilot oldum.1969 yılında yarbay rütbesindeyken emekliye ayrıldım.10 yıl kaptanlık yaptım.Sağlığım elvermediği için bırakmak zorunda kaldım.Şimdi ORMAN YANGINLA MÜCADELE HELİKOPTERLERİNDE KOORDİNATÖR PİLOT olarak çalışıyorum.Sn. ve sevgili kardeşim benim bunları açıklamak mecburiyetim var mı?Bundan sonra benim kimliğimle ilgili konuşulursa cevap hakkım doğar,deil mi?

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 15:02

bir "Kaçtı","Kıvırttı"gibi ifadeler tartışacağımız konuyu saptırır.Sana yemin ediyorum ki Kurtuluş Savaşı ile ilgili yazdığın hiç bir yorumu okumadım.Belki doğru şeyler yazmıştın.Ama ben bu konuyu tartışmak istemiyorum.Hele sizinle hiç istemiyorum çünkü siz bu konuya bilirkişi olarak giriyorsunuz.Yani bildiğiniz doğru ve bu doğruyu bana dikte ettirmeye getiyorsunuz.Hal böyle olunca tartışmanın bir anlamı yok.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 14:58

Sn.Özay ben hiç bir şeyi başlatmadım.Ama öyle olsun.Yazdıkların ve yazı tavrını kopyalayarak ben de senden özür diliyorum.Kurtuluş Savaşı konusunda tartışmam dedim.Ve eskisi gibi sık da girmiyorum siteye.Bakınız internet dünyasında benim iki tane kullandığım ismim vardır.Bunlar"Kaptand"ve "dkapkiner"dir burada d olarak yazmışım.EĞER ALLAHA VE KIYAMET GÜNÜNE İNANIYORSANIZ DOĞRU SÖYLEYİN BU İKİ İSMİN BEN OLMADIĞIMI NE ZAMAN SÖYLEDİM?İnkar etmedim.Bu böyle olduğu halde ilkokul çocukları gibi iki de

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 2 Eylül 2012 Pazar 14:53

Totem senden midem bulanıyor.Şu anada kusuyorum.

Yorumu oyla      64      50  
Özay 2 Eylül 2012 Pazar 14:05

diye keyif alacak kadar basit bir kişilik de değilim.Yaptığım hatayı kabul etmek yerine inatla sürdürecek kadar sağduyu ve akıldan uzaklaşmadım ve uzaklaşmayacağım.Öyle zaman oluyor ki söyledikleri yalanlarla ve ikiyüzlülükleri ile toplumsal yaşamı atkileyenler oluyor bunlara aynı sertlikte eleştirme hakkımı saklı tutuyorum.Seninle olan konu sen benden özür dilesen de dilemesen de kapanmıştır.Elbet dileyeceğin özür birşeyleri etkileyecektir.Mesela ciddiye alınmayı ve sonraki üslubu.

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 2 Eylül 2012 Pazar 14:03

Kaçak döğüşüp kılıktan kılığa giren birinin gerçekten bahsetmesi sadece komik.Ben 5 yıldır aynı rumuzla ve hiç kıvırmadan yorum yazıyorum.Senin rumuzumu dahi ağzına almak haddin değil.Artık ortamı terörize ederek ona buna saldırmayı bırakında düşüncelerimizi rahtça ortaya koyabilelim.asıl sen ve senin gibiler sürekli insanlara sataşıp hakaret ederek ortamı terörize ediyorsunuz.biliyorum yarında başka bir rumuzla çıkar ben astronotum dersin sen gibi ucuz tavırlı çok adam harcadım ben burada.

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 2 Eylül 2012 Pazar 14:01

Ben burada kimleri gördüm inanamazsınız neler iddia edip hangi kılıklara girenler oldu.Kaptand sende beylik laflar edip birilerine sözlerini geri al diyeceğine kendi seviyesizliğinden utanda sen özür dile daha düne kadar Dkapkiner olarak yazıyordun şimdi bunu yüzüne vurunca yuvarlak ifadeler ve gizemli tavırlarla kıvırıyorsun.yüz yüze olmaktan bahsetmişsin sen kendini ne sanıyorsun?Kendini fasulye gibi nimetten sayanların hiçbiri karşıma çıkmaya cesaret edemedi sanal ortamda bile böylesi

Yorumu oyla      53      54  
Özay 2 Eylül 2012 Pazar 13:59

Açık,net amasız,fakatsız senden özür diliyorum,bir fikir tartışmasını sen şusun busun düzeyinde sana uyarak da olsa devam ettirdiğim için kendimi kınıyorum.Doğru yanlış senin hakkındaki kişisel tüm ifadeleri de geri alıyorum.Zira derdim kişisel kültürel masturbasyon değil,gerçek bir iletişimle fikir tartışmasıdır.Aynı zamanda göz göre göre söylenen yalanları,ikiyüzlülükleri,bilge geçinenlerin cehaletini teşhir etmektir.Burada kaptand yada dkapkınerle kapışıp ağzının payını ne biçim verdim ama

Yorumu oyla      53      51  
Özay 2 Eylül 2012 Pazar 13:45

bekliyorum zira ilk başlatan sendin.Hem de durduk yere.Tarih ve saatini yazacaktım yorumunuzun ama zannedersem kaldırılmış.Şu kurtuluş savaşı tartışmasına son verdiğinizi,bunu tartışanlara yaptığınız hakaretleri içeren bir yorumdu.Neyse zaman zaman negatif etkileşimler nedeniyle benim kadar sakin ve soğukkanlı birinin bile holiganizme doğru kayması hayra alamet değil.Kendimi kınadım,yakıştıramadım.Lakin bu sizin hakaretlerinizi bağışladığım anlamına gelmez.Ben kendime kızıyorum,uymamalıydım size

Yorumu oyla      54      51  
Özay 2 Eylül 2012 Pazar 13:35

Gerçek yüzünü gösterdin cümlesi beni öfkelendirdi.Çünkü bu ifade içinde sen aslında ikiyüzlüsün anlamını da barındırıyor.Bir gerçek yüz bir sahte yüz.Neyse ben burada kişileri kızdırıp hakaret etmek için yorum yazmıyorum.Sonuçta senin ayıbın sana,bana sana uymak yakışmadı.Bu nedenle her ne kadar hakaret kastı ile yazmadıysam sadece gerçek yüz ifadesine cevap kastı taşımış olsam da seni incittiysem özür dilerim.Ben aksi bir insanım eğer ki aşağıdaki yorumların beni etkiledi.Aynı özrü senden de

Yorumu oyla      53      52  
kaptand 2 Eylül 2012 Pazar 02:04

"Pilot süsü veren ormancı" ha Özay...Bu yazdığın cümleden bir gün çok rahatsız olacaksın.Benim de bir yüzüm var.Hem öyle bir yüz ki tanısan şaşarsın ama sanal alemde sallamak kolay oluyor.Bundan sonra seni hiç dinlemem özay;o kullandığın ifadeleri geri alır mısın lütfen?Hakaret edersin olabilir,sinirlenmişsindir.Ama insanların açığını aramaya kalkmanın adı farklıdır Özay;geri al ifadelerini.

Yorumu oyla      56      49  
kaptand 2 Eylül 2012 Pazar 01:56

Yazma tarzın,sakinken ifade tarzın,kullandığın kelime ve kurduğun cümlelerle kültür seviyesi yüksek birine benziyorsun.Herkesebildiklerini kabul ettirmeye çalışmak gibi bir hastalığın var.Olabilir,bu zaman zaman herkeste olabilir.AMA BEL ALTI VURUP BENİM KİŞİSEL AÇIĞIMI ARAMAK SANA YAKIŞMADI ÖZAY...Ne yapalım.Sanal alemdeyiz.Olur böyle şeyler.Sahi siz benim moderatörden şikayetçi olduğumu okudunuz mu hiç?Zaman zaman onunla dertleşirim;onun da ağzında bakla ıslanmaz hemen yayımlar.Devam et MODİ..

