YORUMLAR
Toplam 89 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 15 Aralık 2010 Çarşamba 10:46

Ben öyle rakamlardan anlamam,ekilen tarlalarin sayisina bakarim,canli hayvanlarinda adetine bakarim.Ülkemiz köylüyü köyünde yapabilecegi tesviklerle bakmalidir,zaman gecirmeden muhalefet ve bu konuda bilir kisiler acilen bir araya gelip Köye dönüs projeleri hususunda calisma yapmalidirlar.Bu projeye sahip cikan ve adam gibi fikir üreten parti gelecekte benim partim olacaktir,isterse Komonist partisi olsun.Ne bu arkadas Sehirler Sehirlikten cikmis,insanlar bunalimda.Köyde ekilen tarla yok.C.oglu

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 15 Aralık 2010 Çarşamba 01:03

2002 yılında karkas etin kilosu 5 milyon 500 bin TL (5.5 TL) dolar kuru 1.600.000 , etin kg fiyatı 3.44 dolar,16 yaş üstü için asgari ücret 222.000.750 TL , bu ücretle alınabilen et 40,36 kg 2010 yılında et 25 TL, kur 1 dolar 1.5 tl, 1 kg et 16,6 dolar,asgari ücret 16 yaş üstü 760.5 TL,bu ücretle alınan et 30.42 kg . Hunçakçılar vatandaşa 2002den 2010a gelindiğinde 10 kg daha az et yediren AKP'nin ekonomik mucizesini kavrayamazlar.Kartel fazla et yedirerek vatandaşı obez yapıyordu !

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 15 Aralık 2010 Çarşamba 00:22

H.T. 16.46'daki yorumunla Din mevzusuna girip Dinler arası düşmanlık yaparak "CEVAP İSTİYORUM" diyen SENSİN! Bir tarafı haklı gösterip bir tarafı haksız gösteren yine SENSİN. Ben de diyorum ki "AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNE" hepsi aynı....

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 23:51

23:27 H.T, insanlarin yazdiklari yorumlar evlätlari ve gözleri gibidir.Yukarida saatini verdigim yorumun simdiye kadar yaptigin yorumlarin en güzeli ve en harbisidir.Normalde bu yorumu arabalarin arkasina,Taksim meydanina,Vatan Caddesine uzatmiyayim cogaltip her tarafa asmak gerekiyor.Milletin düsüncelerine tercüman oldun.Zaten su kartel lafini duyunca cinlerim kafama üsüsüyor.Cok yaptilar bu millete,en kötü yaptiklari is ise Haktan göründüler,haksizlik yaptilar.Alma garibin ahini cikar aheste.

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 23:34

22:18 Teyze;Üye olmam icin yaptiginiz telkin icin tesekkür ederim.Üye olmam icin 2011 yilini bekliyorum,nasipse olurum.AB kardesimizin samimi ve acik fikirli olmasi beni sevindirdi,diger boyutu ise kelimenin tam anlamiyala üzdü.Atilimci bir ruh,kolunda altin bir bilezik olan insanlari Devletimizin tesvik yapmasi gerekiyor.Bütün Dünyada Devlet Halkin istihdam kurmasi icin yardim ediyor,alanda verende memnun.Cok uzakta olmasam gidip kardesimi bulurdum,üstün karakterli bir arkadas.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 23:27

Sevgili AB,"kafanız karışmamalı".Çünkü,1991 den itibaren 1995 seçimlerine kadar Türk siyasetini Kartel Medyası dizayn etti.1995 de Kartel medyasının hesabı şaştı ve Refah-Yol koalisyonu ortaya çıktı.(Çilleri İMHA savaşı ve 28 Şubat Süreci bu nedenledir) DYP kim tarafından NEDEN BÖLÜNDÜ? Çillere yapılan İMHA Ecevite 2002 de yapıldı.Fakat Kartel Medyasının Toplum mühendisliği yine şaştı,hiç hesapta olmayan AKP aradan sıyrıldı.Oysa Kartel medyası, Fazilet Partisini böldük diye seviniyordu.H.T.

Yorumu oyla      59      49  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 23:24

Hasan Tahsin abimin yazısına teşekkür etmeden yatmak istemedim. Şu veya bu dönemin (bazıları her dönemin tabi) "Vampirleri" ve özellikle vurguladığınız gelir dağılımı adaletsizliği ülkemizin en büyük kabusu. Kabusun çözümü için ben kendi dönemimden ümidi kestim de umarım çocuklarımız bu işin çözüldüğünü görür. Tekrar ifade etmek isterim: bugün birşeyler öğrenmeme vesile oldunuz, teşekkür ederim. Saygılarımla. A.B.

Yorumu oyla      61      49  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 23:05

Teyze gerçekten okudukça kendimden vazgeçiyorum. Hepten vazgeçtim artık bakmıyorum da. Karıştıkça karışıyor hesaplar. Biz Türküz, her şekilde ayakta kalırız. Özetiniz için teşekkür ederim, kendime geldim. Sevgili Çapanoğlu, Allah bizi kendinden gayrı hiçbirşey düşünmeyenlerden korusun. Biraz okudukça bir daha gördüm, lüks kompartmandakiler geliyor gidiyor ama bizim kompartmanın derdi hep aynı. Saygı ve sevgilerimle iyi geceler diliyorum sizlere. A.B.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 22:50

Sevgili AB,22:01 de söyledikleriniz doğru.Fakat 1998-2002 arasındaki Büyük HORTUMLAMALAR süreci sonucu,Ülke 2000 ve 2001 de iki büyük EKONOMİK kriz yaşamak zorunda bırakıldı.Bu ne idi biliyormusunuz.1996-1997 deki ünlü HAVUZ hesabının rövanşı idi ve 2002 de Ülkeyi getirdiği noktada,Kamu Borç Staokunun GSMH ya oranı %86 lardı.Siz şimdi%86 dan alıyorsunuz,2008 de %28 kadar çekiyorsunuz,2009 Yüzyılın KRİZİ dolaysı ile rakkam %45 lere çıkıyor,2010 ise %40 ların altında.Benim derdim "Vampirler".H.T.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 22:42

21:50,Kardeş,din düşmanlığı yapman için bir neden mi var? Burada dini propaganda yapan bir yorumcuya ben rastlamadım,ama sen ha bire din düşmanlığı yapıyorsun.Bu yaptığın fikir hürriyeti değil,düşünce özgürlüğü de değil,haberin olsun.Bu yaptığınız AHLAKSIZLIĞIN ve saygısızlığın danışkasıdır.Lütfen herkesin inancına saygı gösterin,Sizin Ateistliğiniz bizi ilgilendirmiyor.Yaptığınız çok nahoş bir durum.Yüreğin yetiyorsa ismini yaz,buluşalım karşılıklı tartışalım,bakalım kimin fikri doğru imiş.H.T.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 22:33

Bilinen bir hikäyedir,yeri gelmisken anlatayim.Hz.Musa Allah ile binbir keläm yapmiya giderken bakmis bir agacin gölgesinde miskin miskin uzanan biri var.Ben demis Allah´in ynina gidiyorum bir sey istermisin?miskin adam bna bir Deve versin der.Hz.Musa tekrar gelir Deveyi alacaksin,komsun icinde bir Merkep isteyeceksin onunda ihtiyaci var.Adam; Komsuma Essek vermesin ben Devede istemiyorum.Bu anda ki muhalefetin durumuda ayni,ekonomi düzelmesin insanlar ne olursa olsun.C.oglu

Yorumu oyla      60      50  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 22:26

Bakın bir mesele daha yakaladım ki bu milli duygularım açısından beni çok yordu: yabancı sermaye ülkemizden sadece 2009 yılında 5milyar 438milyon $ kar çıkışı yapmış. Bizim işadamlarının tüm dünyada ticaret yapıp ülkemize getirdiği kar aynı dönemde 1milyar 385milyon $. Çalışıp para getirenden Allah razı olsun ama düşünmeden edemedim; siyasetçilerimizin bu kadar gezip çaba göstermesine rağmen yine de bir yerlerde çok ciddi bir hata yapıyoruz sanki. İyice çorba ettim galiba, kusura bakmayın. A.B.

