YORUMLAR
Toplam 179 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 31 Temmuz 2012 Salı 20:10

Hür ve bilgi iceriklli YORUMLARA kelepce vurmayin lütfen Editörler.Böyle mi biz insanlari 21.yy ortacagindan kurtaracagiz.Örümceklenmis kafalari uyusmus beyinleri bu tutumunuzla ancak tursularini kuararsiniz.Siz benim yorumlarimi degil 21.yy cöpe atiyosunuz.

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 18:36

Pazartesi 13:49 yorumcu.yazdıklarının tam aksine Doğrular bal gibi de tartışılır.Olaylar tartışılarak doğrulara varılır.Tartışılmadan kabul edilen şeyler de DOĞRULAR değil DOGMALARDIR.Kafa niyetine taşıdığın o nesne birazcık çalışsaydı, DOĞMALARIN çok yaygın olduğu orta çağdan izleri yakın çevrende de rahatlıkla görebilirdin.ama haklısın bedava makarna bulgur tüketiminin sağladığı zeka gelişimi ancak o kadarını algılayabilir.

Yorumu oyla      65      51  
TOTEM 30 Temmuz 2012 Pazartesi 17:58

Her ne düşüncede olursanız olun en azından basit insani erdemleri,bildik ahlaki kuralları ve vicdani muhakemeleri gösteriyor olabilmek gerek.Yoksa burada 3-5 yaş gurubu zeka örnekleri sunup sonu gelmeyen seviyesiz atışmalara girişmenin kime ne faydası olur.Ben gerçekten bazı vatandaşların ruh sağlıklarının yerinde olmadığını düşünüyorum sürekli bir öfke ve saldırı pozisyonundalar.Ve Site editörleri dahi politize olmuş bu seviyesizliklere yol veriyorlar.Bu yüzden bu ucuzluğun parçası olmayacağım.

Yorumu oyla      53      65  
TOTEM 30 Temmuz 2012 Pazartesi 17:54

İşte bu kısır döngüden ve sonu gelmeyen s...ik yarışlarından bahsediyorum.Vatandaşlar militanlaşmış sadece biri birşey söylesede saldırsam diye bekliyorlar.Denizfeneri, konuşalım burada hep birlikte Akp yalakaları diyelim makarna kömür diyelim.Yaa gerçekten çapınız bumu? bu kadarlık insanmısınız?Sizleri gören parti sözcüsü sanır hiçbir olaya yorum getirmeden sürekli karşı tarafa gol atma peşindesiniz. son dönemlerde ciddi ciddi ben nasıl insanlarla muhatap oluyorum diye düşünmeye başladım.

Yorumu oyla      53      61  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 15:34

sitenin "İğrenç yavşamaların ve seviyesiz hitapların kol gezdiği bir alan" haline geldiğini yazan TOTEM efendinin Vicdan sahibiyim ve Allahtan korkum var ve hep doğrudan yanayım diyen zat, bakın fener savcısının paralarla hovardalık yapıldığını söylediğine dair habere nasıl bir yorum yazmış: "Size ne kardeşim!Paraları giden sizmisiniz?size gelip giden ne?Dinsiz imansızların parası yok orada.Ve parasının hesabunı sormak sana mı kalmış?Sen bir kuruş yardım yaptınmı?" ama ne seviye ama di mi?

Yorumu oyla      70      49  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 15:03

vay vay vay. totem efendi tatilden dönmüş de ayar vermeye başlamış hemen. eğer yorumlardan şikayet ediyorsan samimi özleştirini yaparsan şunu göreceksin: bu bozulmanın baş sorumlusu sensin. işin gücün yorumculara laf yetiştirmek. frontal da seni örnek aldı, senin yolundan hızla ilerliyor. bırakın üste çıkma çalışmalarını. komik olmayın

Yorumu oyla      67      49  
TOTEM 30 Temmuz 2012 Pazartesi 14:47

Aşağıdaki yorum da bana ait. ben yorum yazmak istemiyorum zira site yönetiminden ve editörlerden de ciddi şekilde rahatsızlık duydum.zira buranın resmen çirkin dedikoduların,İğrenç yavşamaların ve seviyesiz hitapların kol gezdiği bir alan haline gelmesine neden oldular.millet siyaseti bıraktı ucuz ve seviyesiz saldırılara yöneldi ve editörler göz göre göre buna göz yumdu.En sıradan insani erdemlerin bile hiçe sayılıp ayaklar altına alındığı bir platformda biz neyi? nasıl? tartışacağız.

Yorumu oyla      54      60  
FRONTAL 30 Temmuz 2012 Pazartesi 14:46

14:20 eger o amir tum degerlerını,ve polisnin gururunu bir terfi için satıyor ise tabıkı suçlu AKP deildir,ama sizler bunu anlamıyacak kadar nato kafa nato mermersiniz.

Yorumu oyla      54      58  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 14:36

Yorum yazmak gelmiyor içimden,Çünkü bakıyorumda ortada fikirlerle ilgilenen yok,herhangi bir konu tartışılmıyor,Sadece saldırı sataşma ve malesef çirkef ve seviyesizliğe varan tutumlar.Böyle bir ortamda ruh hali bozuk insanların kendilerini tatmin etmesine alet olmak istemiyorum.Onlar hastalıklı ve saldırgan ruh hallerini dışa vurmak için aracı arıyorlar.Gerçekten önceki yorumcuları ve ortamı arıyorum.Gerçekten iş çığrından çıktı ve ciddi anlamda çirkinleşmeler başladı bu ortamda yazmak anlamsız

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 14:28

Dogrudur, hala dogrulari bulamadiginiz icin kavgalar bitmiyor Cumhuriyetci Halep Partisinde.Sevsinler sizi be..

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 14:20

13.49 "Dogrular tartisilmaz sadece riayet edilir" demiş ama bence eksik söylemiş. sadece dağıtılan makarna bulgurla beslendiklerinden dolayı az gelişmiş zekaya sahip olduklarından, onlar için "Doğrular tartışılmaz sadece BİAT edilir" Ayrıca "Dörtyolda suçlu akp değil ilçe emniyet müdürüdür" diyecek kadar sıkışan zavallıya da sormak lazım.tüm olan bitenden sonra o amiri terfi ettiren kimdir acaba?

Yorumu oyla      64      51  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 13:49

23:54 savunmama yapmamiz icin asiri itina göstermissin.Sunu hic bir zaman unutma, balik havizali degilsen tabi ki.."Dogrular tartisilmaz sadece riayet edilir"

Yorumu oyla      54      61  
OWLEYE 30 Temmuz 2012 Pazartesi 12:22

Bu uydu kürt devletleri irredentist politika ile türkiye üzerinde bölge ve toprak talebinde bulunacaklarsa bu demektir ki türkiyede federasyona karşı milli ve ulusal bir tepkimenin doğmasından ciddi çekince içerisindeler..Atatürk korkularının fuller ve barkeyin bilinçaltından silinemediğini görmek de ayrı bir güzellik tabii..

Yorumu oyla      58      49  
OWLEYE 30 Temmuz 2012 Pazartesi 12:15

İkamet icazeti için elinden geleni yapan fuller in türdeşi barkey in açıklamaları bir röportajla sitenizden verilmekte..Söylediklerinin kimlerde direktif etkisine yolaçması gerektiğini bilemem..Açıkça ırak ve suriyede kurulacak federe ve konfedere devletlerin türkiye açısından tehtid olmayacağını buyurmuş..Pkk ya dış destek konusundaki sözü de güzel ..Şili deki bir kürt de pkk ya destek verebilirmiş..Abd ordusuna bağlı helikopteri internetten kiralamak mümkün galiba..

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 30 Temmuz 2012 Pazartesi 11:37

Kardeşim ben hıç bır yorumumda BOP u anlatıcagım dedımmi?hem ben sana BOP un neyını anlatıcagım?bana dogru gelır sana yalnış bana yalnış gelır sana dogru sizin başka işiniz gucunuz yok galıba!

Yorumu oyla      54      62  
FRONTAL 30 Temmuz 2012 Pazartesi 10:49

arkasındada dururum!ve sizler gıbı gözune at gözlugu takmış mılıtanlarda deılım.saygılar.

