YORUMLAR
Toplam 79 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 4 Ekim 2011 Salı 18:28

"Fıçıdan içerisindeki sızar!" İtalyan Atasözü. Bu her ne olursa...

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 4 Ekim 2011 Salı 14:09

Sizlerin ağzınıza yakışmıyor ama hangisi ben karar veremedim.Siz bu tahammülsüzlük,saldırganlık ve seviyesizlik dolu sözler sarfedip birde halka cağil ve kendini yönetemezmi ilan ediyorsunuz?Beyler sizler daha öfkenizi yönetemezken ülkeyi nasıl yöneteceksiniz.Bencede, sizlerin oy hakkı olmamalı zira kendi ülkesine ve halkına bu derece düşman olan insanların ülke yönetiminde söz sahibi olmaları eşyanın tabiatına aykırı.Yorumculara ne demeli?Siz bu masalları ancak militancıklarınıza yedirirsiniz.

Yorumu oyla      56      58  
Misafir 4 Ekim 2011 Salı 14:05

Yazının başlığı ile içeriğindeki örnekler öylesine çelişiyor ki!ANASINI SATTILAR evet halk arasında kullanılan bir deyim ama ne kadar iğrenç bir niteleme değilmi?Kutsal saydığımızx analarımız üzerinden iğrenç bir benzetme!Sayın yazar yazısının içinde filozoflardan bahsediyor ama kullandığı başlık avam hatta iğrenç!Ne oluyor beyler size??Yalak,salak,liboş,fetoş,Dinci yalaka bu tabirler sizlerin ağzınızdan havalarda uçuşuyor ve sonrada kültürden medeniyetten bahsediyorsunuz.İki söylemden biri-

Yorumu oyla      56      56  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 17:10

Efendiniz, Neocon, Yeni Dünya Dincileri ile ortak din üzerine hasbıhalleşirken, müritleri bize müslüman türklük satmaya kalkıyor ya, işte burası en komiği. Beyni dumura uğramış, hiç bir şeyi sorgulama özelliği kalmamış zavallılar, şunu çok iyi belleyin: "Haysiyet ve şerefden yoksun siz cellatlara meydanı asla bırakmıyacağız." Sizler bizlerin "alnı secde değenlerden zarar gelmez" zannımızın, gaflet ve dalâletimizin eserisiniz. 28 Şubatta sizin gibileri korumakla aslında çok büyük hata etmişiz.-8

Yorumu oyla      65      52  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 16:36

/Memura-işçiye-emeklilere,maaş-ücret artışını en az yapmak için enflasyonu kağıt üzerinde düşürmek gerekiyordu./Bu amaçla enflasyonu hesaplama şekli değiştirildi./Vatandaş enflasyona ezdiriliyor./Bu durumu bazı kullar göremiyor veya görmezden geliyorsa da;Allah görüyor./

Yorumu oyla      71      51  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 11:40

Bugünlerde işin önünü ardını düşünmeden, hesaplamadan yaptığınız her türlü katakullik kirli operasyonların, tezgahların hesabı, o günler geldiğinde burnunuzdan fitil fitil getirilerek sorulacak. Şimdi oldu mu? Rahmi Turan büyüğümüzden ricamız, hiç korkmadan, çekinmeden gerçekleri aynı kararlılıkla dile getirmeye devam etmesi. Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin tüm koruyucu unsurlarıyla yok edilip federatif yapıya evrilmeye çalışıldığı bu zor günlerde, Allah doğruların yar ve yardımcısı olsun. -10

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 11:37

Masum, korunmaya muhtaç zannedip o zor günlerde koynumuzda sakladıklarımız, şimdilerde karşımıza engerek yılanı, akrep olarak çıkıp, mükâfat olarak bizi sokmaya kalkıyor ya, işte en çok buna acı acı gülüyorum. Düşene vurmak bu kanı bozuk hasbalara aslında iyi yakışıyor:) Ama şunu hiç unutmayın: Son gülen iyi güler. Bu karanlık günlerin bir de sabahı olacak. İşteo gün geldiğinde, hiç biriniz merhamet falan beklemeyin. Kaçacak delik arayacaksınız, ama bulamayacaksınız. -9

Yorumu oyla      69      51  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 11:32

Hale bak ya? Devletin tüm istihbarat kurumlarını ele geçirip, Atatürk Cumhuriyeti'ni yıkarken, hiç utanmadan bir de bize akıl veriyorlar. "Siz gidin kendi çöplüğünüzde ötün" diyeceğim, ama çok iyi biliyorum ki, o abileriniz bizim görüşlerimize yer vermesini bırakın, sizin görüşlerinize bile sitelerinde izin vermez. Buralarda ötüyor ve bize demokrasi satıyorsunuz, ama kendi aranızda en ufak bir aykırı fikir beyanı yasak. İşte Fettoş Cemaat kültürü bu. Zavallılar sürüsü. -7

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 11:30

Ortamı kirleten, Türk devletini yıkmaya çalışan, müslüman olan, olmayan Türk ayrımı yapan kim? Bizler mi, yoksa Hanefi Avcı benzeri, deşifre edici kitap yazan emniyet müdürlerine, Türk Ordusuna her türlü kirli tezgahı reva görmekte hiç bir beis görmeyen, kazuratla beslenen malûm lağım fareleri mi? Şimdi Ergenekonculukla suçladığınız o Hanefi Avcı'ki, 28 Şubat'ın en karanlık günlerinde işi gücü geleceği pahasına siz cemaatçilere destek çıkmış, mesleğini bile kaybedip Mamak kodesini boylamıştı. -6

