YORUMLAR
Toplam 79 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 23:35

AKAPE iktidar partisi olarak kalmak istiyorsa 'TAM YETKİYLE' Osman Pamukoğlu'nu İç İşleri Bakanı olarak kabineye alsın. Orada işler daha da kötüye gideceğe benziyor.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 21:55

21:11 siz hala s.önkibari mi takip ediyorsunuz ? kilavuzunuzu degistirin lütfen..

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 21:46

Birileri Bağdat ile Kerkük'ü karıştırıyor olmalı.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 21:11

'Ahmet Davutoğlu, TV kameralarına, “80 yılda Kerkük’e giden ilk Dışişleri bakanı benim” buyurdu! Hoppala!.. Yahu Kerkük’e 1937’de Tevfik Rüştü Aras, 1955’de Adnan Menderes ile Fuat Köprülü, 1967’de Süleyman Demirel ile İhsan Sabri Çağlayangil, 1968’de Cevdet Sunay, 1976’de yine İhsan Sabri Çağlayangil ve 1977’de Süleyman Demirel tekrardan gitmiş!' S.ÖNKİBAR'dan alıntıdır..

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 20:52

Şemdinli'ye tayini çıkan general emekliliğini istemiş. TOTEM sen bu askeri sıtrateji işlerini bilirsin. Bu olay ne getirir, ne götürür..

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 20:26

Kadim dostumuz H.Tahsin Bey,18:28 itibariyle yaptiginiz yorumun altina izin verirseniz imza atacagim.Davutoglu,yüz yillarin devlet adami dir.Onun yaptigi ve yapacagi icraatleri anlamayanlar bi zahmet ev doktorundan randevu alsin.Asrin bilgi ve birikim de üstüne tanimadigim bu devlet adami her halikulade ülkemize cag atlatacaktir.Biraz sabir ve az kiskanclik..

Yorumu oyla      56      52  
TOTEM 15 Ağustos 2012 Çarşamba 20:25

Hasan Tahsin bırak burada kayıkçı kavgası yapmayı da eğer milliyetçiyim vatanseverim ve Türk üm diyorsan Rahmi Turanın altındaki ihanetlere yorum yap.Ne hikmetse yazarlarla ve Yahudi olduğunu iddia eden ucuz Ajanlarla pek sürtüşmek istemiyorsun.Birtakım İsrailli yahudiler benim ülkemde benim ülkemin bir haber sitesinde Tarihimden Atalarıma dinimden geleneklerime kadar ağzına geleni söyleyip iftiralar atarken burada kayıkçı kavgası yapmak bana pek samimi gelmiyor.Benim insanıma ne olmuş böyle?

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 20:14

H.Tahsin enteresan bir vaka olarak seni takibime aldığım için arasıra adam yerine koyup dokandırtmalar yapıyorum. Bu sakin sitede bir taraflarını yırtarcasına Batı Emperyalizmin PEZOLUĞUNU yapan birisisin. 18:28 teki küfürlü tabir kendini tarif etmiş. Aynen iadeli taahütlü geri postalıyorum..

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 18:28

15.46,Dinlenmem bitti, Mesaim başladı,İftara kadar sana yanıt verebilirim.,16.32 de yazan DÜMBÜK.Kendimi ne H.Kissingerden,ne de Rice den hiçte aşağı görmem bilesin.Hee sn DAVUTOĞLUNA gelince,Sn Davutoğlunun seviyesine gelebilmem için 60 dan sonra da olsa daha çooook ekmek yemem gerektiğinin bilincindeyim.Çünkü sn Davutoğlu son YÜZYILIN en dahi ve deha D.işleri Bakanıdır.Türkiye izlenen politikaların ürünlerini toplamaya başladığı gün sizde de JETON düşecek ama,uyanırmısınız bilemem.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      51  
TOTEM 15 Ağustos 2012 Çarşamba 16:48

Ben boşu boşuna bu kadar uzun yorumlar yazıp kendimi ifade etmeye çalışıyorum vatandaşlar beni dinlemiyorlar ki!15.46 da bana Suriye hakkında görüşlerimi soran vatandaş,Aşağıda bu konudakiş düşüncelerimi içeren onca yazı var insafın kurusun!hala utanmadan bana bordrolu yorumcu diyorsun.Ben size ne diyeyim daha?SAYIN YAZAR BUYRUN İŞTE BUNLAR SİZİN ESERİNİZ VE SİZİ DESTEKLEYEN YORUMCULAR. Benim değil mi bordrolu yorumcu,Aklı kıt olan benim,partizan benim hayret ve dehşet içersinde izliyorum.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 16:32

15:46'ya. Evet sağdan say üç soldan say üç kişiler ama boş teneke misali çok ses çıkarıyorlar. Özellikle H. Tahsin'in idrak yolları tamamen iflas etmiş! Kendini sabah Condoleza Rice, öğlen Hanry Kissinger aksamları Davutoğlu sanıyor. Beyin nakli şart..