Yorumu oyla      58      49  
teyze 14 Aralık 2010 Salı 22:24

YEDEK ÖZET: AB faizle borç almış ödeme sıkıntısı çekiyordu az önce yeni yorumuna göre kendinden vazgeçti Türkiyenin borcu mu GSMH mı bilmem onun derdine düşmüş.Bütün gün Hasan Abiyle canları çıktı hesap yapmaktan,bende öffff püfff çeke çeke bakınıyorum öylesine.

Yorumu oyla      60      49  
teyze 14 Aralık 2010 Salı 22:18

22:01 tamda biri özet sorsa da yazsam diye bekliyormuş gibi oldum ama en son bakışlar yapıyordum sitede.Seni mi kıracam.Ama adını yaz üye ol.İçinde rakam geçen bütün yazı ve yorumlarda beni yok say.Hasan Abi Hunçak mevzusunda kızdı.Zekeriya olayını sabah Müge Anlıda izlemeseydim bende senden şaşkındım şimdi.ANAFİKİR:Devlet Adamı çok sabırlı olmalıdır.Vatandaş arasında yok yok.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 22:12

Cenbi Mevla,insan denilen mahlükati yaratirken gidin birbirinizi bogazlayin diyerek yaratmamistir.Diger canlilar ile insanlari birbirinden ayiran en büyük farklilik konusma yetenekleri olmasidir.Durum bu iken insanlarin kaba kuvveti ve siddeti secmelernin en büyük sebebi kelime haznelerinin az olmasindan ötürü kendilerini ifade yapamiyorlar.Iste sözün bittigi yer denilen olay bundan sonra baslar.Halbuki kelime dagarciklarinda kullanabilecekleri sözcükler olsaydi sözün bittigi yer hic olmazdi.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 22:01

Ben bugün soguktan üsütmedimse kendimi sihhatli saglikli hissediyorum.Yorumlarin oldugu sayfaya biraz gec girdim.H.Tahsin beyin nereye bu kadar kizdigini anlamis degilim,yorumlari bir kac sefer okudum yine okudum isin icinden cikamadim,bende buradan insallah payimi almam abimizden.Teyze konuyu bana bir zahmet özetlermisin?yanlis bir sey yazip her hangi birine önyargili davranmayayim.

Yorumu oyla      58      49  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 22:01

Abi şimdi okudum, hatayı gördüğünüz için mutlu oldum. Bu arada size teşekkür borçluyum çünkü sayenizde birşeyler öğreniyorum. Yeni öğrendiğim birşey de şu: 1986-2000 yılları arasında Merkezi Yönetim Borç Stoğunun GSYH'ya oranı ortalama %33,63 olmuş. 2000 senesindeki %40 en yüksek oran. Dolayısıyla 2001'deki %74,1 olağan dışı gibi. Sonra kademelerle düşmüş ama 2009'da %46,3 görünüyor. Yani bu mükemmel ekonomi yönetimi 2001 öncesi ortalamanın halen 13 puan üzerinde. Bu da önemli sanırım. A.B.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 21:50

Ne güzel demişler Atalarımız "Dervişin fikri neyse zikri de odur"! "İnsanlığa faydadan çok zararı var" dediğim, o din bu din şu din değil, TÜM DİNLER! Tarih boyunca savaşların çok büyük çoğunluğu DİN yüzünden çıkmıştır. Çıkıyor ve de Çıkacaktır da! Batıda olsun,doğuda olsun isterse Güneyde hepsi DİN yüzünden!Sorarım örneğin 1915'de hain Agop'u kesmekteyken anında AHMED OLUNCA İYİ ADAM MI OLUYOR??? da öldürülmüyor??? Ha unuttum Trabzon'da,Malatya'da, Hatay'da boğaz kesmeler NE İÇİNDİ??? İş ola mı

Yorumu oyla      54      54  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 21:39

Abi meramımı 500 kelimeyle anlatmakta zorlanıyorum. Geçmiş yönetimler iyiydi, bunlar kötü de demiyorum. Basit vatandaş hesabıyla bakıyorum: bankaya borcum vardı, faizi çoktu, şimdi faizini azalttım: iyi iş yapmışım. Borcumu azaltmak ve normalleşme için sigortamı, arabamı, torna tezgahımı satmışım, fakat sürekli borcumu arttırıyorum; faizi az olsa bile bence ben iyi bir iş yapmıyorum. Satıp savınca borcum azaldıysa başarı var mı sorgulanır ama borcum artıyorsa bir yerde hata olması lazım. A.B.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 20:51

Sevgili AB.17:16 deki UYARIN için teşekkürler. 2002 deki Toplam borç faizi 52 Milyar dolar iken,2009-2010 daki Dış Borç Faizi 16 Milyar dolarlara düşmüş.Bir yazarın manipülasyonuna gelmişim.Ana bilgiye ulaştım.Konu senin vurguladığın gibi,ancak Oransal olarak total FAİZ giderlerinin,Vergi gelirlerine oranı itibarı ile, gerekse,GSMH olan oranları itibarı ile,AB Ülkeleri ortalamasından "şimdilik" iyi durumdayız gibi bir manzara var.H.T.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 20:23

Sevgili AB,2002 yılına kadar,Kamunun VERGİ gelirlerinin %86 sı Kamunun borç FAİZİNE gidiyordu.Bu rakkam bugün nasıl? Sorgulayalım.Bugün bu rakam %20 lere düşmüştür.2002 yılında Faiz giderlerinin GSMH ya oranı %14.8 idi,bugün ise bu oran,%5 lere düşmüştür.Bu durumu SORGULAMALIYIZ.Tüm bu rakkamlar güllük gülistanlık bir ortamda olduğumuzu kanıtlamaz.En büyük sorun GELİR dağılımı ADALETSİZLİĞİDİR.Bunun karşısındaki BILOK,Statikonun Muhafızları ve tetikçileridir.Birilerinin pastası küçülecek.H.T.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 19:52

18:52, Türkiyenin ve Türklerin başına sarılan tüm BELALRIN ardında 1877-1878 den beri Hunçakçı Ermeni gurupları vardır.Tüm Ermeniler,Hunçakçı-Taşnakçı-Xoybuncu değil ki.Büyük Dedemin Katili Ermeni HUNÇAK örgütü olması nedeni ile bu konuda özel bir araştırma ve çalışmam var.Büyük Dedemin şehid edildiği tarihte 16 yaşında olan DEDEM,6 yıl önce 105 yaşında rahmetli oldu.Bu nedenle o dönemi CANLI Tarihten NAKLEN dinledim.Ermenilerin tümünü düşman veya DOST gören bir anlayışın karşısındayım.H.T.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 19:30

17:39,Bak kardeşim,Keşke dindar olabilsem.Dine ve dinlere saygım ne kadar ise, dinsiz ve Ateistlere de saygım o kadardır.Sen bırak benim dindarlığımı ve dinimi sorgulamayı.Nasıl biri olduğumu merak ediyorsan,geçen "Baskın yapılan(!)" Mekanda buluşalım,bakalım kimin o tür mekanlardaki kültürü daha fazla imiş.:),"ben dinciyim ya(!)".Bireylerin inancının sorgulanması,çağ dışı bir anlayıştır.Hangi dinin İnsanlık suçunu teşvik ettiğini ben bilmiyorum.İslamın neresinde böyle bir vurgu var?H.T.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 19:23