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 3 Ekim 2011 Pazartesi 11:29

Merd-i Kıpti şecaat arz ederken sirkatin söyler" derler, bunların ki de aynen o hesap. "Vatan elden gidiyor, Türk Devleti yıkılıyor, Gazi Atatürk'ün kurup bizlere emanet ettiği bağımsız ulus devlet, üniter yapı ilkeleri'nin dibine kibrit suyu dökülüyor." diye feryat ediyoruz. Cemaatçiler "öyle değil böyle, yanlış düşünüyorsun, Atatürk'ü bizler de severiz" diyecekleri, vatana sahip çıkacakları yerde, söylem tarzımızı eleştiriyor. Bütün bu katakullik operasyonları sanki simonları yapmıyor? -5

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 2 Ekim 2011 Pazar 22:02

Batının derdi, Türkler değil, Müslüman Türklerdir. Bu farkı kavradığımızda; bu ülkenin neden 90 yıldır bilgi üretemediğini, kondu devlet İsrail'in dahi teknolojine muhtaç bırakıldığını anlayacağız. Gerek borç batağında bırakılan, gerekse üretemeyen bir ülke sömürgedir. Türkiye bugün yaklaşık 22 milyar dolar tarım ürünü, 25 milyar dolar turizm hizmeti üretmektedir. Okumuyor, sadece verilen değerlere uygun olanları onaylıyoruz. Unurulmamalıdır. Harmanı yel okumayanı-deliyi el döndürür. (canmehmet)

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 2 Ekim 2011 Pazar 18:56

Bizimde bu masallara inanmamızı bekliyorlar.Kölelikten bahseden bu kuklalaların bu ülke dünyada söz sahibi bir ülke olacak diye ödleri kopuyoır zira o zaman efendileri bu palyaçolara çok kızar.Gözlerinizi kapatın ve geçmişi düşünün ve şimdii düşünün ozaman herşeyi net olarak göreceksiniz.Aranızda geçmişi özleyeniniz varmı?Darbeler,işkenceler,enfladyon,Imf,silik dış politika,dünyaya kapanmış bir ülke,70 cente muhtaç hazine ve Imf nin iki milyar dolarına sevinç çığlıkları atan gazeteler.Düşünün..

Yorumu oyla      58      71  
TOTEM 2 Ekim 2011 Pazar 18:52

Hani sizlerin çok övdüğünüz devirlerde ülkemize gelip emirler veren Imf den bahsediyorum.Dış politika ile ilgili ise hiç ama hiç konuşmayın.Türkiye tarihinin en güçlü ve aktif dönemini yaşıyor tabi bu eblehlere soracak olursan dünyada devrik kaddafiden ve devrilmesi an meselesi olan Esed ten yana olmamız gerek!!Kendileri sürekli kaybetmeye alışkın olduığu için Türkiyeyide o katagoriye sokmak istiyorlar.Bunlar beyni uyuşmuş militanlar ve buralara gelip kendilerine anlatılan masalları anlatıyor-

Yorumu oyla      58      69  
TOTEM 2 Ekim 2011 Pazar 18:49

Artık bu cemat muhabbeti sıktı!!Ülkenin % 50 sini cemaat üyesi yerine koymak sadece butür milşitan beyinlerin halüsinasyonlarıdır. bu vatandaşların beyni öyle yıkanmış ki gündüz gözü ile rüya görüyorlar..Türkiye 9 yıldır soyuluyormuş!!Addia bu ama kanıt yokkk zira ülke ekonumisi tarihinde olmadığı kadar iyi ve tüm dünya krizle boğuşurken Türkiye bu konuda enaz hasar gören ülkeler arasında,Büyümede dünya birinciliği ve ikinciliği arasında gidip geliyoruz,Imf bizi artık uzaktan seyrediyor-

Yorumu oyla      58      71  
Misafir 2 Ekim 2011 Pazar 18:06

Değerli yorumcular, lütfen içerikte, ortamın kalitesi düşürecek "kelimelere yer vermeyiniz. Ki, aramızda nitelikli yazanları ortamdan uzaklaştırmayalım. Örneğin;"Kaddafi'nin b... bile arayacaklar...buraya bile kusmakta bir sakınca görmüyorlar... " (canmehmet)

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 2 Ekim 2011 Pazar 10:44

Ulus devlet gücü ve tek yürek olmadan duanın ibadetin ne kadar yararı olduğunu anladılar, ama iş işten geçtikten sonra. Sonuç olarak bütün müslüman geçinenlere söylüyorum: Ulus devleti yıktığınız zaman emperyalistlere büsbütün kul köle olacak, zihniniz iyice formatlanacak, binbir parçaya ayrılacak, derdinize derman olacak hiç bir merci bulamayacaksınız. İşte o gün geldiğinde Atatürk'ü, kurduğu ulus devleti, üniter yapı ilkelerinin kıymetini anlayacaksınız, ama ne çare? Giden geri gelmeyecek. -4

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 2 Ekim 2011 Pazar 10:41

Libya'yı içerden yıkan emperyalist işbirlikçisi hainler şimdi hükümet kurma karşılığı İsrail'le 30 yıl askeri üs anlaşması yapmak zorunda kaldılar, Petrolleri bütün emperyalistlerce pay edildi. Libyalılar gün gelecek, Kaddafi'nin bokunu bile arayacaklar. Saddam Irak'ında sizin gibi cemaat yapılanmaları yokmuydu sanki? Nerde şimdi onlar? Şimdi camilerini, aile şereflerini, namuslarını bile koruyamıyorlar. 50 derece yaz sıcağında Başkent Bağdat'a bile verilen elektrik günde sadece birkaç saat. -3

