YORUMLAR
Toplam 38 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 21 Eylül 2011 Çarşamba 16:48

Dış politikada daha hareketli günler geçirdiğimiz muhakkak. AKP'li dostların da bunu mutlulukla karşılamaları normal. Burada itirazım sadece Cumhuriyet birikimlerinin tümünün reddedilip, varsa bu başarının tek sahibini Erdoğan-Davutoğlu politikaları olarak görmek. En büyük başarıları, eski gömleklerini 2002'de çıkarma sonrasında şimdi de Atatürk laiklik anlayışını dışarıda dillendirir olmalarıdır. Böyle yapmasalar, orada önerecek özgün bir tezleri olmayacaktı. Saygılar büyük Türk Atatürk. GKA

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 21 Eylül 2011 Çarşamba 15:52

Türkiye 1980 lerdeki Türkiye değil,keza 1990 lardaki Türkiye de değil,aynı şekilde Dünyamız da Bölgemizde ne 80 lerdeki,ne de 90 lardaki Dünyadır,Ortadoğudur.Bunu şunun için vurguluyorum.Türkiye 200 Yıllık "DURAKLAMA" döneminden çıkıp,çağın gereklerine göre yeniden YÜKSELME dönemine girmiştir.Bunu uluslararası basının önde gelen dışpolitika yazarlarını takip eden herkes farkeder.Bu süreç tarihin yüklediği misyonu çok iyi değerlendiren Erdoğan ve Davutoğlu politikalarıile ivme kazanmıştır.

Yorumu oyla      59      53  
Misafir 21 Eylül 2011 Çarşamba 12:33

BÖLGEMİZDE YAPMAMIZ GEREKEN 50-60 yıllık sönük,pısırık,suya,sabuna dokunmayan SİYASETİ BIRAKIP,,iş yapan,menfeatini koruyan,YAPICI,BARIŞCIL,,yakın çevremizle CİDDİ KALICI TİCARET YAPAN,ALIŞ,VERİŞLERİ TATMİN EDİCİ SEVİYEYE ÇIKARTAN ANLAŞMALAR YAPMALIYIZ,,maddi ve manevi kalkınırsak İÇ ve DIŞ sorunlarımızı çözebiliriz,,EKSEN KAYMASI SAFSATALARINA İNANMAMALIYIZ,,RUSYA,İRAN,KÖRFEZLE İŞ YAPMALIYIZ,,,gerekirse RİSK(!) almalıyız.KORKMADAN,,BARIŞ ve RİSKİ aynı kefeye koyup YOLA ÇIKMALIYIZ.........zombi

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 23:21

TOTEM dostumuza bana da dokundurmasına rağmen katılmamak mümkün değil. Bugün Kızılay'da yaşanan tarzda ciğerimizi yakan bir olumsuzluk ne zaman ortaya çıksa, beraberinde ortaya çıkan provokatör ortam bulandırıcılara artık alışmış olmam gerekirdi. Muhtemelen kullandığı IQ kavramının bile açılımı ve manasından bi-haber provokatör bir yorumcunun bozuk ruh haline tepki verdiğim için üzgünüm. Sebep olduğum rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. BıttımSabunu

Yorumu oyla      57      53  
TOTEM 20 Eylül 2011 Salı 18:39

Yorum yazmak önemli bir konudur.Yazdığınız yorum sizin bilgi birikimiz kadar kişilik ve ruhsal durumunuzuda ele verir.Yorum yazmayı karşı tarafa çakmak yada gol atmak gibi görmek sorunlu bir kişiliği işaret eder.olayları,Öfke ile değil mantık ile değerlendirmek gerekir ve yorum yazmanın olmazsa olmazı konuları kulaktan dolma bilgilerle yada bildik keskin uçların söylemleri yerine kendi mantık ve muhakeme gücümüzle yapmamız gereğidir.Eğer böyle yaparsak saçmalamaz ve komik duruma düşmeyiz-

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 16:25

Başbakan'ı tebrik ediyorum, Akdeniz'de haftaya biz de sondaja başlıyoruz dediği ve sözünü tutacağına inandığım için. Tebrik ediyorum Kemal Kılıçdaroğlu'nu Akdeniz'deki haklarımızı koruyacak tüm girişimlere destek vereceğiz dediği için. Huzursuzum, siyasilerin artık hükümet olarak yapamadıklarını devlet olarak yapabilecekleri ve dokunulmaz kalacakları için. Öfkeliyim, aslında hemen her hafta şehitlerimizle şehire inen terör Ankara'nın göbeğine kadar sıçradığı için. Umutsuzum evet artık alıştım.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 16:09