Yorumu oyla      54      63  
FRONTAL 30 Temmuz 2012 Pazartesi 10:47

olur ise olsun bana dogru veya yalnış gelen herşeyı partısıne göre yahut cenahına göre savunmam,egrıye egrı dogruya dogru dıyecek jıcdanada sahıbım ve sizlerın, hiç olmadıgı kadarda gercekciyim, sizler şimdi bu olayda AKP yisuçlar fakat o haksızlıgı yapan emnıyet mudurune tek kelıme söylemezsınız; çunkı çıkarınız vardır. Amacınız partıyı kötulemek ve bunu fırsata çevırmektır,ki 23:54 kendı adıma benım burdakı yazdıgım yorumlarda tek çıkarım yok! kendı dogrularımı belırtır, savunur, ve

Yorumu oyla      54      61  
FRONTAL 30 Temmuz 2012 Pazartesi 10:41

23:54 bizler besleme deiliz! kardeşim uslubunu duzgun kullan, ve bu hatay 4 yolda olanla ılgılı, yorumumu haber ilk yayınlandıgında net bı şekılde duşuncelerımı ifade ettim.Ve Hatay da eniştemde komıser oldugu için haberı tam ayrıntısıylada ögrendım,ki bu konuda AKP yı suclamanızda hiç adıl deil bir millet vekılının oglu dıye tum polisini komserını sıraya dızen kuçuk duşuren emnıyet mudurunun sucudur ve şakşakçılıgıdır.Ve hiç adil olmayan bır davranıştır.Ben AKP ve yahut başka parti hangi parti-

Yorumu oyla      54      63  
Misafir 30 Temmuz 2012 Pazartesi 10:27

frontal bize bop u anlatacaktı sahi

Yorumu oyla      61      54  
Misafir 29 Temmuz 2012 Pazar 23:54

akp ile ilgili her konuda racon kesen, akepe beslemeleri TOTEMgiller nereye gizlendiler acaba? Dörtyol'da olan bitenler konusunda bizler, sıradan insanların bilemediği ancak akepe yalakalarının her şeyine vakıf olduğu durumlar vardır mutlaka.Ya Suriye'de olan biten rezalet konusunu bize açıklamayı düşünmezler mi? Hadi bay TOTEM,FRONTAL, Mr.By, H.Taksin vd.çıkın mevzilerinizden, çıkarın kamüflajı ve buyurun aramıza.Hem akp savunmasını yapın da yövmiyeleriniz ödensin ama di mi ama.

Yorumu oyla      68      51  
Misafir 28 Temmuz 2012 Cumartesi 14:40

Front´al MOIZ KOHEN diye birini duydunuz mu? bu sahis kraldan daha kral gecinerek bu günün gencligini ifsa etmistir!Bu arada haril haril yorum yapip size sözde laf yetistirenler bunun takim elbisesini giymistir.Lütfen bunlara kizmayin acimayin da.

Yorumu oyla      63      51  
Misafir 28 Temmuz 2012 Cumartesi 12:30

12:16'da yazan yorumcu aklınca ironi yapmış ama bilmeden önemli bir noktaya değinmiş. neden olmasın? atatürk bir insandı. bir liderdi ve ilkelerini koydu. tayyip erdoğan da bir lider. o da ilkelerini koyabilir ve erdoğan ilkeleri olabilir pekala.

Yorumu oyla      57      69  
Misafir 28 Temmuz 2012 Cumartesi 12:16

tayyip efendi başkan olunca atatürk ilkeleri tam olarak ortadan kaldırılacak yerine tayyip ilkeleri gelecek. işte o ilkeler: 1-yandaş kayırmacılık. 2-dincilik. 3-mezhepçilik(sünnilik dışında mezhep tanınmayacak) 4-sadece bzden olanlara halkçılık. 5-vatandaşı dilenciliğe alıştırmacılık. 6-çok çocukçuluk. 7-tokicilik... vatana millete hayırlı olsun

Yorumu oyla      75      54  
Misafir 28 Temmuz 2012 Cumartesi 12:03

demeyii unuttum. hatay dörtyoldaki emniyet müdürülüğünün kantinini de akp gençlik kolları başkanı işletiyormuş. görüyor musunuz nasıl yerleşmişler mamaların başına. yedikçe yiyorlar. haram zıkkım olsun. inandığınız allah hesabını sorsun sizden. ben kendi payıma hakkımı helal etmiyorum

Yorumu oyla      66      54  
Misafir 28 Temmuz 2012 Cumartesi 12:01

haberleri okudunuz mu? akp'li vekilinn oğlu polisleri sıraya dizmiş. işte akp mantığının klasik örneği. düşünün bir velet bile bu cesareti buluyorsa diğerleri neler yapıyor. allah başımızdan bu belayı defeder inşallah.

Yorumu oyla      63      54  
Dkapkiner 28 Temmuz 2012 Cumartesi 10:27

22.31,153 yorumun tamamını okuduğuna dair yemin et.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 23:09

Kurtulusumuzun tek caresi var,40 yas üstü köse yorumculugu yasaklansin !..

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 22:31

Aşağıda birtane yorum yok millet birbiri ile laf yarışına girmiş sadece.Bu ülke insanının kültürlü geçinenleri böyleyse cahil denenleri düşünmek bile istemiyorum.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 19:53

evet bop u dinliyoruz frontal???

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 12:25

tesbit doğru tedavi yanlış.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 09:51

MUSTAFA BEYZADEOĞLU kendilerını kandıran toplumlar asla ılerleyemez kendilerını kandıran toplumlar EGEMEN SINIFIN UŞAGI OLUR o egemen sınıfta zımmı ıdarenın uşagıdır mıllet ilerlemenın adresını çalışmada bulaçaktır o çalışma ılım musfet fen dahı fezadır bugunun türkiyesı 1926 dan düşünçe bakımından gayet gerıdır KADERÇI bır toplum muçadeleçı bır toplumun uşagı olmaya mahkumdur avrupa arasındakı uçurumlar yukseltılmış arayı kapatmak için ÇOK ÇALIŞMAK LAZIMDIR TAM BAGIMSIZLIK İLE

Yorumu oyla      58      54  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 08:16

forntal eğer totem değilse onun genetik kopyası olabilir ancak. akpyandaşlığı, saldırganlığı, laf anlamamazlığı, takıntılı halibir bir o.

Yorumu oyla      58      55  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 01:31

Frontal dinlenmiş gelmiş gelirkende bayağı yandaş getirmiş.kusura bakmayın hanımefendi bana bir şeyler sorup duruyorsunuz ama imlanızdan dolayı anlaşılmıyor.İki gündür yazıp duruyorum burda kimsenin ne olduğu sizi ilgilendirmez diye ama anlmıyorsun.Sabırla dikkatli yamaya çalışıyorum.Getirdiğiniz yandaşların Başbakanlarından aldıkları konuşma stiline uymamak için elimden geleni yapıyorum ve dayanacağım.Birinin kaprisi için Türkiye savaşa giriyor yapılan yorumlara bakın...

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 27 Temmuz 2012 Cuma 00:23

amanın... akp beslemeleri basmış burayı. nasıl da keyifle ahkam kesiyorlar. rövanş almışlar da 80 yılın hesabını soracaklarmış da. siz bu 10 senenin hesabını değil 80, 880 senede veremezsiniz. cumhuriyet tarihine denk yediniz bu 10 yılda. devran dönecek elbette

Yorumu oyla      62      54  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 22:28

Artik bu ülkede esameneniz okunmayacak.80 senenin hesabini vereceksdiniz.Bütün devlet kadrolarina coluk cocugunuzu yerlestirip Türkleri köylere haps ettiniz.At terli bundan böyle unutmayin.Kagit üzerinde hepiniz Türksünüz hepiniz de Türke ve degerlerine düsmansiniz..

Yorumu oyla      55      59  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 21:47

Sayin yazar, Kemalizim bir hastalik derecesine gelmisse tehlike icin alarm verilmeliydi.Satir aralarinda Atatürke yeterince sahip cikilmadini vurguluyorsunuz bu da sizin fikrinizdir saygi duymam icin ben de bir eksiklik olmasi gerekmektedir.Evet katiliyorum benim plkemin insani diger ülke insanlariyla yarista geri birakilmistir.Alfabenin ilk sayfasinda Atatürk son sayfasinda da Atatürk !..

Yorumu oyla      54      58  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 21:32

Kurtulusumuzun tek caresi yurtta sulh chanda sus deguildir.Bu veciz söz cok iyi okunamamistir.Menfaatlerin oldugu yerde kartal kesilmelidir devletimiz.Bilhassa ordunun yüksek kademelerinde ki subaylarin bundan böyle asli ve nesli cok iyi arastirilip ordumuza alinmalidir.Demokrasiyi sekteye ugratmak icin orduyla is birligi yapan siyasetcilerinde secereleri cok iyi takip edilmelidir.Bilhassa Israille iliskilerde azami dikkat istiyen yöneticiler yetistirilmelidir.

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 21:01

20.35 de yazılan yorum burada sadece ve sadece Rahmi bey onun gibi düşünen yazarları itibarsızlaştırma amacıyla olduğunuzun kanıtıdır.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 20:58

sen anlat bize neler döndüğünü bop dan başla mesela buyur saygıyla dinliyoruz ...

Yorumu oyla      57      49  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 20:35

20:03 yazarın ne icratını gördunuz peki kendılerı CHP li ve AKP muhalıfı ve sadece burda ınsanları kışkırtıyor dogru olan ne ?neyı dogru bılıyorsunuz neler dönuyor haberınız varmı?ve artık şu yok menfaat sahıbı olanların işine gelmıyor beslennnenlerın işine gelmıyor gıbı sözler sarfederek çırkınleşmeyın lutfen bıraz saygılı olun.