Yorumu oyla      58      54  
Misafir 2 Ekim 2011 Pazar 10:38

"Kim Apoyla görüştüğümüzü söylüyorsa; namerttir alçaktır, müfteridir"in cevabı ortaya çıkmış durumda. Varsayalım ki, Ulus Devleti yıkmayı başardınız. İnanın bana, ondan sonra şimdilerde küfrettiğiniz Atatürk Cumhuriyeti'nde yaşadığınız günleri bile mumla arayacaksınız, haberiniz olsun. Irak'a, Afganistan'a, Libya'ya bakın, ne dediğim iyi anlaşılır. Çok zayıfta olsa bir hükümet kurabilmek için bile, İsrail dahil, bütün Emperyalistlerin gönlünü hoş tutmak, onlara kul köle olmak zorundasınız. -2

Yorumu oyla      65      53  
Misafir 2 Ekim 2011 Pazar 10:36

Yazılan tüm yorumları okudum. Cemaatçiler artık önlerinde hiç bir engel kalmadığını düşünüyor olmalılar ki, on yıllarca zihinlerinde sakladıklarını buraya bile kusmakta bir sakınca görmüyorlar. Onlara nacizane şunu hatırlatırım: Türkiye tam 9 yıldır soyuluyor, hemde din diyanet lafıyla, milleti kandırarak iktidara gelen din bezirganları ve yakınları tarafından. İç ve dış borç artış ivmesine, buna karşın istihdamın yerinde sayışına ve toplam yapılanlara bakın, ne dediğim iyi anlaşılır. -1

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 1 Ekim 2011 Cumartesi 13:11

akıl akıldan üstündür denir.her kendini daha akıllı hisseden kendinde hak mı iddia edecek başta olmak için,yoksa demokrasiye inanıyor gibi mi yapıyoruz hem de hepimiz

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 1 Ekim 2011 Cumartesi 13:07

Günün sorusu; Osmanlı'dan sonra kurulan yeni devlet, hangi kültürün temelleri ve değerleri üzerine inşa edildi ve neden? Bilinmektedir ki, içerisinde bulunulan kültür, yüceltilen, hizmet edilen kültürdür. (Canmehmet)

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 1 Ekim 2011 Cumartesi 12:12

Dönemin egemen güçleri, Birinci ve ikinci dünya savaşılarının sonucu itibariyle, ülkeleri paylaştılar. Demekki bunun farkında değiliz. Örnek; İsrail'in kurulması, Türkiye'nin NATO'ya girmesi, Balkanların Ruslar, Japonya'nın ABD tarafından işgali vb.(canmehmet)

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 1 Ekim 2011 Cumartesi 05:13

Dünyayı kendi egemenlikleri altına almak isteyen küresel güçler Mustafa Kemal in fikirlerinden rahatsızlar. küreselcilerin (siyonistlerin) desteklediği basın ,sivil örgütler tarafından, Atatürk karalanmaktadır. Amaçları Türkiye Cumhurüyeti ni yıkmak ve milleti küresel güçlerin kölesi durumuna getirmektir.

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 30 Eylül 2011 Cuma 18:11

Türkiye'nin Rahmi Turan gibi yazarlara ve onun kapatılan gazetesi GÖZCÜ gibi gazetelere ihtiyacı var. SÖZCÜ çıktı ama, GÖZCÜ'nün yerini tutmuyor. GÖZCÜ'nün yayını da yazarları da başkaydı. Kavgacı değildi.

Yorumu oyla      63      56  
Misafir 30 Eylül 2011 Cuma 16:31

müvekkkilini karşıya satan avukat atatürkçü,vatandaşa öküzünü,ineğini sattırıp muayene ücreti adı ile elinden çarpan atatürkçü,türkçüyü ipe çeken,işkence yapan,zindana tıkan,itleri salıveren de atatürkçü.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 30 Eylül 2011 Cuma 11:21

"Gerçekleri söylemekten korkmayınız!" Bunu kim demiş? Atatürk... O zaman bizde söylemeye devam edelim. Özellikle cumhuriyetin ilk yılları, bu ülkenin üretim ve eğitimde geri kaldığı dönemlerdir. Hatta bir ekmeğe muhtaç olduğu dönemdir. Şimdi haklı olarak ispat istenecektir. Hele bir istensin, halıda toz, bizde delil... (canmehmet)

Yorumu oyla      59      60  
hulya 30 Eylül 2011 Cuma 11:17

3 yorum yaptım.Birincisi Türk halkı ezberci dedim.Kullanıyor çöpe atıyor.Kullandığı hep siyasetçiler olmuş.Atatürk ve politikacıları Türk halkı ayırmıştır.CHP model bir parti olarak kurulmuş,savaştan çıkmış enkaz bir ülkede okullar,fabrikalar ve cumhuriyeti inşa etmiştir.Bu hızlı gidişi durdurmak için Türklere rahat yaşamı reva görmeyenler,Atatürk'ten sonra dış dünyadan korkan siyasetçilerimizi istedikleri kalıplara sokup türk halkına sunmuşlardır.Türk halkının yaptığı kötülerden kötü seçmektir.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 30 Eylül 2011 Cuma 09:01

soygun aynı eller değişti

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 17:52

Sayın yazarın görüşü; -Mustafa Kemal… Ölümünden 73 yıl sonra bile halkı tarafından unutulmayan, sevilen ve ilkelerine bağlı kalınan başka bir lider var mı? Yok!" Ve bir soru; Bu durumda halkın Atatürk'ün kurucu ve başkanı olduğu CHP'ye, kendi dönemi dahil oy vermemesini nasıl yorumluyacağız? (canmehmet)