Başbakanımız R.Tayyip Erdoğan'ı ve bazı çok bilen milletvekillerimizi Arap baharının devamı ve iyice pekişmesi için petrol karşılığı isteyen arap ülkesine verelim, bizde kurtulalım araplarda...M.A.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 15:17

Kızılay'ın Başkentin göbeğine bomba koydu namussuzlar, her hafta birden fazla şehit haberi, bıktık ulen... Seçim öncesi DEVLET olarak görüştüğünüz bu şerefsizlerle seçim bitti ortaklık bitti oldunuz şimdi. Şimdi nerde senin IQ'un Çakma-Han. IQ yok da vicdan nerede? Yiğitliği bağlamışın ortadoğuya. O da Deniz Feneri TOKİsini oraya taşımak için. Tek bir petrol, tek bir petrokiya anlaşmasında yoksun. Sonra millet çakma siz zeki. Hadi ordan...

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 15:08

Kalkanı göbeğimize DİKMEYİN derken mi "İsraile ve onun terör organlarına gösterdiğiğniz yüksek aşkı" sergiler biri, yoksa bu NATO projesidir koçum yapacaz yolu yok derken mi Mister IQ-Han? Çakma değilim ama çakarım çabasıyla çakılma da çakma olduğun anlaşılmasın...

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 13:33

Ülkemizin,lider ülke olmasından rahatsız olanların İQ düzeyini çok merak ediuorum.Yok arkadaş bu ülkenin nemalarından yararlanıyorsan ülkene bu denli düşman olamazsın.Bu ülke bundan böyle CHP devleti değildir bunu İQ seviyeniz düşük olsada bir tarafa kazıyın.İsraile ve onun terör organlarına gösterdiğiğniz yüksek aşkı sadece çakma Türk olmanıza bağlıyorum.TOTEM arkadaş sen yazmassan ben yazmassam meydanı çakmalara bırakırız,benim hiç öyle bir niyetim yok.S.B.Han

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 11:36

İşin aslına bakarsanız terörist guruplar diye yanlış teşhis konulan bu mesele Atatür ten öncede vardı sonrada vardı.Hic bir siyasetcı buna Atatürkte dahil bu konunun üstüne gitmemiştir gidememiştir,tabiri çaizse hep hasır altına süpürülmüştür.Değermiydi bu kadar insanin ölmesine milyarlarca maddi kayıba.Türk siyasetcileri artık bağnaz ve tutucu fikirlerinden vazgeçmelidir ateş pacayı sarmadan.MİT i ve hükümeti töhmet altında tutmaya çalışanlar bu ülkeye her zaman en büyük kötülükler yapmışlardır

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 08:35

Erdoğanın ve Gül'ün Türklüğünü sorgulayan MALÜM Yazarın bir Hınçak Ermeni muhtedisi olduğunu,ortaya koyacak onlarca belge arşivlerde mevcut.Tabi ona destek veren Gürbüz Çocuklar "ordusunun" mensuplarınında.

Yorumu oyla      59      57  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 06:56

Düşünen (düşünebilen) insanlara, (3)Devletler de, şirketler gibidir. Onları güçlü hale getiren (teknoloji üretiminde)rekabette bir adım önde olmalarıdır. Günümüzdeki devletlerden ancak bilgi üretenler bir adım önde durabilmektedirler. Türkiye bilgi veya bilgiden bilgi üretemediğine göre nasıl büyük bir devlettir? Veya nasıl büyük bir devlet olabilecektir? Ve... İnsan olmak, farkında olmaktır. Biz içerisinde olduğumuz durumun ne kadar farkındayız?(canmehmet)

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 06:53

Düşünen (düşünebilen) insanlara, (2)Milletler mıknatısları (birleştiricileri) sayesinde bir arada olurlar. Soru; Bu topraklarda yaşayan insanları bir arada tutan birleştirici, tutkal (mıknatıs) nedir?