Yorumu oyla      54      57  
OWLEYE 26 Temmuz 2012 Perşembe 20:05

Tek adam olmak kuşkusuz atatürkün kusuru değildi..Ancak inönüyü lozandaki kurtlar masasına göndermek siyaset arenasının savaş cephesi olmadığını kendisine de göstermiştir..Halkın göbekbağından beslenmemiş hiçbir devrim ergenliğe ulaşamamıştır..Eğer çağrınız bir devrim içinse bu çağa ait bir söylem ve erdem birliğini salık veriniz sayın yazar..Yoksa hep dediğim gibi bu ülkenin solcuları rasyonel ve sağcıları da itikatlı olabilseydi zaten atatürk sonrası kötü yönetimler de vuku bulmazdı...

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 20:03

rahmi beye verelim bir g3 mücadele etsin. Geçiş kanlı mı olacak kansız mı diyenler,insanları diri diri yakanlar bundan anlıyor sadece. Yazar sorumluluğu almış, yandaş,yalaka olmamış doğruları yalın bir dille anlatıyor tabi ki kadın kollarından fırtıp gelenlerin, yüksek yerlerden menfaat sahibi olanların işine gelmeyecek.Eğri otur doğru konuş klavyeden fitniklemek harici sen ne yapıyorsun.

Yorumu oyla      59      49  
OWLEYE 26 Temmuz 2012 Perşembe 19:54

Kurtuluş reçeteniz bir seçenek ve üstelik ortaya sürüldüğü zaman diliminde olduğu gibi halen daha halk algısı noktasında tıkanmaktadır..Atatürk ne fransız ihtilali tarihini irdeleyebildi ne de rus devrimini.., cephelerde idi ve teorik uğraşa vakti de yoktu..Kurucu devrimlerin herhangi birinden çanakkale cephesinde bahsetse idi doğal olarak o savaş kazanılamazdı..21. asırda halen zamanında başarılı olamamış pratiğin, teorik açılımından şarkı yapıp siyaset koridorlarında söyleyerek gezinemezsiniz.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 19:31

Ayrıca devam dıye yorum yapan arkadaşımda yorumlarında haklı oturup şıkayet edıp kışkırmka basıttır muım olan çare bulmak mucadele etmektir,aksi halde bu yapılana sadece, gazı verıp, doldurup ,kışkırtıp ,halka sunmak denır bunun başka bır manası olamaz.

Yorumu oyla      56      54  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 19:29

13:41 VE 13:46 da yorum yapan arkadaşım sonuna kadar haklı ve katılıyorum,tum söyledıklerıne hayırdır Dkapkiner ne kozundan bahsedıyorsun?bela dedıgın şu anki iktıdrasa bundan öncekıler heralde başbelasıydı bırde merak ettıgım konu sen hangı partıyı sovunuyorsun hangi partı ıktıdar olursa daha ıyı yönetılecegımıze ınanıyorsun?sureklı şıkayette bulunuyorsun fakat tam olarak neyı savundugun çelışkılı.

Yorumu oyla      55      53  
Dkapkiner 26 Temmuz 2012 Perşembe 18:47

Sn.Rahmi Turan yeni gazete çıkaracağını söylemişti Hürriyetten ayrıldığı günlerde ama...Yanlış mı hatırlıyorum acaba,ben bekliyorum.Ayrıca 13.41 ve 13.46 da yazan arkadaş haklılık payınız yok değil.Ama şu anda bunları tartışacak durumda değiliz diye düşünüyorum.Tehlike büyük.Eğer bizimleyseniz;ya da biz sizinle olalım,kozumuzu sonra paylaşalım,olur mu?Önce belayı atlatalım diyorum.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 18:12

(devamın devamının devamı) mücadele edip haklı görüşlerinizi yaymak karşı koymayacağınız sorumluluk artık. bakın, bu sitede yazınız ve duruşunuz nasıl dalga yapıyor. bunu neden daha büyük kitlelere yapmayasınız ki? artık sadece kendinize karşı sorumlu değil, ülkeye karşı da sorumlusunuz. yanlış anlamayın, size akıl vermek beni aşar ama başkalarını suçlayıp yan gelip yatmak tahammül edemediğim bir şey

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:37

sağol eline sağlık rahmi abi.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:18

(devamın devamı) mesela bunca birkiminiz var, medyadaki sayılı birkaç isimden birisiniz. çıkardığınız her gazete efsane, eğili,p bükülmüyorsunuz ama köşenize çekilmişsiniz haftada bir yazıyorsunuz. size de halkı uyandırmak, mücadele edip...(devamı gelecek)

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:14

(devam) peki... siz ne yapıyorsunuz? biz ne yapıyoruz? rahat koltuıklarımızda evlerimizde oturup konforumuzu bozmayıp sadece yakınıyoruz, yakınıyorsunuz. buna hakkımız var mı? neden onlar kadar çalışmıyoruz? neden onların bu gücünü ellerinden almıyoruz? söyler misiniz? birileri uzaydan gelip atatürk ilkelerini mi hakim kılacak? kim yapacak bunları? özeleştiriye devam edelim isterseniz. (devamı diğer yorumda)

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:11

namuslular namussuzlar kadar cesur olmadıkça... diye başlayan bir cümle vardı. şimdi; sayın turan şapkamızı önümüze koyup özeleştirimizi yapalım. atatürk ilkelerini ve atatürkü unutturmak isteyenler gece gündüz durmadan çalışıyor, ideolojilerini yaymak için kapı kapı dolaşıyor, boşluk bırakmamaya çalışıyor. ve sonuçta demokrasiye inanmasalar da demokrasinin nimetlerinden yararlanıp ülkenin yönetimini ele geçirihyor. peki... (devamı var)

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:08

konuyla ilgisi yok belki ama isteyen illgiyi çok rahat kurabilir. haber turktime'ın manşetinden: danıştay başkanı hayali ihracat çetesinin lideri ile defalarca görüşmüş. açıklama yapmış: ben ne bileyim soruşturma yürütüldüğünü. kıssadan hisse: bakın bizi kimler yönetiyor.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:06

geri kalmış olmamızın nedeni zaten geri olmamız olmasın?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:05

biri değil ikisi değil eğer atatürk'ten sonra gelen herkes kötü yönettiyse ya bu topraklarda ya da mayada sorun var demektir. biri kötü ikisi kötü de hepsi mi kötü? demek ki mayamız bozuk sayın turan

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 17:03

bu da bir şey mi? davutoğlu efemdi dünyayı değiştirecekmiş. ilk olarak da sınırlarımızdan başladılar, komşuları değiştirip barzaniyi baş aktör yaptılar. gafiller

Yorumu oyla      55      50  
Dkapkiner 26 Temmuz 2012 Perşembe 15:06

Ülkem savaşa girdi girecek neredeyse Bozdağ denilen adam hala "Cumhurbaşkanını halk seçecek ve sonra yarı başkanlık gelecek." diyor bu mal kaçırma değil mi benim midem bulanıyor;siz hala ne söylüyorsunuz anlamıyorum?Kasap hala mal derdinde;savaşıyoruz be adam sizin yüzünüzden durup dururken savaşa giriyoruz.Zerre kadar başınızı kaldırıp olanları görmüyor veya görmemek için başınızı kaldırmıyorsunuz.Yazı,yazık hem de çok yazık.Yarın 21 yy.beslemesinin kim olduğunu göreceksin?

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 26 Temmuz 2012 Perşembe 15:00

11.12 Bugün Türkiye a-k-p sayesinde güneyde akldeniz ekadar PKK tarafında kuşatılmıştır.Bu yorumu yazarken hiç rahatsızlık duymuyor musunuz?Bağımsızlık ruhundan kim sizi bu kadar uzaklaştırdı.Onurlu devlet olmak için"ile "Neyiniz eksik."diyenlere söylüyorum;bir şeyimiz eksik olmaması mı lazım?Amerikan askerlerinin çizmesi altında ki Irakta bırakın kadınları erkeklere neler yapıldığını görmüyor musunuz?Bu gidişin ülkemin başını büyük bir belaya sokacağını hatta soktuğunu görmüyor musunuz?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 13:46

2-Sizin klüp 74 yılda okullarda tabela Atatürkçülüğünü değilde Atatürkün nutuk'unu okutsa idiÇıkardığınız gazetelerde okuyucularına geyik muhabbeti yerine gerçek Atatürkü anlasaydınız bugün ATATÜRKÜ BİLEN GENÇLER KARŞISINDA dayanabilecek hiçbir şer güç barınamazdı.Sizin sistem 74 yılda gerçek Atatürkçü yerine sahte milyonlarca Atatürkçü yarattığı için bu sahte Atatürkçülerde batının uşağı olduğundan geçmişte sizin olduğunuz gibi nezamanki güç elinizden alındı,aklınıza Atatürk geldi.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 13:41

1-kurtuluşumuzun tek çaresi Atatürk ilkelerine dört elle sarılmak cümlesi doğrusunu isterseniz sizin mensup olduğunuz klübe son derece yabancı bir deyimdir.Çünkü bu ülkede 1938 den buyana u ülkeyi sizin mesubu olduğunuz klüp yönetti BU klüp 74 yılda Türk milletini ATATÜRK TABELACILIĞI İLE UYUTARAK iktidarı elinde tuttu.Bu günki AKP Sizin klübün üyesi olan Menderesin dediği üzere BU MİLLET İSTERSE ŞERİATİ BİLE GETİRİR sözü yine Saidi kürdinin elini öpen fotoğrafı bugünü çok net anlatmaktadır

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:23

he, bi anlamı var diye kişiliğe ve kimliğe mi büründürdü seni o rumuz. ironi yaptığımı anlayacak kadar bile sağduyun kalmamış. yeminli, destekçiliğin böyle yan etkileri vardır sevgili bayan. kendini koyverme

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:20

11:15 benım rumuzumun bir anlamı var FRONTAL:alın kemıgı bır anlam taşıyor ve ıfade edıyor,ama sizin anlamsız oldugunuz senın adına verdıgın rumuzdada belırtıyor brontal sen kendın kendıne anlamsızım ıfadesını yakıştırdın ehh işte buda aramızadkı fark anlıyabıldınmı?neyse burda senınle tartışmaktan zıyade yapacagım daha önemli işler var.

