YORUMLAR
Toplam 61 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 8 Aralık 2011 Perşembe 11:50

Teyze sen neyi savunuyorsun?Şike onyıllardır Türk futbolunun içersinde!Klüpler mafya tipli adamların elinde ve bence fenerde Trabzonda şike teşebbüsü içersine girmiş zira bu onların penceresinden normal bir durum.Artık bu asalakları savunmaktan vazgeçin!Taraf olacağım derken çirkeften taraf olmak var işin içinde.futbolun içinde Olgun pkerlerin,Mecnur odyakmazların ve daha birdolu şaibeli insanın ne işi var?Artık bu insanları korumaya çalışmaktan vazgeçin..bu pisliği aklamaya çalışmayın ne olur!!

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 8 Aralık 2011 Perşembe 10:52

Şike yasasını tekrar TBMM ye getiren AKP kendi ayağına kurşun sıkmıyor, kendi kafasına, hatta Türkiyenin kafasına kurşun sıkıyor.Zira bu yasanın çıkması ile, Türkiye tekrar 1991 lere geri dönecek ve tekrar kaoslu-koalisyonlar dönemi başlayacaktır.Üçbeş hırsız çakalı kurtarabilme adına, bir Milletin kaderi ile oynayanları tarih affetmeyecektir.Yıllar çabuk geçer, 2014-2015 çabuk gelir.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 8 Aralık 2011 Perşembe 10:20

Teyze Ecevitin Güneş Motel pazarlıklarını hatırlattı, benim söyleyecek sözüm kalmadı.1980 öncesiydi sanıyorum 1977 seçimleri sonrasında yapılan Milletvekili transferlerinin hikayeleriydi.Evet orkestra şefi Ecevitti,orkestranın baş davulcusuda Ali Topuzdu.Hatırladım teyze,Ecevit konusunda galiba haklısınız.Şikeyi yapan ve şikeye göz yuman dürüstür diyemeyiz.Karabük pazarlıklarından Güneş hocanın haberi olduğunu sanmam.Konu Karabüklü 61 liler ile Şener ekibi arasında geçmiş olabilir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 8 Aralık 2011 Perşembe 02:30

Türk sporcusu ve spor insanı dürüstmüdür.? "Evet(!)"...Şike yapar mı.?."Hayır(!)"...peki öyleyse ne diye Şike cezasının yüksek olduğundan şikayetçi olup,TBMM de ki asıl ŞİKENİN ve şikeciliğin kaynağını harekete geçirip,ilgili cezada indirime gidiyorsunuz.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 8 Aralık 2011 Perşembe 02:26

2011 Genel seçimlerinden önce Türk Halkına yeni anayasa sözü veren akp nin ve chp nin yeni anaysası, Türkiyede Şikeyi serbes bırakan yasadan ibaretmiş....Hayırlı olsun beyler-bayanlar.

Yorumu oyla      54      49  
teyze 8 Aralık 2011 Perşembe 00:14

Şenol Hocayla 1 kez konuşmuşluğum var.Şenol Hoca şike yaptı demedim.M.A.Şahin ve Arınç ve birkaç daha vardı AÇIK AÇIK hemde Karabük-TS maçından önce TS ŞAMP.olsun dediler Karabüke stad yapma çalışmasında Bunlar şike sayılmaz ORTADA PARA YOK YA, İDDİANAMEDE teşvik vs varmış.SIFIR TOLERANS için mühim,BAŞKAN otelde izledi maçı(Metriste izlemekten iyidir tabi).AYRICA Bir sezonda 2. kez elenen ilk takım ünvanı almış TS.Vee ayrıca 4.olan Fransız Lille itiraz ederse UEFA dan ihraç yoluyla bir elenme daha TS bekleyebilir.Bu bir tahmindir.Eceviti sevmezdim bende asla hırsız diyemem onun içinde şöyle demişlerdi: Orkestra şefleride çalmaz ama çaldırır.Güneş Motel hadisesini hatırladım bir anda.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 8 Aralık 2011 Perşembe 00:07

19:38 geldim:Teyzemiz ve H.Tahsin dostum dostumuz.Sizin Allahinizi severseniz elestirilecek neyiniz varda benden elestiri bekliyorsunuz...Internet tarihinde sizin kadar candan ve iyilerin ötesinde yorum yazan kac kisi var.Sadece Yahudilikle alakali bir iki sey söylemiye calisacagim.Övülmüs bir kavimken lanetlenmis bir kavim hüvviyetini alan bu topluluk dünya insanligini esir almis durumundadir.Bunlar hububatin genlerini bile degistirdiler.Menfaatleri icin yapamiyacaklari alcaklik yoktur.I.Gecele