Yorumu oyla      56      49  
kaptand 2 Eylül 2012 Pazar 01:51

Totemi anladım da sana yakışmıyor Özay.Ayıp oluyor.Kafanın karışacağı bir şey yok.Anlamak istemezsen anlamazsın.Bel altına vurmak senin gibilere yakışmaz.Her şeye rağmen hakkındaki düşüncemde bir değişiklik yok.Kurtuluş Savaşı konusunda anlaşamayacağımız için tartışmaya girmedim.Necisin,ormancısın,pilot musun?Ayıp ayıp.Yüz kere yazdım buradan ne olduğumu.Tekrar ediyorum;totem belli de senden hiç beklemezdim bu tür kişisel ifadeleri.Ama oluyor işte.Yapacak bir şey yok.Sağlık olsun,önemli değil..

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 1 Eylül 2012 Cumartesi 15:43

Haksız ve ahlaksızca bir davranış olduğunu düşünün.Ben asla ne bir partiye üyeyim,ne kimseden en küçük bir çıkar sağlıyorum nede herhangi bir sivil oluşum yada kuruluşla bir bağım.Kendi halinde kendi düşüncelerini savunan bir adamım demek oluyor ki bu durumda salt sizin gibi düşünmüyorum diye haksızca ithamlarda bulunuyorsunuz.Biliyorum burada birkaç tane provokatör var tek amaçları ortalığı gerip bizleri susturmak için ortamı terörize etmek.Ben artık bu insanlara asla cevap bile vermeyeceğim.

Yorumu oyla      53      57  
TOTEM 1 Eylül 2012 Cumartesi 15:40

İnsanlar farklı düşünceler yada oluşumlar içerisinde olabilir aslında buda olması gereken bir durumdur tüm insanların olaylara aynı mantık ve çerçeve ile bakması düşünülemez.Burada sayın yazarların düşüncelerine katılmayıp eleştiriler getiren birkaç kişi var ancak bizler sadece sizler yada yazar gibi düşünmüyoruz diye en ağır hakaret ve saldırılara maruz kalıyoruz.Benim ne satlmışlığım ne yalakalığım nede hainliğim kaldı.elinizi vicdanınıza koyun ve bir insanı haksız yere itham etmenin ne derece

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 1 Eylül 2012 Cumartesi 15:19

editör: yorumcu arkadaşların dikkatine! bir-birinize karşı saygılı olun ve görüşlerinizi etik çerçeve içinde yorumlayın. başkasını aşağılayıcı ve etik olmayan yorumlar siliniyor! lütfen dikkatli olalım!

Yorumu oyla      54      49  
Özay 1 Eylül 2012 Cumartesi 15:04

Benim bir tane yüzüm var,iki yüzlü olanlar hatta yüzsüz olanlar utansın.İlk defa kafam karıştı.ADD üyesisin tamam da necisin,kendine pilot süsü veren Ormancı mı?kaptand ile aynı kişi olduğunu yazmana gerek yok Totem.Zaten biliyorum onu anladım.Ayrıca Bozdoğan da ADD üyesi olduğunu yazmıştı.Ben bunu CHPli sanıyordum ama onlarda bile bu kadar ağzı bozuk insan zor bulunur.Klasik Perinçek müridi vatandaş anlaşılan.Tüm kavramları ve olayları yorumlayış tarzı ancak onlarda olabilecek kadar yobaz çünkü

Yorumu oyla      55      55  
TOTEM 1 Eylül 2012 Cumartesi 13:10

Tebrik ederim Editörler sizi vatandaşların bana en seviyesiz saldırılarını yayınlayıp benim kileri makaslıyorsunuz!bu seviyesizliklerle uğraştığımız yetmiyor gibi birde Editörlerle mücadele etmek gerekiyor sanırım.Kaptand rumuzlu meczup bana aşağılık diyebiliyor ama ben onun sahtekar olduğunu yazınca makaslanıyor.Özay ne emekli askeri yaa bu vatandaş dkapkiner rumuzu ile yazardı madara olunca rumuz ve meslek değiştirdi.Gerçek yüzden bahsediyorsun ama fırıldak gibi rumuz ve kimlik değiştiriyorsun

Yorumu oyla      53      59  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 21:14

tayyiban devleti atatürk devletiyle yer değiştirmeye çalışıyor ama bunu başaramayacaklar.

Yorumu oyla      63      49  
kaptand 31 Ağustos 2012 Cuma 18:20

Bak Özay işte geldin ve gerçek yüzünü gösterdin.Ve benim üzerimden orduya vurmaya çalışıyorsun.Ne alakası var asker olma,sivil olma gibi laflar;ne demek istiyorsun?Ayrıca megaloman bir tip olduğun belli bunu bile bile seninle efendice tartışmaya girdim.Benim tarih bilgim hakkında nereden ,nasıl bir kanaat edindin?Ben bu konuya derinliğine girmedim.Sizin dangul dungul bilginizle sizinle tartışmak istemedim.Siz 30 Ağustosta Kurtuluş Savaşını tartışmaya açtınız;ayıptır;ne tartışacağım sizinle?

Yorumu oyla      63      50  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 17:28

yarattı.TSK'nın tarih konusunda ve terimlerin taşıdığı anlam bakımından revize edilmesi gerektiği anlaşılıyor.Bu konuyu boşverin de saat 12:28'den itibaren daha önce bana hitaben yazdığınız yoruma cevabım vardı.Herhalde sinirden okumadınız.Umarım çocukça küstüm oynamıyorum moduna girmezsiniz.Bu Kurtuluş Savaşı konusunda ben derdimi anlatamadığım gibi sizde gereksiz hiddetleniyorsunuz.Onu geçelim.Siz de sakinleşin,kendinizi yıpratmayın.Yaptığınız iş hassas ve yorucu.

Yorumu oyla      55      57  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 17:21

Burada insanlar hakikaten şaka gibiler! Böylesi şuursuz,saldırgan ve seviyesiz insanlarla ne konuşulabilir ki?oturmuş birde o kadar bilgi aktarıp analiz yapıyoruz adamda algı sıfır bilgi desen hiç yok öğrenmiş üç beş kelime çan çan ötüyor.Birde bizim fırıldak bana cahil diyor cahilliğin dibine vurmuş haberi yok.Sen neden Rumuz değiştirdin?Diğer rumuzla çok madara oldun diye mi?Senin okuduğun tarih kitaplarında hangi meydan muharebesini İngilizlerekarşı yaptık ama söyleyemez kıvırırsın yine.

Yorumu oyla      53      60  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 17:19

Zannedersem kendi kendine tartışacak diğer vatandaş ben oluyorum.Olsun,canın sağolsun.Emekli bir askerin sivil hayata bu kadar intibakı başarması da takdire değer.Bir sivili muhatap alması,ona laf anlatmaya kalkması işkence gibi birşey.Hele bir de muhatabının söylediği her söze verecek bir yanıtı varsa durum asker için katlanılmaz olur.Yalnız yerel direniş,düzenli ordu savaşı,TBMM'nin kuruluş ve ordusunu oluşturma tarihi ve bu orduyla yaptığı savaşlar konusundaki seviye bende hayal kırıklığı

Yorumu oyla      53      57  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 16:43

Konuyu dağıtmayın demiş ardından medrese falan diye eklemiş.Şaka gibi...

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 16:38

Off yaa adam hem böyle kıt zekalı hemde arsız olunca hiç çekilmiyor!16.02 ne diyorsun sen?Ne medresesi!Ne istiyorsun yavrum derdin ne?Söyleyecek sözün yoksa susta bari görüntü kirliliği oluşturma.

Yorumu oyla      53      55  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 16:02

Özay, TOTEM konuyu hiç dağıtmayın ve şunu söyleyin; Medresede bize böyle öğrettiler farklı bilgileri öğrenmeye kafamız basmıyor.

Yorumu oyla      60      49  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 15:46

Musul ve kerkük referandum ile Türkiyeye bağlammak isteyince İngilizler bunu savaş sebebi sayarız dedikleri için rafa kalktı bunuda bilmezler.Bu vatandaşlar sadece boş ve palavra söylemlere meraklıdırlar.Kendileri kandıkları gibi başkalarınıda kandırmaya çalışırlar.Gerçekleri dile getirmek zaferleri ve başarıları gölgelemez sadece pekiştirir.Kurtuluş savaşı verilmeseydi bugün belkide izmirden tut ege nin yarısı yunan toprağı olabilirdi ama olmaz bu yetmez tüm cihanı yendik palavrası da olmalı.