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:17

keşke makarnaya bu kadar gömülmeseydin 11:22... akp ile kendini buldu türkiye öyle mi? mesela şöyle mi? kürdistan kuruluyor, barzani devletn tek muhatabı oluyor, millet bize bir taraflarıyla gülüyor. bu mu kendini bulan türkiye? allah akıl fikir versin

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:15

ha rumuz kullanmışım ha misafir olarak yazmışım. rumuz da bir saklanma yöntemi değil mi? mesela frontal... senin kimliğin mi? diyelim ki ben de brontal. oldu mu şimdi?

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:12

Türkiye Akp ile kendini bulmustur.Cetelerin ve hortumcularin elinden bu ülkeyi kurtarmak cok zahmetli ve onurlu bir istir.21.yy beslemeleri artik bundan sonra beslenemeyecek .

Yorumu oyla      57      54  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:09

o szilerin belası:) bunda neyı kast ettıgımı anlıyamadınızmı ve buranında efsanesi.11:02 bu kadar onurlusun degerlerın var neden bı rumuzla gırıp savundugun her neyse rumuzunla desteklemıyorsun burda bır suru mısafır adında yazan var yanı bır suru sarı çizmeli mehmet aga var makarna kömurmuş anca sizin gıbı beyınlerdende böyle ucuz savunmalar çıkar işte.ATAMIDA dilinize alıp ucuz sloganlarınıza reklam yapmayın.bu tavrınızdan mıdem bulanıor.

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:02

iyi de sen neden avukatlığına soyunuyorsun nagehanın? tekrar soruyorum, sana ne? akp'den beselenemedim evet. çünkü hala onurum var benim. ve bu onurumu makarnaya kömüre satmam. makarna kömür için ne atatürk'ü veririm ne ilkelerini. ama sen ve senin gibiler anlamaz bunu

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 11:00

karar ver frontal. totem efsane mi bela mı? yoksa bilinçaltını bastıramıyor musun?

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:59

10:52 çok sevınme kardeşim bela gelıyorum demez!efsane geri dönecektır hıç merak etmeyin.

Yorumu oyla      53      53  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:57

10:48 gercekler zorunuzamı gıttı peki senı ne ılgılendırıyor Nagehan hanımın ne yaptıgı?sen kımı savunuyorsun burda?sen nıye maydonoz oluyorsun sanane AKP den madem sevmıyorsun tepkını oyunda verırsın çırkınleşmenın bır alemi yok 10 yıldır beslenemedıgın ıçınmı kan kusuyorsun? herkes haddını bilsin ve kendıne yakışan bı bıçımde yorum yapsın.

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:52

10:46... sabah sabah beni çok güldürdün allah da seni güldürsün. hakkaten, allahtan totem tatillere gitti de vızıldama bitti. yoksa hepimize bir ahlak dersi verirdi ki sorma gitsin

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:48

frontal... ben haddimi biliyorum ama sen de her şeye maydonoz olma. akp'ye yaranacağım diye takla atma. yazıyla ilgili düşüncelerin varsa yaz, milletin avukatlığına soyunma. (soyunma dedim de acaba totem buna da bir kulp bulup ortalığı ayağa kaldırır mı? mesela "editööör... bir bayana soyunma demiş vız vız vız")

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:46

en azından bu köşe akp yalakalarından kurtulmuş. bu da bir şey.

Yorumu oyla      54      50  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:46

10:08 Sizlerle aramızdakı fark bu işte sizler anca başarısızlıgınız yuzune isyan eder uslubunuzu bozar ve saldırırsınız ve terbiyesizleşırsınız,ve haddini bil burası sokakta kavga edecek duzeydekı ınsanların yeri deil.

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:17

kurtuluşumuzun tek çaresi var: o da akp'den ve onun yalaka ve yandaş beslemelerinden kurtulmak. başka çare yok

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 26 Temmuz 2012 Perşembe 10:08

totem görünümlü forntal. sana ne? sen nagehan'ın avukatı mısın? her hıyara tuz olman şart mı?

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 26 Temmuz 2012 Perşembe 09:08

İlk önce tüm arkadaşlara günaydın demek istiyorm "GÜNAYDIN"AKP nın beslemesi ile hıtap ettıgı Nagehan hanım demiş 23:49 ne o hayırdır kardeşim 10 yıldır sen beslenemedıgın içinmi feryat figan ediyorsun?madem bu kadar şikayetcisiniz sandıkta bu şikayetınızı oyunuz ıle belırtınız.

Yorumu oyla      53      53  
Dkapkiner 26 Temmuz 2012 Perşembe 02:34

Frontal benim yazdıklarımı herkes anlıyor.Dikkatli okuyun siz de anlarsınız.Hiç bir açıklamaya ihtiyacı yoktur benim düşüncelerimin.net ve berrak yazmışımdır düşüncelerimi.Sorunuzun cevabı sabahtan beri yazdığım yorumların içindedir.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 23:51

hay başınıza o yüzde 50 kadar taş düşsün emi. işte halkı hep böyle küçümsediğiniz için size ve politikalarınıza itibar eden kalmadı. ama kafa hala aynı kafa. halkı aşağıla beğenme küçük gör. sandıkta görüşürüz

Yorumu oyla      54      56  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 23:49

akp'nin beslemesi nagehan allçı atatürk'e diktatör demişti. onun yolundan ilerleyen hilal kaplan da benzer şeyler söyledi diye hatırlıyorum.bunlar sadece yeni yetmeler. ağa babaları böyle öğretip konuşun demese nasıl konuşacaklar?

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 23:21

sizin dedikleriniz neden dikkate alınmaz biliyor musunuz? siz millet olarak kurtulmayı dert ediyorsunuz yüzde 50 sadece kendini kurtarma derdinde. onların derdine de atatürk ilkeleri çare değil. yiyici ve yedirici akp çare. bilmem anlatabildim mi?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 23:18

değerli 18:19... tabi ki iyi yönetiliyoruz diyecekler. çünkü onların cebi doluytor, iktidar sonsuz kaynakları gözünü kırmadan bu tiplere aktarıyor. onlara göre hava hoş. sayın yazarın dikkat çektiği tehlikelerle karşı karşıyaymışız umurlarında mı? onlar ceplerine bakar. ki cepleri akp ulufeleri ile tıka basa dolu

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 23:15

ah sayın turan ah. akp atatürk ilkelerini unutturmak için yapmadığını bırakmıyor siz tutmuş atatürk ilkelerine sarılın diyorsunuz. bu, olmayacak duaya amin demek gibi bir şey.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 23:14

eğilmmeden bükülmeden inandığğınız doğruları yazdığınız ve hiç değişmediğiniiz için sizi kutluyorum rahmi bey.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 21:44

yani ne demek istıyorsun DKAPKİNER AKP totalıter rejımmı bunumu dıyorsun ?

Yorumu oyla      53      54  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 18:59

Hanımefendi ben bir partiden bahsetmiyorum sistemden bahsediyorum.Ayrıca rejimle problemi olmayan her parti benim için partidir.Yeter ki rejim,bağımsızlık ve bütünlüğümüzle problemi olmasın.Bu parti benim rejimimle kavgalı,bütünlüğüm ve bağımsızlığım tehlikede.Hatta hemen hemen yok gibi de hesabı sorulmalı.Atatürk'ü benim elimden almaya çalışacağına koca Türkiye Cumhuriyeti itin köpeğin maskarası oldu onu kurtarmak için çabala.Selam bile vermediğin Esad pabucu dama attı.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 18:19

bu kadar rüşvet yolsuzluk varken, dış politikada batağa saplanmışken,memur sınavına bile yolsuzluk bulaşmışken iyi yönetiliyor diyorsunuz ya pes doğrusu.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:55

Atatürkmü söyledi size her 10 senede bir DEMOKRASIYI sekteye ugratin.Kararliyiz kararli Atatürkü elinizden alacagiz. 1453

Yorumu oyla      54      52  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:45

Birde Dkapkiner sence hang parti iktıdarda ols abu ülke daha ıyı yönetılır? göruşunu almak istıyorum saygılar.