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 15:46

Bordrolu akepe yorumcularını tamamı(zaten 3 kişiler) kendilerini birbirlerine ispatlıyorlar.Geçengün tüm tv'ler göstermişti;Suriyede sözde(Suriye özgürlük savaşçıları)gönderinden indirdikleri Suriye bayrağını önce yaktılar,sonrada ayaklarıyla bir güzel de çiğnediler.Bordrolu yorumcular!soruyorum bu ansıl bir Suriye özgürlük savaşçılığıdır.Totem,Hasan Tahsin!,teyze ve amca bordralıları cavap için tuşlara basarmısınız.Bunu bana izah edin de cahillikten kurtulayım!Hadi bakayım;göreyim sizi

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 10:11

aa FRONTAL gelmiş.Sefalar getirdin bacım.ne zamandır gözlerimiz yolda kalmıştı.TOTEM de yana yıkıla seni arıyordu.Bizi BOP konusunda bilgilendirirsin artık.o engin bilgi hazinenden bizleri de yararlandır. Ne olur sevaptır Ramazanda paylaşmak.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 08:30

Totem dostum,Demokrasi üç günde dizayn edilemiyor.Libyanın,Irakın,30 yıl sonrasına bakmak lazım.Biz Demokrasiye 1946 da geçtik ama Malesef hala %100 oranda,Mükemmel Demokrasiye ulaşabilmiş değiliz.Ulaşamadığımız içindirki,TERÖR denilen LANET bu zeminde kendisine yer edinebiliyor.Yaşam bulabiliyor.Biz Demokrasiye daha yeni 2007 nin 28 Nisanından itibaren geçmeye başladık ve ulaşabildiğimiz oran henüz %60 lardadır.Daha %40 oranında almamız gereken mesafe var.Bunu görelim artık.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 15 Ağustos 2012 Çarşamba 02:06

H.Aygün Bey,yaptigi tarihi yorumla hem H.T hem de TOTEME adeta yorum adina ders vermistir.O. kaden icten yorum yapti ki bir an benide daga kacirsinlar diye hayal ettim.Iki günlük egitim den sonra adeta edebiyat ve kompozizyon dersi verdi.Bilmiyorum zamani olursa burada da yorum yazar mi, yazarsa ondan cok seyler ögrenecegimizi namusumuz ve serefimiz üzerine and iciyoruz..:))

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 15 Ağustos 2012 Çarşamba 01:00

Hasan kardeşim şimdi Libya Kaddafi döneminden daha mı demokratik? dahamı refah ve huzur içinde peki Suriye çok baskı altında idi de şimdi nasıl?Ya sonra çok mu demokratik olacak?Peki batı oralara demokrasi götürmek için mi müdahale ediyor? Sence batı Bu ülkelerin halkının daha demokratik hayat sürmesi uğraşında mı?Bence senin demokratlarla Rusya çin vs ülkelerin bir farkı yokta illa biz birilerine yamanmak zorunda mıyız?Kendimizi kandırmayalım bize bizden başka dost yok.Hayırlı kandiller.

Yorumu oyla      54      53  
FRONTAL 15 Ağustos 2012 Çarşamba 00:45

Bu gün çok gergin yorumcularımız.21:11 guzel dileklerin için çok teşekkür ederim,saygılar.

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 22:46

Sn Salı 19:30 ve sn Totem dostumuz,Ben Demokrasi BLOĞU konusunda farzedelim ki yanıldım.Sizce Demokrasi Bloğu Rusya+Çin+Hindistan+İran vs remi.Bana izahat verin.Yada Kaddafi,Saddam,Mubarek,Esed vs re Demokrasi bloğu idiydi de,vahşi batı bu "muhteşem(!)" Demeokrasi Bloğunu bertaraf mı etti.Valla siz insanı sadece güldürürsünüz.Türkiye Cumhuriyeti AB nin 1980 de=1/20 si di,1990 da=1/15 şi idi,2001 de=1/20 si idi,çok şükür bugün=1/3 oranına yükseldi.Bu Demokrasi ve ÖZGÜRLÜKLE sağlandı.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 21:11

Bütün islam aleminin sevgili vekilimiz yazar Bülent Beyin okuyucularinin site yöneticilerinin , Editörlerin okuyucu ve yorumcularinin KADIR gecelerini en samimi duygularimla kutlar yapilan dualardan nasiplenmelerini dilerim.Ayriyetten TEYZEMIZIN, Hasan Tahsin abimizin sevgili kardeslerimiz Totem,Hülya, Capanoglunun kadir gecesini kutlar SAGLIK VE ESENLIKLER dilerim...

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 20:24

Isterdim ben deniz araya girecegi yerde TEYZEMIZ araya girsin.H.Tahsin ve Totem kardesim o ne tartisma öyle inanin bir ara Bülent Bey araya girer diye de cekincem oldu.Bizimkilere rakip cikmayinca ne yapsinlar antreman yapiyorlar.Bende iki kisinin tartistigi yerde ücüncü kisi olarak girmek istedimde bu aksam biliyorsunuz 10000 ay dan hayirli Leyle-i Kadir gecesi ITIKAFA giriyorum hepiniz icin ülkemiz icin dua edecegim.Geceniz mübarek olsun.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 19:41

TOTEM arada bir böyle detoks yapar sonra aynı tas aynı hamam devam.. Birazcık AKP zülf-ü yarine dokun gene başlar siz partizansınız, eblehsiniz.. Hasan Tahsin ise son zamanlarda yapmaya başladığı Davutoğlu'nun yumurta ikizi taklidini hobi oldun diye yapar. Kılıçtarboy'u günün birinde Ertuğrul Günay misali AKP'ye monte olduğunu gördüğü gün Nirvana'ya ulaşacaktır. Ben Cevat Kelle Türktime'dan bildirdim. Yeniden buluşmak üzere mübarek kandiller efenim..