Yorumu oyla      53      56  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 15:36

Lafı fazla uzatmadan bize bu şakilde saldıran arkadaşlara Fransızlarla TBMM arasında 20 Ekim 1921 günü Ankarada imzalanan Ankara antlaşmasını okumalarını sonra burada yorum yazmalarını salık veririm.Ben Hatay ve Suriyeyi Fransızlara bıraktık,barış yaptık,onlar da çekildi derken yalan mı söylüyorum?Önce okuyun sonra gelip burda çemkirin.Herhalde TBMM'nin ve Ankara hükümetinin ilk defa bir işgalci güç tarafından tanınması anlamına da gelen bu anlaşmadan habersizsiniz..

Yorumu oyla      54      56  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 15:35

cevap veremezsiniz. verseydiniz ilgisiz gibi görünen o mevzunun sizin anlattıklarınızla nasıl ilgili olduğunu anlatacaktım ama siz kaçmayı tercih ettiniz. neyse, başka sefere. kaçan yiğitlerle cenge tutuşmam.

Yorumu oyla      53      49  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 15:33

Ben böyle ucuz ve düzeysiz bir polemiğe girmem.

Yorumu oyla      53      56  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 15:32

Özay kardeşim lütfen şu,15.21 de saçmalayan arkadaşa sen cevap ver ben artık benim sıtkım sıyrıldı.Bu derece saçmalayıp birde bu derece küstah olmak nasıl bir duygu acaba.Çanakkale savaşı Osmanlının son savaşlarından biri:)Ama o çok zorlarına gidiyor:)Atatürk ün Osmanlı subayı olduğunu söylememiz bile çok zorlarına gidiyor!Bazen burada ne tür varlıklarla tartışmaya giriyoruz diye düşünmüyor değilim.

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 15:21

ona bakarsan totem padişahların harem sefalarını nereye koyyacağız? adamlar memlekette güzel kadın bırakmamış hepsini haremine kapatmış. ve sen özay, uçkur düşkünü padişahlara ne diyeceksin?

Yorumu oyla      59      49  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 15:19

üniteleri birbirine karıştırmışsın.Malazgirti kurtuluş savaşına karıştırmadığına şükür.Şimdi bu yanlışlarını yazmış olmam Kurtuluş Savaşının önemini ve değerini azaltmaz.Aksine alakasız şeyleri,olmamış olayları olmuş gibi anlatarak siz gülünç duruma düşüyor ve o muhteşem direnişi mizah unsuru haline getiriyorsunuz.Bu mizaha ben gülemiyorum ama İngiliz ve Fransızlar çok gülüyordur eminim.Lütfen ciddiyet.Kurtuluş Savaşının yüceltilmesi için böyle saçma sapan abartılara ihtiyaç yok.O zaten muhteşem

Yorumu oyla      53      56  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 15:15

duyuyorsunuz?İngilizler bu coğrafyaya yön verdi ve çizdi tabi ki Kurtuluş savaşı ile bu coğrafyada sınırları bize rağmen çizemezsiniz mesajı verdik ama İngilizleri de yendik bozguna uğrattık söylemleri doğru değil bu gerçeği söylediğim için mi hain oluyorum.Olayları küçümsemek ne kadar yanlışsa abartıp yalanlar katmakta o derece yanlış.Ayaklarımız yere basmalı ve gerçeklerden kaçmamalıyız.Gerçekten bu tuhaf tavırlar beni üzüyor birbirimizi anlamaya çalışsak bu saçmalıklar olmaz değil mi?

Yorumu oyla      53      57  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 15:15

Küçük bir not,Çanakkale savaşı 1915-1916 yıllarındadır.Ve Kurtuluş Savaşının değil 1.Dünya savaşının bir muharebesidir.İkisini karıştırmayalım.Ayrıca TBMM'nin düzenli orduları hiçbir zaman ne Fransızlarla ne İngilizlerle nede İtalyanlarla savaşmamıştır.TBMM ordusu Antepte savaşmadı.Çeşitli şehirlerde yerel direnişler olmuştur.Bunların herbiri birbirinden bağımsız direnişlerdir.Hatay ve Suriye Fransızlara bırakılarak Fransanın çekilmesi sağlanmıştır.Sen tarih kitabını okumuşsun ama bütün

Yorumu oyla      54      57  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 15:12

Ben bazen Türkçe konuşmuyormuyum diye düşünüyorum!Yada sizler Türkçe anlamıyorsunuz.Neden sapla samanı birbirine karıştırmak yada olayları farklı lanse etmekte bu derece ısrar ediyorsunuz.Tarih kabak gibi ortadayken tıpkı selçuk dereli gibi siz gördüğünüz şeyi yanlış görüyorsun demekte neden ısrar ediyorsunuz.Kurtuluş savaşını hafife almak ayrı şey Kurtuluş savaşında Yunanlıları,İngilizleri ve Fransızları bozguna uğrattık demek ayrı bir şey.Neden doğru olmayan bir söylemi savunma gereği-

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 15:03

Karnını doyurmuş anne aslan semiz bir antilop görüp yavrularını riske atıp yaralanma pahasına o antilopa saldırır mı. Demem o ki bu başarılar Antep-Urfa-Maraş küşümsenecek muharebeler değildir. Kaldı ki Fransızlar İç Anadolu'ya düzenli birliklerle de dalmayı denediler. Ancak başarılı harekat çok daha fazla asker ve para gerektiğini görünce saldırıp savaşmak yerine beklemeyi tercih etmişlerdir. Özetle Atatürk'e olumlu birkaç söz söylediniz diye Milli Mücadeleyi karalamanıza müsaade etmeyiz-SON

Yorumu oyla      55      49  
OWLEYE 31 Ağustos 2012 Cuma 14:55

Türk milleti antepde trinidad tobacco ile savaşmıştır..Tarihin en esaslı politik karakteri olan şili asıllı churchill hayatı boyunca unutamayacağı çanakkale hezimetinden dolayı türklere karşı kimyasal gaz kullanımının suç olmaması gerektiğini savunmuştur..İngiliz ve fransızlarla savaşdığımızı söyleyenler derin bir cehalet içerisinde yüzmektedirler..Tarih kitabının sayfalarından gemi ve uçak yapacağına okusaydınız ya ey cehalet erbebları...,bir reyting uğruna ya rab ne güneşler batıyor...

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 14:54

Zaten karşısında bir güç yoktu ki. Çete savaşı ile daha da bu işe dalarsanız size pahalıya patlar dedik. Onlar da pabucun pahalı olduğunu görünce Anadolu'da sonu olmayan bir savaşa kan ve para harcamayıp gidip savaştan sonra kendi yaralarını sardılar. Kötü mü oldu. Bunu şöyle de düşünebilirsin; Mesela Kırkpınar da çok zorlu müsabakalardan sonra başpehlivan olmuş Altın Kemeri boynuna asmış adam maçtan sonra gidip için sıkleti düşük ama genç ve gözü kara pehlivanla güreş tutar mı.-3

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 14:47

gelmesini mi bekliyordun. Zaten bu emperyalist devletler hiçbir coğrafyayı dev ordularla sömürgeleştirmemişlerdir. Hindistan, Çin, Afrika çok küçük ordularla sömürgeleşmiş. Koskoca Güney Amerika kıtasını çok az bir İspanyol birliği fethetmiş. Çünkü yerel kaynakları kullanmışlardır. Silah ve komuta emperyal devletten, insan gücü yerel kaynaktan tedarik edilmiş. Nitekim Ruslar(1915-16) ve Fransızlar(1920-21) Ermenileri kullanmış. Pontus ve Egeli Yunanlılar da kullanılmış.-2

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 14:40

TOTEM sen Fransızlarla zaten savaşmadık ki, Yunanistan zaten minicik ülkeydi, İngilizler kılını bile oynatmadı diyerek Milli Mücadeleyi küşümseyemez ve başarımızı yoksayamazsın. Ben bunun kaynağının bilgisizlik ve olayları analitik inceleyebilme yeteneğinin düşük olmasından kaynaklandığını umarak anlayacağın şekilde izah edeyim. Avrupa zaten tarumar olmuş, milyonlarca insan kendi sınırlarını savunurken ölmüş. Sen böyle bir ortamda İngiltere'nin, İtalya'nın milyonluk orduyla Anadolu'ya-1

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 14:36

Burası kaynak bir yer olmuş madem, meramımızı burada anlatalım: yazar Talat Atilla'nın Güneş'te yazdığı, sabah'ın bazı yazarları gül'ün yanına geçti yazısına akit bugün-31 ağustos) Atilla'ya fitne demiş. Yoruma dahi saldıran bir akit var. Ve sayın başbakan'ın en sevdiği gazete. Başka yoruma gerek var mı?