Yorumu oyla      53      53  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:43

Şöyle bir diger devletlere bakalım hangısı turkıyeden daha ıyı yönetılıyor?hadi bakalım bu sorumu cevaplayın tartışmaya her şekılde acıgım buyrun dinliyorum sizi.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:34

frontal siz ve sizin gibileri bu sayfalarda çok iyi tanıdık.Hatta hamdık,piştik,yandık...Bir gün de yolsuzluğa,hukuksuzluğa iki kelam et millete laf yetiştireceğine.İlk yorumumun sonuna kadar arkasındayım ve her zaman tekrarlayacağım. 16.08

Yorumu oyla      54      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:33

Allah Milletimi bir iç kargaşadan korusun Frontal.Durum kötü gidiyor.Yetiştirilen dindar ve kindar neslin karşısında önce kendimi sonra çocuklarımı ve torunlarımı kendilerini korumaları açısından,dindarlıkları beni ilgilendirmiyor;ama kindar yetiştiriyorum.Bu savaşı ben ilan etmedim.Öyle bir neslin neler yapabileceğini bilen biriyim..Tedbirimizi almak zorundayız.Bu işin sonunun nereye varacağını düşünmek bile istemiyorum.Dürüst ve cesaretli diyordun ya,buyrun size dürüstlük.

Yorumu oyla      54      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:27

Ben ülkemin çok kötü yönetildiğine inanıyorum.Benim için daha da önemli bir konu ki bu ekonomiden de daha önemli rejim problemi.Bu iktidarın artık ajandası gizli değil,açık.Türkiyeyi bağıra bağıra çağ dışı bir rejime hızla sürüklemektedirler.Alahın birliğine nasıl inanıyorsam bunların niyetlerinin de bu olduğuna inanıyorum.Tartışmayacağım tek konu budur.Özellikle Anayasa değişikliğinden sonra çıkarılan yasalar ki bu yasalara yanlış diyecek hiç bir kurum kalmadı.

Yorumu oyla      57      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 17:16

Birbirimize ben bilirim,benim dediğim doğrudur diye yaklaşmazsanız;Başbakanın yaptığı gibi"ben doğrusunu bilirim ne diyorsam onu yapın."demezseniz;bakalım o ne diyor derseniz her şey hal olur.Yeter ki saygılı ölçülü olalım.

Yorumu oyla      54      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:47

Hanımefendi yoruldum.Ne cevap istiyorsunuz anlamadım?Siz sizsiniz yani bayan Frontal,biz de ben olayım bari.Başkasının avukatlığını yapmaktansa biraz kompleksli bir ifade kullanayım.Başka kast ettiğim bir şey yok.Her halde anlamışsınızdır,söyleyecek bir sözümüz varsa dürüst ve cesaretle söyleyeceğiz değil mi,öyle anlaşmıştık?editör arkadaşla tartışma başında ricada bulunmuştuk o da kabul etmiş demek ki.Ayrıca bir iki tatsızlığın dışında güzel oluyor bence.

Yorumu oyla      53      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:40

16:14 Dkapkiner o yorumunuz gözumden kaçmış cevabını şimdi verıyorum bakın ben başbakanın avukatı deilim ve yalnışa yalnış dıyecekte bır vjdana sahıbım fakat diyecegım şudurki AKP neden 10 yıldır ıktıdar?çünki kötünün iyisi ondan ondan öncekı partılere bkıcak olursak şuan ki halimize şukretmelıyız."bal tutan parmagını yalar"bu söz dogrudur ıktıdara kım gelıse gelsin AKP nin yönettıgı ülkeyı AKP den daha ıyı yönetemıyecektır.

Yorumu oyla      53      53  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:32

SİZ! VE BİZ BU KLİMEDE NEYI KAST EDIYORSUNUZ DKAPKİNER?(bu arada bu gun editörün maşallahı var yorumlar beklemeden yayınlanıyor teşekkür ederim sayın editöre)

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:18

16:08 sen TOTEM i tanıyormusun? ve ben tanıadıgım kışı hakkında ahkam kesmem herkes her yazarı begenıcek diye bir kural yok.

Yorumu oyla      53      54  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:15

Siz bize söylüyorsunuz ama sizin hiç ama hiç eleştiriye tahammülünüz yok.Bu"Neyiniz eksik."cümlesi herhalde yorum arşivine geçmiştir.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:14

16:08'e ynen katılıyor ve yorumunun altına imzamı atıyorum.

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:14

Hanımefendi insanlar ölüyor insanlar lütfen,yaşınız kaç,anne misiniz,kardeş,abla mısınız bilmiyorum ama insanlar ölüyor.Altı yüz küsur lira asgari ücretin olduğu bir ülkede"Neyiniz eksik"cümlesine ne cevap verilir ki?Burada demokrasi tartışması yapıyoruz etrafınıza bir bakın gerçekten demokrasi görüyor musunuz?Çalanı soyanı vurguncuyu söyleyince kızıyorsunuz.İşte Başbakan da aynı şeyi yapıyor.TOKİ Türkiye'nin hortumda yüz karasıdır ki bu belgelenecek,söyleyince söyleyene saldırılıyor.

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:12

TUTARSIZLIK DİZ BOYU ne diim çevır kazı yanmasın diye bir tabır vardır bazı arkadaşlar bu tabırı uyguluyor.saygılarımla.

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:08

frontal totem gibi yorumcuların tek amacı rahmi bey ve onun gibi düşünen yazarların yazılarını itibarsızlaştırmaya çalışmak.Nereden besleniyorlar acaba?

Yorumu oyla      58      49  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:07

Benim Osmanlıya bir alerjim yok,iyi olan mevcudu koruyarak devam edilmeli derken Osmanlınında iyi olan tarafları korunmalıdır.Ordu disiplini iyidir.TSK osmanlıdan aldığı disiplini aynen devam ettirdiği için dünyada tek gösterilmektedir.Osmanlının tek iyi tarafı bana göre ordusudur.Bunu o dönemin önde gelen yazarlarıda yazmış zaten.

Yorumu oyla      59      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 16:04

Bu arada yazarın Anayasadan bahsetmediğini söylüyorsunuz ama bu yazara tahsis edilmiş bir yer vardır.Her şeyi yazamayabilir.Yoksa sorsanız demokrasi kavramı ile ilgili zannedersem benzer şeyler söyler.Tabi ki Rahmi Turan (Muhteşem bir birikimi var .)tartışılmaz değildir.Her şeyi doğru diyor demek değildir.Öyle olsaydı zaten okur geçerdik,bu kadar tartışma çıkmazdı.

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:54

Bir daha söyluyorum ben TOTEM deilim onun ıkızde deılım.Dkapkiner ben ortaya konuşuyorum kimsiniz dıye sizin şahsıyetınıze DkaPkiner sen kimsin diye hıç bı zaman yorumda bulunmadım.Hem neyden kurtuluyoruz?bu kadar bebbahmı türkiyenın hali neden surekli şikayet içerisindesınız? neyınız eksik?tüm devletler türkiyeye merak salmışkan siz neyden şikayet ediyorsunuz?ayrıca Dkapkiner kurtuluşu yeniden OSMANLI ya dönmekte bulmak gıbı bi saçma duşuncemde yok .SAYGLAR.

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:53

ve farkında mısınız? yazıyı tartışıyorduk. görüşlerimiz farklı olsa da en azından ortak bir doğru yakalamaya çalışıyorduk. ta ki frontal devreye girip konuyu prvoke edene kadar. neden? çünkü işlerine gelmez. akp ve böylesi takipçileri hep bu tür ucuz oyunlarla halkı uyuttu.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:50

Dkapkiner kardeş kesinlikle çok doğru bir noktadan yakaladı totem görünümlü frontal'i. hep saygılarımla diyor ama sürekli siz kimsiniz gibi saygıyla asla bağdaşmayacak bir tavır sergiliyor. zorlama saygı bu kadar oluyor demek ki.

Yorumu oyla      59      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:45

Ayrıca yine rica ediyorum bana iki de bir "Siz kimsiniz?"diye hakaret anlamında kimliğimi sorgulamayınız.Ta başında söyledim,kimi ilgilendirir kim olduğum?Anladığım MİLLET kavramı içinde milletime ihanetimi görüyorsanız o zaman itiraz edin.zaten yazışmalar sırasında kim olduğumu defalarca yazdım giden arkadaş inanmadı.Kimlik fotokopisi yollayacak halimiz yok.O zaman ben size sorayım siz cesaretle cevap verin;kurtuluşu tekrar osmanlıya dönmekte mi görüyorsunuz?Bakın tartışıyoruz.Olabilir,buyrun..

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:39

Hanımefendi bir bayana saygım saklı kalmak kaydıyla söylüyorum ki tartışılmaz.Ama hep aynı ifadeleri söylüyorsunuz."Duymak istediğinizi duymak,işinize geldiği gibi,cesaretiniz varsa,dürüst olun,siz kimsiniz.".Efendim hangi cesaretten bahsediyorsunuz ve nasıl bir cesaret bekliyorsunuz anlamıyorum.Nasıl bir dürüstlük istiyorsunuz anlamıyorum.Siz benim "Osmanlıyım"dememi istiyorsunuz ben değilim diyorum.Bundan daha dürüst nasıl olunur.Bu cesaret,yürek tartışmasını bırakalım artık.Bakın tartışıyoruz

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:36

ben dikkatli okudum ve gördüm ki yurt dışına çıkıyorum diyen totem frontal olarak burada. eğer değilse de tek yumurta ikizi falandır.

