YORUMLAR
Toplam 62 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 17 Temmuz 2012 Salı 20:52

Gelince;Fatih döneminde Avrupada akıl hastalarına işkence edilirken Osmanlıda Musiki ile tedavi yapılıyordu!Osmanlı biziz yani Türk halkı ama sizler Kimin torunlarısınız?Soyunuz sopunuz,dininiz ne bilemem.Herzaman diyorum bu halkı asimile etmeye çalışan hainlere destek verenler ya bu halktan değiller yada akıl sağlıkları bozuk meczuplar.Osmanlı 600 yıl yaşamış ve üç kıtaya yayılmış bir imparatorluktu!Bilimde sanatta ve siyesette geri ve başarısız olan hiçbir ülke 600 yık ayakta kalamaz nokta.

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 17 Temmuz 2012 Salı 20:49

Burada bir kişi çıkıpta doğru dürüst bir açıklama yapsa söylediklerimi çürütmeye çalışsa dişimi kıracağım!Hazerfan Çelebiye ne olmuş?Matbaa ne?Osmanlıda sayılmayan kadınlar dünyanın başka ülkelerinde sayılıyormuydu?Atatürk kadınlara seçme ve seçilme hakkı verdiğinde daha avrupada bile verilmemişti!Fransada 1946 da İsviçrede ise 1971 de kadınlara seçme ve seçilme hakkı verildi yani Osmanlıda olmayan sanki dünyada varmıydı?Utanmasanız osmanlıda cep telefonu da yoktu diyeceksiniz.Hastanelere-

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 17 Temmuz 2012 Salı 18:03

gerek yok.Bir Hezarfen Çelebiyi bilmeden bir matbaa olayını bilmeden Osmanlı deyip duruyorsunuz.Osmanlıda kadınların sayılmadığını,padişahın kızı ölmeseydi bir çocuk hastanesinin yapılmayacağını bilmeden Osmanlı diyorsunuz.Ya Allahaşkına insan biraz okur ondan sonra yazar.İşgal ettiğiniz yerleri marifetmiş gibi yazıyorsunuz.sayfalar yazarım.Siz kindar ve dindar neslin öncülerisiniz.Yüreğinizdeki kin katmerlenmiş.Unutmayın ey kindar ve dindar nesil;mutlaka karşı kemalist ve dindar nesil çıkacaktı

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 17 Temmuz 2012 Salı 17:28

Yaklaşık 80 yıl mühür sizdeydi.Nobel ödüllü bir bilim adamı yetişdirdiniz mi? İşiniz, gücünüz Osmanlı düşmanlığı.Gelişme,din düşmanlığı ile mi oldu batıda.Ama, korkunun ecele faydası yok, sizin devriniz tamamlandı, Millet artık iktidar oldu.

Yorumu oyla      53      52  
FRONTAL 17 Temmuz 2012 Salı 16:53

Ben bu yazıda OSMANLI devletinin bı çok ülkeyi feth ettigi açıkladım ve böyle bir ecdadın evlatı olmaktanda gurur duydugumu belirtmek istedim bazı KOMPLEXLİ ınsanlar banada eksi vermiş:) TOTEM haklı ve bende o eksılrden şimdi gurur duyuyorum ben OSMANLI torunuyum ve bununla herdaım gurur duyuyorum peki sizler kimsiniz?o bana eksi veren arkadaşlaraıma soruyorum kimsiniz? nesiniz ki bildiginiz dogrular sizlerin zoruna gidiyor kabul etmek istemiyorsunuz gercekten merak ediyorum sizler KİMSİNİZ?

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 17 Temmuz 2012 Salı 15:24

Hani bazen bana verilen eksilerden gurur duyuyorum diyorum ya;Bir insan eğer yazılana değilde yazana bakarak karar veriyorsa,Fikri sabit ise,Beynini tüm bilgilere kapatıp öfke ve düşmanlığa tahsis etmişse o kişinin benim yorumlarıma eksi vermesinden gurur duyarım zira Allah muhafaza ya o vatandaşla aynı çizgide olsam:)Bu arada bu kişilerin,Türklük,Müslümanlık ve ulusçulukla zerre ilgileri olmadığını düşünüyorum.acaba onlar davranışlarına bakıp kendilerini nasıl tanımlarlar.Sevgiler..

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 17 Temmuz 2012 Salı 12:11

Marmaris Selimiye'de tatildeyim,ne dediğinizi anlamıyorum.Secaat arz eder gibi bir haliniz var!..

Yorumu oyla      55      53  
FRONTAL 17 Temmuz 2012 Salı 10:07

Denizlerde ise; Akdeniz'in tamamında 1 asır boyunca Akdeniz'in bir kısmında 3 asır kadar Karadeniz'in tamamına 4 asır kadar Ege nin tamamına 4 küsur asır kadar Şimdi Osmanlı Düşmanlarına Şu Soruyu Soruyorum Siz Hala Kendinizi Feth Ettinizmi.? Unutma Geçmişine Taş Atanın Geleceğine Gülle Atarlar.