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 14:14

Madara olup verecek cevap bulamıyorsan demek ki yanılşıyorsun ama bunu kabul etmek sana ve sen gibilere zor geliyor.Lütfen içinizdeki çirkinliği dışa vurmayın.Ve sizi inandırdıkları palavraları ısrarla savunmaya çalışıp küçük düşmeyin sonra söyleyecek söz verecek cevap bulamayınca hakarete başvuruyorsunuz.Yangın söndürüyormuş 8 saat yarında F 16 pilotu olursun sen ne oldu?DKAPKİNER tutmadı şimdi de KAPTAND mı oldun?Yarın kaptan swing te olursun sen:)Sizinle tartışılmaz ancak kafa bulunur.

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 14:10

Ben burada 5 yıldır yorum yazıyorum ne meczuplar,fırıldaklar ve bukalemunlar gördüm bir rumuzla madara olunca başka bir rumuzla ben başka biriyim diyenleride gördüm.Dün DKAPKİNER rumuzu ile yazan meczup madara olunca bugün KAPTAND olmuş dünde keskindilli tuğkan vs diye sayısız kimliğe bürünen meczuplarla uğraştım dikkat ederseniz madara olan gidiyor sonra başka bir rumuzla farklı bir kişi gibi çıkıyor misafir rumuzu ile kendisine destek veriyor:))Yavrum illa haklı mı çıkmak zorundasın?Eğer-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 13:20

Sevgili editör kardeşim biri sana aşağlık adam dese ne hissedersin?1.08 de kaptand rumuzlu meczup bana böyle hakaret ediyor ve yayınlıyorsunuz.Ne oluyor allah aşkına daha nereye kadar gidecek bu?Sizde mi beni yıldırmaya çalışıyorsunuz?

Yorumu oyla      53      53  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 12:44

Anladığım kadarı ile emekli pilotsun ya yangın söndürme helikopterinde ya uçağında çalışıyorsun.Öyleyse yaptığın hizmet en az askerlik kadar kutsal.Sana hem teşekkür ederim hem başarılar dilerim.Allah kazadan beladan korusun.Yangın sezonu geçmek üzere ha gayret..Lakin 01:38 yorumun yine çok kötü.Aynı laftan anlamaz mantık.Senin gibi düşünmeyenleri Cumhuriyet ve Atatürk düşmanı ilan edecek hakkı nereden buluyorsun anlamıyorum,anlayamıyorum..

Yorumu oyla      53      52  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 12:38

içerikli bence iğrenç o yorum hakkında fikrine dair iğneleyici yorumun muhatabı sensin.Doğrusu o konuda fikrini soruyorum.Yoksa ordan alıp sizin cenah böyle,şöyle diye yine başkasına saldırmanı değil.Somut olarak sadece o yorum hakkında fikrini yaz lütfen.Hazırlıklıyım haa cümlesi hayra alamet değil.Yine onu bırakıp başkasına saldıracaksın zannedersem.İnsan samimiyetini somut olay karşısında takındığı tutumla gösteririr.Genellemeler çoğu zaman yanlıştır.Hülya hanım sana yürekten saygılar..

Yorumu oyla      53      53  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 12:32

demek de olabilir.Onun bağımsızlık aşkından zerre şüphem yok.Bazen üzerinde yaşayıp kendini toparlayacağın bir parça toprak(VATAN) ile milleti ve namusunu korumakla yetinmek yeni bir başlangıç için zorunluluk olur.Böyle bir durumda fazla kar zarar hesabı yapmak doğru değil.Mustafa Kemal bize vatan diyeceğimiz bir parça toprak ve kadınlarımızın namusunu sağlamıştır.Bugün Bosnadaki gibi tecavüzlerle nesebi karışmamış bir milletsek ona ve arkadaşlarına çok şey borçluyuz şüphesiz.Evet,sıkmabaş

Yorumu oyla      53      53  
Özay 31 Ağustos 2012 Cuma 12:27

Sevgili kaptand doğrusu özeelikle yazdığım bir kelimenin dikkate alınması çok hoşuma gitti.Doğru "bazen" kelimesi o duygunun benim düşüncem olmadığı sadece zaman zaman kapıldığım bir his olduğunu ifade için özellikle kullanılmıştır.Ayrıca devamında öyle bile olsa reel politik açısından bunun en akıllı ve makul çözüm olduğunun kabulüne dair fikrimi de yazdım.Yine İ.T.yi ayrı tutarak diyorum ki Mustafa Kemal bağımsızlığına düşkündür,bazen mümkün olan en iyi anlaşma köprüyü geçene kadar ayıya dayı

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 12:15

İngilizler yada Fransızlarla tek bir cephede savaştık mı?Savaşmadık ama ben bu gerçeği söyleyince hain mi oluyorum küçük insan.Neden yalana başvurma gereği duyuyorsunuz?Kendimizi kandırarak mı tarihi inşa edeceğiz?Sizler ne tür eblehlersiniz laftan da anlamaz sadece şuursuzca ve hayasızca etrafa saldırırsınız.sizin gibi ucuz ve çirkef insanlar yüzünden yorum yazma isteğim köreldi.Emin olun hem siteyi,hem insanlığı hemde Gerçekleri kirletiyorsunuz.Siz nasıl insanlarsınız böyle.

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 31 Ağustos 2012 Cuma 12:12

Saldırıp çirkefliğinizi ortaya dökünce haklı yada güçlü mü oluyorsunuz?Kafanız çalışmadığı gibi birde çirkeflikle boğuntuya getirmeye çalışıyorsunuz!KAPTAND rumuzu ile yazan seviyesiz ve ebleh adam sen önce içindeki kiri pası temizle.Kurtuluş savaşını yalanlarla süslemeye gerek yok o zaten büyük bir zafer ama illa yıllardır söylenen yalanı tektrar ederek olmayan şeyleri var gibi göstereceksiniz değil mi?Kurtuluş savaşını Ülkemizi işgal eden Yunanlılara karşı verdik diyorum bu doğru değil mi?-

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 10:05

Kaptand Abi dert etme kendine. Bunların kalıbı böyle dökülmüş. Bunlar asla ikna olmaz. Ayrıca bunlara inanıp saf değiştiren kimseyi de görmedim hayatımda. Tamamen kuru kalabalıklar. Toplumdaki tesir katsayıları çok düşük. Bunlar çalı yangini, bir vurup geçer, zayıf dallar ve yapraklar yanar ama gövdeye ve tepedeki genç sürgünlere hiç bir şey olmaz..HEPARLI

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 09:56

molla nezaman bey oldu,dinle o'zaman.vah vah gericilik,Anlamıştmı'ki bu AKP'li molla politikaclıar,boşuna mücadale verip ve kanun değişmiyorlar.91% memleket'de cahil ve gerici olduğunu fark eden? Tayyip ve molla Abdullah.Türban imza gericilik hizmetini hayata geçirdiler.kazaniz bol olsun kaderiniz Türban, fakat yolunuz iran hainler..

Yorumu oyla      61      49  
hulya 31 Ağustos 2012 Cuma 09:53

30 Ağus.18:27 Cvp:Erkek eğemen toplumda kadını hem bu hale getirip hemde alay edilmesi dramatik bir durumdur.Bir erkek için "o halde kendisiyle alay ettirmesin" demesi kolaydır.Sanki 18 yaşında ailesinden özgür yaşayan bir toplummuşuz gibi o hale olmalarını ve olmamalarını bile erkeklerin tartıştığı bir toplum değilmişiz gibi kadınlarla bu şekilde alay edilmesini kınıyorum.Kadınlar ne kılıkta olursa olsun alay edikmeyi hak etmiyor.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 31 Ağustos 2012 Cuma 09:27

yorulmayın kaptand arkadaşım. toteme bakın hiç yoruluyor mu? yorulduğu dakika frontal kimliğine bürünüyor yine geliyor. eğer sizler yorulursanız meydan iyice totemlere kalır. modertaör arkadaş, siz de bizi yormayın yanlı tutumunuzla, yorumlarımızın hepsini yayınlayın

Yorumu oyla      60      49  
kaptand 31 Ağustos 2012 Cuma 01:38

Moderatör arkadaş sen de bu saatte çalışıyorsun ve yorgunsun değil mi?Ben çok yorgunum.Her gün 7-8 saat orman yangını söndürüyorum ama yorgunluğum ondan değil,bu adamlara laf yetiştirmekten yorgunum.Özetle bu bir savaştır ama ben bu savaşı kaybediyor gibiyim,;daha da yoruluyorum.Benden gençsin tahmin ediyorum.Bana yuh diyorsun,onu da biliyorum.Ne diyeyim bilmiyorum?Boynum kırık.Keşke bizim nesil dese ki bu ayıp bizim,biz yetiştiremedik Cumhuriyeti koruyacak nesilleri.İyi çalışmalar ve nöbetler.