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 20 Eylül 2011 Salı 06:51

Düşünen (düşünebilen) insanlara, (1) İçerisinde yaşadığınız medeniyet, yücelttiniz medeniyettir. Soru; Bu topraklarda yaşayan insanlar, hangi medeniyet değerlerini yaşamaktadırlar? (canmehmet)

Yorumu oyla      58      50  
TOTEM 19 Eylül 2011 Pazartesi 20:16

Emanet edip ebediyete göçtü.Bizlerin görevi bu cumhuriyreti muassır medeniyetler seviyesine tüm gücümüzle yükseltmeye çalışmaktır yoksa Atatürkçülük yada Kemalizm diye birilerinin uydurduğu sistemlerle çağın gerisinde bırakmak ve yüz yıl önceki sistemleri savunmak değildir.Lütfen artık Atamı susistimal etmeyi ve yanlış yorumlamayı bırakın.Hele onu tanrılaştırmaya yada putlaştırmaya hiç çalışmayın.Bu onun manevi şahsiyetine yapacağınız en büyük kötülüktür.

Yorumu oyla      63      53  
TOTEM 19 Eylül 2011 Pazartesi 20:12

ATATÜRK!! Yüzyılının en büyük devlet adamlarından biri ve Cumhuriyetimizin kurucusu,sürekli leriye bakan ve çağın gereklerine uymayı ve çağı yakalamayı düstur edinmiş bir büyük lider.Atamız herzaman kalbimizde yaşayacak ve onu saygı ve minnetle anacağız.Ama Atatürk ü kutsal bir varlık ilahi bir elçi gibi göstermeye çalışmakta son derece yanlış.Emin olun ki Atatürk e ona düşman olanlardan daha çok onu sevdiğini iddia edenler zarar veriyor.Atatürk görevini yaptı ve bu cumhuriyeti biz çocuklarına-

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 20:07

BÜYÜK TÜRK ATATÜRK..yanyana adı bile anmayalım potamyalının lütfen yakısmıyor syın kusoglu..

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 17:13

Başbakan şimdi PKK-MİT görüşmesine açıklık getirdi: "Hükümet olarak biz yapmadık, devlet olarak yaptık. Bunu dün de bugün de göğsümü gere gere söyledim. Bu muhalefet mensuplarından siyasetçi olmaz, bunlar siyasetten anlamaz." Bunu iyi okuyup hükümet nedir, devlet nedir öğrenelim. Farkını biliyoruz tabi ama durumu anlamaya çalışalım. Devlet kim hükümet kim bunu da düşünelim ve ben bu traji-komik açıklama üzerine daha fazla yorum yapmayayayım...

Yorumu oyla      60      50  
teyze 19 Eylül 2011 Pazartesi 17:08

yorumum gitti kendi kendine demin, tv tek kanal tek eğlence çok fazla aynı Atatürk konusu bende sinir oldum gereksiz bir laf ettim.Gece Atatürkü gördüm rüyamda bana bir sürü şey söyledi güzel şeyler hepsi gerçekleşecektir inşallah

Yorumu oyla      60      49  
teyze 19 Eylül 2011 Pazartesi 17:01

Hulya hanyırlara varsın rüyan kan görününce o rüya geçersizdir derler kötüye yormayalım.Bende 12 Eylülden sonra görmüştüm Atatürkün doğumunun 100.yıl kutlamaları çok fazla tv de yayınlanıyordu tek kanal ve tek eğlencem

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 16:59

Aylardır buradan iste bu dediğimiz yazdığımız günier oldu,bazı Halk partisinin bayatlamış fanatikleri ise Bülent beyi tabiri caizse yaka paça kendi kara sularına çekmiye çaliştı,bir kez daha gördük ki aklın yolun birdir.Parti ve liderlik sultasına son vermek için örnek bir yazı,tebrikler.Cp

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 16:52

Getirisi-götürüsü tarışmalı da olsa geçmişte kaybettiklerimizi kazanmak adına, Ortadoğu'da çalışmalar yapan, İsrail'e tavır koyan AKP hükümetini, Kıbrıs'ta kazanmış olduklarımızı kaybetmemek adına sert tedbirler almaya, muhalefeti de bu konuda AKP'yi desteklemeye çağırıyorum. Rumlar sondaja başladı, heronlar tepede uçuyormuş. Bana göre bu konu hepsinden hassas. Eğer güç isek, eğer ciddi isek savaş değil tabi ama gereği mutlaka yapılmalı. Tribünleri kazanmaya değil sahada kazanmaya oynanmalı. GKA