Yorumu oyla      59      55  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 16:12

/1-Bugün Türkiye'deki demokrasi,demagojik demokrasidir./2-Demagoji kısmını bir kenara ayırıp kalan kısmına dikkatle bakarsak;yönetimin demokrasi mi,yoksa demokrasimsi mi olduğunu görebiliriz./3-Başka yerlerde de demagojik demokrasiler vardı-vardır./4-Başka ülkelerdeki uygulamayı bilmiyorum ama;bizdeki demagojik demokraside,demagoji alanında bile demokratik kuralların uygulanmasında büyük sıkıntı var./

Yorumu oyla      77      50  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 15:47

Tek kelimeyle helal olsun Rahmi bey... İşte, GÖZCÜ'nün başyazarı Rahmi Turan... Ahh GÖZCÜ ve GÖZCÜ'nün diğer yazarları da olsaydı.

Yorumu oyla      69      56  
TOTEM 29 Eylül 2011 Perşembe 14:24

Avrupalıiamerikalı yada başka bir ülkenin seçmeninden daha bilinçsiz değil.Bir düşünün Türkiyedeki eğitim seviyesi ve bilinç Cumhuriyet tarihinin zirvesinde buna kim itiraz edebilir?Hepişmiz evimizde İnternet sayesinde,gazeteler ve televizyonlar sayesinde dünyada ne olup bitiyor görebiliyoruz.Sorarım sizlere sayın ve yazar taifesi onyıllardır zır cahil olan bu halka ozamanlar değilde şimdi cahil ve koyun muamelesi yapıyor?Çünkü artık halk güdebildikleri bir koyun sürüsü değil.Tüm öfkeleri buna.

Yorumu oyla      60      73  
TOTEM 29 Eylül 2011 Perşembe 14:21

Biz neden 100 yıl önceki olayları hala tartışıyoruz?Beyler bayanlar,Yüzyıl önceki dünya ile günümüz dünyası arasında siyahla beyaz kadar fark var.Bizler hala neden Atatürk diyoruz?Atamı neden saygı ve minnetle anmak yerine bir kesim tarafından kullanılmak bir diğeri tarafından da karalanmak isteniyor?Hülya kardeşim biraz zekası olan herkes yazar ve onun taifesinin söylemek istediğini ve özlemini anlar.Ben artık Türk halkının sürekli cahil ve işe yaramaz diye nitelenmesinden sıkıldım Türk seçmeni

Yorumu oyla      60      76  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 14:21

İnsan düşünebilen ve bilgisi ile düşündüğü kalitede üretebilen bir varlıktır. Demokrasisiz cumhuriyet bir şey ifade etmemektedir. Ve halkı küçümseyenler, "Cahil" nitelemesi yapanlar, bu hakkı kendilerinde nasıl görmektedirler? Bu halk "cahil" ise, Nasıl oluyorda, 70-80 yılda üretilemeyeni, kendisine değer verildiğinde, 10-20 yılda üretebilmektedir? Bu halk uzun süre bir şeyleri kabullenmesi için ezilmiştir. Bu nedenle de CHP'ye 90 yıldır oy vermemektedir. (canmehmet)

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 13:21

Bu vahşi batılılarda ne oluyor. Haçlının emperyalistleri desen dilini eşek arısımı sokardı. Tarihte biz hep haçlıları okuduk. Bu toplum haçlılarla itifak yapanları şu günlerde görmüyor. Olaylar haçlı ittifakı görüldüğünde rahatça çözülecektir. Ayette ne diyor:'Bir mümin ancak başka bir müminle dost olur. Tersini yapan benim kulum değildir'der

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 13:19

/1-Kötülüğü en az yönetim,demokrasidir./2-Halklar aynı kalitede olmamıştır./3-Zamanında demokrasi olsaydı,kaliteli bir kişi olan Fatih hükümdar olamazdı.(Halk,kendi kalitesine uygun birini seçerdi.)/4-Halkımız demokrasiyi çalışmadan (hakketmeden) elde etti./5-Çalışmadan elde edilen şeylerin kıymeti bilinmez./6-İnsan,hakketmediğini verenlere karşı genellikle nankördür./7-Halkı kaliteli görmek;halkın kalitesinin düşmesine yol açar./8-Yöneticilerden şikayet edilmeseydi,demokrasiye geçilemezdi./

Yorumu oyla      74      51  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 12:54

Değerli Hülya, Elbette ülkemize hizmet edenlere minnet borçluyuz. Ve Mustafa Kemal Paşa, nitelikli bir asker ve komutandır. Ki, bu özellikleri nedeniyle Anadolu'ya büyük yetkilerle gönderilmiştir. Bunlarla beraber, Kurtuluş savaşı, halkın ve tüm asker-subay-komutanlarımızın katılımı ve büyük fedakarlıklarla kazanılmıştır. Bunu bir kişiye maletmek doğru olmamalıdır. Ve tartışılmayan bir konunun doğru anlaşılması da mümkün değildir. Millet olarak bir eksikliğimizde buradadır. (canmehmet)

