YORUMLAR
Toplam 26 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 25 Nisan 2011 Pazartesi 11:18

Sayin Bülent Bey, aylardir sizin güzel konulariniza yorum yaziyoruz, her yazilan yorumlarda istisnalar haric, arkadaslar yüreklerinden ve iclerinden geldigi gibi yazdilar.Degisik siyasi görüslere sahip olsalarda ortak noktalari Ülkemizin gelecege yönelik güzel temennileri olmustur.Sizin artik Milletvekili olacaginiz günleri sabir ve heyacan ile bekliyoruz.Belki bizleri hayatinizin hic bir döneminde görmüs olamiyacaksiniz,bizden size hatira olarak yorumlarimiz kalacak. Yüksek sevgilerimle.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 23 Nisan 2011 Cumartesi 01:04

Sayın Kuşoğlu bir kere burada sayfa açmakla büyük cesaret göstermişsiniz bu ortamda böyle bir davranış saygındır.sessizliğe bürünüp yorganı üstüne çekenler var. sizi kutlarım cesaretiniz için.AKP li sorosçu beslemeler hariç tüm milletimiz abd nin emir buyurduğu masum insanlara yapılan haksızlıkların farkına vardı artık.sadece Mustafa Balbay yetmez MHP nin yaptığı gibi kahraman komutanlarda listelere eklenmeliydi.Ama CHP de sizler bu şerefsizliklere ve Türk düşmanlarına dur demelisiniz.oyum size.

Yorumu oyla      64      54  
Misafir 22 Nisan 2011 Cuma 20:41

CHP Başkanı Sayın Kılıçdaroğlu, bir taraftan "Ergenekon" diğer ismi ile cuntacıları, darbeye teşebbüsten yargılananları milletvekili adayı yapmakta, diğer taraftan özgürlükçü sivil yeni bir anayasadan bahsetmektedir. Halk bu çelişkiyi sorguladığında ne diyecektir? CHP, halkı bu kadar cahil, bidon kafalı,göbeğini kaşıyanlar olarak görmektedir? CHP, çok açık olarak sistemi yaşatmak üzere kurulan partidir. Halk ve sorunları ile hiç bir ilgisi yoktur. Bir kişi "vardır" diyebilecek midir?

Yorumu oyla      59      56  
Misafir 22 Nisan 2011 Cuma 16:10

Sevgili KUŞOĞLU, Türkiyeyi ÜÇ GÜN Kaosa sürükleyen YSK Üyelerinin tamamını,CHP olarak İSTİFAYA davet etmeyecekmisiniz.?.Bir Matbaa hatasından ötürü ÖSYM başkanını istifaya davet eden CHP nin,YSK nın üye ve Başkanını istifaya davet etmemesi sizce çok MANİDAR değilmi? Bence çok manidar,Türk Milletince de çok manidar,bilesiniz.Eski HSYK nın ürünü olan bu YSK mensuplarının hiçbiri,bir saat dahi o koltuklarda kalmamalı.Umarım anlaşılabiliyorum.

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 22 Nisan 2011 Cuma 13:58

Umarız ki seçimlerden iyi bir sonuç alınır ve CHP de Kemalist çizgiden sapmaz.Bu konuda kuşkular duyulmasına neden olan şeyler yaşandı bu kuşkuları kaldırmak sizlerin görevi olsun.AKp ye benzemek çözüm değil elbette zaten AKP den kurtulmaya çalışıyor size oy atanlar.Sizi kastetmiyorum ama bazı hatalar aşırı kaçtı gibi.İnsanlarıda anlayınız.Ortak noktalar bulunur elbette. Şu seçim umarım CHP ye ve size hayırlı olur.Bende çok şeye kızdım seçmen olarak ama oyumu atacağım elbette CHP ye.başarılar.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 22 Nisan 2011 Cuma 00:17

Gerçekten neden hep chp konuşulur ve tartışılır mesela Abdullah Gülün kızının son tiyatro olayı bile size göre moderndir değilmi sayın milletvekili adayı.Bunun sonunda devlet tiyatrolarının kapatılmasıda normaldir ve duruma uyulmalıdır.Kapatan kesimdende insanlara saygı duyulmalıdır öylemi sayın milletvekili.Ama akp modern partidir ve modern olduğu içinde baştadır. bizde onun gibi olalım değilmi.Gürselim Kılıcım Bİnnazım benim .Seçimden sonra size başarılar.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 21 Nisan 2011 Perşembe 16:47