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 16:32

Sevgili TOTEM "Füze kalkanı benide huzursuz ediyor, Başbakanın şerefsiz sözüde tek kelime ile elinde patladı!". Ben de seni tebrik ediyorum. Bu sorgulama ve hata yapıyorsa yanlışını destek verdiğin tarafa iletebilmek, destek verdiğin kurum ya da kadronun başarısı için gerçekten lüzumludur. Sevgiler. GKA

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 16:24

CAN MEHMEDE katılıyorum,,LAİKLİK bizde uygulanmadı,,ne idüğü belli olmayan YASSAKLAR İLE GEÇTİ BİR DÖNEM,,en çokta devlet,millet zarar gördü,MERDİVEN ALTI yobazlardan,,şimdi,şimdi siliniyorlar,,her şey AÇIK OLDUMU bu softa,yobazlar müşteri bulamıyor,KALİTELİ SİYASET YAPILDIMI DAHA GÜZEL ŞEYLER OLACAK,,BU DEVİRDE MASAL,HİKAYEYE KİMSE PARA VERMEZ,,milliyetciyim,dinciyim,sağcıyım,solcuyum MASALLARI BİTİYOR,,İCRAAT,İŞ ÖNEMLİ,,halk takip ediyor herşeyi,bir PARTİYE SAPLANMIYOR ESKİSİ GİBİ........zombi

Yorumu oyla      55      50  
hulya 19 Eylül 2011 Pazartesi 16:00

(3)Atatürk kan'ın içinde teknesiyle gidiyordu, ama üzerine tek bir damla bile sıçratmadan.Uyandıktan sonra gördüğüm yerin Çanakkale boğazı rıhtımı olduğunu resimlerinden öğrendim.Anldım ki kan gövdeyi götürse, ATATÜRK ve eserleri bir damla bile lekelenemeyecektir.

Yorumu oyla      61      50  
hulya 19 Eylül 2011 Pazartesi 15:51

(2)Parmak uçlarıma basarak iyice yükseltirim kendimi ve görürüm M.Kemal'i. Deniz kıpkırmızı tam ortasında bir tekne içinde kare bir yükselti var tam üzerinde ATATÜRK, dikilmiş dimdik,siyah fört şapka,füme kaşe pardesü,iki eliyle bastonunu tutmuş çok şık.Başı dik uzaklara bakıyor.Yanımdakilere "su neden kırmızı" diye sorarım. "KAN" dediler.Uyandım bu rüyayı hiç unutamıyorum.Resmini çizerim gördüklerimin o kadar net herşey.

Yorumu oyla      60      51  
hulya 19 Eylül 2011 Pazartesi 15:43

(1)Aslında hiç vaktim yok;izin verirseniz 2007 eylül ayında gördüğüm bir rüyayı anlatacağım.Silivri de görülen dava yeni başlamış, ben ne olduğunu kavrayamamıştım.Anlı şanlı türk destanının adı ile açılan bu davayı TÜRKİYE'yi onure edecek bir şey sanıyordum.Rüyamda bir kalabalığın içerisindeyim,sahil kenarı bir yer benziyor, karşı kıyı görünüyor.itiş kakış insanlar bir yere doğru bakıyorlar.Bende başımı uzatırım bakılan yere.Mırıltılar duyarım."Mustafa Kemal geçecek" derler.

Yorumu oyla      60      51  
TOTEM 19 Eylül 2011 Pazartesi 15:24

Dolayı kutluyorum.Evet muhalefet şuursuzca ve pervasızca karşı tarafa saldırmak değildir ve bu davranış genelde ters teper ve karşı tarafıda keskinleştirip kenetler.Vesselam Sayın Kuşoğlu bir muhalif yazı nasıl olur ve nasıl ses getirir ders niteliğinde sergilemiş.