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 21:30

Teyze,teyze kardeş, siz Şenol Güneş HOCAYI tanırmısınız...?.ben tanırım söyliyeyim, Aykut Kocamana felan benzemez.Şikenin kokusunu almış olsa,milyon kere ŞAMPİYON olacağını bilse, TRABZONDA saniye durmaz.Ş.Güneş öyle bir insandır.Türk Milleti Aziz Yıldırımıda tanır,Şenol Güneşide tanır.Sadri Şener için aynı sözleri söyleyemem.Fakat Orada Şenol Güneş varsa,orada ŞİKEden bahsetmek çok ayıp olur.Eceviti hiç sevmem,fakat ona kimsenin hırsız demesine de müsade etmem.Bu böyle bişeydir.H.T.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 20:34

07 Aralık 2011 Çarşamba 19:38...Dostum bilen bilmeyende bizi Yahudi dostu,İsrail yandaşı sanıcak.Özetle birşey söyliyeyim mi,sizin gibi israil ve yahudi düşmanı olacağına,benim gibi israil dostu biri,İsrailin gerçek karşıtları nezdinde daha elzemdir.Sen İsrail ve Yahudi düşmanı isen, KURAN da adı geçen İZHAK ve Yakup(Jakops) soyundan gelen peygamberlere dizilen övgülerin izahını bana yapıver.benden yahudi dostu olmaz.Gereksiz yere yahudi düşmanı da olmaz.Sevdiğim konuları açıyorsun.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
teyze 7 Aralık 2011 Çarşamba 20:24

20:01 tartışma konumuzdan hiç ayrılmadım ben tek cümle ile emperyalistlerin geçmişte ve bugün ne yaptığına vurgu yapıyorum.Arayada petrolden daha değerli FB yi örnek gösteriyorum.19:38 TS hakem hatasına kurban gidecek diye bir his var içimde.Çünkü Avrupa TSnin şikenin taaa göbeğinde olduğunu biliyor lige almış bulundu şimdi çaktırmadan atacak.Emperyalistler hep böyledir FByi parasız bırakıp klübümüze el koymak istiyorlar TS umurlarında değil.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 20:18

Tartışma konusu; "Minarenin kökü suda mıdır?" Değildir herhalde! Sayın Vekil ne demektedir? "Cumhuriyet sağlam gerçekçi, temeller üzerine oturmuştur.Halk için Cumhuriyet vazgeçilmezdir." İddiasının ne kadar hayat bulduğudur. Bu ülkede askerler kırk kez darbe yapmış, kırk kez mıhtıra vermiş, kırk kez de seçilmiş siyasetçilere ağır hakaretler etmiş, yok saymıştır. Cumhuriyetler, Asker ve memurların efendi; Meclis ve halkın maraba olduğu rejimler midir? Sözü olanlar buyurabilir!(Canmehmet)

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 19:38

H.Tahsin dostum size Israil büyüsü Teyzemizede Fenerbahce büyüsü yapilmis.Zamanimin yeterli olmamasindan dolayi bu konularla ilgili benden duyacaklariniz var..diger yorumcularda masallah gelen her seyi "cumburlup yiyiyorlar" Biliyorsunuz biraz sonra medari iftiharimiz(TS) avrupa kapilarinda puan pesinde.Mactan sonra yorumumu okumadan bir yere kaybolmayin, yani Türkcesi bir yere kacmayiniz..

Yorumu oyla      55      49  
teyze 7 Aralık 2011 Çarşamba 15:50

TC kuruluşunda klübümüz Anadoluya silah taşıdığı için futbolcularımız şehit olduğu için Atatürk Fenerli oldu.Klübe ziyaretle olmaz tabiki olsa 6S Başkanları, ayriyeten Platini Fenerli olurdu.TC ile FBC tercihini espri amaçlı yaparım.Akşamki maç bitsin hele, şikeli maç biliyorumda kaç kaç bitecek golleri kim atacak onun heyecanını yaşıyorum şimdi.(2)

Yorumu oyla      54      49  
teyze 7 Aralık 2011 Çarşamba 15:49

Hasan Abi başvekili bu noktaya FB düşmanları getirdi, bu defolu yasa yüzünden yataklara düştü artık aşağı tükürse sakal-bıyık hikayesi oldu.İlk başta bir gazeteci yazmıştı kimidi unuttum ne generaller ne yargı operasyonu bu hükümeti Fenerbahçe yıkacak.Bu saatten sonra artık hiç bir tarafa yaranamaz.Ben baştan söyledim TÜRK'e kefen biçenin ölümü korkunç olur,Fener aleyhine haksız penaltı gol olmaz.(1)

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 14:01

TEYZE, lütfen tercihinizi yapın.Türkiye Cumhuriyetimi? yoksa Fenerbahçe Cumhuriyetimi?.Bu bir.İkinci konu büyük Atatürk'ün FB yi ziyaret etmiş olması onu FB Üyesi yapmaz.GS yi daha önce de daha sonra da ziyaret etmişti.Bunlar da GS li olduğunu kanıtlamaz.Biryerlere tutunma ihtiyacı duyan FB lilerden olduğunuzu hiç sanmıyorum.Benim Ülkem ve Milletim için MİLYON TANE Trabzonspor feda olsun.Bilmem anlatabiliyormuyum.Bu UTANÇ yasasının faturası Tayip beye çok ağır ödetilecek,benden söylemesi.H.Tahsi