Yorumu oyla      56      54  
FRONTAL 17 Temmuz 2012 Salı 10:05

61. Gambiya (300 yıl ) 62. Gine Bissau (300 yıl) 63. Gine (300 yıl ) 64. Etiyopya' nin bir kısmı (350 yıl) Osmanlı adi: Habeş Osmanlı Kara hudutları sınırları içinde resmen bulunmamakla birlikte fiilen Hilafete bağlı yerler 64. Hindistan Müslümanları -Pakistan- 65. Doğu Hindistan Müslümanları -Bangladeş- 66. Singapur 67. Malezya 68. Endonezya 69. Türkistan Hanlıkları 70. Nijerya 71. Kamerun

Yorumu oyla      56      54  
FRONTAL 17 Temmuz 2012 Salı 10:04

48. Eritre (350 yıl ) Osmanlı adi: Habes 49. Cibuti (350 yıl) 50. Somali (350 yıl ) Osmanlı adi: Zeyla 51. Kenya sahilleri (350 yıl ) 52. Tanzanya sahilleri (250 yıl) 53. Çad'ın kuzey bölgeleri (313 yıl ) Osmanlı adi: Reşade 54. Nijer'in bir kısmı (300 yıl) Osmanlı adi: Kavar 55. Mozambik ' in kuzey toprakları (150 yıl) 56. Fas (50 yıl ) -himaye- 57. Bati Sahra (50 yıl) -himaye- 58. Moritanya (50 yıl) -himaye- 59. Mali (300 yıl ) Osmanlı adi: Gat kazası 60. Senegal (300 yıl) 61. Gambiya (300 yıı

Yorumu oyla      56      53  
FRONTAL 17 Temmuz 2012 Salı 10:02

Asya'da 29. Irak (402 yıl) 30. Suriye (402 yıl) 31. İsrail (402 yıl) 32. Filistin (402 yıl) 33. Urdun (402 yıl) 34. Arabistan (399 yıl) 35. Yemen (401 yıl) 36. Umman (400 yıl) 37. Birlesek Arap Emirlikleri (400 yıl) 38. Katar (400 yıl) 39. Bahreyn (400 yıl) 40. Kuveyt (381 yıl) 41. Iranın batı toprakları (30 yıl) 42. Lübnan (402 yıl) Afrika'da 43. Mısır (397 yıl ) 44. Libya (394 yıl) Osmanlı adi:Trablusgarp 45. Tunus (308 yıl ) 46. Cezayir (313 yıl) 47. Sudan (397 yıl ) Osmanlı adi: Nubye

Yorumu oyla      55      53  
FRONTAL 17 Temmuz 2012 Salı 09:58

OSMANLI NEREYE NE KADAR HÜKMETTİ. ÜLKE ÜLKE ... OKUMADAN GEÇME.! 01. TÜRKİYE ♥ 02. Bulgaristan (545 yıl) 03. Yunanistan (400 yıl) ... 04. ...Sırbistan (539 yıl) 05. Karadağ (539 yıl) 06.Bosna-Hersek (539 yıl) 07. Hırvatistan (539 yıl) 08. Makedonya (539 yıl) 09. Slovenya (250 yıl) 10. Romanya (490 yıl) 11. Slovakya (20 yıl) Osmanli ad:Uyvar 12. Macaristan (160 yıl) 13. Moldova (490 yıl) 14. Ukrayna (308 yıl) 15. Azerbaycan (25 yıl) 16. Gürcistan (400 yıl) 17. Ermenistan (20 yıl)

Yorumu oyla      56      51  
TOTEM 16 Temmuz 2012 Pazartesi 15:14

Topraklarda oturuyorsunuz!İstanbul u,İzmir i,Ankara yı kim Türk yurdu yaptı?bugün bile tüm heybeti ile duran mimari yapıları yobazların yetiştirdiği mimarlar mı yaptı?Neden insanları yanıltıyorsunuz?Osmanlı Dini temeller üzerine kurulmuş bir devlet değildi ve sizler dünyada hala izleri olan bir devlete neden kin kusuyorsunuz?Osmanlı bizim ceddimizdir,Neden ceddimizden bizi soğutma peşindesiniz?İslamı neden cehaletin ve yobazlığın dini gibi göstermek istiyorsunuz?Cidden merak ediyorum NEDEN?

