YORUMLAR
Toplam 32 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
teyze 19 Şubat 2012 Pazar 23:51

Son 3,2,1 nolu yorumların sahibi sayın yorumcu ülkemizde kitap dergi gazete okunma oranlarını veriyorum.Türkiyede kitap okuma oranı % 5, gazete okuma oranı % 27, OTOBÜSTE BİR BAŞKASININ OKUDUĞU KİTABI VEYA GAZETEYİ OKUMAYA ÇALIŞMA ORANI % 95

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 19 Şubat 2012 Pazar 22:04

alinarak istatistik olusturulmalidir.Bir ecnebiyi kesinlikle üc kez kandiramazsiniz, bunun nedenide devlet bunlari öyle yetistiriyorki baskasina yem olmasinlar.Hey Allah konu nereden nereye gelmis..sayin Basbakan ülkemizi bana 24 saat teslim etsin bir tane demokrasi düsmani ortalikta birakmam ya ivedi demokrasiyi sevdirme kurslari acarim yada onlara bu ülkeyi dar ederim.Iyi geceler .-3-

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 19 Şubat 2012 Pazar 21:58

Bir coguda tatilde amaclida olsa ülkemizin sinirlarindan iceri girmiyerek sessiz protesto ediyorlar,diger bir tabirle ambargo uyguluyorlar.Burada haftalik cok itibar gören fikir dergileri var, kendileri almasa bule kütüphanelerde gasthauslarda,Arzt paksislerinde o0kuma firsati buluyorlar.Her övünüm dururuz bizde su kadar okuma yazma bilen var, üniversiteye giden ögrenci sayimiz bu kadar su kadar, bence bunlar hep kendimizi kandirma turlaridir.Okuma yazma orani okunan kitap ve dergi baz -2-

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 19 Şubat 2012 Pazar 21:51

ILk önce sevgili yazarimizdan kocaman özür dileyip kendisinin engin hosgörüsüne siginarak Türkteimin TEYZESINE ceyap yazmaya calisacagim.Yorumlarimdan anlasildigi üzere ülkemi ve gercek demokrasiyi cok seviyorum.Hic süpheniz olmasin ülkemizde yasaana olaylar sizlerin tasavvur edebildiginizden daha cok izlenip gözlemleniyor..Konustugum bir cok kisi Türkiyede demokrasinin cok genc oldugunu ifade ediyorlar, bilhassada darbe ays bu güzel ülkeye ve insanlara yakismadigini ifade ediyorlar.-1-

Yorumu oyla      57      49  
teyze 19 Şubat 2012 Pazar 01:01

22:14 Yazıya sadakatinize hayran kaldım onu belirteyim:)Almanyada SUDAN SEBEPLERLE istifa edenler YAZIDAKİ konular karşısında ne yaparlardı acaba diye derin düşüncelere daldım şimdi.Japon olsalar tahmin kolaydı.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 18 Şubat 2012 Cumartesi 22:14

Sevgili yorumculara´ammmada yazarin yazdigi konuya sadik kalmak gibi takintiniz var..?Almanya Cumhurbaskaninin söyledigi bir söz onun makamindan istifa etmesine yol acti.Bu söü size tekrar hatirlatmak istiyorum"Müslümanlik Almanyanin bir parcasidir..."Bilmem hatirlarmisiniz,yine istifaya adice zorlanan bu güzel insan ilk yurt disi gezisinide VATANIMIZA yapmisti.Sudan sebeplerle istifa ettirilen bu gönül insani bizim Basbakanin ONE MINUTE sözüne inanin bizden cok sevinmistir!...

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 18 Şubat 2012 Cumartesi 19:36

Evet Teyze,Rabia Kader isimli UYGUR Türkü,ASENA kardeşimizi,Bahçelinin Başbakan yrd.cısı olduğu HÜKÜMET Türkiyeye kabul etmemişti.Fakat her nasılsa "Ümmetçi(!)" akp iktidarı aynı ASENAYI Türkiyede eller üzerinde karşıladı.ve ben ömrümün yarım asırlık dilimini TURAN Ülküsüne vakfeden biri olarak Bahçelinin tavrına kahretmiştim.Şimdi soruyorum,KİM ÜLKÜCÜ?,Kim Turancı.?Rabia Kaderi kabul etmeyenlermi yoksa baştacı edenler mi?Bu arada Hulya hanımın 12.12 deki yorumuna katılıyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Şubat 2012 Cumartesi 16:20

hulya/Totem sanırım şunu demek istedin "sizce devlet politikası ne olmalı?" Türkiye Cumhuriyetinin Devlet Politikası, M.Kemal Atatürk tarafından 10.yıl Nutkunda AÇIK-SEÇİK NET bir şekilde belirtilmiştir.Dünyayı yeniden keşfetmenin zaman kaybından başka bir şey olmayacağını anlayın artık.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 18 Şubat 2012 Cumartesi 15:18

Sizce devlet kim olmalı?Devlet aynıdır yönetenler değişir ve bugüne kadar yönetenlerin devleti ne hale getirdiği malum değilmi?darbeler ve kavgalarla dolu silik bir Türkiye.