Yorumu oyla      56      50  
teyze 7 Aralık 2011 Çarşamba 12:26

Dergahın değerli yazar ve yorumcu kadrosu ilgiyle takipteyim.Sizlere Türkiye Cumhuriyetini bıraktım ben FB Cumhuriyeti ile ilgili çalışmalardayım iki cumhuriyetimizede sahip çıkacağız.Bizim FB Cumhuriyetinide zamanında İngilizler kapatmak istemiş avucunu yalamıştı.Fenerbahçeli Atatürkümüzü bir kez daha saygıyla anıyorum.Her iki cumhuriyeti yaşatmaya devam ediyoruz.Bu sevda torunlarımızın torunlarının torunlarına... mirastır.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 10:28

Osmanlı yıkılmadan çok öncede bugünkü İsrail ve Filistin topraklarında Yahudiler mevcuttu.Küdüsün önemli bir kesimi Yahudi nufus idi,Osmanlı yıkılıp bölge İngilizlerin eline geçince,Dünyanın muhtelif bölgelerinde bulunan yahudiler, önce seferadlar,daha sonrada Aşkenazlar yıllara sarih bölgeye göç etmeye başlarlar.Nufus yoğunluğu belli bir noktaya ulaşıncada İngiliz yönetimine karşı başkaldırıp ayaklanırlar.İkinci dünya savaşı ertesinde de Bağımsızlıklarını kazanırlar.Burada anormal ne var?.H.Tah

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 10:18

Bana çok ilginç gelen bir yanını daha hatırlatmak istiyorum.Bir yandan yahudi ve azınlık dostuymuş gibi görünerek,Cumhuriyetin kuruluş yıllarını hedef alırken,diğer yandanda,Osmanlının yıkılışını,bahse konu ettiğin azınlık ve yahudi tebaya fatura etmekten geri kalmıyorsun.Tutarlı olmak lazım ve gerçekler ne ise kabul etmek lazım.K.Mısırlıoğlu gibi birilerinin namı hesapına Cumhuriyet ile hesaplaşmaya girmemek lazım.Diaspora Ermenileri İngilizleri sevmez.Çünkü T.Cumhuriyetini hazmedememişler.H.T.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 10:13

Osmanlının Sanayi devriminden mahrum kalmasını Theoder Herzl mi dayattı?,Osmanlı eğitim kurumlarının modern bilimlerden uzak ve ORTAÇAĞ metotları olan BAĞNAZ düşünceye mahküm kalmasını Theoder Herlz mi dayattı...???..Çok yanlış bir yerden besleniyorsun dostum.Antisemitizim kolaycılığından vaz geçip gerçeklerle yüzleşmelisin.Devletsiz yurtsuz ve topraksız olan her millet gibi yahudilerinde Devlet ve Toprak edinme hakları vardır,tabi onların penceresinden bakabilirsen.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 7 Aralık 2011 Çarşamba 10:09

Theoder Herzl,bundan ikibin yıl önce yıkılan YAHUDİ Devletinin, yeniden kurulması için mücadele başlatan Avusturyalı Aşkenaz yahudisi bir dünyalıdır.Theoder Herzl'in 1890 lı yıllardan itibaren neler yaptığını iyi bilirim.2 ci Abdülhamit ile olan maceralarını da iyi bilirimde,bunun Osmanlının yıkılışı ile ne alakası var???. Bunu anlayamadım,hele bir açıklada bizde bilgilenelim.Osmanlının Türk tebasının Modern Bilimden ve ilimden uzak tutulmasını Theoder Herzl zorlamı dayattı.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 22:48

onu bile korumaya alir diye korkuyorum.Yine ben kendisine 1.dünya savasi sonrasi 1 milyon müslüman olmayan yani gayri müslüm ne oldular sorsam ..himmm efendim bunlar bu topraklardan göc ettiler gibi bir tezle karsima cikacak.Ben kendisine buradan onlarin göc etmedikllerini sadece isimlerini degistirip müslüman halka zülüm yapmak icin köseyi bucagi tuttugunu söylesem yine himm..himmmmm diyecek.Saygilar

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 22:44

Yav arkadaslar sizlerden özür diliyorum.Normalde yorumlarina bayildigim Hasan Beyle bugünlerde hic aramiz iyi gitmiyor.Sebebine gelince:Burada tarihi olaylara yorum yazarken hep bilinen ve adeta etberlettirilen cümleleri yaziyor.Yüce Osmanlinin yikilis sebeplerini bile rejimin akar suyuna göre dizayenliyor.Yo..yo Hasan Bey dostum,yeter bu millete söylenen yalanlar.Her kesin sacinin ne renk oldugunu trasi yapan berber önüne düsürecek.Ben kendisine yine buradan Theodor Hezl kim diye sorsam../1/