Yorumu oyla      56      51  
hulya 29 Eylül 2011 Perşembe 12:35

Canmehmet Atatürk "Cumhuriyetçi" idi.Her şeyini kaybedeceğini anlayan Osmanlı Patişahın Atatürk'e destek vermesi, cumhuriyetin kurulması isteğinden değildir.Atatürk girdiği her mücadeleden başarıyla çıktığından ve halkı etkilediğinden ötürü,en yakın dost bildikleri bile "ülkeyi kurtarsında" "onun elinden almasını biliriz" anlamında destek olmuşlardır.Atatürk Anadolu insanına ÖZGÜRLÜK için patişahla işbirliği yapmış, patihşah saltanatı için Atatürk'le işbirliği yapmıştır.

Yorumu oyla      59      54  
hulya 29 Eylül 2011 Perşembe 10:36

Totem sen zeki bir insansın;Rahmi bey'in ne demek istediğini anlamayacak birisi değilsin.Demokrasi karşıtı diyemezsin.Aranızdaki fark, sen kapıyı açan kişilerle ilgileniyorsun, Rahmi bey bu kapı'nın nereye götüreceği ile ilgileniyor.Bir yazar, çirkin birine "güzelim bakarmısınız ?" demek zorunda değil.Demezse nezaketsiz olur, derse nazik olur.Bir yazarın yazdıkları asla devletin yön verdiği gibi hayatımıza yön veremez.

Yorumu oyla      61      54  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 10:20

İspat mı istediniz? (son) Bizim yakın tarihimiz yanlı ve kasıtlı olarak yanlış yazdırılmıştır. Peki neden? Bir anlayışa göre; "Cumhuriyet rejiminin yerleşmesi için Osmanlı ve önceki dönemin kötülenmesi gerekirdi." Mesele, birilerinin aklanması veya kötülenmesi değildir. Tarih, bir milletin yol haritasıdır. Bu nedenle yarınları doğru olarak kurabilmemiz için düne ait gerçeklerin bilinmesi gerekmektedir. Ve bir kapı açtık, mevcut bilgileri ile huzursuz olanlar, kızmasın, araştırsınlar (canmehmet)

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 10:16

İspat mı (5) "Getirdi: -General Milne’in görüşüne katılmıştım. O görüşmeden sonra Sultan Vahideddin’i daha sıkı kontrol altına almam gerektiğini anladım ve Sarayın etrafına tel örgü çevirttim. Tek bir çıkış kapısı bıraktım, nöbetçileri arttırdım. Sonraki günlerde kesin kanıya sahip oldum. Sultan Vahideddin, Anadolu’ya kaçacaktı. Bir fırsatını bulduğunda Küçük Asya’ya geçecek ve Milliyetçi direnişi örgütlemeye çalışacaktı. Buna Milliyetçilerin nasıl bir yanıt vereceklerini araştırmaya koyuldum.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 10:13

İspat mı istediz (4)"konulara fazla dalamıyordum. Ancak General Millne’in bu konuşmadan hoşnut olmadığı ortadaydı. Dışarı çıktık, Milne arabasına binerken kulağıma eğildi: -Bu adama fazla güvenilmez… Sıfır bir adam, dedi. -General Milne’in “sıfır” dediği adam altı yüzyıllık Osmanlı imparatorluğunun son padişahıydı. Fakat yenilmiş bir ordunun kumandanıydı ve İngiliz işgalindeki bir şehirde yaşıyordu. - Bu yüzden İngilizlerin bu kişiye güvenmeyişleri yerinde ve haklıydı. Bennett konuya açıklık

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 10:10

İspat mı istediz (3) Gösterdiği yer Muahede Salonunun denize bakan alt kat pencerelerinden biriydi. Ses çıkarmadım. Bennett devam etti:-Orada dört kişiydik: Ordu kumandanı General Milne, tercüman olarak ben. Sultan Vahideddin ve bir görevli daha… Padişah ile General, İngiliz işgali ve şehrin asayişi ile ilgili uzun bir görüşme yaptılar. Şimdi ayrıntıları pek hatırlamıyorum. Toplantı bittiğinde General Millne’in biraz sinirli olduğunu fark etmistim. Özellikle tercümeye dikkat harcadığım için...

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 10:05

İspat mı istediniz? (2)Demisti. Ertesi günü isteği yerine geldi. Misafir her istediği an turist sıfatı ile Saray’a girerek her yeri dolaşabilirdi, neden bu muhteşem yapıyı denizden görmek istemişti. Anlamadım. Soru sormadan beklemeyi uygun görmüştüm. Sandalımız Boğaz’ın mavi sularında sessiz sakin ilerlerken, Bennett gözlerini Saray’ın pencerelerinden ayırmıyordu. Dalgındı, bir ara kendi kendine konuştuğunu fark ettim. Sonra bana döndü.Parmağını uzatarak: İşte bu pencerenin önünde konuştuk...

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 10:02

İspat mı istediniz? (1) Kaynak; "Atatürk'e nasıl vize verdim" İngiliz İstihbarat Subayı Yüzbaşı Bennett Anlatıyor. Anlatan birinci dereceden olayın şahidi; "Vahideddin Rahat Durmuyordu! -Beşiktaş sahilinden denize açılan tek çifte bir yolcu kayığı iki kişiyi taşıyordu. Kayıkta kürek çeken bendim. Bennett karşımda oturmuş sahilleri gözlüyordu. Dolmabahçe Sarayı’nın önüne geldik. Bennett o gün Sarayı denizden görmek istemişti.Bir gün önce bana: -Yarın buluştuğumuzda kayık tutup denize çıkalım..