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 16 Temmuz 2012 Pazartesi 15:07

Sayın yazar;Osmanlıdan neden bu derece nefret ediyorsunuz? Osmanlı bugün biel hiçbir devletin ugulayamadığı laik bir devlet yapısına sahip değilmiydi? Osmanlı medreselerinden dünya çapında bilim adamları,mimarlar,şairler ve alimler çıkmadı mı?Osmanlıyı sadece yıkılma dönemi olarak ele almanızın altında yatan düşünce ne?Bir devlet yıkıldıysa demek ki kötü giden bir şeyler oldu ki Osmanlı devleti yok olmadı Türkiye cumhuriyeti diye devam ediyor.O yerden yere vurduğunuz Osmanlı nın fethettiği-

Yorumu oyla      54      51  
FRONTAL 16 Temmuz 2012 Pazartesi 10:45

Dün burada 2 adet yorum yaptım bırı yayınlanmış dıgerını çöpe atmışlar!artık sizlerin ne yapmak istedıgınızı daha iyi anlıyorum çöpe atılan yorumumda kesınlıkle kımseye saygısızlık yada saldırmak yoktu sadece nasıl bi ecdadın torunları oldugumuzu anlatmıştım ama bunu istemeyen TÜRK omakla gurur duydugumu anlatmıştım sadece bı çok şeyde ilk oldugumuzu açıklamıştım ama göruyorumki bunlardan rahatsızlık duyan türk lügü karalamak ısteyıp kötü anlamda emponize etmek isteyenler var,bunuda silin!

Yorumu oyla      58      52  
FRONTAL 15 Temmuz 2012 Pazar 21:30

Bir ton cahil toplanmış buraya 12:04 başınıza taş duşşe AKP db bıleceksınız sizler ne kadar cahılsınız yaa çoçuk yaşta evlendırılen kız çoçuklarınıda AKP den sorumlu tutuyor isen sizlere pesss! dıyorum başkada bışı demiyorum bu kadar geri kafalı olmayın,ya bizler bu kadarmı berbat bi ülkeyız?ya dürüst olun gercekten sizler müslimanmısınız?bu kadar bı ınsan yaşadıgı ülkeye dinini,örf ve adetlerıne duşman olamaz ben atalarımla GURUR duyuyorum geçmışımle,GURUR DUYUYORUM!!ALLAH SİZE AKIL VERSİN.

Yorumu oyla      59      54  
Misafir 15 Temmuz 2012 Pazar 21:11

Birakin bu agizlari ve yorumlarida sadete gelelim.Osmanli bir kere devletcik degil devletti.Yikilmasi bile 33 sene sürmüs bir Cihan devletini yorumlarinizla kücültmeye calismaniz beyhudenin önde gidenidir,Aklinizi peynir ekmekle yemissesiniz lütfen bu seciyeden vaz gecin.Hic unutmayin ki altin camura bile düsse altin altindir.1453

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 15 Temmuz 2012 Pazar 12:04

lütfen AKP'li molla politikacilar,iran'a gidin fakat bu ülkeye ve bize kiymayin hainler.vakit molla Cunalist Hüseyin üzmez'de belki çok üzüldü,!utandıran ? hizmetler,ve Çocuk gelinler.fakat bizim bu molla politikacılarmız Düşmanca bize Türban imza gericilik ? hizmeti veriyorlar,ya çok ayıp bu gerksiz? hizmetler

Yorumu oyla      62      52  
TOTEM 14 Temmuz 2012 Cumartesi 20:57

Ne enteresan ben keni tarihimizi ve atalarımızı savunuyorum ve tam on adet eksi alıyorum!Ne dersem desteklersiniz?Eğer Osmanlıya hakaretler eder ve İslamiyetin barbar ve cahil insanların dini olduğunu söylesem hoşunuza gider mi?Peki ozaman benim aklıma şu soru geliyor!Türk milletinin atalarından nefret edip bu halkın dinine savaş açanlar ne tür insanlardır?soyları,sopları ve dinleri nedir?Siz kimsiniz gerçekten kime ve neye hizmet ediyorsunuz?Çok mu akıllısınız?Yoksa çok mu saf!Yazık ne diyeyim.

Yorumu oyla      54      58  
FRONTAL 13 Temmuz 2012 Cuma 21:23

20:24 keşke bu ülkeye sende gelmeseydın zıra hak etmıyorsunuz sen ve senın gibiler yuzune bu ülke bu halde ne kadarda bayılıyorsunuz şu guzelım türkıyeyı aşşalamaya ne varsa turkıyede var ama sızler farkında deılsınız dıger ulkeler 4 mevsımı bıle yaşayamıyor iken sizler hep şıkayetcısınız ama farkında deılsınız kendınızıde aşşaladıgınıza siz sureklı ısyan edın ve 17:28 dekı kardeşımede aynen katılıyorum sizler devam edın belkı bı çıkar yolu bulursunuz.