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 22:22

Bu arada ben ilk yorumumu yazdıktan sonra 17:36 ve 17:41 yorumlarını okudum (editör gecikmesi) H. Tahsin dost ve samimi olarak bravo. Tek cümle, İngiltere istedi kaldırdık üzerine: benim algım bir dayatmadan ziyade sahanın şartlarını okumuş bir liderlik durumunu değerlendiriyorum. Hilafet kalsaydı sadece İngilizler değil, o dönem petrol bölgesini oluşturan kavimler de üzerimize gelecekti ve bu kalan kazanımları da yok edecek bir tehlikeydi, kurucu Meclis bunun farkındaydı diye düşünüyorum. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 22:12

Misafir 16:33, H. Tahsin ile birçok konuda tartışan ben fikri anlamda bir istikrara sahip olduğunu düşündüğümden, onunla ekip olmaktan şeref duyarım. Hele kimliğinden ötürü başını önüne eğen yorumcu sen isen bunu daha şiddetli yaparım. Biri sormuş aynen alıyorum: "Uzmanlık sorusu --> Kaldırıldığı vakit Hilafet makamı: a) Ruhani bir liderlik idi -- b) Siyasi bir liderlik sembolü idi -- c) Hiçbiri -- d) Hepsi -- e) Sen bilmiyon cevap şudur (boşlukları doldurunuz)..." Deyiver bakayım cevap ne? TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 17:41

Anadoluyu İşgal eden Batılı GÜÇLERİN güdümündeki Ermeni ve Yunan ordularını,Anadolu Coğrafyasından halifeler çıkarmadı.1918 den itibaren Sovyetlerdeki soydaş TÜRKLERDEN gelen yardımlarla,Ermeni ve Rumları ANADOLUDAN kovaladık.Sonrasında da Ruslarla birlikteyiz mesajı ile,İngilizlerle LOZANA oturduk.İngilizlerle SAVAŞACAK dermanımız mı vardı.Tabiki bir dünya taviz verdik.vermeyipde haritadan mı silinseydik.Bu topraklar Atatürk ve arkadaşlarının DAHİYANE siyaseti ile kurtarıldı.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 17:36

Lozanda İngiltere istedi bizde Halifeliği kaldırdık.Bunda yanlış olan tarafı söylede öğrenelim.Halifeliğin devamını sağlayacak GÜCÜMÜZ vardı da kullanmadık mı?Halifelik kalmış olsaydı Batı,Dünyanın en zengin ENERJİ kaynaklarını eline geçiremiyecekti..Bunu engellemeye yetecek gücümüz mü vardı.2,5 Milyon metrekare Toprağı elinde TUTMAYI başaramayıp,Ülkeyi SEVR noktasına getiren HALİFELERİ sorgula.Biz bu toprakları,Orta Asya ve Kafkas TÜRKLÜĞÜ sayesinde kurtardık.Hilafetçiler sayesinde deği.H.Tahsi

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 16:41

Son Anayasa referandumundan önce Beş kişilik HSYK ı Yargıtay üyeleri seçiyordu.Yani bir AVUÇ HSYK üyesinin belirlediği YARGITAY,HSYK üyelerini belirliyordu.Şimdi ise ONBİRBİN birinci sınıf Hakim ve Savcının seçtiği üyelerin çoğunlukta olduğu HSYK nasıl oluyor "Militan" oluyormuş bir türlü anlıyamıyorum.1992-93 lerdeki,Adalet bakanlığına alım şekli İĞRENÇ ötesi olan yapılanmanın önüne geçildiği için mi "Militan(?)" oluyormuş.Darbeci ve Ergenekoncular salınmadığı için mi "militan" oluyormuş.G.K.Ç.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 16:33

PAPANIN elini nasil sevkle öptügünü gördünüzmü, sakin görmedik söylemeyin, ben belgelerle ve bilgilerle konusurum.Batida serbest olan bizde niye yasak oldu.Lafi fazla uzatmayayim benim muhatabim kulagi var olup duymak istemiyenler degildir.Anlayana sivri sinek saz anlamayana yorumlarim ve analizlerim azdir./2/

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 16:31

H.Tahsin ve ekibine ithaf OLUNUR:Bayagi Halifrligin kaldirilmasindan memnun oldugunuzu anlayabiliyorum.Bilmem biliyormusunuz bilmiyorsaniz benden duyun,Halifeligin kaldirildigi gün bütün Bati ülkelerinde Bayram olarak kutlandi.Ingiltere Halefeligin kaldirilmasini ön sart olarak Ittihat Terakkicileri sundu, zaten onlarda bu fikire BALIKLAMA daldilar.Yine bakiniz VATIKAN DEVLETIDE bir Ruhbani devlettir.Avrupanin kalbi durumundadir, bütün kararlar buradan cikar.Siz hic batili devlet adamlarinin /1/

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 16:04

06 Aralık 2011 Salı 13:37,fırsat buldukça "minderdeyim".Zencileri bilemem de, Yunanistan da BAŞBAKANLIK yapmış olan KARAMANLİS Sülalesinin, Konya Karamandan giden ÖZBE ÖZ KIPÇAK TÜRKLERİNDEN olduğunu adım gibi biliyorum.Siz Kadir Mısırlıoğlunun iftira ve Gıybetlerini ezberliyeceğinize,Bilimsel veri ve dayanakları olan çalışmaları inceleyin.Kızıldereliler,AZTEKLER-İnkalar Orta Asyadan doğuya doğru gidip,Kamçatka yarımadası üzerinden ALASKAYA ulaşan Türklerdir.Diline ve motiflerine bakın.H.Tahsin.

