YORUMLAR
Toplam 57 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 16 Ekim 2011 Pazar 21:22

Ben bazen Yorumcuların birilerine artı yada eksi oy verirken sadece rumuza baktıklarını ve yazının içeriğini okumadıklarını savunuyorum ya!Şimdi sorasım geldi!OWLEYE rumuzlu arkadaşın yazısını okuyupta ona artı veren arkadaşlar acaba ne anlamışlarda yoruma artı vermişler?Doğrusu ben üçkez okudum ve net bir fikir yakalayamadım.Şimdi sakın kapasite meselesi demeyin aramızdaki kültür ve kapasite paralitesini hepimiz biliyoruz:)Owleye arkadaşım acaba sen ne anlatmaya çalıştığını kendin anlıyormusun?

Yorumu oyla      53      50  
OWLEYE 15 Ekim 2011 Cumartesi 18:25

Fikrinize gelince...,Kapitalist düzenin sanatsal estetiği kendini tatmine açıktır..Ancak süreçte hiçbir haz durağan kalamaz..Gelmek istediğim diğer nokta ise fixed idea sahiplerinden haz almamanıza rağmen onlara olan editöryel yaklaşımınızın hoşgörü içermesi noktasıdır..Taktir ediyorum bu durumu ancak takip etme hevesımi sekteye uğrattığının farkındayım..Bahse konu birikimli fanatik yapılanmanın temeli, ibn arabi,gazali ,ibn rüşd ,ibn haldun gibi alimleri yoksayabilecek eğitimle haşrolmalarıdır.

Yorumu oyla      60      49  
OWLEYE 15 Ekim 2011 Cumartesi 18:13

Bilgibilimsel olarak aksiyom , gerçek denilen olguya en yakın mantıksal dizgedir..Ve iki noktadan bir doğru geçer aksiyomu dışında hiçbir dünyevi tespit kendini gerçekle kıyaslayamaz..Yani insan sayısı kadar tarihi algılama biçimi olduğunu söyleyebiliriz..Ve kendi gerçeğini varetme aşamasında insan a priori duruşu olan varlıktır..Getirdiklerinden bağımsız olarak yeni bir oluşa tahammül edemez..Çünkü insan kendisi için güvenlik çemberi oluşturmak zorunluluğunu aklından alan yegane varlıktır..

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 15 Ekim 2011 Cumartesi 17:35

12:36,konu saptirma,siyasta yapalimda Helen komsumuz gibimi olalim yani.Daha cok seyler size söylerdimde bende sizin gibi konu saptirma konumuna düserim.Yazarimiz her halde cok mesgul bu soralar... yeni yazisini sabir ile bekliyorum,lütfen Baskanimiza satasacak yazi gündemine almasin.Sevgiler

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 15 Ekim 2011 Cumartesi 16:26

Sn Kuşoğlu,sizde sn Kılıçtaroğlu gibi Genelbaşkan varoldukça,ayrıca sizde "Cumartesi 02:36 " da yorum yapan biatçı sorgulama mantığından yoksun taban var iken siz İktidar yüzü göremezsiniz.Yapılan Zamlar nelere yapılmış* Hagi Gelir seviyesine sahip kesimlere yapılmış sorgulamadan eleştiri getiriyolar.Istanbulda Boğaz yalılarının mukimlerine,Ankarada Çayyolunda oturanlara,İzmirde Hatayda oturan kesimlere hitabeden zammları eleştirmek,doğrusu "sosyaldemokratlara pek yakışmış(!)". Emekli Kaymakam.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 15 Ekim 2011 Cumartesi 02:36

AKPyi bu son zam fırtınasında TAM destekliyorum. AKP zam yapmakla en iyisini yapıyor, hatta az bile. Daha çok zam yapmalı ki daha da iyi olsun. Allah AKP gibi en çok zam yapacak bir partiyi başımızdan eksik etmesin. Dikenleri sevmemiz boşuna değil. Allah bu dikenleri bize musallat edenlerden de razı olsun. oooohhhh beee, rahatladım, onca zam girdikten sonra üstüne de bu dikenli şerbet ilaç gibi geldi, hamdolsun.

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 13 Ekim 2011 Perşembe 19:55

Nede böyle birşeye tarih tanık oldu! Ben klasik ve bildik ezber sloganları atanlar dışında hertür düşünceyi dikkatle ojur ve değerlendiririm peki ya siz?Yani durum,Dinime söven bari müslüman olsa durumuna gelip dayanıyor.Aslında ben geçtim iç politikayı hiolmazsa diğer devletler ve devlet adamları ile olan görüş ayrılığı ve sürtüşmelerde hükümetten dolayısı ile Türkiyeden taraf olun..Neyse yaa ne yazsam boş beş yıldır sürekli haklı çıkmama rağmen bir dirhem değişmeyenlerden umudu kestim..