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 29 Eylül 2011 Perşembe 09:45

Bir yorumcu demektedir; "20.04'de yazılan yalandır. Bunu yazan ispat edemezse haindir. Bunu yazan dindar ve hatta dinci bile olmaz. Olsa olsa Potam'dır." Yorumcu arkadaş, "Hain" kelimesi siyasi bir ifadedir. Vatanına ihanet eden ve ihaneti ispat edilenler için kullanılır. Kızdığımız kişiler için kullanılacak ifadelerden değildir. Bildiklerinize ters düşenlere "katılmıyorum" diyebilir, kimseye hakaret edemezsiniz. Burası bilgilerin döküldüğü ortamdır. İspat mı istediniz Buyurun. (canmehmet)

Yorumu oyla      58      52  
TOTEM 29 Eylül 2011 Perşembe 00:40

Yapıyor...Bu halk şimdimi cahil oldu?Okuma yazma oranı daha önce çokmu yüksekti?Hayır ama ozamanlar böylesi iletişim araçları yoktu insanlar eğitimsiz ve dünyadan bir haberdi ama bu yapı o halkı çok seviyordu ne söyleseler inanan istedikleri gibi uyutabildikleri halk gitti yerine herşeyi soran,sorgulayan düşünen insanlar aldı işte buna tahammül edemiyorlar.Beni ençok üzende bu iğrenç emellerine ve oyunlarına Atamın manevi şahsiyetini alet etmeleri Atam sizin gibi düşünse cumhuriyet ilan etmezdi.

Yorumu oyla      60      73  
TOTEM 29 Eylül 2011 Perşembe 00:37

Aşağılamasını alkışlaması bence traji komiktir.Kardeşim sen bu ülkenin vatandaşı değilmisin?Oy verip parlementer yönetimde söz sahibi olmuyormusun?Bu vatandaş önüne Atamı siper ederek senin bu hakka sahip olmaman gerektiğini söylüyor ve sen bunu alkışlıyorsun şimdi ben senin bu davranışına bir yakıştırma yapsam hakaret kabul edersin o yüzden düşün ve bu tavrının karşılığı olan kelimeyi sen seç!Onyıllardır zır cahil dedelerimize methiyeler düzen bu yapı iletişim çağında bizlere koyun muamelesi-

Yorumu oyla      57      73  
TOTEM 29 Eylül 2011 Perşembe 00:33

Nedense yorumlarımın üçünden ikisi yayınlanmıyor!!Editörler benim fikri tartışmaya girmemden pek hazetmiyorlar sanırım slogan at gitsinmi diyorlar acaba?Sayın yazarın söylemlerini alkışlayan arkadaşları hayretle izliyorum!!Yazar demokrasi karşıtı bir yazı yazmış yönetim halka bırakılamaz demiş,halka yani sizlere hakaret etmiş,siz kendi adınıza karar vermekten acizsiniz demiş ama ne hikmetse bazı arkadaşlar bravo ellerinden öperim demişler! bir insanın kendisine ve halkına hakaret edip-

Yorumu oyla      57      74  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 23:30

yok atatürk cumhuriyeti,inönü cumhuriyeti,arkadaş ülkemin adını doğru söyle,bilmiyorsan!TÜRKİYE CUMHURİYETİ!dir bu ülkenin adı,kraldan daha kralcılıkla adam olunmaz.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 23:14

bu vatandaş,her zaman yaptıkları gibi, millete hakaret ediyor,yırtınması beyhude,tekerlek tümseği aştı,imtiyazlar gitti,üç beş kelime salla,yan gel yat devri kapandı,kendine iş-ülke ararsa doğru yapar.

Yorumu oyla      61      55  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 23:01

bu adamcağız kekeme galiba,dır dır çok anlattığı bişey yok.

Yorumu oyla      58      54  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 22:45

rahmi milleti uyutma ! arşivler açılsın bütün gerçekler çıksın halk karar versin

Yorumu oyla      61      55  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 22:36

Isiniz 90 senedir yalanlarla ve yanlislarla gecmis.Türk´ten daha fazla Türkcü,Kral dan daha fazla kralci olmussunuz.Eger sizler Türk´seniz ben insan degilim.

Yorumu oyla      59      59  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 21:46

Elinize saglık Rahmi Bey yazınız çok güzel oldu. Biz Mustafa Kemali seviyoruz.

Yorumu oyla      60      54  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 21:30

Atatürkü yillarca maske yabip her halti karistiranlarin son cirpinislarini ibretle ve sabirsizlikla bekliyoruz.Yazdiginiz yazida bile maskeyi görebiliyoruz,ecele bir seyin faydasi yoktur bilirmisiniz?

Yorumu oyla      61      56  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 21:17

20.04'de yazılan yalandır. Bunu yazan ispat edemezse haindir. Bunu yazan dindar ve hatta dinci bile olmaz. Olsa olsa Potam'dır.