Yorumu oyla      56      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:32

Bu arada sizler yorumları nasıl okuyorsunuz dikkatsizliginizi kendınız, tavrınızla ortaya koydunuz yorumları ıyı okuyun:)saygılar.

Yorumu oyla      53      52  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:29

" Zaman süratle ilerliyor, milletlerin, cemiyetlerin, fertlerin saadet ve bedbahtlık telâkkileri bile değişiyor. Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve ilmin gelişimini inkâr etmek olur.".Bundan daha güzel açıklama olur mu?Kendi koyduğu kurallara cevap olarak söylüyor bu sözleri.

Yorumu oyla      54      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:29

15:20 senınde yorumuna guluyorum arkadaşım:)TOTEM kılık frontal demek:) dişi TOTEM OLDUM SAYENIZDE:)SAYGILAR.

Yorumu oyla      53      53  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:28

bölücü kürt(Bu tabiri kürt kökenli yurttaşlar alınmasın bilerek kullanıyorum.)benimle beraber gelecekte yaşama azminde mi?Gördüğüm kadarıyla değil.O zaman bu kavram içinde düşünmeyeceğiz onu.Kısaca ilkelerin tamamının günümüz şartlarına göre açıklaması vardır.Biliyorsunuz" "Ben size manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir donmuş ve kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır. "devam

Yorumu oyla      54      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:25

Dkapkiner Hülya arkadaşımızın 14:40 daki yorumunu br okur isen n edemek ıstedıgımı anlarsın saygılar.ben bı anda kendı kendıme sınırlanmıyorum tepkı vermıyorum.

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:22

gerçekten de dkapkiner dedikten sonra farkettim. omsanlıya kim laf etti de totem kılıklı forntal saldırıya geçti? maksadın ne senin arkadaşım?

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:22

İşte o zaman Atatürkçülük kalıplaşmış bir ideoloji olur.Oda zamanı gelince ömrünü tamamlar bütün klasik ideolojiler gibi tarihteki yerini alır.Halbuki bu ile gelişmeye zamana uygulanmaya açık bir ilkedir.Yani değişim her zaman için vardır ve olmalıdır.Söylediğiniz gibi Atatürk İlkeleri günümüz şartlarına göre tekrar yorumlanabilir ve öyle de oluyor zaten.Örneğin Atatürk Milliyetçiliği ırkıçılığa değil birlikte yaşama inancına dayalı bir Milliyetçiliktir.Örnek veriyorum bugün PKK destekleyicisi

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:22

Hep duymak ıstedgınız duyar, görmek istedıgınız görur, işinize geldıgı gıbı davranırsınız.Bıraz cesaretınız varsa durust olun,ceddine düşman bir türk ben duşunemıyorum,sizler kimsiniz?

Yorumu oyla      54      52  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:20

15:07 bır kere hıç bır yorumumda ATAMIN HIÇ BIR KONUDA ELEŞTIRMEDİM VE BENDE ATATÜRK çü bır ınsanım OSMANLI bir ımparatorluk o zamanın hukmunde her devlette oldugu gıbı OSMAN lı devletınde saydıgınız yazdıgınız kelımeler gecerlıydi,ÇİN örnegin işkencesiyle ünlü bir devlettir, ve OSmanlı devleti feth ettıgı ülkelere bile hak tanımış hıç bır şekılde zorlama yapmamıştır ve macar eski başbakanı iyiki bizi osmanlı feth etmış yoksa ne dınımız nede dilimiz kalırdı diye bir açıklama yapmıştır,ama sizler

Yorumu oyla      54      51  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:17

Şimdi iki konuda bir şeyler yazalım.Bakın sn.Frontal.kimse Osmanlıya laf söylenediği halde bir anda osmanlı savunmasına geçtiniz..Hülya hanımın yorumunda böyle bir şey yok.tekrar ortamı germeyelim diyorum.Osmanlı bir tarihtir.İyisiyle kötüsüyle tarihte yerini almıştır.Ben bugüne bakarım.Ben tekrar Atatürkçülük konusuna döneyim;Atatürk ilkelerinin en önemlisi "İnkılapçılık",günümüz diliyle devrimcilik.Devrim sadece ihtilal anlamında kullanılmaz.Eğer bu ilkeyi çıkarırsanız işte o zaman

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:07

Neden FRONTAL... neden? osmanlıya laf edilemez mi? osmanlınız dokunulmaz mı? kelle kesen, kardeş katleden, haremde cümbüşler düzenleyen bir yapı eleştiriden uzak mı kalacak? atatrük'ü eleştiriyorsunuz ne güzel. bu eleştirel duruşunuz osmanlı'ya gelince neden bir anda taassuba bürünüyor?

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:05

Dkakpiner kardeeşim.. bak ne güzel kendi yorumunu da katarak genişlettin tanımı. demek ki o ilkeler tek başına yeterli değil, ek yoruma ve güncellemeye ihtiyacı var. ben de onu diyorum ve diyorum ki o haliyle eksik. mesela sayın yazar anayasaya atıf yapmıyor kurtuluş reçetesi sunarken. atatürk ilkeleri diyor. ben bunun yanlışlığının altını çiziyorum

Yorumu oyla      54      50  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 15:02

Bu DEMOKRASİ-CUMHURİYET kavramı hakkında kolay kolay bir noktada buluşamayabiliriz.Oldukça uzun ve tartışmaya açık,hala düşünürlerin tartıştığı bir konudur.Ancak ben Atatürkçülük deki anlamını söylüyorum ki bu anlam Anayasamızınİkinci maddesinde açıklanmıştır orada da demokrasi vardır.Farklı düşünceleri tartışabiliriz.Benim açımdan faydalı da olur.Yani sadce kavram olarak değil Atatürkçülük konusunda da farklı düşünen varsa.Konuşabiliriz.Sadece bilgiye dayalı olması iyi olur.

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:54

Ne diyor;"Laik,DEMOKRATİK,sosyal,hukuk devleti."senin de istediğin bu değil mi.Yanlış mı söylüyorum?Anayasa demek toplumsal anlaşmamızın metni değil mi?Niye ABD istedi diye zırt pırt oynuyoruz üzerinde.Eğer zamana uymayan benim insanımın daha uygar yaşaması için yapılması gereken varsa ben yaparım.Ayrıca "Tam bağımsızlık"Atatürk İlkelerinden demedim,bu ilkelerin temelidir dedim.Tam bağımsız değilseniz bir şey yapamazsınız ki.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:53

Başladık yıne OSMANLIYA laf etmeye ya sen Hülya gercekten artık bazen kendını aşıyorsun,Osmanlıda halk demek kul demektir,böyle duşunuyorsun demek şu devır olmuş kulluk halen devam edıyor guçlu zayıfı ezıyor bu böyle gelmış böylede gidecek hiç bi zaman bu kural degışmez.OSMANLI yı agzınıza sakız gıbı dolamış çıgneyıp duruyorsunuz bırakın yuz yıllar önce yaşanmışlıgı siz şu zamanın hukmune bakın,ben OSAMNLI İLE SADECE GURUR DUYUYORUM bazen gercek sizlerın hangi gezegenden geldıgınızı merak ediyrm

Yorumu oyla      54      52  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:52

Kul'luğa özenerek demokrasi gelirmi? "Cumhuriyeti biz kurduk, onu yüceltecek ve koruyacak olan sizlersiniz." demiş Atatürk daha ne desin...

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:49

Misafir arkadaşım sorduğun her soruya cevap veririm.Yeter ki iyi niyetle sor.Böyle uyduruyorsun falan deme;değil mi ama?Bir kere devletçilik kavramındaki KİT özel sektöre yol gösterecek kadar bir kurum olacak.Arpalık olmayacak.Kısa geçiyorum;Cumhuriyetçilik ilkesi Atatürk'ün cümlesi ile söylüyorum"Cumhuriyet demek demokrasi demektir."İran'da daCumhuriyet var bravo arkadaşım çok güzel bir örnek vermişsin;ama bizim Cumhuriyetin nasıl bir cumhuriyet olduğu veya olması gerektiği Anayasaya yazılmış;

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:45

Dkapkiner kardeşim. sağduyulu mesajların için teşekkür ederim. ama sadece sağduyu ile sorunlarımızı çözemez, ileriye gdemeyiz. tamam saygıyı koruylaım birbirimize karşı ama bu soruyu da yanıtlayalım: neden ilkeler arasında DEMOKRATLIK yoktur? demokrasi olmadan diğerleri fasa fiso olmaz mı? cumhuriyetse iran da cumhuriyet. demokratlığı ilkelerine katmayan bir ilkeler bütünü ne iişe yarar? cevap bekliyorum

Yorumu oyla      53      50  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:40

CUMHUR demek halk demek, millet demektir.Osmanlıda halk demek "kul" demektir.Osmanlıdan sonraki Cumhuriyet kavramı çok anlamlıdır.Demokrasi olmadan cumhur olmuşsun,millet olmuşsun neye yarar demeden önce kul'un kulluğundan kurtulduğuna ŞÜKREDECEKSİN...