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 14:10

İslam İnancına göre en AĞIR ve Allah tarafından AFFI olmayan günah KUL HAKKIDIR.Yaratanın AFFETMEDİĞİ yegane suç Kul hakkıdır.KullHakkı adı verilen GÜNAHIN en kötüsü de İFTİRA ve GIYBETTİR.Diğer Kul hakkı olan suçların ilgilileri bulup BEDELİNİ ödeme kaydı ile helallik alıp kendinizi AFFETTİREBİLİRSİNİZ,fakat İFTİRA ve GIYBETİN bedelini CEHENNEMİN GALYA kuyusunda ebediyen mahküm olmakla ödeyeceksiniz.Müslümanım diyenler,onun bunun hakkında ileri geri İFTİRA yapmasınlar.Tabi Mısırlı da.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 13:37

Hasan Tahsin Bey, minderde kal bi zahmet..Size sordugum sorulara cavap verin.Bu gidisle zencilerinde aslinin TÜRK oldugunu söyliyeceksin diyede cekincelerim var.Zaten bir zamanlar KIZILDERILERIN atalarininda TÜRK oldugunu söyleyen kafatascilarida bilirim.Dostca selam

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 12:46

Uzmanlık sorusu --> Kaldırıldığı vakit Hilafet makamı: a) Ruhani bir liderlik idi -- b) Siyasi bir liderlik sembolü idi -- c) Hiçbiri -- d) Hepsi -- e) Sen bilmiyon cevap şudur (boşlukları doldurunuz)...

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 09:06

Macarlar da Türk kökenlidir, Bulgarlarda Türk kökenlidir.Sen Tarihte, Avarlar,Kumanlar,Hunlar,HAZARLAR diye Türk boyları isimleri hiç duymadın mı?Hazar Türk İmparatorluğu Türk tarihinde en uzun süre yaşayan bir Devlet ve İmparatorluktur.Osmanlı 600 yıl,HAZARLAR ise 650 Yıl hüküm sürmüştür.Hazarların Saray dini Resmi dini Museviliktir.Tarihe merakın var ise, Emevilerin-Hazar Türkleri ile yaptığı Savaşları araştır ve oku.O dönem Emevilerin yenilgi aldığı tek savaşlar bu savaşlardır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 09:02

06 Aralık 2011 Salı 00:31 ......Bırak karalama ve kara Propaganda yapmayı."Ermeni imiş(!!!)"..Ermeni olduğunu iddia ediyorsan, dedesinin veya büyük dedesinin KÜNYESİNİ yazarsın buraya...Benim ermeni-muhtedisi olduğunu iddia ettiklerimin tamamının köyünün ve büyük dedelerinin künyelerinin kim oldukları hakkında bilgim var.En azından konuştukları dilin ne olduğunu biliyorum.Mesela Haçapitlilerin nece konuştuğunu bildiğim gibi.H.Tahsin

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 08:21

Mustafa Kemal o gün geldiğinde Halife de benim, Padişah da benim, yok öyle Cumhuriyet mumhuriyet deseydi ne olurdu, yapamazmıydı. Ve bu sözde mümin ya da sözde laikçi tarihi her şekil yine benzer ama o şartlara uygun basamaklar ile geçip gün yine bugün olsaydı 1. Bugün küfür edenler resminin dibinde ibadet ediyor olurdu 2. Bugün bizi model gören diğer Müslüman ülkeler ise küfür ediyor olurdu.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 06:31

H.Tahsin'e not. İngilizce birkaç bilgi kırıntısı için link. http://www.davidduke.org/

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 00:32

Şimdi Türküm diye kimliğimi gizliyorum diyene bir salvo yapmak lazım ama sözüm var giremiyorum. Biz de yıllarca yurtdışında yaşadık asla boynumuzu eğmedik. Türklüğünü ve Kimliğini saklayacak kadar eğik olanın sebebi kimliği değil şahsi ezikliğidir. İkinci bir yorum yazmamak adına, TOTEM, dostum, sana harfiyen katılıyorum. H. Tahsin ve rakibi dostları da ilgiyle takip ediyorum ama yetmez illaki devam lütfen diyorum. TS

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 00:31

Rahmetli Inönümü.? Vallahi bir alemsiniz(!) Adamin ömrü müslümanlarla ve müslümanlikla ugrasmakla gecmis.Son nefesinde bile Kelimey-i Sahdet yerine yakin cevresindekilere Ermeni Alfabesinde kac harf var diye soran birine bu kadar iltifat.Pes dogrusu.