Yorumu oyla      54      51  
teyze 18 Şubat 2012 Cumartesi 13:31

22:54 Hasan Abi evet o hanım.Bir kaç yıl önce ülkemize gelecekti de Çinliler küsmesin diye kabul etmemiştik.Perinçek Mao hayranıydı değilmi?

Yorumu oyla      55      49  
teyze 18 Şubat 2012 Cumartesi 13:25

11:50 hulya TURKTİME üye girişi yapabilmenin sırrını açıklıyorum.Günlerce aynı soruyu bende kendime sordum çünkü bende giremiyordum.Bu işlerin uzmanı yeğenim mozilla firefox gibi bir adı var ondan yaptı.Turktime için orayı tıklayıp giriş yapıyorum.Mozilla nasıl yapılıp bsayarın sol alt köşesinde görünüyor onu bilmiyorum.Turktimenin webmasteri ne demektur onu da bilmiyorum.İyi bir şey ise kabul ediyorum.Yorum mastırı yapan teyze gibi manasındaysa:)

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 18 Şubat 2012 Cumartesi 12:12

hulya/"Derin Devlet" terimi gerçek devlet politikalarını uygulayaman ülkelere emperyalist yada kaba tabiri ile kabadayılık yapanların hükmettiği kurallar zinciridir.Her gün köşeden geçerken "seni öldüreceğim" diye tehdid eden biri ile yaşayabilirmisiniz? Ya ona haddini bildirirsiz yada onun tehdidlerine boyun eğersiniz?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Şubat 2012 Cumartesi 11:50

hulya/"teyze" ben üye girişi yapamıyorum "limak" reklamı engel oluyor sen nasıl giriyorsun? Turktime'ın webmasterımısın?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Şubat 2012 Cumartesi 11:44

hulya/BÖYLE OLURMU? Devlet Politikalarına Uymayan Devlet olurmu? Yüzme Bilmeyen Yüzücü olurmu? Okuma Yazma Bilmeyen Katip Olurmu? Kanatsız Kuş olurmu? Annesini Doğuran Çocuk olurmu? Olmazları OLUR KABUL ederek, olmazları "OLUR" yapamazsınız.Sadece ilizyon yaparsınız o kadar.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 17 Şubat 2012 Cuma 22:54

Teyze siz Rabia Kader isimli Uygur Türklerinin lideri bayanı kastediyor olmalısınız.Hani şu eğin apuçehli kripto kimlikli silivri mukimi topalın, "cia ajanı" diye yaftalama yaptığı,Uygurlu Türk bayan Lider,Uygur Türklerinin ANASI, ASENASI Rabia Kader.Ermeni kökenli topalın "cia ajanı" diye aydınlık paçavrasında yazdığı ASENA Rabia Kader.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      51  
teyze 17 Şubat 2012 Cuma 22:51

17:02 hulya Devlet politikalarını kim belirler?Sorusuna cevap veriyorum: Derin Devlet.Yeni soru Derin Devleti kim belirler?

Yorumu oyla      57      49  
teyze 17 Şubat 2012 Cuma 22:03

Vatandaşın aklına Çinlileri soktunuz,vatandaşlardan biride (ben yani)dost ve kardeş bir ülkede Uygur ayaklanmasına sebep oldu diye bir savcının dikkatini çekebilir mi?Son satırlardaki iki soruya cevap veriyorum.1)Hükümet hakim olamaz savcı olabilir 2)Gizli oyuncular Oscar ödülü alır.(3)

Yorumu oyla      58      49  
teyze 17 Şubat 2012 Cuma 22:02

Hükümet bu fikrimi hayata geçirmezse tek başıma harekete geçecem.Yeni misyonum artık nerde bir Uygurlu grup varsa internet üzerinden temasa geçmek.Onları ayaklandırma faaliyetine katılacam.Ancak ciddi bir sorun daha var Bülent Bey sizin durumunuzda pek parlak görünmüyor.Şöyle:(2)