CHP, bir siyasi parti değildir. Ve hiç bir zaman da olmamıştır. Kuruluşunda ne halk, ne de halkın değerleri vardır. Bir sol partide değildir. Kurucuların öyle bir iddiası da olmamıştır. Halkımız okumadığı, okuyanında çeşitli kaynaklardan beslenmediği için maalesef kendisine neyin dayatıldığının farkında dahi değildir. Özetle ülkede (halen) egemenlik elitlerin elindedir. CHP neden, vatandaşın baştacı olduğu bir anayasayı dillendirmemekte ve neden "ergenekoncu" cuntacıları aday yapmaktadır? Neden

Yorumu oyla      58      54  
Misafir 21 Nisan 2011 Perşembe 15:38

Icinizden sizde AKP nin politikalarini destekliyorsunuz,en azindan vicdanen bunlarin dogru olduklarini biliyorsunuz.Aklin yolunun bir oldugunu size hatirlatirim Bülent Bey.

Yorumu oyla      57      56  
Misafir 20 Nisan 2011 Çarşamba 23:23

Misafir 16.49 gibi CHPli olduktan sonra rakibe gerek yok. Tek parti kalsa yine en cok %22 alir. "Turkiyenin kurucu partisi biziz" derken "siz bizden degilsiniz" diyecek kadar utopik sacma olabiliyorlar. Kurucuysan, herkesi kucaklayacan, az olsun bizim olsun demeyecen. Bu adam sen istesen de istemesen de CHP vekili oluyor kardesim, artik gevse de faydalanmaya bak. Hos biraz daha yaz ki CHPye bugune kadar neden oy vermedim hatirlayim. GM

Yorumu oyla      64      51  
Misafir 20 Nisan 2011 Çarşamba 16:49

baştan sona tek bir değerlendirmenize dahi katılmıyorum bülent bey.bugüne kadar sizin tarz konuşan altanlar vs.hep geri diye chp yi hedeflemişler ve o tarz kişiler kendileri parti kurmamışlardır.kursalar şu yukarda yazdığınız ütopik saçmalıklarla yüzde 1 dahi oy alamazlar sizde alamazdınız.akp den kurtulmak için verilecek kerhen oylara bel bağladınız. bağımsız aday olunda görelim oyunuzu .temmuzda chp size kalmaz, olaki parti kalsa bile en çok yüzde 2 lik bir halk desteğiyle görürüm sizi.

Yorumu oyla      56      60  
Misafir 20 Nisan 2011 Çarşamba 15:04

Sy.Yazar sorar:"CHP,halkın, gerceğin/doğruluğun partisi miydi"? Değildi de gelecekte olacağının garantisi mi var? Ülkedeki Azınlıkları analiz ederseniz CHP'yi daha iyi anlarsınız.Denildiği gibi CHP,en halkçı,en demokrat,en Cumhuriyetçi,en laik parti olmuş olsaydı Azınlıklar oyları CHP'ye verirlerdi.Halbuki onların %90'ı CHP'ye değil Sağ ve Muhafazakar Partilere oy verimişler.NEDEN? Çünkü bütün kazıkları CHP'den yedikleri için.Halkımız da"bugün Onlara yarın Bize"olabilir diyerek CHP'den uzaktır.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 20 Nisan 2011 Çarşamba 10:56

Yav arkadaslar, lütfen bir bilen varsa beri gelsin,hic bir önyargiya yer vermeden bu YSK bir yorumlasin,Benim nacizane kanaatim haksiz bir karar oldugu yönündedir.Insanlarin kendini ifade yapmalari icin en uygun yer Meclis catisi aöltidir,bunu ellerinden almak etik bir davranis degildir.YSK verdigi bu kararla bu kurumda bir takim degisikliklere gidilmesini zaruri kilmistir.Birakin artik yok bölünecegiz hikayelerini,imsenin bizi bölmiye calistigi yok.Adalet ve hukuk yazildigi gibi kalmamalidir.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 23:39

Sayin Bülent Bey, e-dergahin aldigi abdestten süphesi yokki namazdan süphesi olsun.Biz senin halk partisine girmeni, aday aday olmani cok sevinerek karsiladik, sizi elestirenler bilinen kislerdir, bunlar az olsun benim olsun diyen bagnazlardir.Tab#n vakti karanligin en fazla cöktügü zamandir.Baskaniniz ve ekibiniz ile bildiginiz yoldan yürüyün.Yüksek sevgimle