T.Erdoğan böylesine,KAMUDA KARTELLEŞMİŞ yapıya karşı savaşıyor.Türkiyenin,Türk HALKININ kanını VAMPİR gibi SÜLÜK gibi EMEN beşbin AİLE ile,Onların İŞBİRLİKÇİLERİ olan Oligarşik ve Jüristokratik bürokrasi ile kurulmuş olan bir "ORTAKLIĞIN" sistematik sömürüsünden behemahal KURTARILMALIDIR.Erdoğan bunu yapmaya çalışıyor.Bugüne kadar kazandığı mesafede henüz %25 ri dahi bulmuş değil.Bu meyanda mücadele verecek olanların önünde daha çok yol var,Erdoğanın Partisinde bile bu yapının uzantısı var.H.T.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 19:16

Bu bürokratları yıllarca gözlemledik.Bu bürokratlardan KOMİSYON alan SİYASİLERİ de yıllarca GÖZLEMLEDİK.Yüce "Kanepelerdeki AKLANIP,paklanmaların" perde gerisinde dönen dolarların neler olduğu Ankara mekanlarında fısıltı gazetelerinin ANA malzemesi olmaya devam ediyor.BEŞBİN AİLE ve onların MEDYA gücüne dikkat çekiyorum.Dünkü yorumumda üzerine basa basa SEMT ve mühitlere dikkat çektim.Lütfen SORGULAYIN.Hangi kamu memuru,Milyon dolarlık konutlara sahip olabilir?Sektördeyim,Yüzlerce örnek var.H.T.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 19:06

Kamu borç stokunun rakamsal olarak artmasına rağmen,FAİZ yükünün 1/4 kadar düşmesinin en önemli nedenlerinden biri,yapılan ÖZELLEŞTİRMELER ile,Kamudaki HORTUMLAMALARIN milimize edilmesidir.Bir örnek.Kar eden kamu kurumu,kasasındaki parayı,çeşitli özel bankalarda VADESİZ MEVDUAT olarak tutar,görev Zararı gösteren KAMU Bankalarıda,Özel Bankalarda sıfır faizle yatan Kamunun VADESİZ ticari mevduatlarını,%100 leri bulan faizle satın alıp kullanırdı.Bu paslaşmadan trilyon götüren bürokratlar var.H.T.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 19:00

Sevgili AB,2002 de Toplam Kamu Borç miktarı belli.Bu borç stokunun içinde dış borç da var,iç borç da var.Dış borç+İç borç stokuna ödenen toplam faizin dolar cinsinden değeri=52 Milyar dolar.2010 yılında Toplam Kamu iç borç+ Dış borç toplamına ödenen Total faizin dolar cinsinden değeri=16 Milyar dolar.Benim verdiğim rakamlarda İç borç dışarıda tutularak verilen rakkamlar değilki.Bunun görünen ve görünmeyen nedenleri var tabiki.Sevgili AB sığınılan manipülasyona katılmam mümkün değil.D.var.H.T.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 18:52

H.Tahsin dostum hiç inandırıcı değilsin. Nerede bir olumsuz bir olay varsa Hunçakcılar yapmıştır diyen Sen, hiç unutmam Mardin'deki 44 kişinin katliamında anında Hunçaklar yapmıştır diyen Sen, yani H.Dink'i Hunçakcı görmeyip öldürüldüğünde yüreğine ateş mi düştü??? Yeme bizi be dostum!!! Dışından değilse bile milyonlarca kişiler gibi "Oh olmuş" demişindir eminim.Bak dostum bu güzel Türkiye HEPİMİZİN. Çocuklarımız HUZUR içinde olmasını istiyorsak BEN SEN değil "BİZ"i öne çıkarmalıyız,yoksa ıhh!!!

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 17:39

ZEKERİYA'nın suçu neydi? Onun suçu İNSAN olmaktı! Önce rahmet diler, mekanı cennet olsun derim.Şimdi söyle aziz dostum, Her şeyi araştırmayı seven biri olarak ZEKERİYA'nın da Ermeni kökenli, asıl ismi ZAKİOS olduğunu nasıl oldu da araştırmadın. Ailesi 1915 KATLİAMINDAN KILIÇ DARBELERDEN KURTULANLARDAN olduğunu neden yazamadın? Utancından mı yoksa cesaretsizliğinden mi?Bak arkadaş Sen ne kadar TÜRK'sen,Ben de o kadar TÜRK'ÜM.Bir farkla BEN DİNDAR değilim.çünkü insanlığa faydadan çok zarar verdiği

Yorumu oyla      53      50  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 17:16

Sevgili H.T. abim, Hunçak mücadelenizin arasında kalmak istemem ama bir saptamanızda hata olduğu düşüncesindeyim, o da faiz yükü ile ilgili. Haklısınız, doğrudan döviz borçlanmalarının karşılığı olan faiz miktarı düşmüş durumda. Fakat, artık yabancı sermaye parayı Türkiye'de TL'ye çeviriyor ve borçlanma TL üzerinden iç borç görünüyor; dolayısıyla artan bir TL faiz yükü sözkonusu. Ayrıca, doğrudan dışarıya kar transferi de buna eklenince tablo artan borç yükünü yansıtmaktadır. Olumsuzdur. A.B.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 17:16

CNN 17.00 haberlerinden: Türkiye'de Benzin 4 lira, Bulgaristan'da 2 lira! Tükiye'de Benzin 4 lira Suriye'de 1.5 lira!!! Bulgaristan'da ve Süriye'de PETROL YATAKLARI MI VAR??? Onlar da bizim gibi Petrol İthal eden ülkeler! ama Türkiye'de bol olan bir şey var: KOYUNLAR!!!

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 16:46

"Hunçakçı(!) dostum"., Agop Martanyan ile ilgili görüşlerimden ötürü,bir dünya eleştirine maruz kaldık,dün bizi adeta "TEFE" koydun.Şimdi cevap ver bakayım, Sonya ile evlenen Zekeriyanın suçu NEYDİ? Müslüman olması mı idi.!!!.Hırant Dink katledildiği gün benim yüreğime bir ateş düştü.Büyük dedemin katilleri Ermeni Hunçakçılar olmasına rağmen,yüreğime ateş düştü.Söyle bakalım,Sonya ile evlenen ZEKERİYANIN suçu neydi? Müslüman olmakmıydı,yoksa Sonyaya olan AŞKIMIYDI? Cevap istiyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 16:39

"Hunçakçı(!)dostum",bak dinle beni.Azıcık kulak ver,bak ne diyorum.2001-2002 Yıllık ödediğin Kamu Borç yükü FAİZİ ne kadar biliyormusun?,Öğren 52 Milyar dolar,yazı ile yazayım,ELLİ İKİ Milyar dolar.Hani sizinkiler diyor ya,"Devletin borcu 500 Milyar dolara(!)çıktı diye.2009 daki ödenen faiz ne kadar biliyormusun?iyi oku 18 Milyar Dolar.2010 da ki ne kadar? Onuda söyliyeyim,2010 Faiz yükü,16 Milyar dolar.Bunları araştır,NEDENLERİNİ sorgula."Beşbin AİLENİN cırlamasının NEDENİNİ öğren".H.Tahsin

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 16:30

"Hunçakçı :))))", Çok meraklısınız ama birçok hususu araştırmayı nedense hiç aklınızdan geçirmezsiniz.Petrolu ve Doğalgazın SATIN ALINMA anlaşmaları hakkında biraz olsun bilgi sahibi ol be dostum.Migrostan,Tansaştan,Carfursadan,veya Mahallenin "Bizim Market'inden" alış veriş eder gibi satın almıyorsun bahsettiğin ürünleri.Bilirmisinizki 2000-2001 deki Petrol Anlaşmaları ile 2010 yılında Petrol,doğalgaz kullanmak zorundasın.Benzinin pahalılığı konusunda seninle HEMFİKİRİM,bilesin.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 16:22