Yorumu oyla      58      49  
kaptand 31 Ağustos 2012 Cuma 01:17

Ayrıca sevgili Özay daha önce bana sorulan bir soruyu sana yöneltmiştim.Cevaplarsan sevinirim.Bakınız,sanal alemde tartışıyorsunuz,klavyenin tuşlarına dikkatli basın kendinizi yanlış tanıtmamaya çalışın.Millet burnunda soluyor...Sonradan toparlamak zorlaşıyor.Karşı karşıya olsak"Ben onu demek istememiştim."dersiniz;ama şimdi yok.Anında saldırı başlıyor.

Yorumu oyla      58      49  
kaptand 31 Ağustos 2012 Cuma 01:12

Özay kardeş ben sana düşüncelerimi açık yazdım sen de açık soracaksın.Kadınların aşağılanması ile ilgili soruyu bana soracaksan doğrudan sor.Hazırlıklıyım haa...

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 21:18

Kardeşim saçmalamayın allah aşkına hafife almak la ne alakası var?Kurtuluş savaşınıkimlere karşı verdik?Büyük taaurz kimlere karşı yapıldı?siz hala İngilizleri Fransızları ve İtalyanları denize döktük palavrasına mı inanıyorsunuz?İngilizlerle yada fransızlarla savaştık mı?allah aşkına hem cahilsiniz hemde küstah kendinize gelin haddinizi bilin ve edebinizi muhafaza edin.hem cahil hemde küstah olunca böyle oluyor demek.

Yorumu oyla      55      57  
kaptand 30 Ağustos 2012 Perşembe 19:29

Sana cevap vermeyi kendim için ayıp saymıştım Totem.Ama hak ediyorsun sen gafil.Kurtuluş Savaşı Avrupa destekli yunana karşı verilmiştir bre bilgi fukarası,echel-i cühela adam.Ne zaman vaz geçeceksin o dönemi hafife almaktan.Osmanlıya laf söyletmezsin ama değil mi?Ne tutarsız adamsın sen yahu.Bir de Atatürk'den bahsediyorsun...Sadece Osmanlı dönemini mi okursun sen tarihte.Hadi ya sen de yalancı adam.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 18:27

Sıkmabaşın benim dimağımdaki tezahürü; Zevc'i sıyasi gayretleri ile bir belediyyede mühim vazifesi vardır. Veyahutta amme ihaleleri ile sür-atle mahalli vasıtalardan hususi lüküs vasıtaya terakki husüle gelmiştir. Kıyyafetleri pırıltılı, bas'enler ve memişlerin meydanda olması tabiidir. Uzun entari altına marka cins giymiş tazelerin göbeğini açması da makbuldur. Mahdumların garbi memleketlerde ecnebi adap ve usulleri taklid edmeleri ve asr'i kızlarla nikahlanmaları cümle sıkmabaşları mes'ut eder

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 18:06

totem, bu yorumuna da eksi verdim. ne olacak şimdi? uykuların kaçtı mı?

Yorumu oyla      59      51  
TOTEM 30 Ağustos 2012 Perşembe 17:42

Allah razı olsun 17.22 de yazan vatandaş ya sen gibi biri bana artı verseydi ne yapardım?Senin gibi bir meczup ile aynı düzlemde buluşmak beni kahrederdi inan eksi vererek beni çok mutlu ettin sıkma beyinli.

Yorumu oyla      56      56  
OWLEYE 30 Ağustos 2012 Perşembe 17:28

Bugün halen tek böbrekli insan yüzdemiz düşük ise bu müstemleke olmayı tarihi bir leke olarak kabul eden atatürk ve silah arkadaşlarının eseridir..Bunda hemfikir olmayan var ise kendisine bir hindistan seyahati öneririm..

Yorumu oyla      57      49  
OWLEYE 30 Ağustos 2012 Perşembe 17:23

Küçük çocukların cinsel organlarını mukayese ettikleri dönem fallik dönemdir.Ergenlik öncesidir.Diğer yandan övgüye mazhar olmak için eylemlerine övgü düzenler genellikle düzen dejenerasyonundan muzdariptir..Başkasının eylemlerine övgü düzenlerin durumu ise altın tasdan damlayan şerbete banmak için ellerinde ekmek gezenlerdir.Makul mesafeden bakıldığında şark kurnazlığına edebiyatın dahi direndiğini görmek mümkündür..Tabii müdrikesi kaymamışların anlayacağı bir belagat düzeyinden bahsetmekteyim.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 17:22

totem... yorumuna bir eksi verdim ve sıkmabaşı sana geri iade ettim.

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 30 Ağustos 2012 Perşembe 17:18

İnsanlar Şuurlu olmalı bilgiye dayanarak konuşmalı.Kurtuluş savaşını Avrupa destekli Yunanlılara karşı verdik hepsini yendik muhabbeti yapmak sadece kendini kandırmaktır ama bu bile kurtuluş savaşımızın büyüklüğüne gölge düşürmez.Ayrıca sıkmabaş gibi iğrenç bir nitelemeyi ise sözün sahibinin sığlığına veriyorum.

Yorumu oyla      54      55  
hulya 30 Ağustos 2012 Perşembe 17:08

Kişilere kızarak,sinirlenerek hiç bir fikir tartışılamaz."KARDEŞİM" kelimesini gerçek anlamı dışında "benden sana zarar gelmez" anlamında kullanırız.Biri bana "kardeşim" dediğinde bu duyguya kapılırım.Böyle güzel sözleri sopa niyetine kullanmak hiç de hoş değil.

Yorumu oyla      57      49  
Özay 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:26

Kadınlara saygı konusunda çok titiz bir arkadaşımız vardı.Yazmadıklarımız yüzünden bize demediğini bırakmazdı.16:07'nin yorumunu ona havale ediyorum.Şu kadına verilen değer konusunda üç-beş cümle yazar umarım..

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:09

bi kere saygı karşılıklı bir şeydir sayın yorumcular kardeşlerim benim :)

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:07

benim terbiyem gayet yerinde. o sıkmabaşlar bize saygı gösteriyor mu? yüzlerine yerleştirdikleri pis sırıtışları ile nasıl da bizim devranımız geldi diye şişinmiyorlar mı? inançlarını bana baskı için kullanmıyorlar mı? onlar mı kardeşlerimiz? istemem öyle kardeşi, olmaz olsun

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:05

terbiyeni takın arkadaşım. ne demek sıkmabaş al maaş. onlar inancı gereği başlarını örten hanım kardeşlerimiz. türbanlı kadınları böyle aşağılayamazsın

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:04

demir ağlarla ördüler plajları sırf sıkmabaş al maaş kadınların kaprisine boyun eğdikleri için. asıl bunu yazın

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:03

tarihi bilsen ne milmesen ne? sanki tarihi bilince ne olacak? ben gelecekle ilgili bilgilere sahibim. mesela iPhone 5, 4'ten kötü olacak. siz uğraşın tarihle

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:00

onuncu yıl marşını eleştirmesi tarih bilgisizliğinden gelmekte sayın Turan fazla durmayın üzerinde

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 16:00

eleştiremezsiniz efendim, yok öyle! akp hükümeti bu ülkenin ekonomisini iyice diriltti. bıktık artık işbilmez ulusalcı kesimden!

Yorumu oyla      54      52  
kaptand 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:37

Art niyetli düşünmedim diyorum çünkü yazının başında "Bazen" diye isyanı dile getiren kelime vardı.Özay ile anlaşamadığımız konular çok ama burada gerekli açıklamayı kendisi yapmalı.Ben iyi niyetle düşündüm.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:36

chp ve mhp neye tepki verdiler ki şimdi bu olaya da tepki versin. yılmaz özdil tek başına çatışıyor hükümetle. hükümet açıklama falan veriyor gazeteci için. bunun muhalefetin yapması lazım.