Yorumu oyla      58      49  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 19:34

2-) konuşmakta yarar var.Sen bana tüm dünyayı sömürüp iğrenç tezgahlarla katleden çeteyi demokrasi bloğu diye yutturamazsın ve sende bu şekilde kendini kandırmaktan vazgeç.Bana birdolu rakam vermişsin aslında yazdıklarınla beni destekliyorsun bu çetenin dünyanın bütün kaynaklarının üzerine çöktüğünün ve dünyayı nasıl sömürdüğünün rakamsal analizini yapmışsın.Bunu sence nasıl yaptılar?Neden bir noktaya saplanıp kalıyor ve başka hiç bir şeyi görüp anlamaya çalışmıyorsunuz?

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 19:30

Demokrasi bloğu öyle mi?H.Tahsin!!Bir adam düşün kendi ailesine çok iyi davranıyor ama dışarıda eli kanlı bir katil gaspçı şimdi bu adama muteber bir adam diyebilirmiyiz?Senin demokrasi bloğu dediğin çete dünyayı kan gölüne çevirdi tüm dünyanın kaynaklarını sömürüyor o bahsettiğin gücün ve refahın kaynağı bu şimdi alkışlamalımıyız bu yaptıklarını.Saydığın iskandinav ülkelerinin en kalabalık olanın nüfusu 10 milyonu geçmez ve onlar kendi birlikleri içinde setek gören ülkeler.biraz düşünerek-

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 19:25

Totem ,Esed de tıpkı SADDAM ve KADDAFİ gibi "Özgürlük savaşçısıydı".Sana ne anlatsam fayda yok.Ben yinede Kandilini kutluyorum.Tüm yorumcu dostların KADİR GECESİ mübarek olsun.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 16:49

H.Tahsin, TOTEM durun siz kardeşşiniz:))

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 16:47

Bu Bordrolu Yorumcular iyice cozuttu. Adamlar kendin pişir kendin ye karşılıklı atışmaya başladılar iyi mi.. Marizi paylairken aralarında maraz mı çıktı aceba..

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 16:30

TOTEM bana cevap versin.Dünyanın refah düzeyi en yüksek ülkeleri olan Norveç,İsveç,Finlandiya,Hollanda,Danimarka,İsviçre,Kanada,Hangi ORTADOĞU ÜLKELERİNİ veya Hangi Müslüman ÜLKELERİ "SÖMÜRÜYORLAR".Hiçkimse zeka özürlü oluşunu örtmek için anlamsız gerekçeler üretmeye çalışmasın.Eyyyy toplumunun vucudunun üzerindeki yuvarlak saksılar,bu kadar tamtakırlık çok fazla.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 16:20

TOTEM bu sutunlarda daha öncede yazdım.Demokrasi BLOĞU olan ABD ve AB nin Nufusunun toplamı BİR MİLYARI dahi bulmuyor.Bir Milyarı bulmayan bu bloğun Yıllık ÜRETİMİ,Dünya denilen GEZEGENİN yıllık GSMH sı olan 65 TRİLYONDOLARIN %60 nı tekabül ediyor.BİRBUÇUK MİLYAR Müslüman Dünyasına yüce yaratan tüm ENERJİ KAYNAKLARININ %80 bağışlamasına rağmen,ÜRETTİKLERİ katmadeğer ENERJİ kaynakları dahil 3 trilyon Doları bulamıyor.Yani Dünyanın 20 de biri bile değil.Hadi bunun izahını yapta öğrenelim.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 16:18

Sen istersen Türkiyeyi bir iyi analiz et benzer bir senaryo Türkiyenin bedenine de cuk oturmuyormu?Yarın Pkk ya da dünya basını özgür Kürt ordusu derse ne yapacaksın?Türkiye de Suriye yada Libyadakinden daha az Ajan ve hain çapulcu olduğunu mu sanıyorsun? Ben şimdi Bu gözü dönmüş kendi çıkarlarından başka hiçbir etik,ahlaki ve vefa duygusuna sahip olmayan çeteye güvenmelimiyim? Yok kardeşim yok ben böyle çabuk gaza gelip naralar atmamyı çok önceden öğrendim.Sende HAYATİ İDAME KURALLARINI BİR OKU

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 16:14

Ortadoğu halkı salak değil sadece bu alçak çete çok ahlaksız.Suriyedeki ayaklanma Halk devrimi mi?Esed e karşı ayaklananlar Özgürlük isteyen Suriyeliler mi?Ya Libyada olanlar!Libya baskı zulum ve sefalet içersindemiydi?Kaddafi diktatördü değil mi?Dün kaddafiyi alçakça katledenlerde bu emperyalist çetenin vahşi katilleriydi bugün Suriyede Özgür! Suriye ordusu denilenlerde aynı yapının uşaklığını yapan Ajanların yönetimideki çapulcu katiller.Bana demokrasi özgürlük martavalları anlatmasın kimse.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 15:55

TOTEM,bu mubarek akşam öncesi beni yine sinirlendirdin.Bana cevap ver bakalım,yeryüzünün ortadoğudan başka hangi bölgesinde komşular birbirlerinin ALTINI bıkmadan OYUYOR?,bana cevap ver.Kaç örnek daha gösterebilirsin.Yeryüzünün han köşesinde bu kadar kuş beyinli ZEKA özürlü topluluklar bir araya gelebilir.Varmı başka örneği,varsa örneği görmek isterim.Afganistan,Pakistan derseniz,bölgenin aynı versiyonu ve uzantısı da bundan.Türkiye BÖLGEYİ,ortadoğunun salaklarına rağmen uyandıracak.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      50  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 15:54

Ve yataklık yapmasına tahammül edemiyorum. Bu sistem haksız bu çete vahşi,pervasız ve arsız katiller sürüsü ve dünyayı vahşi bir ormana çevirdiler kural yok,ahlak yok hiçbir değer yok.Kaddafinin bu uygar dünyada nasıl barbarca ve alçakça katledilmesi gözünün önüne geliyor mu?Bu mu medeniyet?Bu insanlara mı özenip bu insanlara mı alkış tutayım.Bu Emperyalist çete dünyayı vahşi bir ormana bir vahşi arenaya dönüştürdü hemde Rom dönemindekinden çok daha adi ve ahlaksızca bir arenaya.