Yorumu oyla      57      65  
Misafir 13 Temmuz 2012 Cuma 20:24

bu ülkede çocuk dünyaya getireceğime köpek beslerim daha iyi

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 13 Temmuz 2012 Cuma 17:28

zannedersin ki akp den önce bu ülke bilimde sanatta sporda bilişimde çok iyi bir durumdaydıda sanki apple,facebook bizden çıktıda akp gelince bunları kapattı boş boş yazın bakim yazin sizin zihniyetindeki israil yanlılarıda size inanır.bu ülkenin gelişmemesi için herşeyi yaparsınız.

Yorumu oyla      54      68  
TOTEM 13 Temmuz 2012 Cuma 14:34

Osmanlı hakkında tek kitap okumamış ve oradan buradan duyduğu üçbeş kelime iel ahkam kesenlere cevap vermek bile zul ama sizin yerden yere vurduğunuz Osmanlı sizin savunduğunuzdan çok daha laik bir ülkeydi,orduya gelince orduda her milleten insan vardı bilim ve sanat döneminin en üst seviyesindeydi,İslam barbar değil mi?Haçlılar kudusü ele geçirdiğinde çoluk çocuk tüm müslümanları katlettiler oysa Selahaddin Eyyubi Geri aldığında hepsinin şehri terk etmesine iz

Yorumu oyla      54      67  
hulya 13 Temmuz 2012 Cuma 13:14

Kabaca,Osmanlı iyi ve güçlü bir ordu'dur.Tüm kabiliyetini zamanını parasını bunun üzerine kurmuştur.Halk'ı da bu orduya destek vermeye mecbur bırakarak yoluna devam etmiştir.Orduya destek verenleri sosyal hayatlarında serbest bırakmış,dinine diline karışmamıştır.Böyle 600 yıl yaşamıştır.Burada ezilen Türk halkı olmuştur desteğini evlatlarını ORDU'ya vererek ölüme gönderen halk, başka kabiliyeti olmadığından kaderine terk edilmiş.Kabiliyeti olan diğer milletler daha rahat yaşamıştır.

Yorumu oyla      68      49  
TOTEM 13 Temmuz 2012 Cuma 12:49

Devam edin böyle sizler ceddinize saldıran dininizi batıl,saldırgan ve çirkin bir din olarak lanse eden ,bir yandan anti emperyalist sloganlar atıp diğer ytandan sizleri onlara benzetmeye çalışan insanların peşinden gidin.Böyle çağdaş,medeni ve özgür olacağınızı mı sanıyorsunuz?Böyle sadece benliğini,tarihini,ve ne olduğunu unutmuş asimile edilmiş insan yığınları olacaksınız.Sizler daha neye karşı ve neyden yana olduğunuzu bile farkedemeyecek durumdasınız.Beyniniz emin olun aksesuar değil.

Yorumu oyla      53      61  
TOTEM 13 Temmuz 2012 Cuma 12:45

Sana itelemeye çalıştıklarını farketmiyormusun?Bu kadar tuhaf ve Tutarsızlık kol gezerken sen hala Totem şuursuzdur diyorsan sana söyleyecek sözüm yok.Hala Toki diyorsun.Toki önce ev yapıp hayatı boyunca asla bir ev satın alamayacak insanları ev sahibi yapıyor ve Diğer mütahitler bundan çok rahatsız ama senin umurunda olmaz sen boğazına kadar eblehçe bir partizanlığın içine batmışsın.partizan hırsların herşeyin önüne geçmiş.Sizlerin beyniniz uyuşmuş ve düşünme yetinizi yitirmişsiniz.

Yorumu oyla      53      60  
TOTEM 13 Temmuz 2012 Cuma 12:42

Sabit fikirlilik ve militanca saplantıya kapılmak insanda işte böyle şuursuz tavırlar ve travmalar doğuruyor.Benimle didişmek uğruna yazdıklarımı okumuyorlar bile.Osmanlıya neden düşmansınız?Bu devlet Osmanlının devamı,Atatürkte bir Osmanlı paşası değilmiydi?Ya silah arkadaşları:İslam ile sürekli olarak gericiliğin,yobazlığın ve saldırganlığın bir arada kullanılması sana da garip gelmiyor mu? Yaşam tarzı olarak sürekli sallayıp Anti emperyalist söylemlerde bulunduğunuz batının yaşam tarzını-

Yorumu oyla      53      60  
hulya 13 Temmuz 2012 Cuma 10:41

Osmanlı tarihi yeni bir tarihtir.Medeniyet ve uygarlığına gelince Selcuk'taki Efes antik kentini ziyaret etmediyseniz,görmenizi isterim.Bundan beş bin yıl öncesinde insanların nasıl yaşadığını görüp,bugün TOKİ'den utanırsınız.