Yorumu oyla      54      49  
kaptand 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:35

Yazarın daha önce yazdığı yazıya "Özay"yorumlaşırken sn.özay'"Bazen Lozanı yenilgi sayıyorum,biz İngilizle,Fransızla savaşmadık,anlaştık."gibi bir yorumu vardı.Diğer bir yorumcu arkadaşta "Kaptand ifadeyi kabul ediyor musun?"diye sormuştu.Cevaplamadan yeni yazı geldi.Hayır.özay'ın o ifadeleri doğrudan anlamıyla yazdığını kabul etmedim.Çünkü böyle bir ifadenin kabul edilmesi mümkün değil aksi takdirde sadece Kurtuluş Savaşında kaybettiğimiz yaklaşık 11000 şehidi inkar etmiş oluruz.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:34

ankara sbfde atatürk ilkeleri va inklap tarihi dersinde marksizm anlatılıyor. yeni nesil atatürke yabancılaşıtırılıyor. ondan dolayıdır ki, her ağızdan çıkana inanıyor. sen kendi değerini öğretmezsen, anlatmazsan onlar istediği gibi öğretir de anlatır da.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:33

erdoğan zaten atatürkle kendini mukayese etmiyor ki. kendini daha yüksekte görüyor ve tabanı da gayet memnun bu durumdan. yenilgi falan hikaye

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:32

bugün Sözcü`de atatürk`ün roportajı yayınlanmış. ne güzel özetlemiş günümüzü. okumayanlara tavsiiye

Yorumu oyla      55      49  
kaptand 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:26

O tarihte"Demir ağlarla ördük diyorlar neyi ördünüz.Onu da BİZ ÖRECEĞİZ İNŞALLAH.".Evet gördüğünüz gibi "ö receğiz inşallah." diye bitiyordu.Bugünkü konuşma o günden hazırlanmıştı.Sakın oyuna gelmeyin karşı devrim böyle çalışıyor.Zerre kadar tarih bilgisi olmayan,O dönemin sıkıntılarını bilmeyen veya bilerek saptıranlar tarafında kuşatılmış vaziyetteyiz.

Yorumu oyla      57      49  
kaptand 30 Ağustos 2012 Perşembe 15:21

Atlamışsınız arkadaşlar bu sözler yeni değil...Bunlar sistamatik bir şekilde işleniyor.Tarihi büyüklerin yaptıkalarını yok sayacaksınız ki sizin büyüklüğünüz ortaya çıksın.Aksi takdirde küçük kalırsınız.Amacına ulaşamayacak ve küçük kalacak.Bu şehitlerin hesabını da mutlaka verecek.Bakınız BU SÖZLERİ İLK DEFA 2002 YILINDA BURSA'DA SEÇİM KONUŞMASINDA YAPTI.Tarihini tam hatırlamıyorum,Fomara denilen meydanda söylemişti.Sadece cümlede çok ufak bir farklılık vardı.Cümlenin bitişi farklıydı...

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 30 Ağustos 2012 Perşembe 14:42

İstemiyorsunuz sistematik olarak tüm değerlerinize saldırarak sizi kimliksiz ve şahsiyetsiz yığınlar haline getirmek istiyorlar.Dünyada ki ülkelere bakın bizdeki gibi tarihine düşman,atalarını ret eden dinine bu derece saldıran başka halk var mı?Sen burada A parti B parti kavgası yaparken Laik Dindar muhabbetleri içersinde birbirinin boğazını sıkarken millet adım adım seni köleleştiriyor.Birlik olamaz ve belli değerler etrafında toplanamazsan nasıl mücadele edersin bu şer odakları ile.

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 30 Ağustos 2012 Perşembe 14:39

Sürekli aynı söylemler,aynı mesnetsiz paranoya hali ve neye karşı,neyden yana olduğunu idrak edememiş savruk bir ruh hali.Sorun Tayyip,Akp yada Chp değil partiler gelip geçicidir,ideolojiler zaman içinde değişir yenileri türer ama aslolan temel değerler ve bir ulusu ulus yapan çimentodur.Öncelikle biz kimiz sorusuna bir cevap bulmak onu net ve kesin olarak cevap verebilmek gerekir ama sayın yazar ve tifesi sürekli olarak siz hiçkimsesiniz deme ve bunu beyinlerinize kazıma peşinde.neden anlamak-

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 14:25

Tayyip'in kastettiği ağ, "örümcek ağı"dır.Laikliğin olmadığı,bilimin ortadan kaldırılarak boş hurafelerin hakim olduğu,inancın ve dinin tarihte olduğu gibi bir kez daha siyasi ve şahsi emeller için kılıf yapıldığı paslı,pis bir örümcek ağı.."Türkiyenin başına çorap örüyorum" demiş de olabilir.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 30 Ağustos 2012 Perşembe 13:01

mağrur olma padişahım senden büyük Allah var

Yorumu oyla      58      49  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 21:34

Öylesine boş ve ucuzsunuz ki?Anladım birilerine yalakalık yapıp yamanıp aferin alıyorsunuzda neden herkesi kendiniz gibi boş kafa sanıyorsunuz onu anlamış değilim.19.40 ta yazan zavallı arkadaşım görüntüne bir bak tek yapabildiğin sallayıp görüntü kirliliği yaratmak siz neden ucuz militan olmaktan hiç rahatsız olmuyorsunuz?

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 19:40

totem iktidardaki parti hangisi? Elbette yalakalığını yaptığın parti eleştirilecek hele bir de böyle söylemleri varken. Zaten söylemden öte bir icraatlerini görmedim. Bakalım bu devir bitince nereye yamanacaksın.

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 19:23

Atatürk´ü istismar ettiginiz yetmedi mi ALOOOO..21.Yüz yila biraz saginiz olsun.Ediör sizin de biraz düsüncelere saygonoz varsa bunu yayinlarsiniz ve benden on puan alirsiniz.

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 19:16

Ah be gülüm keşke kendinizi bu kadar kültürlü,başkalarınıda bu derece aptal görmeseniz inanın kendini akıllı sanan cahiller diğerlerinden çok daha tehlikelidir.Akp sattı sattı deyip duruyorsunuz borçlandı üretim durdu neden göz göre göre yalan söylemek gereği duyuyorsunuz ki?Hayır öyle değil Hükumetin yanlışları var ama kardeşim sen muhalefet etmeyi aleni yalan söylemekle karıştırıyorsun.Yalan söylüyorsun işte bu kin öfke neden?Böyle muhalefet emin olun iktidara çalışıyor sadece.

Yorumu oyla      54      59  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 18:38

seçmenini tarihden bi haber olduğunu DÜŞÜNEN erdoğan YEDİREBİLİRSEM DİYE BİR HAMLE YApMIŞ İŞTE.....LAAA 17:20 taYYip amcan KİMİN KAZANIMLARINI SATARAK O dediğin 3-5 şeyi yaptı....ULAN TÜRKİYENİN HALA EN ÇOK KAR EDEN ŞİRKETİ TÜPRAŞI BİLE 1 YILLIK CİROSUNA SATTILAR....ülke BORCUnu 5 E KATLADI,BÜTÜN MİLLİ KAZANIMLARI SATTI ,ÜRETİM neredeyse BİTTİ....sonucunda 2-3 metro ,devamlı çöken yolları yaptı diye mi AKPyi DESTEKLİYECEM.....SİZDE UTANMA YOK ,ÜLKEYİ KURMUŞ BİRİYLE MİRASIN YİYENİ KARŞILAŞTOSNUZ

Yorumu oyla      67      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:20

1-Ya plan-proje yaparsınız,ya şiir yazarsınız,yada alavera dalavara yaparsınız,icratınız 100 üzerinde 10. 2-Tayyip ERDOĞAN ülkenin her tarafını otobanlarla,metrolarla ördü şimdide hızlı trenlerle yola devam ediyor. 3-Vatandaş uçaklara binemezdi şimdi otöbüleri bırakıp havada uçmaya başladı hala konuşuyorsunuz birazcık adaletli olun gerçi sizden onu beklemek dangalaklık olur ama yaptığınız çok ayıp.