Yorumu oyla      59      54  
TOTEM 13 Ekim 2011 Perşembe 19:51

Yorum yazmam:) Ne yapayım artık gülüyorumiAğlanacak halinize..Sayın yazar eğer bir kitap yazarsanız sakın benim yorumlarıma yer vermeyin hem sizin kitabınızı alacak kişiler size gıcık olur hemde benim kulaklarım gereksiz yere çınlar.Şimdi gelelim Ts rumuzlu vatandaşa,Birçok fanatik gibi oda beni Akp yi eleştirmemekle itham ediyor oysa yorumlar orada duruyor benim onlarca eleştiri yorumum var ama sen ve sen gibilerin birtek kez bile Akp nin bir politikasına destek verdiğinizi ne ben gördüm-

Yorumu oyla      58      53  
TOTEM 13 Ekim 2011 Perşembe 19:48

Son dönemde komplo teorilerinden nefret ediyorum.Bukadar suçlama ve saldırı içinde yapıcı fikirlerin filizlenmesi mümkün değil.Komlo teorisyenleri işi okadar azıttılar ki burada yorum yazan vatandaşları bile çıkar uğruna fikirlerini savunmakla itham eder olmuşlar.Hele ben! hele ben...paralı kalenşörüm burada yazdığım her yorum için banka hesabıma para yatıyor ve aylık performansıma göre devlet ihaleleri alıyorum:)Allah aşkına ne olur söyleyin bu paralar nerede dağıtılıyor enazından bedavadan-

Yorumu oyla      58      53  
yakupcemil 12 Ekim 2011 Çarşamba 11:08

5- Aslında bu fanatiklerimiz, fıkradaki gibi, biraz matematikçi, biraz ekonomist ve ama en çokda muhasebecidirler.. MŞ.

Yorumu oyla      58      53  
yakupcemil 12 Ekim 2011 Çarşamba 11:04

4- Hatta bu kişiler o kadar işin dozunu kaçırırlar ki, sürekli gerilim, lafa girme , karşısındaki konuşturmama ve kendi fikrini kabul ettirme uğruna bazan dalagaya alındıklarının farkına bile varamazlar. Bu tip fanatiklik moda gibidir, gündemle birlikte gelir zaman içinde kaybolurlar, ama tabi bu arada kendi çıkarları için gerekli maddi ve manevi edinimleri elde ederler ve sesleri çıkmaz artık ve uygun bir gündem bekleme üzere nadasa çekilirler sanki.. MŞ

Yorumu oyla      56      51  
yakupcemil 12 Ekim 2011 Çarşamba 11:00

3- yer alma tutukusuyla fanatizmin kucağındadır. Bazı fanatiklerimiz ise kendini bulunduğu topluma, ortama kabul ettirme, içinde gizli kalmış "Ben" duygusunu öne çıkarmak için fanatizmin kucağındadır. yine bazıları vardır ki; bunlar sırf sosyal yaşantılarını, toplumdaki statülerini ve yaşam standartlarını daha yükseğe çekmek için maddi olanaklar sağlamak amacı ile fanatizmin kucağındadırlar. Böylelerini Tv programlarındaki konuşmalarında sık sık görmek olasıdır. Her akşam bir kanalda görürüz.MŞ

Yorumu oyla      57      51  
yakupcemil 12 Ekim 2011 Çarşamba 10:54

2- Bizim için siyah ve beyaz var, ara renkler fludur. İşimiz olmaz onlarla. Bu bizim genetiğimizde var olan bir durum. Fanatiklerimizin bazıları gerçekten sonuna kadar inandıkları bir fikri ölümüne savunur, o fikrin doğruluğu yanlışlığı üzerinde bir mantık yürütme zahmetine katlanmaz, çünkü idolleri olan yazar çizer takımı bu fikri savunduklarına göre mutlak doğru olarak kabul görür. Bazı fanatiklerimiz ise ortama ayak uydurmak ve gündemde geçerli olan, güçlü görünen düşüncelerin içinde..MŞ

Yorumu oyla      57      51  
yakupcemil 12 Ekim 2011 Çarşamba 10:48

Kitaplaşmak, kitap okuma alışkanlığının yeterince artmadığı yurdumda, sadece evimizin bir köşesini süsleyen kütüphanelerimizde yeni bir kitabın yer almasından başka bir işe yarayacağını sanmıyorum, yine de umut etmek, düşünmek güzel birşey. Gelelim fanatizme; aslında çok okuyan bir toplum olmadığımız için, kulaktan dolma bilgilerin ağırlığı ile ve günümüzde yaşanan bilgi kirliliği sağanağından kendimizi kurtaramıyoruz sanırım. bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olmaya çalışıyoruz. MŞ.