Yorumu oyla      54      54  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 15:51

eee Hasan tahsin ne demek istiyorsun?Tüm bu söylediklerin bu emperyalist çetenin dünyayı sömürdüğü insanları en iğrenç şekilde katlettiği gerçeğini değiştiriyor mu?Ortadoğu ve dünyanın tüm geri kalmış ülkelerinde insanları birbirine düşürüp hayatlarını karartmasını haklı mı çıkartıyor?Afganistan da Irak ta Libyada ve daha birçok ülkede yüzbinlerce insanı öldürmelerini makul kılıyor mu?Sen neyi savunuyorsun?Katilin ortağı na yardak ve yatakçı denir ben ne ülkemin nede insanımın katillere yardım-

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 15:45

TOTEM "Benim özendiğim ÇETEYE"mensup Ülkelerden ALMANYADA 4 Milyon soydaşım gönüllü olarak yaşıyor,Keza Fransa,Hollanda,Belçika,İsveç,Norveç,İngiltere ve Finlandiyada bi BEŞ MİLYON soydaşım daha GÖNÜLLÜ olarak yaşıyor.Amerika ve KANADAYI istersen hiç saymayalım.Benim ON MİLYONU AŞKIN SOYDAŞIM,bahsekonu bu "ÇETE ÜLKELERE(!)" sömürülmeye gidiyor.KAPILARI açsalar,en az 20 Milyon GENCİMİZ daha KOŞA KOŞA "sömürülmeye(!)" gidecekler.Yüce yaratanım akıl fikir versin.Ben ne söylesem boş.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      50  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 15:18

Evet yaa burayı badem yağına buladık zira çöreklenmiş hainlerin ayakları kaysında burası temizlensin diye:)Hasan Tahsin Senin özendiğin çete halklarını başka halkları sömürerek ve katlederek iyi yaşatıyor ve artık o kadar arsızlaştılar ki kendi halklarını bile sömürmeye başladılar ve zaten sonlarını da bu getirecek ben buna inanıyorum.Ayrıca kanlı soygunla gelen refahı istemem.

Yorumu oyla      54      57  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 14:34

12:50 'Bu site vıcık vıcık badem yağına bulanmış' yorumu süper :))

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 13:40

Dimyat´a prince giderken evdeki bulgur dan olmak sözü size neyi hatirlatiyor yorumcu arkadaslar.Sizce Aygün´nün kaci vemesinin artilari ve eksileri nedir her seyi bildigini zannediveren Halk partisinin ? Adam bir kez de 12 den vurur, hep karavana karavana..

Yorumu oyla      54      57  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 12:50

Bu site vıcık vıcık badem yağına bulanmış..

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 12:14

Sn Bulen bey,CHP ve BDP nin TBMM yi olağanüstü toplanması konusunda birlikte yansıttıkları manzaraya,lütfen dışarıdan bakınız.Manzara hiçte hoş bir manzara değil.Bilmelisiniz ki,CHP-BDP birlikteliğinin yansıttığı bu manzara,sn Aygünün kaçırılması olayının topluma yansıyan tarafında,kuşkular önemli bir yer tutmaktadır.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 12:10

Gezegenimizin Gelişmekte olan ülkelerinin halkları kendilerini GELİŞMİŞ Dünyanın halklarının yanında yer almaya çalışırken,Ülkemdeki bazı kesimlerin hala 19 cı asrın fosillerinin dünya görüşü olan marksist perspektiften dünyaya bakmaya çalışmasının bana göre tek maksadı vardır.O da TÜRK-İSLAM Düşmanlığını yaşatma sevdasıdır.Türk-İslam düşmanı darbeci gurup beyinlerine kazısınlar ki,Türkiye asla özledikleri zemine geri dönmeyecektir.Türk Halkı içindeki GİZLİ yapıları TEŞHİS etti.Geçmiş ola.H.Tahs

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 12:06

"Çeteye(!)" mensup ÜLKELERİN yurttaşlarının yaşam sıtandartları ile,"çeteye(!)" mensup olmayan Ülkelerin halklarının yaşam sıtandartlarını yan yana koyduğunuzda,halkı aptal yerine koyan zeka fukarası kesimin bulunduğu nokta tüm çıplaklığı ile ortaya çıkacaktır.Tanrı zeka fukaralığına kimseyi mahküm etmesin.Salı 11:46 gibi yorum yapanların kılavyesini acaba kim kullanıyor doğrusu merak ediyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 11:46

Çete oluşumu.Dünya asla toz pembe değil ve benim güzel ülkem için de en sıkıntılı ve rahatsız edici günler.allah sonumuzu hayır etsin ve ben Türkiyede bu emperyalist çetenin bilgisi ve isteği dışında bir değişiklik olmadığını ve yakın tarihte de olamayacağını biliyorum.Bizler kısır iç siyasetle uğraşıp birbirimizi asıyoruz ama gerçek şu ki;Siyasi partilerimizden tutta neredeyse tüm oluşumlarımız bu emperyalist çetenin kontrol ve tahakkümünde.Bunları göremeden hayal kurmak kendini tatmindir.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 11:41

Hasan Tahsin, TOTEM şu içtiğiniz şey nedir söyleyin biz de içip güzelleşelim.