Yorumu oyla      66      50  
hulya 13 Temmuz 2012 Cuma 10:09

Dkapkiner öncelikle benim için iyi şeyler yazdığını düşünerek teşekür edeyim.Totem'e gelince o hep böyledir.Şuursuz şuursuz yazar, editör bazen yayınlamayınca birde küser.

Yorumu oyla      63      50  
FRONTAL 13 Temmuz 2012 Cuma 09:37

Dkapkiner ben niye alinim kardeşim? ben sadece 3 maymunu onuyan ınsanlara kızıyorum bunun içinde sende varsın çogu zaman sacma sapan duşunupte duşuncesının sacmalıgını kendısı bıle göremeyen ınsanlara tahammül edemiyorum!siz nasıl olurda dünyayı titreten o şanlı OSMANLI ile alay edersiniz?her yazarın yazısını alkışlamak çok bilmişlik deildir kardeşim kimse benim ATALARIMA LAF SÖYLUYEMEZ!SAYGILARIMLA.

Yorumu oyla      53      63  
Misafir 12 Temmuz 2012 Perşembe 21:21

Bu ülkeye kiymak istemiyenler sayisini hatirlamadigim kadar ihtilel yapmislardir.Dünyada kendi kendine yetebilen 7 ülke arasinda olan bir ülkenin 5 Milyon vatandasi yurt disinda calisiyorsa siz karar verin bu ülkeye kim kiydi.Öyle asmali sokaklarda oturup vatan millet sakaryaedebiyatlarina karnimiz toktur.Bazilarinin yan gelip ense yapmaktan para kazanmalarina kiymayin deseydiniz daha iyi inandirici olabilirdi basliginiz..

Yorumu oyla      54      62  
Misafir 12 Temmuz 2012 Perşembe 21:10

Hey anam hey, yillarca bas yazarlik yapmis bir yazarin bu kaden ceddimizle alay gecmesine ben anlam veremiyorum.Daha Osmanliyi anlatabilecek bir kitap yazilamazken masallah muhteremleri bir sayfaya sigdirmis.Bakin ben size Osmanli Aliyeyi üc kelimeyle kisaca ifade etmiye cvalisayim.Osmanli demek; Adalet demek, Osmanli demek;baska kültürlere tölerans demek.Osmanli demek;UIlahi kelimetullah demektir be anlamazlar.

Yorumu oyla      56      62  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 20:40

İnkar ettirip düşman etmek için ve sen ceddine ki tüm dünyayı titreten ve çağının en uygar ilme ve bilime ençok değer veren dedelerine düşman oluyorsun.Dinini gerici yobaz,bilime ve gelişmeye engelmiş gibi gösteriyorlar ki dininden olasın,Batının yani Hırıstyan yaşam tarzını sana medernlik diye iteliyorlar ki geleneklerini ve yaşam tarzını unutasın.Senin elinden tüm bu değerlerin alındıktan sonra sen ne oluyorsun biliyormusun?Koca bir hiç!Ve sen bunu yapanları alkışlıyor ve bana saldırıyorsun.

Yorumu oyla      53      61  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 20:36

Edersiniz?Ben söyleyeyim size,O halka ceddine düşman ettirir ve inkar etmelerini sağlarsınız,O halkın inançlarını törpüler karıştırırsınız,Geleneklerini ve yaşam tarzlarını değiştirirsiniz.Bir insan topluluğunu halk yani ulus yapan değerler nelerdir?Dini birlik,tarihsel birlik,gelenekler ve yaşam tarzı ve siz tüm bunları ellerinden alırsan geriye sadece insan yığınları kalır.Şimdi açında gözlerinizi bir bakın ne yapılmaya çalışılıyor diye,Osmanlıya neden bu kadar saldırılıyor?Sana ceddini-

Yorumu oyla      53      61  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 20:33

kompleks zor bir hastalıktır.Eğer kompleksli birini birkez madara ederseniz yemez,içmez sizin peşinize düşer intikamını almaktan başka bir düşüncesi olmaz o yüzdende her seferinde yine madara olur ama bu onu dahada kamçılar.Yukarıda yazar satırlar dolusu bir makale yazmış ama vatandaşın derdi makale yada yorum değil madara oluşunun rövanşını almak:)Kardeşim birilerine çakmak için harcayacağınız enerjiyi fikir üretmek için harcayın da beyniniz gelişsin.Size bir soru;Bir halkı nasıl asimile-

Yorumu oyla      53      62  
Dkapkiner 12 Temmuz 2012 Perşembe 20:17

Niye alındın frontal,ben sana bir şey yazdım mı?..