Yorumu oyla      56      52  
teyze 12 Ekim 2011 Çarşamba 01:40

23:39 evet Avrupalının lakabı 'Adalet dağıtıcıları'dır.Futbolda hak yerini buldu.Sıra geldi Sarkozy ve yakın çalışma arkadaşlarının istediklerine!Bunlar boş zamanlarında kitap okumazlar,Türkiyede nasıl adaleti hakim kılarız diye kafa patlatırlar.Eskiden bir OĞLU olan genç baba sevinçten davul zurna çaldırırmış yaşlılar dermiş ki: Dur bakalım evlat bu kadar sevinme daha kızıl var,kızamık var..

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 12 Ekim 2011 Çarşamba 00:26

Sayin yazar"kitaplasalim" diyerek ne denli insana ve fikirlerine saygili oldugunuzu gösterdiniz,bana O.GAZI´nin söyledigi o meshur sözü hatirlatti" insani yasatki devlet yasasin" kisilerin,fikirlerini ve düsüncelerini kitap haline getirmek istemenizi cok olumlu bir calisma olarak addediyorum, cok büyük bir aksiyon yaratacagini tahmin ediyorum.Yillar gectikce daha fazla deger kazanacagini size söyliyebilirim.Genc nesiller bir sürü arsiv arastirmasi yapacagina sizin bibeli(toplama) okusun yeter.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 12 Ekim 2011 Çarşamba 00:13

Ülkemizde olan degisimi Misir´ daki sagir sultan duymus bizim gedikli yorumcular duymamis...nasil bu kadar vurdum duymaz ve tarafli olabiliyorsunuz? Atatürk kurtulus savasinda dis düsmanlardan ülkeyi temizlemis,her halde ömrü vefa yapmamis ic düsmanlardan ülkeyi temizlemek icin,bugün ülkede Atatürk´ün yarim biraktigi isi R.T.ERDOGAN tamaliyor.Hic karamsarliga kapilmayin ,karamsarlik müslümana yakismaz,Vaat edilen günler cok yakinda.BG

Yorumu oyla      59      57  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 23:54

Bir de TOTEM dost bir kere daha: ben CHPli değilim. Daha önce de dedim, ben bi-taraf olmayı tercih edip her daim bertaraf olanlardanım. Deniz Fenerinin alçaklığına tatmin olduğum kadar Balyozun alçaklığına da tatmin olmuşum mesela. Balbay, Haberal örneğin mutlaka yargılanmalı ama mutlaka tutuksuz diyorum, tam da tatmin olmadım diyorum mesela. Adalet aynen eskiden olduğu gibi statükoya ama şimdi yeni bir statükoya hizmet ediyor diyorum illa. Yani ben senin bildiğin ben değilim diyorum daa... TS

Yorumu oyla      59      53  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 23:42

Yoksa gizli olması gereken dosyaları sadece muhalefet gösterince mi yabancı servisler servis yapıyor? İlk atışmaya başlama sebebimiz de direksiyondaki gücü bırak korumayı bir de hatalarını rasyonelleştirme eğiliminde olmandı. Umarım en azından bu kadar açık bir konuda o eğilimin devam etmez. Ederse de farketmez ama ben sevindirik görünmesem hayatta mindere gelmezdin çünkü sen de biliyon ki işin gittikçe zorlaşıyor. TS

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 23:39

Nerde kalmistik arkadaslar..sakin yine temcit pilavi yine önümüze geldi diye kizmayin.Yorumlarin bir tanesinde hepimizin saygi ve muhabetle yorumlarini okudugumuz TEYZEMIZIN,Istanbul takimlarinin saltanatina son veren KARADENIZIN FIRTINASINA yönelik tarafli yazisini cevaben burada bulunmaktayim..Yüce Allah kitab-i azimde en fazla üstünde durdugu "ADALET KAVRAMIDIR" biliyorsunuz,peki adalet bu denli önemliyse nerde bizim hak ettigimiz sampiyonluk.Elin UEFA si "Adaleti hakim kiliyor" ya siz(!)