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:34

Lütfen sağduyulu davranalım,bir birimizi kırmadan yorumlarımızı yazalım.Moderatör eğer küfür yoksa yani gazeteyi zor durumda bırakmayacaksa yayımlar.O zaman onuda zorlayalım.Umarım yanlış yapmamışımdır.Saygıyla kalın.

Yorumu oyla      54      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:32

olsam ne olur olmasam ne olur?İşte size yazar bir yol göstermiş.Beğenmeyebilirsin.Sen de başka yol göster.Göster ki bir yerde buluşalım.Aksi takdirde birileri istedi diye koca bir devlet durup dururken(Ki 20 milyon insanın öldüğü İkinci Dünya Harbine bile girmemişti.)harbe girecek ve de belki bir dünya savaşına sebeb olacak.Görmüyor muyuz bunu.Koca bir uçağımız düşürdüler beni idare edenlerin hepsi konuştu;hepsi farklı şey söyledi.Bu nasıl devlet cidiyetidir ve nasıl millet bundan rahatsız olmaz

Yorumu oyla      54      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:28

benim ülkemde her gün şehit cenazeleri kaldırılıyor bu gerçeği görmezden nasıl gelirsiniz.Birbirimizi cahillikle,okumamışlıkla suçlayacağımıza eğri veya doğru düşüncemizi söyleyelim.Ben bu MİLLET in bir ferdiyim.Yani Atatürk'ün Milliyetçilik ilkesinde bahsedilen Milletin bir parçasıyım.Arkadaşlar beraber yaşama azmindeyim sizinle(Örnek veriyorum)o zaman size ne benim dinimden,rengimden,ırkımdan.Size ne ben kimin torunuyum veya değilim.Benim ülkemin başı bugün belada iken ben Osmanbeyin torunu

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:25

demokrasi olmadan cumhurriyet olsa ne olur olmasa ne? ama belki de bilinçli bir şekilde demokratsız cumhuriyetçilik ilke yapılmış. ve siz hala bu ilkeler tek yol gösterici olsun diyorsunuz. iran'da da cumhuriyet var. ne anladık bundan?

Yorumu oyla      53      50  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:24

Yazdığınız bir yorumda "Bu ucuz Atatürk'ü"diye bir ifade kullanmışsınız .Cümleyi başından sonuna nereden okursanız okuyun yanlış.Bu ifadeyi kullanamazsınız.Ama bakın ben yine sizi suçlamıyorum.Eski deyimle hüsn-ü zan ediyorum ve imla yanlışlığı diyorum,geçiyorum.Ama ben imlanızı düzeltin deyince kızmayacaksınız.Bakın o yanlışlık nelere mal oluyor.Türkiye Cumhuriyet Tarihinin en zor günlerini geçiriyor.Bunu kabul edelim.Göstermelik ekonomik düzelme bizi kandırmasın.Bunu bütün dünya biliyor.Ama

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:24

başka bir ilkeyi ele alalım. cumhuriyetçilik. nedir cumhurşyetçilik. cumhuriyyetin ciliği mi olur? demokratlık neden yok mesela? buna yanıt verebilir misniz?

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:23

senin saydığın o kurumlar bir araya getirildi mi koca bir KİT oluşturuyor ve KİT'lerin devleti ne hale soktuğunu hepimiz yaşadık gördük. KİT açığı bile devletçilik ilkesinin yanlışlığını göstermeye sadece tek başına yeter

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:20

madem temeli tam bağımsızlık ve özgürlük neden altı ilkeye bunu eklememiş. uyduruyorsunuz

Yorumu oyla      54      50  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:19

Karşıdır.Sen de yap.Devlet elindeki sektörle dengeyi sağlayacak.Ona ön ayak olacak,yardımcı olacak,onunla rekabet etmeyecek duruma da düşürmeyecek.Stratejik öneme sahip Kara yolları,Hava yolları,Demir yolları,TÜRKTELEKOM,limanlar,yer altı zenginlikleriniz;gibi kurumlar satılmaz.Anlaşılıyor galiba satılmaz.Kısaca Atatürkçü düşüncede devlet yönetimini bilmeden o'na karşı çıkmak aydın insana yakışmaz.Sonra yazarken dikkat etmek lazım örneğinFrontal hanım(İyi niyetine inanıyorum ama yetmiyor.Bakın;

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:12

Yapma be kardeşim Atatürk İlke ve devrimlerinin temeli "Tam Bağımsızlık ve Özgürlüktür.".Bilmeye bilirsiniz ama inatlaşmanın anlamı yok.Örneğin bir arkadaşımız "Devletçilik kaldı mı?"demiş.Doğru söylüyor.Doğru ama Atatürk'ün "Devletçilik"ilkesi bildiğiniz anlamda devletçilik değil ki.O devletçilik özel sektörle beraber yürütülen bir devletçiliktir.Atatürk hiç bir zaman özel sektöre karşı olmamıştır ki.O;devlet kurumlarının yandaşa ölmüş eşek fiyatına satılmasına karşıdır.Yani özelleştirmeye

Yorumu oyla      56      49  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 14:04

Atatürk ülkesi özgür olmadan bireylerinin özgür olamayacağını keşfetmiş bir dahidir.Fakat ilizyonistlerin ülke bağımlıyken bireylerin özgür olacaklarına inandırmaları şapka çıkartılacak bir eserdir...

Yorumu oyla      56      49  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:54

Olaylara nereden baktığınıza bağlıdır özgürlük.Burada bahsi geçen bireysel kişiler değil, bir ÜLKE'nin özgürlük ve bağımsızlığıdır.Atatürk bireysel yaşamamış bir kişidir.Türkiye için Atatürk ilkeleri özgürlük ve bağımsızlık kapılarının ANAHTARLARIDIR.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:46

ah hülya kardeş ah. atatürk ilkelerinde bağımsızlık ve özgürlük var mı? aç bak. olmazsa google'dan araştır. önce öğren sonra gel

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:46

terbiyesizlik yapma 13:44... sen kendi beynine bak yerinde duruyor mu? atatürk kalksa ilk önce seni defeder bu ülkeden.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:44

vay vay vay. bir akıl danemiz olmuş da atatürk ilkelerinin çağdışı olduğunu ispatlamaya çalışıyor. sen boşver bu işleri de git biraz makarna, buldur kömrü dilen efendilerinden. atatürk'ü anlamak senin bedenine ve beynine (eğer varsa) göre biraz büyük gelir.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:41

Bağımsızlık ve özgürlüğün modası geçermi? Modası geçmiştir dediğiniz şey budur.Gerçekten çok komiksiniz:))

Yorumu oyla      59      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:41

Akıl ve emantık dıyen arkadaşlarıma bakıyorum mantık dışı söz sarf etmekte uzerlerıne yoktur,ATATÜRK ve ilkerını bu zaman kadar zaten korunsaydı ve hukumetin başına gelen her ıktıdar parti tamamıyla uygulaıp ATAMIN izinden gıtseydıler şimdi zaten bu saçmalıları dınlemez olurduk.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:39

akıl ve mantık ilerlemeyi ve kendini zamana göre güncellemeyi gerektirir. ama hem akıl ve mantık diyorsunuz hem de o zamanın şartlarına göre konulmuş ilkeleri rehber alalım diyorsunuz. kendinizle çelişmeyin

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:37

hülya kardeşim. hala çözümü 1923'teki söylenen sözlerde aramak, o tarijhte yaşamış bir lideri rehber edinmek akıl mantık işi mi size göre? bu nasıl akıl ve mantıktır?