Sistemin KAYMAKÇILARINA zarar verecek bir tavrın içerisine girdiğiniz anda,Kaymakçıların sisteminin AMANSIZ saldırısına maruz kalmanız kaçınılmazdır.Benim ceryan eden olay ve haberlere yaptığım yorumlarda yansıtmaya çalıştığım felsefenin temelinde bu gözlemlerim vardır.AK Partili olmama ma rağmen,Tayip beyin amansız mücadelesinin ne olduğunu görebilmekteyim,Bunu görmemden dolayı,beni KESMESİ MÜMKÜN olmayan AKP nin,bir yandaşı gibi olduğum hissi uyandırıyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 16:21

Sistemin KAYMAKÇI kesimi,yalnız SOSYALDEMOKRAT hareketin önünü kesmekle kalmamıştır. DEMOKRAT Merkez hareketlerinde sürekli olarak,gelişim-dönüşüm ve değişim sürecinin önü sürekli kesmiştir.Günümüzdeki bazı büyük "DAVALAR" ve Referandumdaki bazı "TAVIRLAR" bana göre,benim tespitime göre, bu malüm ön kesme SÜREÇLERİNİN birer parçasıdır.1960 dan başlayarak incelediğim,TÜRKİYENİN siyasal sürecinde benim gördüğüm budur.YAŞAYARAK hissettiğim budur,GÖREV ALARAK hissettiğim de budur.Devamı var.H.T.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 16:20

Teyze,"Kerhen verdiğin oy için teşekkürler.Bende AKP ye kerhen destek veriyorum.Ne zamana kadar,CHP uygar batı standartlarına haiz gerçek SOSYALDEMOKRAT bir parti oluncaya kadar.(Olacağı da yok ya).T.Time de ki bir habere göre,Oktay Ekşi Kılıçtaroğlunun listesindeymiş.Kim bu arkadaş? Basın konseyinin "VUKAATLI başkanı".Yine umudumuz yerle bir..H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
teyze 14 Aralık 2010 Salı 15:22

14:18 gözü kapalı oy verdiğin belli:)12:35 Hasan Abiye eksi verdin bir kere kabul et.Bir artısı var onuda ben verdim.O yorum 2 tekrarlı olmuş bende eksi vercektim kıyamadım emeğine:)Hükümeti yıkmaya teşebbüs eden yorumcu sayısı az,destekleyen ve kerhen destekleyenlerle beraber % 58 civarındasınız.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 14:18

Ya Arkadaslar.yorumlarinizi icerik olarak gözden geciremedim,sadece birer arti verdim hemde gözlerim kapali,isten sonra noktasina ve virgülüne kadar gözden gecirecegim,Insallah hükümeti yikmaya yönelik yorum yapmadiniz eger yaptiysaniz size birer tane eksi verecegim haberiniz olsun.Aksama görüsmek üzere hoscakaliniz.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 14:07

12.50 çok haklısın "Milli gelirin patladığını, çatladığını beğenmiyenler Hunçakçı" ne de olsa nerde olumsuzluk orda Hunçakçılık!!! amma velakin beğenenler de KOYUN! Hem de ne KOYUN!!! Sy.Tüzmen demedi mi "Başbakan uçurumdan atlarsa bize yakışan onun ardından atlamaktır. YANLIŞTIR DOĞRUDUR HİÇ AMA HİÇ ÖNEMLİ DEĞİDİR"!!!

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 12:50

Temmuz 2008 petrolün varil fiyatı 150 usd civarlarında iken benzinin litresi 3,50 Tl civarlarındaydı. şuan petrol 90usd civarlarında benzin ise 4 TL .2002 yılında benzinin fiyatı 1 milyon 661binlira yeni para ile 1.6610 Krş (1.04 Dolar) 8 Yıllık Akp iktidarı sonunda 2010 yılında 4.04 Krş (2.69Dolar) AKP ekonomisinin bizi getirdiği mucizeye bakınız. Milli gelir patladı ,hatta çatladı :) Beğenmeyen hunçakçıdır :)))) Devlet adamı dediğin ülkeyi böyle yönetir.CHP bu işleri beceremez.

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 12:35

Sosyaldemokrat olduğunu iddia eden CHP nin,günümüze kadar "GELİŞİM(!)" sürecini mercek altına alacak olursak,27 Mayıs Darbesi sonrası rahmetli Baba İnönünün,"Ortanın Solu" kavramını sahiplenmesi sonrası, Ecevitin bir hamle daha ileri giderek SOSYALDEMOKRAT kimliğe dönüştürme süreçleri herşeyi çok açık şekilde anlatmaktadır. Süreç içerisinde,halk kesimlerine uzanıp,onların taleplerine yanıt verilmeye çalışıldığı dönemlerde,halk desteği bu harekete ivme kazandırmıştır.Fakat ne zaman bu süreç başarSosyaldemokrat olduğunu iddia eden CHP nin,günümüze kadar "GELİŞİM(!)" sürecini mercek altına alacak olursak,27 Mayıs Darbesi sonrası rahmetli Baba İnönünün,"Ortanın Solu" kavramını sahiplenmesi sonrası, Ecevitin bir hamle daha ileri giderek SOSYALDEMOKRAT kimliğe dönüştürme süreçleri herşeyi çok açık şekilde anlatmaktadır. Süreç içerisinde,halk kesimlerine uzanıp,onların taleplerine yanıt verilmeye çalışıldığı dönemlerde,halk desteği bu harekete ivme kazandırmıştır.Fakat ne zaman bu süreç başarıya dönüşecek bir noktaya gelecek izlenimi hissedilmiş olsa, Sistemin KAYMAKÇI kesiminin, MÜDAHALESİNE maruz kalmıştır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 12:26

Sevgili AB,Yanılıyor olabilirim ama bildiğim şudur,Gelişmiş Batı toplumlarının,bugün gelmiş oldukları gelişmişlik seviyesinde,Sosyaldemokrat felsefenin önemli bir katkısı vardır.Sanayi devrimi sonrası,Emek-Kapital ilişkilerine bir denge sağlamakla kalmayıp,Kitlelerin sosyolojik özelliklerine de,çağdaş çekidüzenin verilmesinde de,fonksiyon üstlenmiştir.Ülkemiz ise bu şanstan mahrumdur.Çünkü,yıllardır Sosyaldemokrat felsefe ile alakası olamayan "ÇEKİRDEK" parti,ETİKETİ gasp ederek,gerçek sosyald Sevgili AB,Yanılıyor olabilirim ama bildiğim şudur,Gelişmiş Batı toplumlarının,bugün gelmiş oldukları gelişmişlik seviyesinde,Sosyaldemokrat felsefenin önemli bir katkısı vardır.Sanayi devrimi sonrası,Emek-Kapital ilişkilerine bir denge sağlamakla kalmayıp,Kitlelerin sosyolojik özelliklerine de,çağdaş çekidüzenin verilmesinde de,fonksiyon üstlenmiştir.Ülkemiz ise bu şanstan mahrumdur.Çünkü,yıllardır Sosyaldemokrat felsefe ile alakası olamayan "ÇEKİRDEK" parti,ETİKETİ gasp ederek,gerçek sosyaldemokratların önünü kesmiş,adeta sindirilmesi,görevini üstlenmiştir.Sosyaldemokrat olduğunu İDDİA eden CHP nin LOKOMOTİF seçmen yapısının sosyo EKONOMİK yapısını inceleyecek olursak,seçmenin profili, bize gerekli cevapları verecektir.Sosyolojik inceleme,"Binnaz hocanın metodu ile yapılmaması kaydı şartı ile.". H.tahsin.