Yorumu oyla      58      49  
teyze 17 Şubat 2012 Cuma 22:01

ÇİNlilerinde bizimle uğraştıkları ilk kez dikkatimi çekti.Çok sinirlendim.Uygur Türklerinden bir hanım vardı ülkemize gelmek istiyordu da vize vermemiştik bence ayıp etmiştik.O hanımla karşı atağa geçelim bizde Çini karıştıralım.En azından bir düşman eksilir.Her yorumcu ülkemizi karıştıran bir ülkeyi sıkıntıya sokacak çözüm bulsun.Bizimle uğraşmayıp kendilerine baksınlar.(1)

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 17 Şubat 2012 Cuma 17:02

hulya/İstihbarat direk devlet politikalarını uygular.Buna katılıyorum.Başbakanda devlet politikalarını uygular.Sana bu gününün sorusu soracağım lütfen cevap ver.Devlet politikalarını kim belirler?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 17 Şubat 2012 Cuma 15:58

HT/Hulya ve Totem kardeşlere,"Bu Devletin temeline ilk HARCI koyan elleri yıllarca SİYASETEN yasaklayıp,yıllarca Toplum nezdinde küçük düşürdük mü,düşürmedik mi?.Karabekir ve A.F.Cebesoyun ANILARINI itina ile OKUYUN.Bu DEVLETİN biri doğuda,diğeri batıda TEMELİNE İLK harcı koyan İKİ KURTULUŞ Savaşı GENERALİDİRLER.Gerçek tarihinizi bilseniz,boşu boşuna nelerle uğraştığınızı öğrenirdiniz.Bu DEVLET nasıl kuruldu.Müsade ediliği kadar.Asıl Kurtuluş SAVAŞI yeni yapılıyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 17 Şubat 2012 Cuma 14:41

TOTEM-2Devlet gir Pkk ile görüş demiş savcı neyi sorgulayacak?Mahkeme neyi yargılayacak?Devletin kararlarını mahkemelerin sorgulaması diye bir durum mümkünmü?Cıa Elkaide ile sürekli görüşür,Mossad hamasla ve birçok örgütle görüşür,İngiliz istihbaratı ira ile sürekli görüştü şimdi Mit Pkk ile görüştü diye mahkeme Mit müsteşarını tutuklamalı mı sizce!!Saçmalamayın allah aşkına.Mite bu emri veren Başbakan dolayısı ile de devlettir.Bunu neden anlamak istemiyorsunuz.Ucuz popilizme aldanmayın lütfen.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 17 Şubat 2012 Cuma 14:37

TOTEM-Hülya kardeşim senin neyi savunduğunu yada neyden bahsettiğini üzgünüm ama anlayamıyorum.Bu devletin kurucuları ile konunun ne anlamı var?Ülkelerin İstihbarat örgütlenmelerinin hepsinin benzer ayrıcalık ve koruma zırhı var.İstihbarat direk devlet politikalarını uygular ve Başbakanın emirlerini uygular.bu emirlerin uygulanması aşamasını mahkemeye taşımak mümkünmüdür?Ozaman bu örgütlerin gizliliği nasıl sağlanır?Pkk nın içersine sızmış bir Mit elemanını deşifre edersen ne olur?-

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 17 Şubat 2012 Cuma 11:22

hulya/Totem sen bağımsız bir ülke kuran ve bunu dünyaya kabul ettiren TÜRKİYE CUMHURİYETİ KURUCULARINA kuruluş evresinde yaptığı her türlü tedbir ve yaptırımlar için "insandan daha önemli hiç bir şey yoktur, insana değer verilmiyorsa kurulan devletin de önemi yoktur vs." demiş bir kişisin.Şmdi kalkmış devleti yürütenlerin her türlü sorgusuz yaptırım yapmalarını söylüyorsun.Bu ne iki yüzlülük böyle.TBMM bir işe yaramıyorsa şeklen orda durmasının ne anlamı var?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 21:29

SAYIN VEKİLİM...anayasayı kevgire ceviren ..pkk adamları polis olacak.bebek katıli önce ev hapsi sonra affa..kürtce 2.resmi dil olacak.özerk kürdistan kurulacak.türklük anayasadan çıkacak türkiyelilik gelecek diye belgeye imza atanlar kimler?yetki gaspı.anayasayı kevgire ilge degil mi?cankayalı ne dedi gecen yıl iyi seyler olacak.verin gensoru anlatın mecliste milletin kabesinde tarihe not düşün..hatta vatana ihanetten mecliste oylama isteyın..hodri meydan.uyandırın milleti..necmettin dönmez

Yorumu oyla      62      55  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 21:17

TOTEM-3Mit in yeni yapılanması ve Hakan Fidan hem iç hemde dış bazı güçleri tedirgin etti ve baltalamaya çalışıyorlar bunu göremeyecek yada Mite yapılan bu hayasız saldırıları destekleyecek kadar şuursuzmusunuz?Devlet en etkin biçimde Pkk ile mücadele ediyor Artık haberlerde şehit haberleri değil ölen terörist adetlerini izliyoruz.Hergün Pkk nın şehir yapılanması Kck ile ilgili tutuklamalar var ve sizler hala ihanetten ve hükümetin Pkk ile işbirliğinden bahsediyorsunuz.Lütfen biraz insafff..