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 21:11

Bunları biliyor muyuz? Bu ülkede, "31 Mart vakası dahil, Menemen'de bir prokavasyon sonucu katledilen genç asteğmen Kubilay'ın, Şeyh Sait isyanı vb, "İrtica, gericilik faaliyetleri vb" adı altında, halkın sindirilmesi ve ordunun kendi içindeki olayları başka isimlerle perdelemek için yapıldığını... Ankara'da, Atatürk'ün büstlerini balyozla kıran Ticanilerin CHP üyesi olduğunu, Atatürk'ün resmini, para ve pulların üzerinden kaldıranların CHP ve İnönü'nün olduğunu... (canmehmet)

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 20:04

Bunları biliyor muyuz? Kurtuluş savaşı için halkın ve sarayın yaptığı hazırlıklar Mustafa Kemal Paşa'nın Samsun'a gönderilmeden evvel başladığını, İşgalci İngilizlerin Dolmabahçe Sarayı'nın etrafını tel örgülerle çevirdikten sonra Sultan Vahdettin'in kendi yerine Mustafa Kemal Paşa'yı Samsun üzerinden Anadolu'ya büyük yetki ve bir servet ile birlikte gönderdiğini... (Kaynak; İngiliz İstihbaratçı, Samsun için Mustafa Kemal Paşa'ya vize veren İngiliz subayı)(Canmehmet)

Yorumu oyla      62      66  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 18:19

Rahmi bey!tanrı'dan geçinen,kara bücürleri,çok acıtmışsınız.Elinize,yüreğinize,sağlık.Saygılarımla.

Yorumu oyla      64      59  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 17:49

Kalemine ,yüreğine ağzına sağlık Çok güzel yazmış ve günümüzü çok güzel özetlemişsin .Sn Rahmi Turan ağabey.Örüne bereket.

Yorumu oyla      66      58  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 15:58

İşte bu zihniyetinizden dolayı yavaş,yavaş tasfiye oluyorsunuz.

Yorumu oyla      70      70  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 15:31

Öfkeden deliye dönüp hakaret ediyorlar,kuduradurun.Bu milletin çoğunluğu hiçbir zaman Atatürkçü olmadı.Zaten tasfiye oluyorsunuz,bari giderayak uslu durun da rövanşist duygular uyandırmayın toplumda.

Yorumu oyla      66      76  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 15:29

Saygıdeğer yazar, "Mustafa Kemal... Laiklik ilkesini getirerek Türkiye’yi, 56 İslâm ülkesi arasında en ön safa taşıyan kim?" Demektesiniz, ancak; Osmanlının bir cihan imparatorluğu olduğunu unutmuyor muyuz? Gerçeğinde Sömürgecilerin derdi, Osmanlıyı yok etmek değil, Anadolu topraklarına sıkıştırmaktı. Rusya bu bölge iken, İngiltere-Fransa Yok olmamızı değil, dönüşmemizi isterler! Gerçeğinde maksatları hasıl olmuştur. Meselelelerimize biraz daha yüksekten bakabilmeliyiz. (Canmehmet)

Yorumu oyla      63      57  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 15:09

papağan bir kuştur,beyni vardır,akıl yoktur,öğretirsin birkaç kelime onu tekrarlar.

Yorumu oyla      64      56  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 14:51

/Bir toplumda aptalların bulunması anormal değildir,normaldir./Aptala aptal demeyen,aptalı suistimal ediyor veya buna niyetleniyor demektir./Aptalları ayıplamayalım;onları suistimal edenleri ayıplayalım./Aptallar aptallıklarını bilebilselerdi,aptallığa devam etmezlerdi.Bunu da unutmayalım./

Yorumu oyla      85      51  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 14:47

Rahmi bey hakikatleri yazmayarak mesleğinize ihanet ediyorsunuz. Cumhuriyet yönetimi hicbir zaman bu halkın uzerinde belirleyici olabildigi bir yonetim bicimi olmadı. Bu sistem bu vatanın evlatları yerine, kripto kimlikleri, donmeleri basbakan yaptı, general yaptı. Ve bu serefsizler bu ulkeyi yiyip bitirdi. İsvicre bankalarına 65 milyar doları kacırdı. Bunları yazın. Simdi 80 yılın ardından boyle bir basbakan geldi bence bu turkiyenin ve bizim gibi ezilen garibanların kaderinin donum noktasıdır

Yorumu oyla      62      64  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 14:47

Ey kendini bilmiş zannede 29 harflik ileri geçinen zavallı aydınlar. -Kurtuluş savaşında,kani arabası ile askerlerine mermi taşaıyan ve mermi taşırken çocuğun ağlama ve sızlamasını düşman duymasın diye ağzını kapatan ve çocuğun ağzını açtığında yavrusunun öldüğünü gören o annede kara çarşaflı idi.Atatürkcülük adı altında Türk halkını laik-antilaik,çarşaflı-çarşafsıa v.s ülkenin anasını ağlattınız kendi kafanıza göre atatürkcülük oluşturdunuz

Yorumu oyla      60      60  
TOTEM 28 Eylül 2011 Çarşamba 14:31

Ayıp,ayıp,ayıp!!Sayın yazar yazınızı özür dilerim ama iğrenerek okudum!Atamı bu derece iğrenç bir şekilde suistimal etme çabanızı esefle kınıyorum!Ben eksiklerinizi söyleyeyim Atam köylü milletin efendisidir demişti,Atam bu cumhuriyeti sizin karar alma yetkisini ve oy kullanma yetkisini bile çok gördüğünüz o cahil halkla kazanmıştı:SAYIN ARKADAŞLAR YAZARIMIZ ASLINDA NE DEMEK İSTİYOR BİLİYORMUSUNUZ??BU ÜLKEYE DEMOKRASİ ÇOKTUR ÜLKE YÖNETİMİ HALKA BIRAKILAMAZ!!ve sizler sizi yok sayan bir ifadeye-

Yorumu oyla      59      70  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 14:25

"Kisi kendini degistirmedikce Cenab-i Mevlam onu degistirmez" RAD süresi 13..Sayin yazar bilmiyorum bu Ayet-i Kerime sizi ne kadar baglar..?