Yorumu oyla      54      60  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 16:27

TOTEM in kafasına Taş düşüyor,Özayın düşüyor ama bir sizlerin düşmüyor sizcede garip değil mi? Her olayı ama her olayı Akp muhabbetine çekmek ve karşısındakine sürekli saldırmak ne tür bir ruhsal hastalığın belirtisidir?Dedim ya sizler için siyah yada beyaz var sadece ya bizdensin ya onlardan sizin tavrınız bu!ama ben kimseden yana değilim ülkemden yanayım sadece.Öylesine şartlanmışsınız ki?Her konu sizin için sonu Akp ile bitmek zorunda size büyümü yaptılar şuurunuz nerede?Yoruyorsunuz insanı.

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 15:38

en son cambazabak yöntemini geliştiren totem'e yılın siyaset bilimcisi nobel ödülü verilmesi için adaylık işlemlerine hemen başlıyorum. "AKPyi ne olursa olsun savunmak" temel dürtüsü altında yaptığı üç kere beşyüzer karakterlik yorumları ödüle layık görülsün. Ne AKPden geçebiliyor ne de ATAmın yaptıklarından ve böyle UCUBE bir mantalite çıkıyor ortaya. Yahu AKPnin onca rezilliğini kim örtebilmiş ki sen örtesin. Gülünç olmamak için hiç çıkma ortaya da totem kaçtı densin, o bile daha şereflidir.

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 15:16

Yazık yaa böyle insanlarla aynı ortamda olmak bile zul geliyor bazen.Ben kıvırmadan düşündüklerimi yazıyorum adamına yada tarafına göre sizin gibi kıvırtmıyorum.Ama size garip geliyor bu sürekli heryeriniz oynadığı için sadece kendi doğrularını yazanlar size garip geliyor.

Yorumu oyla      53      58  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 15:11

veee mucizeeee... iiiişşştteeeee muuucizeeeee... Olmaz demeyin, oluyor işteeee... özay atay hidayete erdiiii... yoksa kafasına saksı mı düştü? hemen gidip bir çekap yaptırsa mı?

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:57

kim ne derese desin KIVIRMAK YAKIŞIYOR toteme, helal olsun...

Yorumu oyla      60      49  
Özay 29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:56

Bak ilk defa doğru yazmış sayın Turan bu kez haklı.Zira o imkansızlıklar içinde yapılan 1 km yol bugünün 100 km.sine eştir bence.Tayyip'in egosu o kadar şişti ki ayakları yerden kesildi.Ortak aklı terketti,alleme kesildi.Ayrıca bugün yaptığın bir hizmeti överken illa ki Atatürk dönemini yerli yersiz karalamak zorunda değilsin.Atatürk demiryollarında zamanın şartlarında mucizevi iş başarmıştır.Tevazu nerde kaldı sayın Erdoğan.İn artık yere,ayakların yere bassın,ağzından çıkanı kulağın duysun

Yorumu oyla      64      49  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:06

İhtimalidir ve dünyayı bu kaosa sürükleyip insanları birbirine kırdıranlar ise kendi çıkarları uğruna dünyayı cehenneme çevirmekten çekinmeyen bu emperyalist çetedir.Biz burada birbirimizi yerken onlara yem olmak için ülkemizi uygun hale getirdiğimizin farkına varamıyoruz.lütfen ama lütfen kısır partizan hırsları bir kenara bırakıp değerlerimize ve ülke bütünlüğümüze sahip çıkalım.

Yorumu oyla      53      57  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:05

Birbirimize düşüp kamplara ayrılmak iki tarafada yarar sağlamayıp bu ülkeyi kaosa sürüklemeye çalışanlara hizmet eder.Tarihteki değerlerimizin hataları üzerinden gitmek alçakça bir saldırı yöntemidir.Atatürk dahil her insanın hataları olmuştur,olacaktır ve olmak zorundadır ama bunlar o kişilerin yaptıklarını ve değerlerini eksiltmez.Boş ve anlamsız tartışmaları bırakıp gerçek gündemimize dönmeli ve tek vucut olmalıyız.Günümüz dünyasında büyük tehlike bölgemizdeki yangın ve ülkemize sıçrama-

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:04

bizimki zaten sadece böbürlenir boş boş. davosta falan da aynı şey

Yorumu oyla      60      49  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 14:02

Ne Atatürk e nede hükumete bir yarar sağlar.Aslında iki kelime ile izah edilecek konu yüzlerce yoruma gebe olacak.Herkesten şunu rica ediyorum değerlerinize ne olursa olsun sahip çıkın.Nasıl Osmanlıya sahip çıkıyorsam ve ben atalarımla gurur duyuyorum diyorsam Atatürk ve tüm kurtuluş mücadelesi veren atalarıma da gurur duyuyorum.Ne Atatürk ü nede dava arkadaşlarını karalayıp alçaltmak kimsenin haddi değildir.Arakadaşlar bizler aynı ülkenin vatandaşları ve aynı ceddin evlatlarıyız ve emin olun-

Yorumu oyla      53      56  
TOTEM 29 Ağustos 2012 Çarşamba 13:59

Dimi sorunumuz şuan Osmanlı ve Atatürk!eee bebeğim ee eee gerçekten çıldıracağım ne oldu benim insanıma etrafta yazar,çizer,akademisyen yada siyasetçi diye dolaşan bu insanlar kim?amaçları ne ve kimlere hizmet ediyorlar.Şimdi kim daha çok demiryolu ördü onu mu tartışacağız!Erdoğan Atatürkten daha çok demiryolu yapmışsa eğer Atatürk değerini mi yitirecek?Atatürk ülkemizin kurucusudur kimi neden onunla kıyaslayalım?Sayın yazarın bizleri çekmek istediği anlamsız ve suni tartışmaya girmek emin olun-

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 13:53

atatürk kadar taş düşse başlarına beni keser. yeterli

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 13:52

babalar gibi satıp babalar gibi de yiyorlar. hem de çatır çatır. ama bu işin bir de öte dünya hesabı var. hesap günü gelecek elbet

Yorumu oyla      66      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 13:50

akp'nin bülbülleri hizmet içi eğitimde mi? nedir sesleri solukları kesildi

Yorumu oyla      65      49  
hulya 29 Ağustos 2012 Çarşamba 13:19

Kendini düşünmek bir ülkeye korkunç şeyler yaptırabilir.Özel anlarının çekildiği bir kasetle tehdid edilen bir siyasi lider düşünsenize? Helede mahremiyetinin gözler önüne serilmesini dünyanın sonu gibi görüyorsa... Yada yaptığı yanlışların hesabını vermemek için ne pahasına olursa olsun ülke riskede girse iktidarda kalma isteği kendini düşünmek değilmidir?

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 13:16

Büyük Atatürk gibi bir lider bir'daha Dünya'ya gelmez,?o'zaman Hizmetler hainler.karaçarşaf ve molla zulümü?fakat özgürlük SIFIR iran.buHain ve kalleş ? PKK'bizi Arka'dan, vuruyolar Hizmeti.ve Türban imza gericilik hizmeti, bu hain politikacı mollalar'da Türkiye.

Yorumu oyla      64      49  
hulya 29 Ağustos 2012 Çarşamba 12:55

Atatürk gibi düşünmek demek ilk önce,kendini hiç düşünmemek demektir.Tüm benliğini bu coğrafyanın refah'ı na vermek demektir.Bunu yapabilmiş bir tek siyasetçi gösterebilirmisiniz? İsmet İnönü M.Kemal'in en iyi arkadaşı olmasına rağmen daha yoğun çalışmasını istediğinde kendisine zaman ayıramadığı düşüncesi ile M.Kemal ile fikren anlaşamamışlardır.Bu durumu İnönü, M.Kemal'in kendisine giderek artan sinirli davranışları karşısında onu tanıyamaz olmuştum diyerek ifade etmektedir.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 12:49

Seker ve Cimento fabrikalarini -Petkimi -Limanlari- Telekomu sattiklari paralarla demir ag örmeye calisiyorlar.Bu paralarla yapilacak isler kendi öz sermayemizle yapilamazmiydi.Cine-Almana-Italyana-Fransiza-Ispanya ile ortak dahi yapsaniz kendin yaptin sayilmaz.Ben yaptim diyemezsin.Siyasiler yatmalari icin secilmediler tabi birseyler yapacaklar.Ülkemizin mal varliklarinin satimasi hic iyi olmadi,zarar ediyor diye onlarin yerine demir yolumu dösüyorsunuz.Terör 400 Km yer kapmis simdi ne olacak

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 12:16

tayyip bey zaten batırdıkça batırdı, bataklığa sapladı. şimdi raylara tutup çıkmak istior bataklıktan ama nafile.