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 23:35

Sevindirik olmadım, sadece meraklandım, bunda bile ülkem insanı kendini kandıracak malzeme bulabilecek mi diye. Ayrıca ilanımdır, eksiler üstüme kalmasın diye bugünden itibaren önceki 3 yorumda yaptığım gibi TOTEM görünce + basıyorum. Her duyduğuna inanma, masumiyet karinesi filan da sizin sadece Deniz Feneri için tasarruf ettiğiniz bir ayrıcalık olmasın. Bir de sizin Baransu'ya filan da başka gizli servisler servis yapıyor olabilir mi

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 23:26

Aman nazar değmesin çünkü TOTEM dost ile ilk defa aynı dili konuşuyoruz. Dostuma hep aynı şeyi söylemeye çalıştım. Yanlışa yanlış dersek her ne tarafta isek o tarafı ileri taşırız. Ben TOTEM dostun hiç göründüğü tarafı eleştirememesine karşı çıktım hep. Gerçi burda bile bir eleştirisi yok ve alt yazı yine bel altı ama bir adım ilerde; ilkin bir defans kurgusu yok, ikinci olarak eskiden olsa kumpasçı gominist ile başlardı. Unutma dostum, adaletsizlik bile gün gelir iki ucu sivri hale gelir. TS

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 11 Ekim 2011 Salı 22:53

Vereyim,Kılıçtaroğlu bukadar özel bilgiyi nasıl elde etmiş,Hangi gizli servis bunları servis etmiş ayrıca hukukun üstünlüğü ve masumiyet karinesinide unutmayalım Vs vs..bunlar benim ürünüm savunma şekli değil tamamen sizlerden alıntı.Arkadaşlar bir samimi olun iki vatandaş olduğunuzu unutmayın.Hırsızın menşeyi ve cenahı hiç önemli değildir.Hırsızlar ve suçlular sürekli böyle cansiperane savunucuları olduğu sürece daha cüretkar olacaklardır.Evet ben bir tarafım ama ençokta kendimden tarafım.

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 11 Ekim 2011 Salı 22:49

Filan..Bunu yazarsanda basıyorlar sana eksiyi:)Ben birçok yorumcu arkadaşın yazdıklarımı okumadan eksiyi bastıklarını biliyorum rumuza bakıyor TOTEM ise mutlaka kötü birşey söylemiştir bas eksiyi:)TS rumuzlu arkadaş sevindirik olmuş ve varmı Atalayı savunan demiş.Çünkü o Kılıçtaroğlunun iddialarına kayıtsız şartsız inanmış(oysa başka konulardaki bir dolu belgeyi tatmin edici bulmaz nedense)ve hükmü vermiş ve kendince şeytana avukatlık yapacak birini bulup taşlamak niyetinde Sana siz gibi cevap-

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 11 Ekim 2011 Salı 22:45

Ruh halleri varki işlerine gelen her iddia ve suçlamaya hemencecik inanıp,işlerine gelmeyene ise gözlerine soksan katiyen inanmıyorlar.Bir kesim sürekli denizfeneri konuşalım istiyor bir kesim sürekli ergenekon!Sürekli birbirimize gol atıp madara etme yarışındayız..Oysa hangi cenahtan olursa olsun yanlışlar bizim kalemize gol oluyor.Şu belediye yolsuzluk yapmış haber bu vatandaş hemen bakıyor belediye hangi partinin!Eğer karşı partiyse vay alçak namussuzlar,kendi partisi ise komplo iftira falan-

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 22:45

TS iyi yazmışsın amma velakin eksik. Özlü bir söz bizden tuzu biberi niyetine -> Ben yargı mensubunun zeki, çevik aynı zamanda F- tipçisini severim -> Adalet Bakanlığı. HeHe

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 11 Ekim 2011 Salı 22:42

Bu sitede uzuuun zamandan beri yorum yazıyorum aslında yazmak eyleminden nefret eden biri olarak bukadar uzun yazılar yazmama ben bile hayret ediyorum..Neyse geleyim asıl konuya ben burada yorum yapan ve temas ettiğim insan topluluğunda siyaseten şu eğilimi gördüm;HADİ GEL SENİN HATA VE YANLIŞLARINI KONUŞALIM!! Bu öylesine kronikleşmiş ki bazı arkadaşlar kendi savundukları cenah hakkındaki haberlere bile tahammul edemeyip siteyi yada editörüde yandaşlıkla suçlamaya başlıyorlar.öyle enteresan-

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 19:36

Ya bi de sayın yazar, genel başkanınız Koskoca Adalet Bakanlığını şu açıklamayı yapmaya mecbur bırakıyor: "Erzurum Cumhuriyet savcıları ile Deniz Feneri soruşturmasını yürüten savcıların durumu tamamen farklıdır". Şu Demokrasi Komedyasında bu durumun böyle olduğunu illa Adalet Bakanlığının mı açıklaması gerekiyo? Niye bakanlığımıza vakit kaybettiriyonuz? Ben buradan çağrı yapıyorum, lütfen tatmin olmuş yorumcularımızın konuya ilişkin yazacakları yorumları okuyun ve biraz öğrenin artık. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 19:04