Yorumu oyla      59      50  
FRONTAL 12 Temmuz 2012 Perşembe 20:12

Tabi Dkapkiner zaten gunumuzdekı ınsanların ınanç farklarını yazdıkları yazıdan anlıyoruz:) çok komıksin dogrusu!ya vallahi ben artık gelecekten korkmaya başladım, ya sizler kimsiniz? kardeşim,nasıl ınsanlarsınız? hangi gezegende yaşıyorsunuz?gercekleri görmemek için sizler gibi sabit fıkırlı olmak lazım,din adamları uzaylı deil kardeşim! onlarda ınsan peygamberde deil! ki peygamber efendimiz de evli bı ınsandı,ne diim allah size tez zamanda akıl,fikir versin.saygılarımla.

Yorumu oyla      55      61  
Dkapkiner 12 Temmuz 2012 Perşembe 18:23

Bir yorumcunun yazdığı yorumlara bakınca moderatörün yayınlamadıklarını düşünmek bile istemiyorum.Hülya hanımın yazdığı yorumlardaki dikkate,ifade tarzına ve kullandığı kelimelere bakınız bir de diğer yorumcunun yazdığı yorumdaki özensizliğe,ifade tarzına ve kullandığı kelimelere bakın insanlar arasındaki inanç farkını anlarsınız.

Yorumu oyla      60      50  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 18:02

Kafasına göre gülemez!Toplum içerisinde bir kadın yada erkeğin herkesin dikkatini çekecek şekilde gülmesi dini değil adap kurallarına aykırıdır.Öyle gülen kadınlara en çağdaş dediklerinde farklı bakma.Günah işlemeden eğlenmek mümkün değil mi?Eğlence anlayışınız sadece içki içip dans etmek ve karşı cinsle flört etmek mi?sen hala inançlı insanların görücü usulü ile mi evlendiğini sanıyorsun?Evlilik öncesi deneme sürüşü yapmıyorlar zira onlar otomobil değil.sevmek ise gönül işidir beden değil.

Yorumu oyla      54      62  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 17:57

Allahım yaa bu bağnazlık ve yobazlık beni öldürecek! Hülya sen ne çok şey biliyorsun inançlı insanlar hakkında hatta yatak odalarına kadar girmişsin!!Kulaktan dolma ve bilinçli olarak empoze edilen yalan yanlış sözleri kati bilgiler gibi sunman senin bu konuda ne kadar bağnaz ve yobaz olduğunun en büyük göstergesi.Yobazlık ve bağnazlığı sadece dindarlık için kullanılan bir terminoloji sana insanlardan daha özgün bir tavır beklemek zaten mümkün değil.zavallı bir haldesiniz ama farkında değilsiniz

Yorumu oyla      54      62  
FRONTAL 12 Temmuz 2012 Perşembe 17:34

Hülya sen neyden bahsedıyorsun ALLAHINI seversen gercekten bazen öyle bir saçmalıyorsunki ne dedıgının sen bıle farkında olmuyorsun.Senın kafandakı din adamlarına bakar isek sadece var olmaktan ıbaret olduklarını duşunmelıyız TOTEM haklı dogrusu onlarda ınsan uzaylı deil!saygılarımla.

Yorumu oyla      53      62  
Misafir 12 Temmuz 2012 Perşembe 16:26

Yaratanım zeka özürlüleri neden yaratır ki,bir türlü anlam veremiyorum.

Yorumu oyla      54      60  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 16:11

Öyle içinden geldiği gülemez,ya bir erkek tahrik olursa?Kafasına göre eğlenemez,ya günah işlerse?Göremediği,konuşamadığı şeye nasıl aşık olacak?Sevmek? Herşeye rağmen hala onun için bir anlamı varsa sever inşallah. Nasıl seviştiklerini ise hiç girmiyeceğim :))

Yorumu oyla      67      50  
OWLEYE 12 Temmuz 2012 Perşembe 15:57

Emperyal devlet, 3.dünya ülkelerindeki zeki yaratılmışları bünyesine katarken, geride kalanların, potansiyel rakip ülkenin akıllı politika üretmesine katkıda bulunmasınlar isterler..Bu doğal bir şeytani dürtüdür onlar için...Arapça bir şiiri,ayetleri ya da haber bültenini tecvidle okusanız, bağdaş pozisyonundan doğrularak saygıya durabilenler sadece gelenek bilgisi ile dinini idame ediyor demektir..İmam hatipler bu cahilliğin yayılımını azaltmış mıdır bu zamana dek...?

Yorumu oyla      60      50  
OWLEYE 12 Temmuz 2012 Perşembe 15:48

Bilmedikleri latin yazım dilini öğrenenlerin çocuklarına logaritma cetvelleri ezberlettiridi.., onların genetik devamlarının bir kısmına ingilizce pozitif ilim öğretilecekken ne yabancı dili ne de ilimleri doğru öğrenebildiler , ha keza bir bölümüne de imam hatip yoluyla hatim öğretildi ancak ne dinin öğretileri ne de pozitif ilimlerden gerektiğince nasiplenemediler..Velhasıl ihanet edebiyatına hasan ali yücel sonrası tüm milli eğitim politikası dahil edilebilir.....