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 23:06

Hasan Bey, Yahudiler sizin ifade ettiginiz gibi "Askenaz Türklerinden" iseler niye Türkiyeye degilde Israile gittiler.Size yüksek samimiyetimle söylüyorum bizde son zamanlarda her kesi Türk yapmak hastaligi türedi.Simdi elimizde masura cetvel kafatasi ölcümleri yapalim öyleyse.Peki uzak denizlerde irkimdan 10 kisi avladiklari zaman kac tane Askenaz Türkü kendi hükümetlerini kinadi.Yanliz Akenaz dediginiz bu insanlar daha önceden Polanyaya gelmislerdi. HITLER bunlari gazla öldürmüstü,uzun bir kon

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 22:10

"600 senelik Hanedanligi..Halifeligi kaldirdik"Bunu siz bir basari olarakmi görüyorsunuz.Zaten dis güclerin emperyalistlerin gayeside Halifeligi yikmakti,demek oluyorki bazi ortak noktalarda ..bip.Ah benim kültürüm ah benim 600 senelik devlet anlayisim sen bu hallere gelecekmiydin.Osmanli döneminde ben 1.sinif insandim,simdi Türküm diye kimligimi gizliyorum yabanci ülkelerde.Ben karar verdim; kiyma makinasina Türkü, mensup oldugu dini koysalardi bu denli zazar görmezdik.Aglamak istiyorum..

Yorumu oyla      58      55  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 20:47

Rahmetli İ.İnönü,İkinci Dünya Savaşının bitimine kadar Hitler çizgisinde idi,Savaş bittikten sonra 24 Saat içerisinde Almanyaya Savaş açıp,Stalinin cenahında yerini almış bir siyaset adamıdır.Sn Kuşoğlu TBMM Arşivine bakabilir.Bu olayın hemen ardından,Stalin ZULMUNDEN kaçan binlerce AZERİYİ İ.İnönü kurşuna dizilmesine seyirci kalmak bir yana vesile olmuştur.Olmamış olsaydı,bizim Kars Ağrı Artvin gibi iller Stalin tarafından işgal edilecekti.Bunlar bizim arşivlerde var.Kitaplarda yoktur.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 20:41

1990 lı yıllarda İl bşk olmam imkanı ile rahmetli Türkeşe kafamıza takılan soruları özel sohbetlerde rahatlıkla sorma imaknım olurdu ve de sorardım.Yine birgün böyle bir imkanı değerlendirerek 1944 "TABUTLUK" olayını sordum ve rahmetli tüm detayları ile anlattı.Tamamen o günün şartlarına göre hareket eden İ.İnönünün KORKAK ve yanlış uygulamaları olduğuna vurgu yaptı.Aynı soruyu Ord.Prof Reha Oğuz Türkkan hocaya sorma imkanımda oldu.Cevap,"Stalinden korkusundan TURANCILARI içeri attı" dedi.H.Tahs

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 20:22

Bugün İsrailin yarıya yakını hazar soyundan olan Aşkenazdırlar.Bu bilgi genetik araştırma sonucudur fakat özellikle gizlenir.Aşkenazların Hazar Türk soyundan oluşu,diğer fundemantalist yahudileri ve Safarad yahudilerini son derece rahatsız eder.Rahmetli Üzeyir GARİHİN bir suikaste gitmesinin ardında bu araştırma nedenleri yatmaktadır.Antisemitist olmayı gerektiren bir neden yoktur ve bu yaratanın yasakladığı en büyük suçlardan biridir.Bilgi beslenme kaynağını test edelim lütfen.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 20:18

05 Aralık 2011 Pazartesi 20:02. Sevgili dostum kendinize antisemitist bir pencere bulmuşsunuz ve dünyaya o pencereden bakıyorsunuz.Öncelikle yazılan yorumları " bir paçavra gibi" GÖRMÜYORUM.Yaptığım karşı fikri beyan etmekten öte değil."SSCB nin yıkılışının ardından,iki milyon yahudinin İsraile göç edişi" doğru.Bence iki milyon değil,çok daha fazla AŞKENAZ İsraile göç etti.Bilmediğin bir noktayı daha sunayım,SSCB ve Doğu Avrupadan göç eden yahudilerin çoğu Hazar Türk soylu Aşkenazdırlar.H.Tahsin

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 20:02

duruyorum.Size sadece siyonistlerin Rusyanin yikilmasindan sonra Israile getirmis olduklari Yahudi insan sayisi "2 milyonun üstünde" ön bilgim olarak veriyorum.Simdi kim bilir nasil bir planin icerisindedirler.. Allah bilir.Yüce yaratan benim irkimi ve insanligi bunlarin pilanlarindan korusun./3/

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 19:57

25 okurum mektuplarini yazar.Bunlardan 20 tanesi yazdigi mektubu postaya türlü nedenlerle atmaz, yani yirtar atar.En son kalan kisinin mektuplarini hep cebimde saklarim bunlar benim okuyucularimin"Tümünün mektuplaridirlar"Yazilan dilek temenni elestiri mektuplarini arsivime koyarim.Burada anlatmak istedigim baskasinin fikirleri hosumuza gitmese dahi bu yorumlari yazanlar Allah´in yer yüzündeki en üstün yaratiklaridirlar onlarin yazdiklarini dikkate alin lütfen.Ben yine tezimin arkasinda /2/