Bu arada Beşir Atalay'ı savunacak bir yorumcu arkadaş ihtiyacı acilen hasıl olmuştur. Aranan niteliklere sahip olan bir arkadaşın hayatıma renk katabilmek açısından değerini bileceğime söz veriyorum. TS

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 18:54

Konuya taraf değilim ama galiba GKA dostumuz da beğenmediği kişileri bir adım sonra GOMİNİST ilan edecek. Heykel var mı yok mu çok takılmaya gerek yok bence. O dönem ne faaliyetlerde bulunduğunu, kimlerle birlikte ve ne amaçla hareket ettiğini sağır sultan bile biliyor. Sanırım GKA dostumuz da o dönem Arap halkları Osmanlı yönetimini çok istiyordu demeyecektir. Gerçi "siz goministler yanlış biliyonuz" derse de taraftar arkadaşların bu bakışları bile mümkün derim ve yeni bir uç yaşarız. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 16:24

Heykelin seceresini mi çıkaracaz seni memnun etmek için? Asıl cahil karşısındakini cahil sanandır. Herkesi aptal yerine koymaya alışmış kaşıntılar keşke zamanı geldiğinde özür dilemeyi de bilse. Madem adam yok sayıldı neden filmi var, alibaba gibi doğuya hitap eden ticari sitelerde neden ürünleri satılır filan diye bile sormaya gerek yok çünkü arkadaş yorumuyla kendi fişini çekmiş bile. Bu arada H.T. abine sorsana Lawrence'ın Cidde'de restore edilen evinin kapısında ne yazıyor?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 14:36

Lawrence of Arabia Filiminde gördüğü Heykelin Bağdatta var olduğuna inanan cahil cühelaya ne anlatbilirsin. Lawrence of Arabia Heykeli Bağdata, Baas Partisi zamanında mı dikildi,Baas öncesi dönem olan Şerif Hüseyinin oğlu Kral Faysal dönemindemi yapıldı. Abdülselam Muhammed Arif zamanında mı dikildi.Anlaşıldı siz Sscb ile anlaşma yapıp,SSCB nin müttefiki olan yönetimler,yani Saddam döneminde dikildi,öylemi?...Her kim isen zekanız beni hayran bıraktı(!!!!!!).G.K.Ç.

Yorumu oyla      57      56  
teyze 11 Ekim 2011 Salı 14:33

00:09 Mezarlık turu deyip geçme ÖLÜ VE MEZARLIK en büyük nasihattir.Başvekili görmedin mi zırhlı araçtan inip cenaze aracında mezarlığa gitti.İnersin gönül inersin attan iner merkebede binersin.GÜNÜMÜZE UYARLIYORUZ: İnersin gönül inersin Limuzinden iner dört kolluya binersin.O da nasip tabi okyanusun dibini boylamakta var.Terside olabilir kuyuya atarlar çıkar Mısıra sultan olursun.KADER kime ne yazmış bilinebilir mi?

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 00:28

Bağdat'a bir daha mobilya satmaya gittiğinde kaşınmayı bir seferliğine rafa kaldırıp Al Jumariah köprüsünden Haifa caddesine geçip sağa döneceksin. Haifa caddesini takip ederken sağ tarafında yüksek bir baz istasyonu direği var. Onun sol ön tarafında atın üzerinde bir adam heykeli göreceksin. O ata binen adam temsili hipodrom jokeyi değil. O Lawrence of Arabia denilen arkadaşın heykeli. Bakmak kolay da görmek işine gelince kullanılan bir lüks değil mi Kaşınan adam?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 11 Ekim 2011 Salı 00:09

Cenaze arabasiyla kiz tavlamaya cikan adam;-Pist fistik gel seni biraz gezdiryim..-Bu arabaylami ..? - Millet buna binmek icin ölüyor be:)) söylemis. Iste dostlar, bazi müesselerler ve onlarin yöneticileri bir gün karsiniza cikip gel benim taraftarim, benim sempatizanim ol diye söylerse hemen karar vermeyin" bilinki cenaze arabasiyla sadece Mezarlik turu olur.