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 11:41

Keşke senin kadar iyimser olabilseydim Hasan Tahsin senin demokrasi birliği dediğin guruba ben Emperyalist çete diyorum!Ne demokrasisi ne çağdaşlığı ne uygarlığı belki farkında değilsin ama tarihin en barbar en kıyıcı ve en rezil savaşlarını yaşıyoruz.Bilim ve teknolojiyi elinde bulunduranlar bunu silaha dönüştürmüş ve masum halkları katlediyorlar.Nato kim allah aşkına biri bana söylesin ne işe yarar?ben söyleyeyim bu çetenin kendi barbarlıklarına ve işgallerine kalkan yaptıkları legal-

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 10:15

Totem kardeş,MİT kont-terör daire eski başkanı M.Eymür diyorki,"Türkiyeyi 1950 den itibaren 50 Yıl TÜRKLER yönetmedi..Türkiye'yi 1950 yılından itibaren Türkler yönetmedi.Bu da 50 yıl sürdü. Dünyanın en kritik yerinde bulunan Türkiye'yi başta ABD olmak üzere Rusya,Almanya,İngiltere,İsrail ve diğer ülkeler rahat bırakmadı,bırakmazlar da..".Ben bu sürecin 28 NİSAN 2007 de son bulduğuna inanlardanım.Türk Halkı Devletini 28 Nisan 2007 de büyük oranda GERİ ALDI.Bölge halklarıda alacaklar.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      54  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 09:53

Bizler tarihimizi,iyi bilmiyorsak,YANLIŞ biliyorsak,bugünü okumakta birhayli güçlük çekebiliriz ki öylede oluyor.Hiçkimsenin şüphesi olmasın ki,bugün için DEMOKRASİDEN daha mutluluk verici bir REJİM henüz üretilmiş değil.Demokrasi ama Türkiye üzerinden,ama birbaşka yolla bölgeye NUFUZ edecektir.Bunu engellemeye hiçkimsenin gücü yetmeyecektir.Bu çerçevede bölgeye Demokrasinin NÜFUZ etmesi ile birlikte,bölge ASLINA RUCU ETMEYE başlayacaktır.Süreç bizi ATATÜRK'ÜN RÜYASINA sürükleyecektir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 09:48

Biz Türkiye Cumhuriyeti Devleti olarak,safımızı DEMOKRASİ BLOĞU olarak belirlemiş ve NATO da yerimizi almışız.Tabiki devletimizin bünyesinde yaşayan Halkımızın tamamı Demokrasi Bloğunu tercih etmeyebilir.Demokrasi bıloğunda yer almamanın gerekçesini,kimileri ABD düşmanlığı,kimileri NATO ve Batı düşmanlığı,kimileri Emperyalist güçler(!) düşmanlığı,kimileride Kapitalizim düşmanlığı üzerinden ifade edebilir.Tıpkı kimilerinin Bilim ve Bilgi Dünyasını redetmesi gibi.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 14 Ağustos 2012 Salı 09:44

Totem,Humeyni yıllarca Fransada yaşadı,İrana 1978 de PARİSTEN Uçakla geldi.Daha Özetle söyliyeyim Humeyni ŞAHI Paristen devirdi.O dönem Fransa NATO da değildi.Bugün NATO da,Farnsa elinden kaçırdığı Suriye ve eksen değişiminde MAKASI bizatihi çevirdiği İran,artık NATO içinde,DEMOKRASİ bıloğu içinde,dolaysı ile Fransa içinde tehdit oluşturmaktadır.Dünya dün iki Bloktu,bugünde iki bloktur.DEMOKRASİ Cephesi,Antidemokrasi cephesi.Ülkelerde bireylerde kendilerini bu cephelerden birinde görüyor.H.Tahsi

Yorumu oyla      59      51  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 03:30

Senarist bu emperyal çete ve bizler sadece bu filmde sahnedeki oyuncularız,senarist nasıl bir rol biçti ise onu oynuyoruz ve filmin nasıl biteceğine de onlar karar verecek.Ve Şunu anlayın dünya artık Atatürk'ün olduğu dünya değil o yüzden bırakın kurtuluş savaşı hikayelerini de bugüne bakın.Benim bu kapitalist düzen ve emperyalist çetenin son bulması ile ilgili en büyük tezim şu;Bu aç gözlü emperyalistler kendi evlatlarını da yemeye başladılar ve onları bu açgözlülükleri ve kibirleri yenecek.