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 19:49

H.Tahsin kadim dostumuz,yazilan yorumlari bir pacavra gibi görmeye hakkiniz yoktur olmamalidir.Bir gün cok taninmis bir gazeteciyle sohbet imkänim olmustu.O yillarda ne internet nede bu tür köse yazilarina yorum yazilabilirdi.Bana söyledigi bir söz hala kulaklarimda;Benim okuyucularimdan takriben 1oo tanesi benim yazilarimdn dolayi mektup yazmaya niyetlenir, bunlarin 50 tanesi sadece niyetleriyle kalir,geri kalan 50 tanesinin 25 nin yaninda ya kalemi yoktur yada yazacak kagiti.En son kalan /1/

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 18:46

Yüce Türk Milletinin hiç ihtiyacı olmamasına rağmen, büyük ATATÜRKÜN zerre ihtiyacı olmamasına rağmen GERÇEK Tarihimize ilave edilen palavralar ve yalanlar yüzünden,bugün ROTAMIZI belirlemekte ikileme düşüp sıkıntı çekmekteyiz.Bu ikilem sürekli olarak muhalefet ve iktidarı birbiri ile KAVGA ettirip, Ülkenin GELİŞMESİNE takoz oluşturmaktadır.Bu nedenle ARŞİVLERİN sonuna kadar açılmasından yanayım.Tabi OSMANLI arşivleri ile birlikte.H.Tahsin-3

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 18:40

Sn Kuşoğlunun kısa ve öz olarak dile geitrdiği tarihsel Analizin, eleştirilecek yanını olduğunu iddia edebilirsiniz, fakat iddiaya mesnet teşkil edecek gerekçeleri belgeleri ile ortaya koymalısınız.Osmanlıyı yıkan siyonistler,Avusturya macaristan İmparatorluğunu neden yıktı.Purusyayı neden yıktılar.Aynı güçler çarlık Rusyasını yıkan Bolşevik devrimini neden engelliyemedi.Bu nedenle sn Yazarın kastetdiği REVAL Paylaşımı doğru bir bilgidir ve Batı sanayisinin enerji ihtiyacı nedeniiledir.H.Tahsi-2

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 18:35

05 Aralık 2011 Pazartesi 16:27 de yazan dostum.Okutulan TARİHİN (resmi tarihi) büyük bölümü YALAN-DOLAN ve Palavra olan bir bilgi kirliliğinden beslenilen tarih bilgisi ile ancak sizin yorumlarınız gibi yorumlamalar yapılabilir."Osmanlıyı Batıyı ele geçiren siyonistler yıktı" tezinizde tıpkı resmi Tarih gibi bir PALAVRA.Kaldı ki 1990 ve 91 lerde paramparça olan SSCB yi siyonizim değil Kapitalist sistem yutmuştur.Bunun nedenide Proleterya diktatörlüğünün PALVARA bir hikaye oluşudur.H.Tahsin-1.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 17:26

Bir olay (başarısı)sonucu ile ölçülür. Geldiğimiz noktada son 20-25 yıl hariç, bu ülke gırtlağına kadar batmıştı. Bu konuda bilgisi olan buyurabilir. Ve şunu biliyor muyuz? 1950'li yıllara geldiğimizde ülke sefalet içerisindedir. Merak edenlere geçerli kaynaklardan açıklayabiliriz. 7 gün 24 saat yıkanan beyinlerden ancak böyle sabun köpüğü çıkmaktadır. (Maalesef) Okumuyor, araştırmıyor, araştıranları da, konuşmasın, açıklamasınlar, anlayışı ile "Hain" etiketi vurarak susturuyoruz. (Canmehmet)

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 5 Aralık 2011 Pazartesi 16:39

Antidemokratikti.Ben ne Atatürkün insanüstü bir varlık muamelesi görmesini doğru buluyorum nede günümüzde bile göreceli olabilecek konularda ağır bir şekilde eleştirilmesini doğru buluyorum.Eğer tarihte birileri saygıyı hakediyorsa Atatürk ve diğer kurucular bunu sonuna kadar hakediyorlar.Sadece birileri Atamın manevi şahsiyetini kendi menfaatleri için kullandılar diye ona saldırmak haksızca bir tavır.Atatürkü ve yaptıklarını anlamak için o dönemdeki dünya sahnesini iyi analiz etmek gerekir.