Yorumu oyla      57      50  
teyze 14 Aralık 2010 Salı 12:26

Çapanoğlu, yiğitoğlunu ne yap ne et bul.Önce güzellikle davet et.Haçan naz edeyi TEHDİT et çekinme.Eğer 3 vakte kadar gelmezse teyze dedikodu etmeye başlayacak de.Sabriye seni totem sanıyoru ekle.Çapanoğlu ve Sabriyeyi benden sonra en duyarlı 2 üye olarak ilan ediyorum.Diğer üyeler.. no comment.AB yorumların güzel ama her okuduğumda Avrupa Birliğinin dönem başkanı mı yazıyor acaba diye bir an aklımdan gelip geçiyor.

Yorumu oyla      61      50  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 12:02

CHP kurultayı meselesinde de size katılıyorum, zira Türkiye'deki en büyük ihtiyaç nitelikli muhalefete olan ihtiyaçtır. Zaten parti içi demokrasi diye birşeyden söz edilemeyen ülkemizde, yapıcı ve sağlam bir muhalefete kesin bir gereksinim var. Kurultayda anılacak isimlerle yetinilip halka inilemeyeceği, bunun 1 kurultaydan çok daha fazla çaba gerektirdiğini düşünüyorum. Savaşı tepeden izleyecek rütbeli bulmak kolaydır da savaşı kazanacak asker bulacabilecekler mi asıl onu merak ediyorum. A.B.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 11:54

Teyze bana biraz daha zaman tanima imkänin varmi?su anda iz üzerindeyim Yigitoglu´nu buldum buluyorum.Isin entresan tarafi bu kacak arkadasimizda benim gibi gurbetci ve Berlin´de ikamet ediyor.Eski yorumlarindan cikardim.Onu taniyan birilerini buldum.Benden simdiye kadar kimse kacamadi bunu bilmesini istiyorum.Evvei Allah Abdülhamit´in hafiyelerine papuc toplatirim.Bu arada muhalefet kanadini olusturan Sabriye de tekrar bizimle birlik cok sevindim.Insallah takim tam kadro sahaya cikacagiz.C.glu

Yorumu oyla      61      50  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 11:53

Sevgili H.T. abim, devletin fonksiyonu anlamında görüşlerinize katılıyorum. Bilgiye erişimin daha kirli olsa da kolaylaşması tüm dünyada bunu biraz da zorunlu kıldı aslında. Takıldığım tek paradoks ise halkın taleplerinin de yönlendirilir bir meta haline geldiği. Örnek olarak Obama'nın yoğun tepki gören sağlık reformu, başlangıçta halkın talebi diye sahneye çıkarıldı. Şimdi durum malum. Bu doğrultuda demokratik tepki refleksi kalmamış toplumlar aslında tehlikeyle karşı karşıya bence. A.B.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 09:55

Bu Hafta KURULTAY Haftası.CHP li olmayan kesimler,"bize ne,CHP liler düşünsün" gibi bir düşünce içerisinde olmasın.Çünkü Türkiyenin kaderini,etkileyecek bir kurultay.NEDEN sorusuna verilecek cevap,"CHP Sosyaldemokrat bir yapıya doğrumu yol alacak,yoksa,STATİK kalıp,Ankarada,Çankaya,Çayyolu semtinin,Istanbulda,Suadiyenin,Modanın,Ataşehirin,İzmirde,Karşıyakanın,Hatayın SEÇMENLERİNİN mi.Seçkinlerin,Oligardların,Jüristokratların Partisi mi,yoksa Halkın partisi mı olacak?.Çarşaf=Halk,BLOG=seçkin.H.T.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 00:53

Birçok arkadaşımız karşı çıkacaktır.Bana göre,19 Asrın Devlet tanımı ile,2000 li yılların DEVLET tanımı değişmiştir.19 Asırda Halk,Devlet için vardı,oysa günümüzde DEVLET Halk için var olur hale gelmiştir.Bu çerçevede DEVLET=Halkına hizmet etmek amacı ile,HALKI tarafından organize edilen,Siyasal,sosyal,Ekonomik bir AYGITTIR.Halkına hizmet edebildiği oranda,önemlidir,KUTSALDIR,bu fonksiyonunu yitirdiği taktirde,Halkın hizmetinden uzaklaşıp,başkalarının hizmet AYGITI haline gelmiştir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 00:41

Sabriye 4:diğer yorumcu dostlarada saygılar!sn Kuşoğlu emeğiniz ve paylaşımınız için çok teşekkür ederim.VAROLUN...

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 00:40

Sabriye 3:farklıydı.ve Teyzem msjnı alır almaz geldim.Siteden kopmuş değilim,ama eskisi gibi yazasımda yok.Neden dersen feysten siteye çok yönlendirsemde ESKİ YORUMCULAR YOK!TOTEM,YİĞİTOĞLU AYNI KİŞİLER!Nerden çıkardın diyorsan,SADECE HİSLERİM ve SAPTADIKLARIM;Eminimki ikiside bana kızacak ama kızmasınlar!Totem,Yiğitoğlu,Özay,Kareas,M Emin,Gülay,Fatoş,Hülya,Gerçek vatandaş,yeni ve eskiye dair,Pardus,Bestekar ve dahası DOSTLAR gelin bee ÖZLENDİNİZ ARTIK!sn Kuşoğlu,Teyzem,H.Tahsin,Ç.Oğlu ve

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 00:25

Rakkamlar konusunda ki tereddünüzde çok haklısınız,Ancak Rakkamların tartışılmasına sıra geldi ya, benim açımdan bir velinimet.Halk rakkamların ne olduğunu yaşayarak biliyor zaten.Bu açıdan baktığımızda halkı kandıramazlar gibime geliyor.Benim sıkıntım,Muhalefetin özellikle son sekiz yıldır,rakkamlardan uzak,çözüm projelerinden uzak duran,can simidi olarak doğruluğu tartışılır "yolsuzluk" dosyalarına bel bağlamış olma kolaycığıdır.Umarım yanılmam,bence önemli bir aşama.H.Tahsin

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 00:11

Sabriye 2:ideolojik duruş ve asil bir tavırla bambaşka bir yol tuttular ve ne olursa olsun bir yere gelmeyi ve İÇİNE girdikleri KABIN BİÇİMİNİ ALMAYI REDDETTİLER!Günümüze baktığımda aklım erdi ereli gördüğüm Devlet adamlarımızda ne yazıkki bu kişilerin bir örneğini göremedim;Bana demeyinki CANIM OZAMAN ÖYLE DEĞİLDİ,İMKANLAR AZDI fakru zaruret içindeydiler,ama şimdi öyle değil diyorsanız fena halde yanılırsınız derim;TAM TERSİ FIRSAT KARŞILARINDAYDI.Çünkü eşya ile ilişkileri VAROLUŞSAL duruşları

Yorumu oyla      58      50  
-AB- 14 Aralık 2010 Salı 00:07

Bu arada Devlet Adamı tarifi için çok güzel bir cümle buldum: "Devlet Adamı kendisinin Devlete ait olduğunu düşünen kişi; siyasetçi ise Devletin kendisine ait olduğunu düşünen kişidir." A.B.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 14 Aralık 2010 Salı 00:04

Sabriye:Bilirizki dünya hayatı çoğunlukla övünme,güç ve zenginlik yarışından ibarettir.Yağmuru düşünün...Bitirdiği ot çifçileri imrendirip heyecanlandırır.Birde görürsünüzki sararıp solmuş!DEVLET ADAMLIĞIDA BÖYLE;Birkaç iyi olgudan sonra,GÜÇ,ÇEVRE,VARİYET HIRSIYLA yaptıkları başarılar gözardı edilir ve mevkiden düşürmenin yolları aranır sonuçlandırılırda;örnek:Hz peygamber(sav),hz Ebubekir,hz Ömer,hz Aliyi düşünün;Önlerinde mal mülk seriliydi,isteseler karun gibi zenginleşirlerdi;Bilinçli bir