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 23:25

Azda olsa Halk partisinde dinazorlar. istemezukciler temizlendi, kösede bucakta bir kac numune kalmis olsa dahi seslerini cikarma gibi bir cüretin icine giremezler.Atatürk ten sonra yapilan ikinci bir devrimdir, CHP deki temizlik hareketi.Kilicdar en zoru basarmistir,halkin ve yorumcularin sesine kulak vermesine yildizli pekkiyi veriyorum.Yillrca MUHALEFETTE kalmak Halk partisinin kdaeri olmamaliydi.Halka gicik giderek aahalktan oy alinmaz.BG

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 23:14

Bi de pide diyeyim bari: kardesim hehe, kac AKPli babadan, dededen AKPli? Kac milletvekili bunu sanat icin degil de halk icin yapiyor? Senin hakkin mi heba oldu? Derdini acik anlat ki yerini yediyse yazara beraber kizalim. Gercekten partiliysen, boyamak degil bugun partin icin calismak yakisir. Bizim Mansur Yavas size ornek olsun. Hakki olmasina, istenmesine ragmen, once Meclise guclu girelim, sonra konusuruz diyor. Gonul adamina yakisan bu tavirdir, seninki degil. GM

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 23:06

Sonunda buda oldu, CHPyi savunmak bana kaldi. Heh heh kardes, sana katiliyorum, ama gulmekten katiliyorum. 29 ilde on secim yapan, bu sonuclara uyan CHP'den nasil daha demokratik davrandi AKP? Her aday adayini sozlu sinava tabi tutup, 4 kisilik heyetle 5te 1ini eleyip, sonra kalanlari Basbakan, 4 yardimcisi ve kol baskanlarinin kalemlerine birakarak mi? Ay aman pardon, ben tek basina Basbakanin tek kalemi ve isaretiyle MILLET IRADESINI temsil ettigini unuttum tabi, pardon, pardon. Geciniz. GM

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 22:28

Sn Kuşoğlu,Genelbaşkanınızı uyarınız.Anayasa değişiklikleri görüşmelerinde,diyaloğa kapınızı kapatacaksınız,TBMM deki değişiklik görüşmelerini sabote etmek için her yöntemi deneyeceksiniz,bu meyanda BDP ile ittifak yapacaksınız,Referandumda, "HAYIR" diye yırtınacaksınız, sonrada bugün çıkıp, "TBMM acilen Toplanıp, Anayasa değişikliği yapsın" diyeceksiniz.Türk Halkı bu tavır karşısında, "fena halde GÜLER ve bu tür Liderleri ÖPER(!)", nasıl öpeceğini 12 Haziranda birlikte görüp seyrederiz....

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 20:20

heh,heh 2 Benim anlatmaya çalıştığım şey sayın yazarı hedef almak degildir.Ben demokrasiden bahsedenlerin ellerine fırsat gecince söylediklerini unutup antidemokratik olarak davrandıklarını vurgulamak istedim.CHP bütün illerde önseçim yapması gereken bir partiydi ancak yamadı ,bence AKP nin aday belirleme kiriterleri CHP den daha demokratik oldu.Birkaç yandaşınız mebbus olur ama öte yandan büyük kayıplarınız olur.Milletvekili olmak için parti degiştirmek tekkelimeyle İĞRENÇ bir davranıştır bence

Yorumu oyla      55      58  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 16:10

Artik Ülkemde bagirip cagirmak kavga yapmak,itmek itismekler cok geride kalmistir.Önceleri yapilan kavgalardan sonra bir seyi ögrendik"Fikirler tartisilacak" Ve en dogrusu ne ise asgari düzeyde birlesecegiz.Kilicdar Beyin bu yönünü cok begeniyorum,normalde kavgayi ve samatayi sevmiyen bir düsünceye sahiptir,yani mantigi aklinin hep önündedir.Bence Basbakan ile Ülkemin bütün sorunlarini masaya yatirip cözebilir.Muhalefetsiz cözülen sorunlar hep karsimizda cözülmemis olarak kalmiya mahkümdür.BG

Yorumu oyla      57      49  
-AB- 19 Nisan 2011 Salı 12:01

Bu arada Misafir dostun kişisel saldırı yöntemine kızgınlığımdan fazla CHP'li algılandım sanırım ama tepkim bu ülkeyi daha güçsüz kılan eski muhalefet anlayışına, kişisel saldırılara. Esasen bir başka vurgulamak istediğim şey de şu: eski kadrolar gibi oturduğunuz yerden kazanacak, onlar gibi halkı kendine küstürecek, 3-5 ay sonra lorlara katılacak, proje üretmeyip sadece eleştirerek siyaset yapacaksanız, lütfen o koltukları onlardan kopamayanlara geri bırakın ki bari gürültü çıkmasın. A.B.