Yorumu oyla      62      57  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 14:11

ATATÜRKÇÜLÜK'mü var memlekette,,batıya uşak,nota=abd=siyonistlere HİZMET ETMİŞ BİR HALK VAR,,işbirlikçileri mason,dönme sabetaycı,yabancı kolejlerde yetişmiş MONŞERLER BİZE TARİF ETTİ,,çağdaş yaşam adı altında KÖLELİĞİ,,,OYSA ATATÜRK .ıspat edin bu SÖZÜNÜ,,hep günü kurtardık,,laiklik maskesi,,düşünce ve fikir yasakları ile zulum edildi,,sağ ve sol oyunuyla senelerimiz gitti,artık İŞ,İCRAAT YAPALIM,İSİMLERİN ARKASINA KİMSE SAKLANMASIN KİMSE,uyumlu islamada dikkat.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 13:45

O kadar cahiliz ki Üretmeden çalışmadan Ülkemizin güçlü olamayacağını hala kürt türk bilmem ne diye bizi birbirimize düşürmeyi çok güzel başarıyorlar O kadar cahiliz ki hala etnik kimlik din iman üzerinden bölünüyor ve kendi ülkemizin altına dinamit koyabiliyoruz. Ve o kadar cahiliz ki kendi ülkemizin 150 milyar dolarını birbirimize düşürerek sömürebiliyorlar O kadar cahiliz ki hala bizi çok güçlü ülkeyiz ucuyoruz diye kandırabiliyorlar. Gerçekleri görün ve Aptal cahil olduğumuzu kabul

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 13:38

Hem de o kadar cahiliz ki bunun sucu bizim hepimizindir. 88 yıldır bir araba üretmeyi başaramamış Cumhuriyet döneminde üretilen arabayı yok etmiş göz göre göre ülkemizin bağımlılığını tescillemişiz. O kadar cahiliz ki Allahın bahşettiği verimli toprakları kullanamayıp dışarıdan mercümek alıyoruz O kadar cahiliz ki hayvancılığımızı bitirip ülkemize başkalarının hastalıklı hayvanlarını sokuyoruz.O kadar cahiliz ki daha bir aşı bile üretemiyoruz.

Yorumu oyla      66      50  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 13:38

BU toplumun içinde pek az gerçek ve bilinçli Atatürkçü kalmıştır. Sayın yazar, büyük çoğunluğun aldırmayacağı/anlayamayacağı gerçekleri, dar alanda kısa paslaşmalar gibi sunmaktadır.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 13:32

rahmi turan hala aynı şarkıyı çalıyor.boş bir yazı.

Yorumu oyla      64      72  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 13:31

Bu yazıya sonuna kadar katılıyorum. Biz cahiliz zaten cahil olmasaydık elimize verilen özgür ve borçsuz bir ülkeyi çalışmayıp yatarak bugün onun bunun elinde futbol topu yapmazdık. Örnek mi istiyorsunuz? Bakın japonyaya bakın Almanyaya yerle bir olan ülkelerini dünyanın en büyükleri içine yoktan var ederek soktular. Biz ne yaptık üretmedik yedik onun bunun parasını faizden belimizi doğrultamıyoruz. Biz herşeyimiz olsun ama çalışmayalım diyen bir toplumuz ve herşeye laiğiz.

Yorumu oyla      66      55  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 13:20

Milletin iradesini düzenledikleri türlü oyun ve canbazlıklarla ipotek altına alanlar ne kadar karacahil iseler, aldırmaya müsaade edenlerde o kadar kara cahildir. Unutmayın ki, Hitlerde halkoyu ile iktidara gelmişlerdi! Bu gün değiştirlmek istenen 1982 anayasası da milletin yüzde doksanın oyu ile onaylanmış idi. Kendi tenine iğneyi batırmadan korkanlar, cuvaldızı hasım gördüklerine hiç tereddüt etmeden batırmayı hak bilirler.MARİFET ÇOK BİLMEK DEĞİL, NE YAPTIĞINI BİLMEKTİR.

Yorumu oyla      65      52  
hulya 28 Eylül 2011 Çarşamba 10:47

"Cahil toplumda seçim yapmak, okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar ahmaklıktır." Özlü sözlere bayılırım.Kısacık satırlara dünyaları hapseder.Türkiye CAHİL değil,EZBERCİ dir.Kullanıyor çöpe atıyor.Geriye dönüp baktığında ülkeye verdiği tamir edilmez hataları anlıyor,tamir için yeni ezberlerle eski ezberleri unutturuyor.Böylece eller aya biz yaya yola devam.Dünyanın rahat yaşayan kadar köleyede ihtiyacı vardır.Türklere rahat yaşam hiç bir zaman REVA görülmemiştir.

Yorumu oyla      68      55  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 08:50

Böyle bir yazıyı kaleme alabilecek birinin kara CAHİL değil, KAPKARA bir Cahil olması şarttır.Çünkü Halkını bu derece aptal yerine ,normal bir yapının değil,kapkara bir cahilin koyma ihtimali vardır.

Yorumu oyla      64      78