Yorumu oyla      55      49  
-AB- 13 Aralık 2010 Pazartesi 23:47

Abi, cevabınız için çok teşekkür ederim. Anladığım kadarıyla "özde sol söylem" dediğiniz şekilde, asıl mesaj göndermesi gereken kesimlere mesaj göndermiş. Konuşmayı bulup seyretmek için motive oldum şimdi. Fakat abi, rakamlar bu dönemde bana fazla karmaşık geliyor. Aynı konuda biri birşey, diğeri başka birşey söylüyor ve hangisi doğruya en yakın içinden çıkılmıyor. TÜİK tam komedi, yayımlıyor, sonra düzeltiyor, sonra yeniden hesaplıyor, vs. Rakamlar rakam olmaktan çıktı gibi. Ne dersiniz? A.B.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 23:24

Sevgili AB, Kılıçtaroğlu alışık olmadığımız bir uslup ile, ve alışık olmadığımız bir şekilde, Ülkenin Sanayici,esnaf,tüccar,ihracatçı,çifçi,gibi kesimlerinin,sorunlarını rakkamlarla ortaya koyup dile getirdi.Alışık olmadığımız şekilde, Bir tane yolsuzluk iddiası olan DEDİKODU dosyası ile yetindi.Dileğim odur ki, Toplumumuzun tüm kesimlerinin sorunlarını dile getiren Muhalefet liderimiz,Bütçenin ilerleyen görüşmelerinde,somut çözüm projelerini de gündeme getirir.Bizimkisi UMUT işte.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
-AB- 13 Aralık 2010 Pazartesi 23:01

Sevgili Hasan Tahsin abim, bütçe görüşmelerini seyredemedim ama 19:26 yorumunuzu okuyunca gerçekten meraklandım. Kılıçdaroğlu ne dedi ki? Bu ülkedeki en büyük sorunun nitelikli muhalefet eksikliği olduğunu düşünen bu kardeşiniz de umutlansın mı? Sevgilerimle. A.B.

Yorumu oyla      58      50  
-AB- 13 Aralık 2010 Pazartesi 22:55

Çapanoğlu, ben de biraz önce merakımdan baktım, mesela AKP'nin 1400 civarı, CHP'nin 1240 galiba, vs. delege sayısı var. Anladığım kadarıyla bunların 550 tanesi illerin çıkardığı milletvekili sayısına göre her ile dağılıyor; kalanı da seçimlerde aldığı oy oranına göre illere dağıtılıyormuş. Detay ne olursa olsun, ülkemizde demokrasi olmamasının siyaseten başlangıç noktası burası. Bunlar bana aşağıdan yukarıya kadar seçme saçma işler gibi geliyor. Gerçekten önemli bir konu, katılıyorum. A.B.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 22:18

Dünyada belki Atalarinin kötü olarak lanse edildigi 2.Bir irk yoktur.Sevgili yazarimiz bile iyi ve kötü olarak Padisahlara bakabiliyor.Gören zanneder ki her sey Padisahlarin iki dudaginin arasindaydi.Halbu ki durum hic te öyle degildir.Padisahin etrafinda bir sürü akil danismanlari,Seyhül islam ve Divanu Himayun vardi.Yine gözden kacan Padisah olacak olanlarin cocuk yas ta cok özel br egitime tabi tutulmalariydi.Önemli olan Padisahlarin kötülenmesi gerisi tabi ki teferruat.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 21:18

Yigitoglu kardes,yer aclp yerin dibnmi girdin?Zilin ssini duydun budan sonra senden sorumlu yorumcu benim,grev dagliinda sen bana düstün haberin olsun.Yigitlik öyle görnmemekle olmazbizde At da Yigit te meydanda kalir.Sana bu son cagrimdir.Aramadigim Facebook kalmadi,kendine Facebook bie yapmadin.Yigit dedigin Facebook´u olur.C.Oglu

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 20:56

Ben sahsen Türkiyenin parti yapilanmalarini demokratik bulmuyorum,esasen bütün parti sorunlari bunun temelinde yatiyor.Her iki senede bir yapillan Kongrelerde ki delegelerin Ankara´ya yaptiklari cikarmalarda gülerek izliyorum.Yanilmiyorsam her Ilin iki tane Delege hakki var.Bu delegeler kimler tarafindan ve hangi sartlar altinda tespit ediliyor?Ülkenin kaderini etkiliyecek olan insanlar daha demokratik ve yasalara uygun secilmelidirler.Cok önemli bir konu oldugu icin buraya tasidim.Selam

Yorumu oyla      58      49  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 20:49

20:35 her yorumcu bir yorumcudan sorumlu olsun ben bundan sonra Sabriyeden sorumluyum o da benden sorumlu.Ben Sabriyeyi şimdi bulurum.Diğer yorumcular sizde aranızda halledin.Çapanoğlu-Yiğitoğlu akılda kalmasıda kolay birbirlerinden sorumlu olsunlar.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 20:35

Bazen sizleri ne kadar seviyorsam bir o kadarda kiziyorum yorumcular.Yorumlarinizi cok begeniyle okuyorum,gel gör ki bazi yorumcular vatanin ve milletin daha demokratik bir yapiya kavusmasi icin yazdiklari yorumlari yeterli buluyorar,kayip oluyorlar.Hani nerede? TOTEM,Sabriye,Yigitoglu,Gercekmisafir.Yigitoglu bu kis kiyamet günü bilinmez yoldan geri dönme imkänin varmi?

Yorumu oyla      60      50  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 20:05

Çapanoğlu kimseye torpil yapılmıyor:) İki yıl olmuştur herhalde bu sitede kaç kere sordum bilsen bana 1000 karakter yapın bari diye sonra kendi çabamla keşfettim o gün bir mutlu oldum ki dersin uzayda canlı türüne rastladım.Fakat bu bilgiyi kötüye kullanmıyorum 500 karakter madem bende 5 kere yorum yazarım editör çeksim çileyi.Sende 1 tane yarım yazacağına 2 tane tam teşekküllü yaz.Ayrıca üye olsana 9 harf kazanırsın.9 harfle T Erdoğan bile yazarsın fazladan:)

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 19:37

Sevgili Çapanoğlu, Kerpeten tio yu verirmi bilmem, ama benim bazen denediğim bir yöntemdir.Geçen küslüğümün nedenide bu olaydı.Benim birkaç yorumum bu nedenle yayımlamadı.Kimbilir belkide Serkan bey bizi yargıdan koruma amaçlı yorumumuza makas atmış olabilir.Yorumunuzu Work sayfasına yazın,copy yapıp, yorum bölümüne yapıştırmayı deneyin.herseferinde olmayabilir.Daha gelişmiş bir yöntemi vardır mutlaka,bizim velet işten gelsin bi sorayım.H.T.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 19:26

Kılıçtaroğlunun TBMM deki Bütçe giriş konuşmasını az önce dinledim ve ŞAŞIRDIM.İçimden ne geçti biliyormusunuz.Kılıçtaroğlu benim 15:38 de yazdığım yorumu okumuş olmalı diye düşündüm.Hayret sanki sözde Sosyaldemokratlıktan vazgeçmeye teşebbüs etmiş,ÖZDE sosyaldemokrat olmaya karar vermiş gibi hali vardı.Ne diyeyim UMUTLANDIM.Bu nedenlede 15.23 deki yorumumdaki "Kılıçtara NO" olan veto tavrımı geri çekiyorum.Çünkü 15.38 deki sözümü dinler gibi bir tavır sergiledi.Darısı ilerki günlere.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 18:13

Benin ben Teyze,iki kelime yaziyorum,bir kisminida sifreli yazdigim halde bize ayrilan yer doluyor.Rumuzu kisaltip bir iki harf daha kazanma yoluna gittim.Arkadaslarin bir kismina torpil yapiyorlar,bakiyorumda imreniyorum,her halde ben sayfayi büyültemiyorum,bana tiyo verirseniz eski Rümuzum olan Capanoglu nu kllanabilirim.Yinede yeni rumuz imajim fena degil zannetiyorum.Slm

Yorumu oyla      58      50  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 17:56

Bu konuda yorum hakkım bitti.Bende istemem öyle her konuya 26 yorum yazmak ama aklıma geliyor bir şeyler idare edin artık sanal manal teyze anne yarısıdır.Bugün ayrıca çok acıdım Devlet Adamlarına yolda yürürken.Yazık dedim kendi kendime ben ne kadar hürüm onlar böyle rahatça dolaşamaz diye.Devlet Adamlarıda içinden ne üşütük bu vatandaş der.Biz herşeyi söyleyelim yazalım onlar açıkça üşütük bile diyemezler.(c.oğlu, çapanoğlu sen misin?)