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 03:26

Emperyalist ajanlarının desteklediği çapulcu katillerle,Suriyedeki katillerin hiçbir farkı yok.Ben her şeyden önce insani değerlerimi tartarım ve benim insani kriterlerim Suriye deki iğrenç tezgahı ve katliamı kabul edemiyor.Bu coğrafyada Kürtlerde piyon maalesef bizde.Bir siyasetçi yada devlet adamı olarak Suriye konusuna nasıl bakardım bilemem ama bir insan olarak midem bulanarak ve kahrederek bakıyorum.Kürt Konusu dersen aslında bu sorunun çözümü ne bizde nede Kürtlerde zira yönetmen ve-

Yorumu oyla      54      52  
TOTEM 14 Ağustos 2012 Salı 03:22

Sayın hasan tahsin kardeşim temennilerini anlıyorum ama gerçek hayat ve dünyadaki durum senin hayal ettiğin gibi değil.Eğer bıçak senin elinde değilse pastayı başkaları dilimler ve sen payına ne düşerse razı olursun.Söylediğinin tam tersine Emperyalist çete tarihinde hiç olmadığı kadar,güçlü saldırgan ve pervasız ve bölgede olan bitenler asla Türkiye'nin lehine olmayacaktır.Önce libya da sahnelenen iğrenç senaryo ve iğrenç katliam senaryosu bugün Suriyede hayata geçiriliyor.Libya daki-

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 22:29

'Satan sağ oldukça, vatan sağ olmaz!' HEPARLI

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 22:00

Atatürk'ün Lozanı HATAYDA kalmıştı ve devam edecekti.Kesintiye uğramasının yegane nedeni 10 Kasım 1938 dir.Bugüne gelirsek,ben öyle inanıyorumki,1915 sonrası CETVELLE çizilip dizayn edilen BÖLGE Coğrafyası,2000li yıllarla birlikte doğal MECRASINA dönecek ve aslına rucu edecektir.Bunu engellemeye,ne ABD nin ne de Rusyanın gücü yetmeyecektir.Zira çağımız bilgi ve bilişim çağıdır.Coğrafya 150 yıl fasıladan sonra yeniden 1000 yıllık birlikteliğine dönecektir.İktidarın kim olduğu farketmez.H.Tahsin-5

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 21:54

Sn Kuşoğlu,ABD Lozanın müdahili veya tarafı değildir.Bu nedenle Lozanın tanıyıp tanımaması söz konusu bile değildir diye biliyorum.Yanıldığımı da sanmıyorum."ABD Lozanı tanımıyor,öyleyse biz Lozana sahip çıkalım" MANTIĞINI geliştirip yayanlara sizin eşlik edeceğinizi sanmıyorum.24 Temmuz 1923 deki LOZAN,B.Aatatürkün LOZANI değil,karabekirin,Cebesoyun,Rafet Paşanı,Rauf Orabayın LOZANI değil.O Lozan Haim Nahumun LOZANIDIR.Atatürk'ün Lozanı HATAYDA kalmıştı ve devam edecekti.H.Tahsin-4.

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 21:49

Gönüllü birlikteliğin zeminini Büyük Atatürk 1921-22 de tesis etmeye çalıştı.SSCB ile yaptığımız İttifak ve emperyalizme karşı kurduğumuz güç birliği,1923 lerin zemininde "Yahudi-İNGİLİZ" işbirliği ve derin siyaseti ile akamete uğratılıp LOZAN MASASINA kadar taşındı,1923 ün Türkiyesi bugünkü konumumuza adeta mahküm edildi.Zira gücümüz o zaman o günkü kadardı.Fakat bugün GÜCÜMÜZ,o günkü kadar değil.Bugünkü Türkiye asla küçülmez,İktidarda kim olursa olsun TÜRKİYE artık genleşir.H.Tahsin-3

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 21:43

+Kürt Halkı bu bölgede diğer halklar gibi bin yılı aşkın süredir var,konuştukları dilde bin yılı aşkın bu bölgede konuşulan bir dil.Diğer halkların ne hakkı var ise,Kürt kardeşlerimizinde aynı hakları olmalı.Olmaz ise Kürt Devleti KURULUR.Bunu engellemeye de,değil ABD nin kimsenin gücü yetmez.Bu kadar net.Evet Şanlı TSK mız çok güçlü.Güçlü olması geciktirir.Öyleyse ne yapıcağız? GÖNÜLLÜ BİRLİKTELİĞİ TESİS EDECEĞİZ.Bunun içinde kardeşçe yaşamanın zeminini EL ELE oluşturmalıyız.++ H.Tahsin-2

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 21:38

Sn Kuşoğlu,öncelikle H.Aygün olayından ötürü geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Sn Başbakanın sinirli hali bu seneki ramazanda oldukça dikkat çekici bir hal almış.Birinci nedeni Oruçtan ötürü vuku bulan Şekerin durumu,ikincisi ise,hocam o kadar kolay değil,on yıllık yıpranmışlığın verdiği yorgunluk halleri olsa gerek.Saygıdeğer Bulent bey,Kürt halkı Ortadoğuya uzaydan gelmedi.Bu halk bu bölgede yaşayan diğer halklarla birlikte bin yılı aşkın bu bölgede mevcut.Dilleri de bin yıldır+.H.Tahsin-1

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 21:04

Yine ülkenizi ve şehitlerinizi bir kenara bırakıp partizan hırslarınıza teslim olun ve ortada dönen iğrenç tezgahı görmeyerek Akp edebiyatı yapın ama Terör milli bir sorundur bir partinin yada bir zümrenin sorunu değildir.Ordumuz ve polisimiz çok etkili operasyonlarla pkk ya ağır darbeler vurup büyük kayıplar yaşatıyor.Yandaşlarının bu tüm viyaklamalaı ne kadar zor durumda olduklarının göstergesidir.Ve Chp li kardeşlerim bu hain şer çetelerinin oyununa gelmeyin vatanınıza sahip çıkın.Sevgiler.