Yorumu oyla      60      49  
teyze 10 Ekim 2011 Pazartesi 23:17

SON YORUM EDİTÖRE: Kitaba gireceği % 100 olan en güzel yorumlarımın katili hangi editörse ona sesleniyorum.Arif Verimli Hocanın alanına girebilecek ilmine ilim katacak nice yorumlarımı yok ettiniz 4 nolu yorumumuda tehlikeli bulup imha etmeyin sakın.Son cümlemde anormal görünen iki kelime Uzman adlarıdır.Rasim Ozan ve diğeri Baransudur:)

Yorumu oyla      57      49  
teyze 10 Ekim 2011 Pazartesi 23:13

Bugünlerde bir şey okumuştum güzel bir yazı idi ordan aklımda kaldığına göre:Bilinen bütün ekonomik doktrinlerin uygun koşullar oluşursa DOĞRU olabileceği mümkün ise,her insanında yaşına,kültürüne,maddi durumuna vs göre yani kendine uygun bir müzik zevkinin olabileceği.. gibi bir şeydi.(Fazıl Say için yazılmıştı) insanların EĞER KENDİ MENFAATLERİ yoksa en azından yorum yazan bizler için diyorum hepimiz kendi dünyamızda DOĞRU olduğunu düşündüğümüz fikirlerimizle TÜRKİYE FANATİĞİyiz diyorum.Kitaptan sonra uzmanlar ne der bilmiyorum.Kitap büyük ses getirirde tv lerde tartışılırsa yorumcular-uzmanlar kavgasına hazırım.İnşallah benim karşıma her şeyin uzmanlarından ROK ve Baranwater çıkar.(4)

Yorumu oyla      57      49  
teyze 10 Ekim 2011 Pazartesi 23:12

Bülent Bey, 'Kitap' güzel fikir benim FENERLİ yorumların yer alması şartıyla tabi.Ben diyorum ki kitabı fotoğraflarla zenginleştirelim.Aziz Başkan mapushane çıkışı sanıyorum bir parti kurar.(yeni sloganımız SANDIKTANFENERBAHÇEÇIKACAK)Yorumlarımla beraber hem kadın seyirciler arasında,hem Metris önünde hemi de Trabzonda benim formalı fotoları koyalım.Kendim için bir şey istiyorsam namerdim demek isterdim ama Aziz Başkan beni vekil adayı kesin yapar diye düşündüğümden kendim için istemiş oluyorum.Son zamanlar hariç bütün yazılarınızı ve yorumları kağıt üzerine kopyaladım.Yinede kitabınızı büyük bir heyecanla bekliyorum(3)

Yorumu oyla      57      49  
teyze 10 Ekim 2011 Pazartesi 23:10

Şikelerin şikesi 'SEÇİM ŞİKESİ'yapanlardan dolayı, YÜCE YARGI! hem eskiden hem şimdi 1 günde istediği kararları alabildiğinden dolayı(ÖRNEK: Yurt dışı yasağı hemen NE HİKMETSE kaldırılabiliyor.61.hükümet dönemi 61 plakalı ilimiz başkanı)hayal kırıklıkları üst üste gelince ağır depresyona girdim fakat 20 Eylülde Manisa maçında Saraçoğlunda tarihe şahitlik eden kadınlar arasındaydım o gün depresyonum bitti.Benim kızların odasını ben temizlemezsem günlerce temizlemezler arada kızıp amann ne haliniz varsa görün pis pis oturun bana ne derim,memleket mevzularına yorum yapmama sebebimde aşağı yukarı aynı,arada teneffüse çıkıyorum.(2)

Yorumu oyla      56      49  
teyze 10 Ekim 2011 Pazartesi 23:09

11:07 KİTABIN önsözünü yazmaya aday yorumcuyum,okuduğunu anlamayan,fanatik yorumcu örneği olarak seni vereceğim.KOD ADIN 11:07.ŞİKE konusunda yorum tekrarına gerek yok benim yorumlar yerinde dimdik duruyor tıpkı FENERBAHÇE CAMİASI gibi.Geniş bilgi için oku bir zahmet.Sen ts taraftarı olmalısın.ts bilerek küçük harf yazdım bu durumda fanatizmin sınırlarını zorluyorum (1)

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 20:12

Kurbağayı yavaş yavaş haşlamaya devam, yorumların envanteri tutuluyor, "hoşgörü ve diyalog" maskesiyle. Yarın bir heryelekon dosyasında kullanılmayacağının garantisi ne? Dinlemeler, kameralar kesmiyor artık, internet de tarassut altında, "hoşgörü" adına, "ileri demokrasi" için. Aralarında yetiştiğim için bu "dinci"lerin yaptıklarının hiçbiri şaşırtmıyor da o "liberal" denen ucube mahlukat hiç mi görmüyor bunları? Bu muydu özgürlükçü demokrasi? Yoksa hepsi koca bir yutturmacamıydı? düşünürler mi?