Yorumu oyla      53      50  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:34

Ülke çıkarları için Atatürk ve ilkelerini REDDETMEK akıl ve mantığı reddetmek demektir.Yaşamdan akıl ve mantık çıkarsa bitkisel yaşamdan farkı kalmaz.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:19

artık erdoğan ve onun ilkeleri var. gerisi lazı güzaf

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 13:18

siz bilmiyor musunuz sayın turan. gözleri var görmezler kulakları var duymazlar.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:49

ak parti israile gore amerikaya gore yahudi partisi.anlat anlat bitmez biraz anlamakta lazim kardeslerim anlayin artik siz ne konustugunuzu bilmiyorsanin bilenlerden yardim alin bakin kav milyon Turk olmus bu topraklarda Turk diyorum Turk.Daha akp diyorsunuz gidin sizde kurdistanda yasayin ama unutmayin Turk´un Turk´ten baska dostu yoktur.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:43

Erdogan ne diyor; Amerikanin ortadogu projesinde Diyarbakir bir yildiz olacak diyor.Bu nedemek?Sizin vergilerinizle doguda kurdistana fabrikalar kuruluyor.Barzani ne diyor Dubai olacaz diyor.Olur tabi.Ataturk bilmiyormuydu ki devletin birgun bu hala dusebilecegini tabi biliyordu ama benim milletimin bir gun genclige hitabeyi acip baktigimi var okuyun iyice genclige hitabeyi anlarsiniz Atam biliyormuydu bilmiyormuydu.Suan dunyanin 3 ulkesinde akp var ve ucude iktidar siz cozun isi.Size gore

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:35

Hic kimse Turkiye´yi veya Ataturk´u suclayamaz Ataturk raki icmistir sigara icmistir cami yikmistir o, onun Allah ile olan bir hesabidir buna kimse bise diyemez.Siz geldiginiz duruma bakin eger su an Misirdan Libyadan farkimiz yoksa Ataturk sayesindedir.Sizler daha AKPci olun vatan gidiyor haberiniz yok senin topragini satip senin ilac parani veriyor buda tabi hosuna gidiyor.Yakinda celik comak oynayacagin toprak kalmayacak acin bakin youtube da var hersey komutanlar anlatiyor, erdogan anlatiyor

Yorumu oyla      55      49  
hulya 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:28

Kurtuluşumuzun tek çaresi,iyi olan MEVCUDU koruyarak üzerine eklemektir.Bu halkın %90'ı Atatürk'e iyi diyor değilmi? Öyleyse onun bize gösterdiği yolu ve yaptıklarını koruyup üzerine eklememiz gerekiyor.İlk önce "tepeden tırnağa kadar MEDENİ olacaksınız" derken ne demek istediğini anlamamız gerekiyor."Medeniyet öyle bir ateştir ki ona dahil olmayanı YAKAR KÜL eder" derken ne demek istediğini "Akla,mantığa uymayan hiç bir şeyin bizim dinimizde yeri yoktur" ne demek anlayacağız.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:07

ya lütfen. ama lütfen. düşün artık atatürkün yakasından. bırakın yatsın yattığı yerde. o görevini yaptı ve gitti. ülkeyi hala ona yönettirmeyin. biraz ilerici olun ne olur

Yorumu oyla      54      56  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:06

atatürk ilkelerinin bir çoğu miadını doldurdu. devletçilik mi kaldı mesela? dünya değişiyor, şartlar farklılaşıyor. 1923te kalmanın alemi yok

Yorumu oyla      54      56  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 12:02

atatürk bu ülkeyi kurarken ihanetin bir gün bu kadar alenileşeceğini tahmin etmemiştir diye düşünüyorum. kemikleri sızlıyordur

Yorumu oyla      59      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 11:27

Şimdi 10:47 benim bayan veya erkek oldugumu sıze kanıtlamak ıstemem komıkce olurdu dogrusu, ve kımseyı ne bayan olduguma nede erkek olduguma ınandıracak gıbı bı derdım yok ki,benim uslubumu begenmıyen arkadaşın yazdıgı benım hakkımdakı yoruma bakariseniz kımın nasıl uslubda bulundugunu görursunuz ve şöyle söylım ben "adamına" göre uslubda bulunurum NOKTA.

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:53

türkiye komşularla sıfır sorun dedi ırak'ı, iranı suriyeyi kaybetti. barzaniyle kolkola girdi. barzani kürdistanı kuruyor şimdi. atatürk ilkelerine bağğlı kalsalardı bunu yapabilirler möiydi?

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:49

liderleri erdoğan olanın aydınları da nagehan alçı salih tuna oluyor. sizi servmezler bu yüzdcen rahmi bey. siz yalakalık yapmıyorsunuz, gerçekleri yazıyorsunuz

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:47

bir bayana yakışıyor mu bu üslup? yoksa frontal aslında bayan değil mi?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:22

yaşamakta olduğu devletin kurucusuna saygı duymayan,ismini anmayan,değerini anlamayan ve küfreden zavallıları bizim geldiğimiz avrupa ülkelerine 6 aylığına göndersek,döndükten sonra sanırım bu memlekette çok şeyler değişir ve sağlıklı düşünen bir toplum oluruz,aksi halde köle hayatına alışmamız gerekecek

Yorumu oyla      57      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:19

10:03 benim kimsenin korumasına ıhtıyacım yok kardeşim,ve uslubunu duzgun kullan ne demek istıyor isende açık konuş kıvırma oynama.

Yorumu oyla      53      55  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:03

frontal frontal. senin koruyucun arazi oldu. tek başına nasıl da gelebiliyor da yorum yazabiliyorsun. uzaklardayken üzme arkadaşı

Yorumu oyla      59      49  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:00

Düşman ne kadar devlet var ise TÜRKİYE nin bu kısa surede ekonomısını toplayıp durmumu duzettıkten sonra oldu,Bir zamanlar TÜRKİYEDEKİ ınsanlar dış ulkelerde yaşamayı kurtulu sayar ike şimdi tam tersi oldu tum devletlerın gözundeyız ve ekonomımızde oldukca duzeldi ama yok siz bunları işinize geldıgı için görmuyorsunuz,sadece ucuz sloganlar atıp tam aksıne muhalıflerınızın işini kolaylaştırıyorsunuz:) sizler devam edın makarna,bulgur,kömur muhabbetıne ha bıde denız fenerınıde unutmayın :)saygılar

Yorumu oyla      55      52  
FRONTAL 25 Temmuz 2012 Çarşamba 09:56

08:45 kömür,deniz feneri muhabbetını açmayı unutmuşşun:) olmadı şimdi eksik kaldı yazdıkların:)bu birdi 2. si ATATÜRK e o efsane adama kımse söz edemez ve sizinde bu ucuz ATATÜRK ü her seferınde dilinize dolayıp sözde ATATÜRK cü sözlerınız artık mıdemi bulandırıyor HRKES HADDİNİ bilsin. Ve sözde CHP Atatürk ün kurdugu bir parti ve buna ragmen ATAMIN İZİNDE YURUMEDİ ve o partıde ıktıdara gelen tüm adamlar sadece ceplerını doldurup turkıyeyı yoksulluga terk etti.Ve şimdi bu kadar türkiyeye düşma-

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 09:43

Nereden yazıyorsun, Yalıkavaktan mı? Bu kötü yoneticiler icinde sen de varsın hiç düşündün mü?

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 08:45

makarna bulgurla beslenen yalakalar uyanamadı mı daha? haydi kusun atatürk'e kininizi. efendinize yalakalık yapın. belki ihale falan alırsınız

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 08:12

atatürk'ün kurduğu parti bile atatürk ilkelerinden vazgeçti, atatürk'ü ağzına almıyor. ne diyorsunuz siz allah aşkkına?

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 08:11

akp'nin besleme kalemleri habire atatürk'e çamur atıyor, onu diktaötr gibi göstermeye çalışıyor. neden acaba?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 08:06

kafalarının duvra toslarlar mı? toslarlar. bunu engellemek için birşey yaparlar mı? apmazlar. sigara kanser eder. herkes biliyor. ama bile bile içiyor. bunun gibi

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 07:57

bazen çok karmaşık görülen soruların çoık basit cevapları vardır. yukarıda sayın yazarın gösterdiği yol mesela. tüm memleket çıkış bulmak iiçin sözde kafa patlatıyor ama sorunun bu basit çözümü herkesin dikkatinden kaçıyor. ben de o kafalara patlatmnak istiyorum

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 05:34

daha ne yorum yapayim dogrusunu siz soylediniz cok sogolun

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 01:40

rıydınız siz sahi?Hadi konuşun görelim.Parti üyeliği karşılığında yardım paketi alanlar,şehit hesabını sormayanlar kiminle savaşacak?

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Temmuz 2012 Çarşamba 01:38

Evet misafirin de dediği gibi yol birdir.Kurtuluş Kemalizm'den geçer.Bugün içinde bulunduğumuz durum gençliğe hitabede yazan"Gaflet,Dalalet ve hıyanet."değil de nedir.Koskoca bir Türkiye Cumhuriyeti Devleti başında bu kadar bela varken Suriye ile savaşa sürükleniyor ama kimse ses çıkarmıyor.Lafa gelince burada çan çan ötmesini biliyorlar.Buyrun durum bu kadar açık.Anlatıldığı gibi parlak değil.Bir ülke düşünün her gün iki üç şehit haberi geliyor yardım paketi rüşvetini alan susuyor.Kimin torunla

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 25 Temmuz 2012 Çarşamba 00:39

akp nesli övünüyor şişiniyor ama içten içe atatürk gibi bir büyük lider çıkaramadığı için öfkeden kuduruyor. atatürk'e ve ilkelerine düşmanlıkları bu yüzden. kafalarını duvara toslarlar mı? kesin. peki bundan ders alırlar mı? hiç sanmıyorum

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 24 Temmuz 2012 Salı 23:47

akp ve onun yüzde 50'ci güruhu bu reçeteyi unutturmak, kötü göstermek, ortadan kaldırmak için yapmadıklarını bırakmazlarken sizinki de laf mı sayın turan? aman etmeyin eylemeyin. tam da unutturmak üzerelerdi. maymunların gözünü açmayın. hoş açılmaz ya

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 24 Temmuz 2012 Salı 23:42

reçete bu kadar açık ama ne gezer? illa kocakarı ilaçları kullanacaklar. akıl yok akıl

Yorumu oyla      63      49