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 21:02

2-)Toplum kuruluşları operasyonlar derhal dursun diyor!Chp yine meclisi olağan üstü toplantıya çağırıyor ve tüm medyada pkk propagandası yapılıyor adeta ve büyük çoğunluğu bir kaos havası oluşturmaya çalışıyorlar.bu sizlere bir anlam ifade etmiyor mu?Mehmetçiklerimiz öldü evet pkk insan kaçırıyor ama birkaç dakika nızı ayırıp önceki yıllardaki olaylarla kıyaslayın ve ne göreceksiniz biliyormusunuz?Tek fark bu yıl rekor sayıda pkk lının öldürülmesi ve pkk nın çok sıkışmış olması.şimdi isterseniz-

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 20:59

1-) Pkk Şemdinli hayali kurdu ama bedelini bozgun ve yüzden fazla militanını kaybederek verdi karakola saldırdı misli ile karşılık buldu ordu her yerde operasyonlar yapıyor ve Pkk lılar çok zor durumda.Bdp sıkıştırılan pkkl ıları kurtarmak için meclisi toplamak istedi ve garip bir şekilde Chp de destek verdi! Akp ve Mhp den yüz bulamayınca bu kez Hüseyin Aygün Enteresan bir şekilde kaçırıldı ve sonrasındaki söylem ve açıklamalara dikkat edin.Ailesi operasyonlar dursun diyor!Sözde bölgedeki sivil

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 20:50

Bağcıyı dövmek. Sürekli eleştiri her şeyi eleştirip tüm yöntemlerin önün tıkıyor sonrada pkk ağzı ile konuşarak muhalefet yaptığınızı sanıyorsunuz.Söyleyin be kardeşim sizce ne yapmalı peki?Son bir yılda vurulan pkk lı sayısını biliyormusun?Bu tepkinin yarısını bile gösterdin mi?Dağlıca veya aktütün saldırılarında sizin vatan umurunuzda değil tek derdiniz kısır partizan hesaplarınız lanet olsun bu partizan militanlığa soyunanlara ülkeme ihanet ediyorsunuz.Artık tepkinizi teröre ve yandaşlarına

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 20:48

Ben gerçekten artık beyni tam randımanla çalışmayan insanlardan sıkıldım.Ne istiyorsunuz peki?Yüzlerce pkk lı öldürülüyor operasyonlar durdurulsun diyenlere destek veriyorsunuz açılım görüşme deniyor bu kezde vay efendim Pkk ile pazarlık yapılıyor diyorsunuz peki siz ne istiyorsunuz söylermisiniz?Evet Pkk hain bir terör örgütü ve saldırıyor ama siz devlete destek vereceğinize ve teröre karşı tek v7ucut olacağınıza sürekli Hükumete ve Genelkurmayy başkanına vuruyorsunuz amacınız üzüm yemek değil-

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:44

TOTEM sen Osman Pamukoğlu'nun ağzından 81 şehit diye birşey duydun mu. Bir il başkanı 24 şehit verdiğimiz bir saldırının olduğu gün ki bu 1 yıl önce gerçekleşen bir olay, büyle bir bir bildiri vermiş. Bu bildiri 1 yıl önceye ait. Burada da bir yorumcu bu bildiriyi zikretmiş. 24 şehidi az buldun galiba. Ama hatırlatırım ki o bildiriden sonra son 1 yıl içinde resmi olarak 200 den fazla asker, polis, korucu şehit verdik. Hala anlamamazlıktan gelerek Osman Paşa'ya güya laf dokundurmaya çalışıyon..

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 17:34

Girdigi secimlerde millet kendisine gramajinin sizlerden daha fazla oldugunu söylüyor.Basligi,secmenin gramaji kac diye atsaydiniz daha isabetli olurdu..

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 17:31

İktidar partisi sözcüsü birkaç Mehmet öldü diye tatildeki Meclis'i açmayız diyor. Terör örgütü hakkında şikayet var deyip Anadolu'nun ortasında milletvekili tutukluyor. Vay kel başıma gelenler vay.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 17:13

-Devamlı şehit veriyoruz. meclisi mi toplasak. -Boşver geç ya. -Cumhuriyet tarihinde ilk defa bir milletvekili kaçırıldı. -Bırakırlar ya. -Ya bizim maaşlara şöyle güzelinden bir %50 zam mı yapsak be. -15 dakikaya genel kurulda görüşürüz.( QUARESMA )

Yorumu oyla      62      49  
TOTEM 13 Ağustos 2012 Pazartesi 17:02

Eğer sen devletin ve Genelkurmayın yayınladığı bildiriye inanmayıp,Pkk ve yandaşlarının uydurmalarına inanıyorsan bu senin bileceğin iş ama Bu söylem yani aslında 81 şehit verdik söylentisi kimin işine yarıyor bunu bir düşün istersen.Doğruyu alkışlayıp yanlışı her kimden gelirse gelsin eleştirebilmek bir erdemdir.Osman Pamukoğlu benim çok saygı duyduğum ve Askeri başarısı ve duruşunun asla tartışılmayacağını savunduğum bir komutan ama bu konuda yanlışa düşmüştür.Beni üzen bu sadece.

Yorumu oyla      53      57  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 16:33

TOTEM rekor sayıda terörist itlaf edildiği konusunda inşallah sen haklısındır. Şemdinli ve Hakkari'nin durumu konusunda da Osman Pamukoğlu yüzde 1000 yanılmış olsun. Ama bu işler inşallahla maşallahla olmadığını biliyorsundur..