Yorumu oyla      61      51  
TOTEM 19 Eylül 2011 Pazartesi 15:21

Sayın Kuşoğlu ile birçok konuda farklı düşünüyor olabiliriz ama bu fark benim onun kalmindeki içtenliği anlayıp saygı duymama engel değil.Biz millet olarak kıvırtmayı ve savunduğumuz konuları ne pahasına olursa olsun savunmaya alışkınız ama bu yanlış!Sayın yazarın taktirlerinide endişelerinide paylaşıyorum.Füze kalkanı benide huzursuz ediyor,Başbakanın şerefsiz sözüde tek kelime ile elinde patladı!Doğruları yazabilmekten korkmamalıyız ve sayın yazarı bu cesaretinden ve sorumlu muhalefetinden-

Yorumu oyla      61      53  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 14:31

Laiklik uçamayan bir kuştur! Şeyhülislam, Osmanlı döneminde yüksek derecede bilgiye sahip din adamıdır ve devletin yönetim kadrosundadır. Cumhuriyet döneminde onun yerini, "Diyanet İşleri Başkanı" almıştır. Her ikisi de devletin maaşlı memurudur. Cumhuriyet yönetiminde yapılan uygulamalarla din, "sizlere ömürdür!" Bugün ülkede dinin sadece adı vardır. Kendisi laik bir kuş olnuş ve çok uzaklara uçmuştur. (canmehmet)

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 14:12

"PKK ile olan bu görüşmelerin CHP iktidarında yapıldığı ortaya çıksaydı neler olur, neler yazılırdı bir an düşünür müsünüz, lütfen…" CHP de basını, sivil toplumu, mahkemeleri bu kadar sindirmiş olsaydı, arkasına cemaatleri ve dış dinamikleri alsaydı, askeri idaresi altına alması doğal ve olması gerekir tabi ama AKP gibi emrine almış olsaydı, aynen bugün AKP'nin olduğu gibi teflon olur tüm pislikleri üzerinden tel bile değmeden sıyırıp atabilirdi.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 13:58

Editör ilkini sildi ama yeniden: Kılıçdaroğlu'na MİT-PKK görüşmeleri konusunda Arınç cevap vermiş diyor ki görüşmelerin "Başbakanlık ile PKK arasında olduğunu söylüyor. Bu büyük bir iftiradır... şu anda MİT Müsteşarı olan Sayın H. Fidan o tarihlerde belki Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı olarak da görev yapıyor olabilir. Müsteşar yardımcısı sıfatıyla bu toplantıya katılıyor olması, onun Başbakanlıkla ilgili olduğunu göstermez." Yerseniz ki yiyen var, Başbakan niye özür dilesin Sn. vekilim?

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 13:05

Laik bir devlet yönetim anlayışının bu ülkenin ayakta kalabilmesi için tek seçenek olduğunu aslında uçtaki muhafazakar kadrolar bile biliyordu. Ben kendi adıma, şeriat devleti tehlikesi olduğunu asla düşünmedim. Mesele hep devlet idaresinde ne kadar laik olabileceğimizdeydi. Sert olarak bir taraftan, olması gerektiği kadar diyerek diğer taraftan çok tehlikeliydi. Şimdi, eskiden bu ilkeleri önyargıları sebebiyle sahiplenemeyenlerin bugün artık tek yol olduğunu savunması güzel bir kazanımdır. GKA

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 08:34

Doğrulara,DOĞRUDUR diyebilmeyi becermek ERDEMLİKTİR.Ayrıca İNSAN olmanın gerekliliğidir.İç siyasetdeki REKABET uslubun dışına çıkmadan aynı hızla ve sertlikle devam etmelidir.Bu böyle devam ederken de, Dış SİYASETDE doğrularımız ve ÇIKARLARIMIZ etrafında yek vucut olduğumuzu,TEK vucut,tek yumruk olduğumuzu,dosta düşmana göstermeliyiz.Sevgili BULENT beyin şahsında biz buyuz, sn bir nolu yorumcu dostum,biz hepbirlikte buyuz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 04:26

kıvırtmada recebimin eline kimse su dökemezzz... yakındır yine sanatını göstermesi... doktora vermiş icabında...

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 02:34

Zennube'yi hatırlayanlar var mı? nedense aklıma geldi de, Sayın Yazar alınmasın, zaten sözüm ona değil. Bir sözü bir sonrakini tutmayan, bugün AK dediğine yarın kara diyenler için söylenir, "danssöz Zennube'yi geçtin be birader" diye. Siyasette herhangi bir sözüne veya davranışına güvenilemeyecekler de bu sınıfa girerler. Günümüzde örnekleri çok, sözüm meclisten dışarı...

Yorumu oyla      56      58  
Misafir 19 Eylül 2011 Pazartesi 01:06

Bilader sen resmen Erdoğan'a mest olmuşssun. Yanlış yerde olmayasın!

Yorumu oyla      56      61