Yorumu oyla      59      52  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 14:38

Hülya resmen köşeyi anlamsız lakırdılarla işgal ediyorsun.Ne demek istiyorsun?Senin ne dediğini hiç anlamıyorum.Sen İslamı korkutma ve ezmeye dayalı bşir bir din olarakmı görüyorsun sence yaşamak ne?İnançlı insanlar hayatı yaşamıyormu?Onlarda uzaylı değil gülüyor eğleniyor,aşık oluyor seviyor ve sevişiyorlar.Kafanda öyle bir şablon varki seni saçmalamaya yöneltiyor. ama bu özel bir projenin sonucu sen ve senin gibilerde bu projenin ürünüsünüz. yazık sizlere ne olduğunuz bile bilmiyorsunuz.

Yorumu oyla      53      61  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 13:49

CUMHURİYETİ neden istenen düzeye asla çıkartamıyoruz? Kendi toplumunu öldürecek kadar cesaretli ama kendi kendine yaşayamayacak kadar cesaretsiz...Bunun altında yatan temel sorun hep ezerek,korkutarak yetiştirmekte yatıyor beğensenizde beğenmesenizde bu böyle.

Yorumu oyla      66      50  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 13:31

Korkarak ama,öldürmekten ve ölmekten korkmayan fakat yaşamaktan sürekli korkan bir korkutmadan bahsediyorum.Bu dehşet verici tutuma seyirci kalanlar pişman olduklarında umarım geç kalmış olmazlar..

Yorumu oyla      65      50  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 12:40

Din bir gelenekmidir? Hırıstyanlar şöyle yapıyor öyleyse Müslümanlar da şöyle yapsın demek ne kadar zavallı bir tez'dir.Evreni yaradan ALLAH ayrımcılık yaparmı? İstemediği bir neslin üremesine müsade edermi?

Yorumu oyla      66      51  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 12:33

Frontal,Osmanlı ve günümüz din adamları arasında neden bu kadar fark var hiç düşündünüzmü? Osmanlı patişahlarının hemen hepsi ciddi boyutta içki içiyor.Kur'an aynı,ama uygulamalar hep farklı,bu durum sizi rahatsız etmiyormu? Osmanlı İmparatorluğu din felsefesi üzerine kurulmuş bir imparatorluk değildir önce onu öğrenin.Türklerin İslamdan öncede yaradana inanan ASİL bir toplum olduğunu asla unutmayınız.

Yorumu oyla      65      50  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 12:03

Eylemlerde bulunanlar var.Sürekli bir yandan emperyalizmden bahsedip batı hayatını övmek ve onun hayranlığını empoze etmeye çalışmak ikiyüzlülüktür.Şimidi size bizde nikahlar camide kıyılsın ve bu görev imamlara verilsin desem,ne yobazlığım kalır ne din tacirliğim oysa hırıstyanlar bunu kilisede rahiple yapıyorlar.ama maksat başka İslamı cehaletle eş tutup karalamak ve yoketmeye çalışmak birtür hırıstyan misyonerliği.söylediklerim yalanmı?Değil ama siz yine eksi verip saldırın yakışır.

Yorumu oyla      53      64  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 11:59

Aslında salt yorumum makaslanmasın ve yayınlansın diye tüm dikkatimi verdim zira yazarın yazısı direk olarak islama büyük saldırılar içeriyor.Mesela;Kuran öğretisi ile ileriye gidemeyiz demiş biraz kuran okusaymış kendileri kuran öğretisi içersinde okumanın ilim ve irfan sahibi olmanın ne büyük önemle vurgulandığını görürdü ki birçok islam aliminin söylemlerinde ilim ve irfanın önemine vurgu vardır.Ben artık tahmin etmiyorum zira biliyorum bu ülkede İslamı karalayıp saldırmak üzere planlı-

Yorumu oyla      53      63  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 11:20

Eğer ben yazarı eleştiremeyeceksem bu yorum köşesinin anlamı ne?Neden yorum köşesi var?Sadece yazarı alkışlayıp bravo demek ve kendilerine yaltaklanmak için mi?Yorumumda asla hakaret ve tahrik yoktu haddinizi bilin demek suç mu?herkes haddini bilmeli.Hülya senin önyargılı ce cehalet kokan yorumların artık bana sıkıntı vermeye başladı ne kadar önyargılı ve sabit fikirlisin.Kafanda bir dindar insan modeli var ona göre ezberden konuşuyorsun.Unutma şuan ülkeyi o korkak dediklerin yönetiyor.