Yorumu oyla      60      50  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 17:52

13:47 Herkesin bir yoğurt yeme zevki var bende mısır ekmeği ile severim yoğurdu.Devlet Adamı ne kadar önemliyse muhterem eşleri de o kadar önemlidir onu anlatacaktım.Pat diye falanca böyle yapmış diye yazarsam yorumculara da tazminat davası açıyorlarmış,açarlarsa aranızda paylaşırsanız cezamı daha açık yazayım bundan sonra:)Kısaca yazıp geçiyorum işte.Anlatmak istediğim şeyi kendim bildiğim için azıcık çıtlatınca anlaşılıyor zannediyor da olabilirim.

Yorumu oyla      61      50  
Kerpeten 13 Aralık 2010 Pazartesi 17:50

Konfiçyusun o dediklerinden; işini müthiş severek yapmenin, zirveye çıkınce kimseyi ayırmeden adil olmenin kralı vaa bende.. Hele bi gün bu özelliklerimin ikisin birden nasıl sınamışım, anletem de dinleyin gari; ..Abem bi gün anide bene bi şeyler oldu.. Hayatımda öyle azıtmadım.. Ağam ile böyük oğlu nedense güle eğlene peşime geleyolar.. Emme ben mart kedisi gibiyim, koştum benim kümese; anlayın siz artık; kınalı, paçalı, akpak, alı, moru demeden önüme gelene biniyom, tüyler havada uçuşuyo, ortalığı keyiflen darmadağın ediyom.. Benim kümestekileri serpeledim daldım komşu kümese, horozu tavuğu kazı ördeği ayrımsız adil bi şekilde iki dakkaya haşat edip, attım kendimi bahçeye.. Haveye bakalayıp gözlerimi kapadım, küt deyi serilivedim yere.. Ağam ile böyük oğlu telaşlı konuşuyoler, ağam diyo ki “len evlat halt ettik, suyuna gattımız viyagreyi fazle mi kaçııdık ne, getti bizim güzelim çilli”.. Anlaşılan bene bi şey etmişler emme hoş etmişler, oğlan koştu geldi yanıme yerden kaldırcek.. Hiç kıpraşmaden açtım tek gözümü “len dur dedim, ölmedik.. Görmüyon mu?. Havade bi kerkenez uçup durur, dalsın bene diye onu kesiyom”:)) (Çil Horoz)

Yorumu oyla      67      50  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 17:47

Neticede İNSAN.Hatasıyla sevabıyla İNSAN.İki arkadaştan biri dert yanmış bittim mahvoldum evim yandı kül oldu.Öbürü demiş yahu bende hanımınla kavga ettin sandım.Öbür yorumun birinde, Devlet Adamlarıda insan, zaafları olur bu da yönetimi etkileyebilirden giriş yapacaktım yapamadım gitti.Devlet Adamı için 3 görüş size.Örnekteki başvekilimiz.Emmi oğlum için Rizeli olması yeterli,yeğenim için Fenerli olması.Yengem çok üzülüyor vahhh yavrum saçları ağarmış,göz altı torbaları şişmiş istifa edip dinlensin evinde diye düşünüyor.Yani herkes dünyayı ve insanı kendi penceresinden yorumluyor.

Yorumu oyla      58      52  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 17:44

Düşündüm taşındım Devlet Adamı olmanın doğuştan gelen şeylerden bir şey olduğuna karar verdim.Asılmak için doğanlar su da boğulmazlarmış gibi birşey.Her insanın, bir başka insanın imtihan sorusu olduğuna inandığım için Devlet Adamları da milletlerin imtihanlarından bir imtihan.Aynı zamanda kendide milletle elindeki güçle imtihanda.Karışık oldu ama toparlayacam gayret ediyorum.Devlet Adamı denince insanın beynindeki algı ne bu önemli.Büyük sorumluluk isteyen bir İŞin başında bir İNSAN.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 17:25

Bülent Beyin Basbakanin sevdigi ve az sevdigi taraflarini okurken icimde bazi hesaplara gittim ve dedim ki bu sahis neden seviliyor?Haydi gelin cevabini birlikte bulalim.Bir Aile düsünün,Baba bu insani kardes yerine,Anne hakeza,evin cocuklarida Amca abi yerine koyuyor ve bu sicakligi onda görüyorlar.Yoksa öyle zannedildigi gibi üstün nitelikleri olan biri degil.Sadece verdigi görevi yerine getirmiyen calisma kadrolarindan bunun hesabini soran bir tabiyeti var.

Yorumu oyla      57      50  
Kerpeten 13 Aralık 2010 Pazartesi 16:29

Ben bi horozum, gören de bene horoz der.. Tavuk gibi gıdaklamıyom, kedi gibi miyavlamıyom, köpek gibi de havlamıyom.. Öttüğümü duyan da aha işte çil horoz ötüyo diyo.. Bak şu işe be abem.. Meğersem “nasıl oldumsa öyle görünen, nasıl gördüysen öyle olen” bende, çok eyi bi devlet adamı olurmuş da heberim yokimiş:)) Bu lafın hatrına benim kümeste bi gece fazla mesayi yapem de Bülent hocame bi sepet ekstire larç çif sarılı yumurte sarıp gönderem gari:)) (Çil Horoz)

Yorumu oyla      66      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 15:38

Düşünebiliyormuyuz arkadaşlar.Sn Başbakanımız,Toplumun çeşitli kesimlerinin sorunlarını muhtelif eylemlere dile getiren(!) kesimlerin hoş görü ile yaklaşıp,kabinesindeki ilgili Bakanlar,"bu arkadaşların sorunlarını dinleyin ve sorunları milimize edin.",Keza bir Ana muhalefet lideri ki,sözde değil ÖZDE SOSYALDEMOKRAT olmuş,dedikodulara can simidi gibi sarılmayı bırakıp,Toplumun sorunlarına derman olacak Projeleri,hazırlayıp hazırlayıp halkın önüne koyuyor.Soruyorum size,kim tutabilir bizi.H.T.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 15:30

Dünya tersine dönecek derdilerde inanmazdim,evet korktugumuz basimiza geliyor.En az 1000 senedir dogruluk,insanlik,yardim severlik,temizlik Müslümanlarin ve Islamin üzerine patenztliyken,birileri bunlari sunni bir sekilde üzerlerine patentlemiye calisiyorlar.15:11 de oldugu gibi.Bende inanmiya basladim kiyamet yaklasiyor.Iyiler kötü,kötüler iyi gösterilecek.C.Oglu