Yorumu oyla      59      49  
-AB- 19 Nisan 2011 Salı 11:52

Dostumuz kabul etse de etmese de gerçek şudur: sol görüş halktan kopuk olamaz, CHP kopuk görünüyordu; sol görüş değişimi temsil eder, CHP statükoyu temsil eder görünmekteydi; sol, proje üretir, yenilik yaratır, CHP sadece eleştirir diye düşünülüyordu; sol halkçıdır, CHP bir lordlar kamarası olarak algılanıyordu; vs.vs... Bu yeni kadro, eskilere birşey vermiyor olabilir, fakat sokaktaki insanlara, benim gibi seçmenlere umut veriyor. Bana göre, uzun bir aradan sonra ilk kez CHP halka yakın. A.B.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 07:47

HEH,HEH yemede yanında yat,1 yılda 3 parti değiştir,seçilmeyi garantileyince seni atayan adamıda unut idoolojisine methiyeler diz,alemi kör milleti sersem zannetmeyin,siz ve sizin gibi düşünüp davrananlar mebbus olunca ülke kurtulmayacak,zaten sizin orada kalıp kalalmayacağınızda muamma.CHP yıllarca hizmet etmiş sol düşünceyi benimsemiş insanlara adeta hakaret etmişsiniz.Elmi yaman beymi yaman görürüz,Vatana ve millete hayırlı olun.Atanmiş CHP mebusları.TAYYİBİ TEK seçici diye eleştirmeyin artık

Yorumu oyla      55      63  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 00:58

CHP eğer reklam ve parti içinde ve sandıkbaşkanlarına varıncaya dek plan ve program dahilinde çalışırsa bekleneni verecektir,kemik oy denecek % 20-22 ler zaten hazırda olan ve yılların birikimidir,bunun üzerine gelecek olan ilave kısım önemlidir,değişimin oluşturduğu sinerji oya dönüşmelidir,İski skandalından sonra dönen rüzgarı tersine döndürüp akılcı vaadlerle büyük kazanımlar elde edileceğini,Sn. Kuşoğlunun bunda emeğini ve katkısını göreceğimize inanmaktayım Aksın oylar ,HAYDİ CHP'em İLERİ.

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 19 Nisan 2011 Salı 00:58

CHP eğer reklam ve parti içinde ve sandıkbaşkanlarına varıncaya dek plan ve program dahilinde çalışırsa bekleneni verecektir,kemik oy denecek % 20-22 ler zaten hazırda olan ve yılların birikimidir,bunun üzerine gelecek olan ilave kısım önemlidir,değişimin oluşturduğu sinerji oya dönüşmelidir,İski skandalından sonra dönen rüzgarı tersine döndürüp akılcı vaadlerle büyük kazanımlar elde edileceğini,Sn. Kuşoğlunun bunda emeğini ve katkısını göreceğimize inanmaktayım Aksın oylar ,HAYDİ CHP'em İLERİ.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 18 Nisan 2011 Pazartesi 22:04

Halk partisini Türkiye ye sevdirecek gönül insani, yolunuz sonuna kadar acik olsun.Belkide Halk partisinin tarihinde ilk olarak bir Milletvekili adayi Halk partili olmiyanlarin disinda bu denli sevilmedi ve bagrina basilmadi.Bence burada en büyük taktiri Kilicdar Baskan hak etmistir"Sag olun gülen insan" Hadi bakalim Türkiye sizden cok güzel ve hayirli isler bekliyor.Kadronuza diyecek hic bir sözümüz yok,sizlerden bahane duymak istemiyoruz,yikin bu Ülkenin insanlarinin degismez kaderini...!!

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 18 Nisan 2011 Pazartesi 18:01

Sevgili Bulent bey. "İdris Küçükömerin sağ sol tespitinin" tümüne katılan bir dostunuz olarak diyorum ki,Kılıçtaroğlu ve ekibinin hamleleri ile CHP nin oylarında bir artış olacaktır.40 Yıllı aşkın bir süredir siyasi gözlemci olarak iddia ediyorum ki,Ergenekonculardan ARINDIRILMIŞ bir CHP listeleri,kesinlikle %30-35 bandında bir yere oturabilirdi.Fakat Ergenekon hatalarına rağmen CHP %26-30 bandında bir yere oturabilecektir.Keşke %35 leri bulabilme imkanını değerlendirmiş olsaydınız.H.Tahsin.

Yorumu oyla      68      49