Yorumu oyla      53      63  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 11:03

İmam hatip okullarında çocuk yaşta girip okuyan ve o okullarda okumayan hiç tanımadığımız insanların resimlerini karıştırıp bir albüm yapın.Özel bir yeteneğe sahip olmadan kime gösterseniz imam hatip'te okuyan insanların resimlerini seçip size gösterecektir.Çocuk yaşta imam hatipte okuyupda gözlerindeki ışığı MUHAFAZA edenler inanın çok şanslılar.

Yorumu oyla      66      50  
FRONTAL 12 Temmuz 2012 Perşembe 10:45

Hülya hanım kesınlıkle sizede katılmıyorum insanın iman dolu olması onu korkak etmez! yanılıyorsunuz,diger yorumumda örnek verdım tarıhte bı çok imparatorlugu kuran adamlar dını butun ve allah korkusu olan adamlardır ve bi çok ülkeye hukumdarlık etmış insanlardır ve siz böylelıkle tarıhımızıde karalamış oluyorsunuz bu hç hoş deil bılıpde bilmezden gelmek görupte görmezden gelmek bizlere yakışmıyor .saygılarımla

Yorumu oyla      53      62  
FRONTAL 12 Temmuz 2012 Perşembe 10:35

İçin büyük şans.Yoksa ne dinimiz nede dilimiz kalırdı" diye şimdi sizler kalkmış bizim dını mıze cahillik dıyorsunuz hiç yakışmıyor dogrusu.saygılarımla .

Yorumu oyla      53      58  
FRONTAL 12 Temmuz 2012 Perşembe 10:33

İçin büyük şans.Yoksa

Yorumu oyla      53      59  
FRONTAL 12 Temmuz 2012 Perşembe 10:32

Sayın TURAN kesınlıkle düşüncenıze katılmıyorum tarıhte OSMANLI bı çok feth i ve savaşı bızler iman gucumuzle ve dualarla almışızdır.Buna çok basit bı örnek verebilirim İSTANBUL u FATİH SULTAN MEHMET AK ŞEMSEDDİN H.Z duasıyla almıştır ve bi çok ülke bize hayran ve tum osmanlı dönemındekı tum padışahlar ilim irfan sahıbı kışılıklerdır unutuyrsunuz galıba?ve macaristan cumhur başkanın şöyle bırde ıtırafı vardır:"İYİKİ TÜRKLER FETH ETMİŞ"!"türkler tarafından 150 yıl boyunca idare edilmek bzim -

Yorumu oyla      53      61  
hulya 12 Temmuz 2012 Perşembe 10:12

İmam hatipler "KORKAK NESİL" yetiştiriyor.Hayata korkarak başlayan bir çocuk tüm yaşamı boyunca yoluna korkarak devam eder.Siyaset adamı oluncada,iş adamı oluncada bu böyle devam eder.1000 mezundan ancak 15-20 tanesi kabuğunu kırabilir ya geride kalan 980 kişinin kaderi ne olacak.Kabuğunu kıran 15-20 kişi örnek gösterilerek binlerce kişiyi kurban etmemelisiniz.

Yorumu oyla      65      49  
Dkapkiner 12 Temmuz 2012 Perşembe 01:22

Maalesef atı alan Üsküdar'ı geçmiştir...

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 00:34

Neyi savunuyorsunuz?Siz beğenseniz de beğenmeseniz de bu ülkenin halkı müslüman.Siz inanmıyor yada sevmiyorsunuz diye dinlerini terk mi etsinler?Geri kalmışlığın suçu İslam değildir.İslam yayılmayta başladığından beri çok büyük bilim adamları alim ve düşünürler üretmiştir yüzlerce örnek verebilirim size.İslam ülkeleri yüzyıllarca çağdaşlşığın ve ilmin merkezi olmuştur,Bağdat,buhara konya bunların arasında sayılabilir İslamiyet yayıldıktan sonra Müslümanlar tüm dünyada egemen olmuşlar hatta-

Yorumu oyla      53      62  
TOTEM 12 Temmuz 2012 Perşembe 00:30

İmam hatiplerde eğitimi mollalar mı veriyor?Övdüğünüz İtalya da bir din devleti hatta Hırıstyanlığın merkzi ve papanın evi.Yoksa siz sadece Müslümanlığa mı karşısınız?Hırıstyan olursak medenileşecekmiyiz?Osmanlı dindardı battı diyorsunuz ama aynı dindar Osmanlı yüzlerce yıl dünyaya hükmetti.Dini inançlarını yerine getirip namaz kılarak ilim ve irfan sahibi olunmuyor mu?Namaz kılmak bilime engel mi?Devrinin enbüyük alimleri Osmanlının medreselerinden çıkmadı mı?Siz şimdi neyi eleştiriyor ve-

Yorumu oyla      53      63