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:54

o kadar satmasalar gemicikler nereden gelecek?

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:35

kuran da müfredata girmiş. artık çoluk çocuğun molla olmasının önünde engel kalmadı.

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:16

akp bülbülleri lal olmuş. iyiye işaret

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:06

atatürk'ün satacak birşeyi olmamasına rağmen vatanı satmadı. ama bunlar o kadar şey var satacakları yetinmiyorlar vatanı da satıyorlar. utanmıyorlar da

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:05

atatürk'ün hatası bunlara satacak çok şey bırakması oldu. ne bilebilirdi ki torunlarının böyle olacağını.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:03

belediyeci kafasıyla türkiye'yi yönetmeye kalkışırsanız ufkunuz da demir ağlardan öteye gidemez.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 11:00

şu an görünen o ki erdoğan yenecek gibi. yenilgiye siz uğruyorsunuz sayın yazar. üçüncü dönemdir iktidarda erdoğan. ve daha 3 dönem daha garanti gibi.

Yorumu oyla      53      59  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:59

çapımıza bak. demir ağ mı kaldı piyasada? 2012'deyiz. haberiniz var mı?

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:59

millet uzaya çıktı biz hala demiryolları siyaseti üzerinden birbirimize çakıyoruz. acınacak haldeyiz vesselam

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:28

totem haftalardır burada atalarımıza sahip çıkmamız gerektiğini tekrarlayıp durdu. ama onun kastı osmanlıydı tabii. acaba yere göğe koyamadığı akp'nin atalarına bu saygısızlığı hakkında söyleyecek sözü var mıdır>?

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:10

bunların insafı da kalmamış. haksızlık etmek ata sporları. yakışır abilere

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:09

bir konuda haklılar aslında. kafaları demir ağlarla örme yarışında tüm türrkiye cumhurşyeti tarihinden daha başarılılıar. kimse bu konuda ellerine su dökemez.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:08

bunlar demir ağları kafalara örüüyor. o örülen kafa plajlara tahta setler çekiyor, haremlik selamlık plajlara insanlık onurunu katlediyor.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:07

Siyasetçilerin demir ağları filan örmeden önce ATATÜRK gibi düşünmeyi öğrenmeleri gerekiyor.Atatürk devlet okullarını bu hale getirirmiydi. Öğretmenliği ülkenin en zavallı mesleği yaparmıydı? Yabancıların verdiği değil önce öğretmenlerden aldığı istihbarata güvenirdi? Onlarda makyaj yoktur.

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:06

bütün imkanlar önlerine seriliyken yapamadıkları her şeyde eskileri suçluyorlar. atatürk dönemindeki imkanlara sahip olsalardı demek ki 24 saat ağlamalarını dinlemek zorunda kalacaktık. peh

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:02

Atatürk kararları kendi beyninin ürünü olduğu açıkça belli oluyor.Her kararında milletinin yararı , mutluluğu ve refahı var. ABD yok AB yok , ya şimdi öylemi ? "Sen seni bil sen seni ,eğer bilmezsen sen seni, PATLATIRLAR ENSENİ"....

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 10:02

"Bu özelleştirmelerin sonucunda hazineye 11 milyar 456 milyon,745 bin 985 doları yabancılardan olmak üzere 35 milyar, 249 milyon 991 bin 022 dolar girmiştir." çok iyimsersiniz rahmi bey. o para hazineye mi girmiştir yoksa birilerinin cebine mi? arada ciddi bir fark var.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 09:56

Tayyip Bey’in iktidarı döneminde (2002 ile 2012 yılları arasında) yapılan demiryolları ise sadece 1086 kilometredir... anlayana sadece bu bilgi bile yeterli olur

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 09:54

8,32 de yazan arkadaşımın yorumunun altına imzamı atarım. atatürk kompleksi başlarını yiyecek bu akp tayfasının

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 09:54

akp ilk yıllarında hep "81 yılda yapılmayan bilmem neyi biz bilmem kaç yılda yaptık" diyordu. ısrarla hep o vurgu yapılıyordu. neyse ki o muhabbeti o kadar sık yapmıyorlar artık

Yorumu oyla      57      50  
hulya 29 Ağustos 2012 Çarşamba 09:50

M.Kemal Cumhuriyeti İnönücülük gibi düşünün diye değil Cumhuriyeti Türk ırkına yakıştığı için seçmiştir.Dünyanın en güzel özelliklerine sahip,centilmenliği köklerinde olan Türk ırkının kendi kendine çalışmasınıda üretmesinide seçmesinide seçilmesinide bileceğine inanmıştır.Ne yazıkki Atatürk'ten sonrakiler aynı şekilde Atatürk'ün inandığı Türk Irkına inanmamışlardır.Kimi Türklerin kendi başlarına bölgede kendisini koruyamayacağına inanmış kimide arapların her söylediğine inanmıştır.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:35

rakamlar ortada. tablo da ortada. ama bua rağmen akp'nin maaşlı kadrosu bakın nasıl kıvırıacaklar, bin dereden nasıl su getirecekler. izleyin ve eğlenin. haydi totem, göreyim seni.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:32

bunlar ne yaparsa yapsın içlerindeki atatürk kompleksini atamayacaklar. yere göğe koyamadıkları neo-padişahlarının yeterlilikte atatürk'ün tırnağı kadar bile olamayacağını içten içe biliyorlar. onun için köpürüyorlar. bu iftiralar normal değerli rahmi bey

Yorumu oyla      64      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:24

chp atatürkçülüğü bıraktı. yeni chp oldular ya, o iş demoda oldu. mhp ise zaten evlere şenlik, akp destekçiliğinden başka yaptığı bir şey yok. hepsi kardeş kardeş geçiniyor işte

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:19

aşın ya, allah aşkına atatürke takılıp kalmışsınız. dünya uzaya gidiyor siz hala 100 yıl önceki yerde duruyorsunuz. atatürk kalksa ilk sizi pataklardı

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:17

akp hayırsız mirasyedi çocuklar gibi. tamam, babalar gibi satıyorsun da herşeyi, bari sattığın şeyleri yapanlara bi teşekkür et dimi? yok, etmez.

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:09

bakıyorum da hastalık aynı sadece hastalık detayı değişiyor. kusura bakmayın ama rahmi bey nasıl ki siz atatürk'ü fetişleştiriyorsanız diğerleri de erdoğan'ı fetiş hale getiriyor. oysa atatürk de erdoğan da birer insan. başarılı siyasetçiler. dönemlerine göre önemli işler yapıyor. biri diğerinin alternatifi ya da rakibi değil. bunu böyle görmek yerine birbirinin alternatifi gibi sunmak çok da sağlıklı değil

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:05

değil atatürk'le muukayese etmek, onu bile aştığını düşünüyor rahmi bey. hatta bırakın onu öyle bir mantık yerleştirdi ki mesela totem gibi tipler haşa tapıyor erdoğan'a.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 08:00

kendini inşa etmek için önce reddi miras propogandası yaparsın. senden önce herşey kötüdür, bir tek sen iyisindir. o lanseyi yaptın mı artık kolunu kaldırmasan da sen kötü değilsindir. hele de bişey yaptın mı, gel keyfim gel. olay budur

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 07:57

Cumhuriyeti kuran nesil elindeki bütün imkanları, insan gücünü seferber etti ve o günkü şartlarla diyebiliriz ülkeyi demir ağlarla ördü..Recep Tayyip Erdoğan da ördü.. Hala Obama ve İsrail'le birlikte Türkiye'nin başına çuval örmekle meşgul..

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 07:56

bu mu erdoğan'ın tek haksızlığı? sadece bu kadar olsa öper başıma koyarım. onbinlerce ah aldı, bir sürü insanı yok yere hapislerde çürütüyor. bu ne ki

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 29 Ağustos 2012 Çarşamba 07:55

görmek istemedikten sonra yüz milyon km demir ağ da döşense yok derler. gözleri var görmezler bunların için söylenmiş söz

Yorumu oyla      54      54