Yorumu oyla      59      51  
TOTEM 5 Aralık 2011 Pazartesi 16:36

Milletlerin değerleri vardır ve kurucularını ve ülkeleri için savaş verenleri herzaman minnet ve övgü ile anarlar.Bizim ülkemizin kurucusuda Mustafa Kemal Atatürk ve onunla bu mücadeleyi veren tüm silah arkadaşlarıdır ve hepimiz bu konuda onlara minnettar olmalıyız.Şimdi gelelim doğrulara ve yanlışlara!Atatürke diktatöer diyorlar!Evet bu günün dünyasındaki konsepte göre değerlendirirsek bir diktatördü ama ozaman Kanunni yide Fatihide eleştirelim onların yönetim şekli çok ama çok daha-

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 16:32

köse yazisi bayagi vücut kimyami bozdu.Simdide burda bir moda alip basini gidiyor"Halk partisine dokuna,yazarimizi üzme, yorumculari sinirlendirme" yani sabuna dokun nede suya..varmi böyle bir anlayis, gördügüm ve izledigim kadar burada yazi yazanda yorumlayanlarda kalbur üstü kalemler.Ben arkadas yeri geldimi nalinada vururum mihinida..tabiki(nezaket ve edeple sizleri üzdügümü ve kirdimi zannetmiyorum.Velevki üzdümse iste bilgisayariniz iste klaviyeniz./3/slm

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 16:27

sizinle hemde yorumcularinizla tartisirim..1900 basina gitmiye gerek yok,SSCB yi kimlerin dagittini ne icin dagittigini cok iyi irdelerseniz, Osmanliyi kimlerin yiktigini cok iyi anlayabilirsiniz.Türk milletine devrimler yapilirken nezaketende olsa hic bir sey sorulmamistir.Olan hadise ben yaptim siz uyacaksiniz hadisesidir.Velevki uymayanlar olduysa onlarida cok güzel oydular ve uydurdular.Nasip olursa Cumhuriyetle birlikte ne kazandik ve ne kaybettik boyutunuda sizlerle paylasacagim.Yazarin /2

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 16:20

Cumhuriyetin kurulmasunu ve akabinde gecen süreyi cok güzel YANLI analiz yapmissiniz ! Türkler, dünyada yasayan milletler icerisinde en fazla devlet ve Imparatorluklar kuran yikan bir millettir.Biz toplum olarak ya birilerini yerin dibine batirirz yada arsi alaya cikaririz.Osamnli devletini yikanlari emperyalist devletler olarak yüzeysel belitmissiniz, halbuki kazin bacagi hicte öyle degildir.Osmanliyi yikanlar bati devletlerinin önemli mevkilerini eline geciren siyonistlerdir.Ben bunu hem /1/

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 15:16

1950 yılına kadar bu ülke açlık, yokluk ve yolsuzluğun pençesinde kıvranmıştır. Bu konudaki gerçeklerin halkımız tarafından bilinmesi adına ve ilkokulda ezberletilenlerin dışında bilgisi olanlar ne diyeceklerdir? Örnek;1923-1946 yılları arasında açılan üniversite var mıdır? Veya Cuhuriyetin kurulması ile birlikte, işgalciler (İng-Fransız-ABD)yatırımlarına kaldıkları yerden devam etmişler midir? Veya İngiliz Albay Rawlinson'un 1920'li yıllarda gizli görevini bilen var mıdır? (canmehmet)

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 14:49

"Neden kendi vatandaşlarımıza bazı şeyleri gerektiği şekilde anlatamamışız" diye üzülüyorum. Saygıdeğer vekilimiz, Ne kadar da doğru ifade etmişsiniz, "Doğruları anlatmak gerek!" ne kadar haklısınız. laikliği -yeni- bir din olarak dayattığımızı, Devrimlerin büyük çoğunluğunun Oamanlının eseri olduğunu, Kalkınmak yerine, tango öğrenerek çağdaşlaştığımızı, halk için halkın hakkından geldiğimizi, Mecliste, "bu yasa buradan çıkacak, kimilerinin kellelerinin kesilme pahasına!" dediğimizi (canmehmet)

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 14:43

Bu ülkenin nasıl kurtulduğunu, Cumhuriyetin nasıl kurulduğunu araştırmadan birşeyler bilirmiş havasında konuşan kendini alim zanneden cahiller var.Birde kasıtlı konuşan hainler var.Yalınayak bu memleketi kurtarmak için canını ortaya koyanlar varken de,hainler vardı.Bundan sonrada olacaktır.Memleketini sevenler mücadele edecektir.Sürü ters dönerse sürü başı uyuz keçi olurmuş.?M.A.

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 13:48

Uyarılar sonrası yaratıcısı olmaya çalıştığım "Diğer Yorumcularla Sıfır Sorun" politikamı oldukça zorlamaya aday, ama çok geniş bir perspektif ve açık fikirle tartışılması gereken bu yazınızdan dolayı tebrik ederim. Merak ediyorum, CHP'li arkadaşlar köşenizi takip ediyor mu? Çünkü bence etseler gerçekten faydalanabilecekler ve söylemleriyle ben ve Totem gibi gerçek solcuları tatmin edebilecekler :)). Konuya hakim olan başta H. Tahsin ve OWLEYE olmak üzere diğer yorumcuları merakla bekliyorum. TS

Yorumu oyla      57      49