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 17:44

abartamada sınır tanımayışımız sanırım araplardan miras. Falih Rıfkı, Zeytindağı adlı eserinde Filistin'deki görevi sırasında Cemal Paşayı karşılayanların yağcılıklarını anlatır. İlk konuşan "önce padişah,sonra sadrazam, sonra sen" diye başlar, ardından gelen "önce Allah, sonra peygamber, sonra padişah sonra sen" diye karşılar, sonra gelen "önce Allah, sonra peygamber, sonra sen" diye sıralar. Bizde de artık yağdanlıklar ona özeniyorlar. Asabi Şahsiyete "önce Allah, sonra sen" demeleri yakındır.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 16:18

"Susadim cesmeye gelmez olaydim.Elinden bir tas su icmez olaydim,yolum düstü köyünüzden gecmez olaydim..." bu güzel türkümüzü bilmiyen yoktur icinizden sanirim.Iste bizimde yolumuz düsmüs buraya..bazen sevgili Bülent Beyin elinden kana kana su ictik,bazen derya gibi bilgi dagarcigindan yararlanma imkanimiz oldu.Kisacasi toplumun nabzini tutabilen iyi bir sosyolog,kumasi cok saglam olan birini tanidik.Iyiki bu köye ugramisiz.e-dergah üyesi

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 16:05

Burası küçük TÜRKİYE demiş bir arkadaşımız çok doğru,fakat anlaşamıyoruza katılmıyorum niye anlaşamıyoruz çok güzel anlaşıyoruz bizce,BİR ZAT DERKİ FİKİR ÇEŞİTLİLİĞİ RUHTAN GELİYORSA RAHMETTİR,BEREKETTİR,GÜZELLİKTİR,,nefisten,zandan geliyorsa felakettir,,çok derin manası olan bir cümledir,,aynı zat BU MEMLEKETTE AHLAKİ KALKINMA OLMADAN,İKTİSADİ KALKINMA FELAKETTİR,,kişi,aile düşünün ahlaki alt yapısı yoksa,zenginlik onlara beladır,,DOĞRUNUN YANINDA OLMAK AKLA,RUHA NURDUR(ilimdir)......zombi

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 13:17

Bakın bugün Tunus ve Mısır'da yine olaylar çıktığı haberlere düşüyor. En başından beri hep diyodum, ayakta alkışlanan bu Arap Baharı, aslında kimin alkışlandığının ısrarla üstünün örtülmeye çalışıldığı bir süreçtir. Doğal süreç diye ne kadar ısrar etsek de, dışarıdan enjekte edilen değişimlerin nasıl tutmayacağını gösteren örneklerdir. Bu da gerçekten üzücü çünkü bir Mısırlı şunu demiş "Bu ateş herkesi yakar". Bu coğrafya bizimse daha tutarlı olmak zorundayız. canmehmet'in 4 kuralı önemli. TS

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 13:01

Düğün değil, bayram değil eniştem beni niye öptü! "Cumhuriyeti, İngilizler önerdi..." Kazım Karabekir Paşa, YKB tarafından yayınlanan günlüklerinde böyle demektedir. Olabilir de, bunun "kitaplaşma!" ile ne ilgisi var? Olmaz mı, kitap için konu sıkıntısı çekenlere 10 metrede petrol!!!(canmehmet)

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 12:51

Üç yıldır Musula,Süleymaniyeye,Kerküke,Halepe,Bağdata Mobilya satıyoruz,defalarca bu şehirlere gidip geliyoruz da, herkılığa giren arkadaşın bahsetmiş olduğu Lawrance heykelini bir türlü görememişim."yuh olsun bana(!)". mı yoksa yalanı hamudu ile yutan yüzünde astar olmayan Müslüman Türkün,Müslüman arabın düşmanlarına mı ? Göbeğini Kaşıyan Çoban.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 12:34

Kendisi fanatizm örneği verirken ağa takılan Mülayim arkadaşa soruyorum: "Gerçi bu arkadaş isimsiz,misafir olarak yazmış ama,bizde üç yıldır hangi nicklerle yazdığı mevcuttur" demiş. Hangi nicklerle yazmıştır, seceresini neden tutuyorsunuz ve bu bilgi ile ne yapmayı planlıyorsunuz? Bu tarz tavırlar ve tehditler yüzünden millet bırakın kimliğini, ne ifade ettiği belli olmayan nick bile yazamaz olmuş. İleri demokrasi anlayışı temelde hakaret ve tehdit olunca bez yetiştirmek mümkün olmaz tabi. TS

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 11:11

İnsan düşünebilen bir varlıktır. Onun düşünmesini ve düşündüklerini ifade etmesini önlerseniz, insan tarafını yok etmiş olursunuz. Elde var bir! Hangi kültür içerisinde yaşar, onun değerlerini kullanırsanız; onu yüceltir ve ona hizmet ederseniz. Elde var iki! İnsan olmak farkında olmaktır. Diğer ifadesi ile farkındalık derecesi, insanlığın kalite derecesidir. Elde var üç! Edinilen bilgi kullanılmadığında, ondan yeni değerler üretilmediğinde, sahibine yük ve yulardır. Elde oldu dört!(canmehmet)