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 15:23

13.47 deki yorumcu kardeşimiz'in talebi var.Siyasi Liderlerimizle ilgili,benim canı gönülden arzuladığım iki talebim var.1-sn Deniz Baykalın,SÖZDE değil,ÖZDE SOSYALDEMOKRAT bir yapıya dönüşüp,18 aralıkta CHP nin başına geçmeli.2-sn Başbakanın da,Öğrenci olayları gibi olaylara,işçi eylemleri gibi olaylara,yüzeysel değil,içerik olarak yaklaşmalı.Çünkü Başbakan demek,DERT BABASI demektir.Diğer bir konu,Sn Baykal yerine acil olarak,gerçek bir SOSYALDEMOKRAT yapıyı acil YETİŞTİRMELİ.Kılıçtar NO.H.T.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 15:11

Demokrasilerde Devlet Adamını KİM seçer? HALK! yani kendisi gibi dürüst, hak yemiyen, kendisine yakın hiç olmazsa benzer birisi olsun! Peki bu Halk Nasıl bir halk? "ADAM GİBİ ADAM" mi? Aklında kırk tilki dolaşan, yalanı ağzında sakız olan, çalma çırpma sahtekarlık içine işlemiş, devletine ve cevresine kazık atmak için fırsat kollayan, "temizlik imandan gelir" dediğine rağmen çevre temizliğin "T"sini bilmeyen ve de "ÇALSIN DA İŞ YAPSIN" diyen halkın seçtiği Devlet Adamı da ancak KENDİSİ gibi olur

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 13:47

Ya bizim güzel kardesimiz Teyze,Basbakan veya Bakan vs..birinin esi olmamaniz o kadar önemli degil,burada yorum yazan arkadaslar ve sevgili Bülent bey sizin ne kadar üsün nitelikli odugu hususunda ayni fikri tasiyorlar.Bilmiyorum bu sayfayi okuyorlarmi?okumalarinda onlar icin büyük faide vardir.Görsünler bir insan hem bilgili hem görgülü ve alcak gönüllü nasil olur!!Sairin dedigi gibi;Nice insanlar gördüm üzeride eilbisesi yok,nicede elbiseler gördüm icinde insan yok.H.Tahsin bey yorum???

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 13:28

Simdi ben burada örnek bir Lider profili cizersem,bazi tiper hazira konup bunu kendilerinin bir düsüncesi diye allayip pullayip bundan para kazanacak,daha kötüsü baskasinin fikrinden nemalanacak.Bu tipleri bilirsiniz söylememe gerek yok.Yine bir secim arefesinde Rahmetli E.Inönü´ye hep güleceksiniz,sempatik olursunuz Halkin karsisinda demislerdi,rahmetli gülmekten yüzünde kirisikliklar olusmustu.C.Oglu

Yorumu oyla      60      51  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 13:28

Eşim devlet adamları ile görüşürken bende eşleriyle görüşecem mecburen.Kardeş ne var ne yok nasılsınız yeni bir kek öğrendim falan filan bitince daha önceden öğrendiğim bu yabancı devlet adamlarının kötü neleri varsa dökerdim ortaya.Senin eşin katilll,senin eşin hırsızz,seninki çapkınn ondan sonra diğer devlet adamları düzeltsin ortalığı.Zor zanaat vesselam.Onlara kızsam da devlet adamı kolay yetişmiyor.Şimdi ben yürüyüşe çıkayım bir yandan yürüyüp bir yandan duyarlı yorumcu olarak bir devlet adamı tipi oluşturayım kafamda.

Yorumu oyla      58      50  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 13:24

Deminden beri yorum yazıp yazıp iptal ediyorum nedense, anlayamadım bir türlü sebebini.Halbuki ne güzel bir konu ne kadar insani,ne kadar ciddi, neler neler anlatılabilir.Ama yorumluk bir şey bırakmamışınız gerçekten bize Bülent Bey,böylede olmazki :) Ben devlet adamı olsam,halktan epey bir oy alırdım ama devleti yönetemezdim.Devlet adamı eşi olsam da kırdığım potlarla uluslararası skandallara çokkk imza atardım.Türkiyede kırdıklarıma alışırdınız,alışırdınız.

Yorumu oyla      57      51  
-AB- 13 Aralık 2010 Pazartesi 13:09

Sayın yazar, sizi tebrik ederim, gerçekten çok güzel bir yazı olmuş. Bir ufak katkı yapabilmek amacıyla propaganda kelimesini irdelersek: Propaganda çok sayıda insanın düşünce ve davranışlarını etkilemek amacını taşıyan planlanmış mesajlardır; tarafsız bilgi sağlama yerine kitleleri etkileyecek bilgiyi sunar. Propaganda günümüzde medya aracılığı ile yapılmakta ve siyaset haneye böyle inmektedir. Dolayısıyla liderlerin devlet adamı değil medyatik olması kaçınılmazdır ve mecburidir. A.B.

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 11:21

Sevgili Bulent beyin yazısına, eleştiri getirecek bir yorumda bulunmuyacağım.Zira bana göre eleştirilecek bir yanı yok.Katkı yapabileceğim fazlada bir yer bırakmamış.Benim MERAK ettiğim,Sn OWLEYE ve Teyzenin ilk iki yorumlarına olumsuz puan veren arkadaş, bu yorumların ne yanını beğenmemiş.Yanlış anlaşılmasın sadece merak ediyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      61      49  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 10:59

Benim kız 5 yaşlarındaydı bir gün Erol Taş ile karşılaştık.Onu görünce kızım şoka girdi,şoktan çıktı rahmetlinin eline kulağına yüzüne dokundu bir yandan da aaa kulaklarıda var,aaa bunun gözüde var diye diye normalleşti.Devlet Adamı kavramının bendeki karşılığı da kızımdan pek farklı değildi uzun yıllar.Bu yorumuda reklam arasında yazdım gitti.

Yorumu oyla      59      51  
OWLEYE 13 Aralık 2010 Pazartesi 10:52

Karizma üzerine tatmin edici tespiti max weber den dinleyebilirsiniz..Böylece karizmatik bulduğunuz şahısla ilişkinizi de psikodinamik bağlamda anlamlandırabilirsiniz..Ben siyasetçiyi matruşka bebeğine benzetirim..Ancak asla birbirine benzemeyen bebekler birbiri içerisinden çıkar..En derindeki bebeğin aslında içinin boş olduğu bilgisine ta baştan hakim olmakta oynun kuralıdır..Anarşist sosyalistin içinden süzme liberalin, onun içinden de rasist marjinalin çıktığı bebeklerin modası geçti mesela..

Yorumu oyla      60      51  
teyze 13 Aralık 2010 Pazartesi 10:48

Eski bir tarihte Kraliçe Elizabeth gelmişti. İstanbulda ona refakat eden bir kızımız varmış mihmandar mı ne denirdi adına.Dört beş saat gezmişler kızın aklına kraliçenin lavaboya gitmek isteyebileceği düşmüş.Karşındaki kraliçe olunca sormasıda zor:)) Çekinerek sormuş: Ekselansları ellerini yıkamak ister mi acaba? Yes,please demiş minnettar bir ifadeyle kraliçe.İnsan İNSANDIR da:) Bu çok güzel konu ama ben şimdi bir cinayeti çözmenin peşine düştüm tv de,sonra tekrar yazacam.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 13 Aralık 2010 Pazartesi 10:25

Hepiniz günde en az bir kere Adam ol,ya Adam gibi Adam bu,duyariz .Demek ki Adam olmak insana vizyon kazandiriyor.Adam=Adem=Insan olabilmek.Bazen; Insan ol,insan olurmusun diyede karsida ki muhattabina uyarida bulunuruz.Bunlar sunu gösteriyor, demek ki Insanligin ve Adam olmaninin kriterleri var.En iyisini Yunus söylemis"Insan insan olmaktir,insan kendini bilmektir,sen kendini bilmez isen bu nice okumaktir"Sabah,sabah bundan iyisi yazilmaz ve yorumlanmaz.Adam gibi yorum olmadiysa bile idare..

Yorumu oyla      60      49