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 13 Ağustos 2012 Pazartesi 16:20

Şehit verdik malesef ve veriyoruz düşman belli hareket bir olmalı ama olmuyor işte Hükumeti eleştireceğim derken Pkk propagandası yapılmasına karşıyım.Hükumeti eleştireceğim diye olayların çarpıtılmasına ve insanlara yalan söylenmesine karşıyım.Terör sorunu siyeset üstü bir konu olmalı.Herkes bu konuda aynı hassasiyeti ve sorumluluğu paylaşmalı.Son dönemde rekor sayıda pkk lı öldürüldü bu ise hiç konuşulmuyor aynı pkk nın yaptığı gibi şehitler ön plana alınıp pkk nın kayıpları saklanıyor.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 15:57

TOTEM O 81 şehit haberi geçen yıl Ekim'de Çukurca saldırısında verdiğimiz 24 şehit ile bağlantılı bir haberdir. O zaman sanırım olayın sıcaklığı ile tam teyit alınmadan partinin bir il teşkilatının bildirisiydi. Yani şimdiki olayla ilgisi yok. O 24 şehit teröre karşı asıl verilmesi gereken mücadelenin(Osman Paşa'nın aynen anlattığı gibi) miladı olsaydı, bu güne kadar bu iş köküyle saçağıyla sonu gelmişti. 81 şehit o gün yanlıştı ama o günden bu zamana kadar iki katından fazla şehit vermedik mi..

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 15:07

Çap ve kilograma vurursak Osman Paşa AKAPE lilerin topunun eline Pembe Tezkereyi verir..

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 13 Ağustos 2012 Pazartesi 15:00

Zira tartışmalar beyin gücü ile yapılır okka yada gram ile değil ve sen kimsin sözüne öteden beri ifrit olmuşumdur.Saldırı çaresizliğin dışa vurumudur bence.Bu konuda eleştirinizi bende haklı buluyorum ancak Osman Pamukoğlunun söylemi hele hele daha sonra sitesinde aslında 81 asker şehit oldu gibisinden abuk bir iddia ortaya atılması da Sayın komutanımın affedilmez hatasıydı ve bu yalanı bile burada savunmak için bana saldıranlar oldu.Lütfen kendi aklınıza bu derece ihanet etmeyin.

Yorumu oyla      54      56  
TOTEM 13 Ağustos 2012 Pazartesi 14:56

Ben bu köşelerde sayın Aytun Çıray a uyarılarda bulunup;Dikkat edin sayın Çıray hızla irtifa kaybediyorsunuz derdim ama size demeyeceğim zira çok yükseklerde başladığınız seyrüseferiniz de direk olarak çakıldınız.Ben siyasetçi kimliğimle değil gazeteci kimliğimle yorum yazacağım iddianıza bunun eşyanın tabiatına aykırı olduğunu söylediğimde bana kızanlar şimdi haklılığımı görüyorlar.Konu ya gelecek olursak,Başbakanın Pamukoğlu na hitaben söylediği sözler çok yakışıksız ve rahatsız ediciydi-

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 11:35

Birazda Geçmişe bakınca ,bugünkü sorunların temeli hangi diplomatlarda imiş ,anlaşılıyor.Lozandan başlarsanız ,çözümü çok rahat bulursunuz ,Baş eleştirmenlik CHP'ye YAKIŞMIYOR.

Yorumu oyla      55      59  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 10:56

her daim adaydirlar.Aklimizi basimiza

Yorumu oyla      55      57  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 10:55

Simdi bana 2+2= 4 ettigini ispata kalkmayin,durum bu dur aksini iddia eden olursa hem kendine hemde vatana zarari olur.Tarihin her dönemlerinde de böyle olmustur.Sarayda her sey takirinda oldugu yillar gelisme dönemleri olmustur,iktidar kavgalarinin oldugu yillar cöküs dönemleri olmustur.ABD, her dalda onlarca binlerce hatta yüz binlerce istihbartindan baska kollari vardir,bu devletle asik atmak hem zor hemde küfetli olur.Kafalarini kumdan cikarmak icin hamle yapamayanlar kaybetmeye CP-3

Yorumu oyla      55      58  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 10:48

Su meshur hikayeyide bilirsinizdir-baba hirsizi getiremiyorum,beni de birakmiyor ki geleyim.Aynen takinilan mentalite bu,biz cözüm üretmeyiz üretenide asla birakmayiz.Orta dogu ve güney bölgemiz ayni bir seytan ücgeni verdiginiz kararlari kendiniz asla uygulayamassiniz.Kanaatimce emperyalist güclerin tek korktugu Türkiyedeki iktidarin ve muhalefetin bu konularda beraber hareket etmesidir,iktidar ve muhalefet bir birinden ne kadar kopuk olursa kayiplarimizda bu denli büyük olacaktir.CP-2

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 13 Ağustos 2012 Pazartesi 10:42

Halk arasinda söylenir durulur "ben adami gözünden tanirim..." son zamanlar da günes olsun olmasin kap kara gözlüklü insanlara rastlarsiniz bunlarin amaci da gözlerinden taninmamak icin bir nevi kamufule yapiyorlar.Bazi insanlar da vardir mesela yazarimiz gibi hep yukarida kalmak adina benim-bizim ayranimiz temizdir,komsunun ise daha inegin memesindeyken bile kara hatta kapkara dir onlar icin.Cevaltizi baskasina batirmadan lütfen igneyi de söyle size bir batirin bakalim aci duyacakmisiniz?CP-1

Yorumu oyla      55      57  
hulya 13 Ağustos 2012 Pazartesi 10:16

DEĞERLİ Hasan Tahsin'le yola çıkarsanız "Sulu dereye gider, susuz gelirsiniz" benden söylemesi:))

Yorumu oyla      58      50