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 11:07

Bazen hakli oldugunu zannedenler kendilerini bilinc altinda ve vicdanlarinda yiyip bitirirler.Bakiniz siz basit bir örnek vereyim; sike olaylarinin ayyuka cikmis oldugu bir ülkede hala benim tuttugum takim bu tür olaylara bulasmamis diye kendini inandirmaya calisanlar yokmudur.. vardir örnek vereyim TEYZE´miz.O denli üzülmüski artik yorum yazmaz oldu..

Yorumu oyla      61      49  
hulya 10 Ekim 2011 Pazartesi 10:56

Syn.Kuşoğlu bu kitabı yazın ve sizin siyasi yol haritanız olsun.Böyle bir ülkeyi yönetmeye talipsiniz.Düşünün hiç bir çıkarı olmadan bile insanlar fikren anlaşamıyorlar.Bu anlaşmazlığa en anlaşabilir çözümü üretmek sizin vazifeniz.Her yorumcu gibi düşünen binlerce insan oluduğunu unutmayınız ve burası küçük bir TÜRKİYEDİR.o yüzden yorumcularda bir türlü anlaşamıyor.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 10:41

CNN Türk de Spor yorumcusu,Dünya Kupası elemeleri ile ilgili konuşuyor,ve diyor ki,"1.Dünya Savaşında Almanlar yenildiği için Osmanlı da Yenik sayıldı" diyor.Be gerizekalı adam,Sen birinci Dünya Savaşında hangi Savaşı KAZANDIN.Ülkemde belli bir kesimin böylesine sorgulamasız,BİAT etmiş bir topluluğu,malesef 2000 li Yılların başına kadar Ülkemin yerlerde sürüklenmesinin sebebi olmuştur.Ülkeye dokuz yılda yapılan yatırımların 80 yılda yapılanlardan daha fazla olduğu düşünülürse....

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 10:32

Hep sevgili yazar ve M.vekilimiz taraf tutacak degilya,biraksinda yorumcularin bazilarin haklilarin tarafini tutsun.Bazi kisiler vardir yanlislarla bir ömür gecirebilir,bazilari ise bir dk bile yanlislarla olamaz.Cok sevdigim bir sairimiz bir siirinde "haklilar zulüme boyun egmedi" diye haykirirken biz burada zulümle birlikte nasil yasayabilirdik..birinin öbürünün adami olacagim yerde "dogrularin yaninda olurum". YS

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 10:25

çok iyi olur bizcede,,insanlar görür,bakar ne saçmalamışlar der birileri,,birileride aferin bak der bunu düşünmüşler,yazmışlar,,E MAKSAT'TA BU zaten,meraklandırıp baktırmak düşündürmek..............zombi

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 10:15

Mesela bir önceki yazıda bir bayan, Lawrence Bağdat'taki heykelinden bahsetmiş, Göbeğini kaşıyan bir arkadaş ona zavallı demiş, sonra bayan heykeli Bağdat'ta google'dan bile görebileceğini yazmış ve kanımca 3 gol atmış. Acizane ben de baktım ve var. Demek istediğim fanatiklerin teknoloji sayesinde işleri de zorlaşıyor. Bu tek AKP fanatikleri manasında değil, her tür fanatik için geçerli. GS stadında ufacık çocuğun kafasına bira şişesi atan için bile. O yüzden atarken bile tutarlı olmak lazım. TS

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 09:06

Sn Yazar, "FANATİZİM" diye değinmişsiniz ya.Buyurun fanatizimin en güzel örneğini de yazacak olduğunuz KİTABIN örnekler bölümünün en başına yerleştirin lütfen.Gerçi bu arkadaş isimsiz,misafir olarak yazmış ama,bizde üç yıldır hangi nicklerle yazdığı mevcuttur.Mülayım.

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 10 Ekim 2011 Pazartesi 08:33

Çok iyi olur, tarihe not düşmek için geç bile kaldık. Bu ORTAÇAĞ karanlığından kurtulduğumuzda çocuklarımıza geçmişi daha iyi anlatabilmemiz için bu F tipi yalakalıkları belgelememize yarar. Zaten eminim birçoğumuz gerekli gördüğü arşivlemeyi yapıyordur, gün gelir gerekli olur, insan unutur, kağıt unutmaz. Basılı olarak arşivlemek en güvenlisi. Unutturamayacaklar, unutturmayacağız bu yapılanları.

Yorumu oyla      67      79