Yorumu oyla      58      54  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 21:14

Hiçbir ülkenin mahkemesi istihbarat örgütleri kendilerine verilen görevleri ifa ediyorlar diye dava açmazlar.bunu herkes biliyor.bilmeyen Hülya kardeşim gibi arkadaşlarda bunu bile bile suistimal edenlerin etkisi ile böyle konuşuyorlar.Mit eğer Devlet ve Başbakan tarafından korunmazsa hertür davaya açık hale gelirse hiçbir faaliyetini sürdüremez.Örgütün içersine sokulmuş mit elemanı yakalanırsa müebbet cezamı almalı sizce?Onun görevi budur.Neden herkes tüm bunları bile bile sahtekarlık yapıyor?

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 21:11

TOTEM-Biliyorum ki Mit bir kesim için rövanşist bir fırsattır ve bu fırsatı gerçeği bile bile kullanıyorlar.Sayın vekil,siz Mit müsteşarının mahkemeye gidip bu olayla ilgili herşeyi anlatıp,sizin tabirinizle suçsuzluğunu ispat etmek gibi bir durumu olamaz.zira mahkemenin sorularını cevaplayamaz ve yaptığı eylem kendi bağımsız tasarrufu ile gerçekleştirdiği bir eylem değildir.Ve yine biliyorsunuz ki devletler istihbarat birimleri aracılığı ile mücadele ettikleri terör örgütleri ile görüşürler ve

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 19:08

Sevgili yazar, hic merak etmeyin son 100 senenin en iyi iktidari var ülkemizde..bunu ben söylemiyorum %56 söylüyor.Bazen arada sirada silayi rahim yapinca bunu kendi gözümle görüyorum.Inanin cok büyük degisimlere imza atilmis, tabiki bunu getirip sadece lamba partisne yikmiyorum, bunda iktidarin ne kadar payi varsa sizlerinde var.Sahsen bu günleri rüyamda görsedim inanin inanmazdim.Artik bu ülke dünyanin en iyi yasanacak ülkeleri arasindaki yerini almistir.Yeni ays yapilinca yemede yaninda yat.

Yorumu oyla      61      56  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 16:54

Bir oyunun önceden belirlenmiş kuralları vardır. (Örneğin, santraç veya tavla oyunlarının) Oyuncular, oyun esnasında belirtilen kuralı uygularlar. Eğer, taraflardan birisi konulan kuralların dışına çıkarsa, diğerine de kazanmak için kuralların dışına çıkma hakkı doğmaktadır. Atatürk, kendi kuralını koymuştur. Darbeciler de öyle... Tek parti döneminde de kurallar keyfidir. Ülkenin işadamlarının, yargısının da kendi kuralları vardır. Ol hikaye budur. Körler ülkesinde kör olunmalıdır!(canmehmet)

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 12:17

Sn Kuşoğlu,Türk Milleti iki konu üzerinden politika yapmayı sevmez.1-Terör,2-Dış Politika.Zira her ikiside Milletin ortak sorunudur.Yani iktidarın sorunu değil, Muhalefetinde sorunudur.19 asrın politikası ile bu kulvarda yürümeye çalışanlar,asla bir netice alamazlar.Çünkü Türkiye 10 yıl-20 yıl-30 yıl önceki Türkiye değil,Türk Halkı da o dönemki HALK değil.Siber İletişim çağında 70-80 Model araba ile yol alamayız.Bence "Y.CHP", Akp nin kuruluş sürecini detaylıca incelemeli.H.T.

Yorumu oyla      62      65  
Misafir 16 Şubat 2012 Perşembe 12:15

hulya/Bir ülkeden silah zoru ile toprak koparmak isteyen iç huzurunu bozan,dünyadaki meşru ülkeler tarafından TERÖR ÖRGÜTÜ sıfatı alan örgüt temsilcileri ile Türkiye Cumhuriyeti Devleti bana göre MECLİS KARARI olmadan devlet adına görüşme yapamaz.Yapılmışsa böyle durumlarda ne yapılır siz bileceksiniz biz ne bilemlim.

Yorumu oyla      63      55