YORUMLAR
Toplam 95 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 12:15

Sevgili Çapanoğlu,Yorumlarını keyifle okuyorum,Dini konularda tartışma konusunda benim sınırlarım belli.Zira ben "Ulema" değilim.Yalnız size naçizane önerim,Konusunun uzmanı olan İLAHİYAT mezunu kişilerden bilgilenelim.Diğerleri 2010 lu yılların bireyini kesmez diye düşünüyorum.İslamı,Müslümanlığı,"5 ŞARTA" ve 6 İman şartı vs. gibi kurallara indirgeyen görüşler,Yüce Rabbimin dini değil,olsa,olsa "Emevi-İslamı" olabilir.Yaratanın birinci şartı "İNSAN" olmak,"Adam" olmak tır inancındayım.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 10:44

Sevgili H.Tahsin,din konulari bizi asar diyorsunuzda niye asar diyede argüman getirmiyorsun.Islam DInin ayni bir cam gibi saydamdir,her iki tarafida görülür ve bilinir.Islamin en büyük özelligi araci kullanilmadan yasanmasidir.Yapilan yikici elestiriler(H.Avsar in yaptigi gibi) Islami yikmiyor daha fazla millet tarafindan arastirilmasini sagliyor."Bilmezler ki, Kalpler Allah´in kontrolündedir"Allah her seyi bilen ve görendir.Capanoglu

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 10:24

Yüz Yılın olayı Wikileaks belgelerinin deşifresi ile,ABD nin endişeleri ortalığa serpildi. ABD li diplomatların endişe duydukları GÖRÜŞÜ ve tespitleri,İşte Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile ilgili ifadelerden bir kesit.: "ABD'li diplomatlara göre Erdoğan; Atatürk ile aynı idealleri paylaşan bir harekete liderlik ediyor. O işkolik, inatçı, mükemmeliyetçi biri fakat despotik değil.....", Kendilerini Türk Halkına "Ulusalcı" diye YUTTURMAYA kalkışanlara, kolay gelsin. H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 10:14

Wikileaks belgeleri ortaya saçıldıkça,ABD,İsrail,diasporadaki Ermeni lobilerinin konuştukları dil ile,kullandıkları ağız,Türkiyedeki,hangi çevrelerin "DİLİ VE AĞZI" ile bire bir örtüşüyor,açık,NET olarak ortaya çıkmıştır.Özellikle üzerine basa basa ifade etmek isterim ki,Kimlerin gerçekte,"Musanın Gülü","Musanın Çocukları" olduğunu Yüce TÜRK Milleti,açık net,SARİH şekilde görmüş şahid olmuştur.Gerçi yüce Milletim,o DAHİYANE Hissiyatı ile zaten herşeyi hissediyordu.Wikileaks ise tescilledi.H.Tahs

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 10:12

Sevgili dostlar ve kütüphaneler dolusu bilgi sahibi Teyze´miz,yorumlarinizi okurken hepinizin hakkinda kisiliginiz ile ilgili hic bir önyargisiz bilgi ediniyorum.Hepinizin kalbur üstü kisilikleriniz var.Mesela Teyze,konunun disina cikma korkusu üzüntüsü ve akabinde Yazardan özür dilemesi.Capanoglu´nun Ihtiyar Dedeyi kafaya takmasi, bunlarin hepsi ancak burda dile getirilir.Baska yerlerde göremez ve hayal edemezsiniz.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 09:56

21.Asira yakismiyor Azerbeycan ile Ermenistan´nin hasimane yaklasimlari! Aliyevi sevmedim Babasini da sevmezdim yaklasimlari cözüm degildir,sorunlara ihtilaflara hic bir katki saglamaz.Azerbeycan bizim icin elmanin diger yarisidir.Rahmetli Türkes beyin cok yakininda bulundum bu ihtilafli iki DEVLETIN birbirileriyle yakinlasmsinin ne kadar önemli oldugu hususunda birazininda sizler tarafindan bilindigi cok önemli görüsleri vardir.Bir kere Haritayi acip söyle bir bakin.Capanoglu

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 09:43

Yorumcularin bayagi gerildigini düsünerek size bir Temel fikrasi anlatayim ha.. ne dersiniz.Efendim,Temel bir gün elinde 2 Litre Urin Doktor´un yolunu tutar,yapilan tahlillerden sonra Uzman Dr.Kendisine tahlillerinin gayet iyi oldugunu korkacak ve dert edecek hic bir hastaliginin olmadigini söyler ve ekler,2 Litre Urin getirmenize gerek yoktu.Temel gülerek disari cikip hemen Fatimeyi arar ve söyle der:Cocuklarin,kayinlarimin,Ananin,Babanin benim Ananamin ve babamin hic bir hastaligi yoktur.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 09:33

03:00 sevgili dostum,yorumunuzda ki verdiginiz mesaji bu haliyle anliyamadim,kurdugunuz cümlede anlatim hatasi var,cümlenizi tekrar gözden gecirmenizi ve daha sade haliyle yazmanizi rica ediyorum.Bütün olarak yaralanacagim ve arsivime kaldiracagim bir cümle,lakin bu haliyle degil !! saygilar

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 09:27

Bazen bu sayfada yorum yazan dostlarimizin yorumlarini göremeyince sucluluk duygusuna kapiliyorum,acaba diyorum benim burda her hangi bir sucum varmi?bu düsünen varligin yorumuna ve kendisine istenilen sekilde saygida bulunmadik mi? Dünyada ki anarsinin ve terörün gercek sebebi onlarin göüslerini dikkate almamaktir,insani tarif edrerken kendisinin dikkate alinmasini isteyen canlidir diyede ekleme yapmak gerekir.Hepimiz insaniz ve hepimizin dikkate alinmasi insanligin geregidir.Capanoglu

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 09:10

Sevgili AB, bana göre,bu belgeler ortaya koymaktadır ki,Türkiyede "Ulusalcı Kılığına" bürünüp,sözde batı ve ABD düşmanlığı yapıyormuş gibi rollerde bulunanların tamamı, ABD uşağı,İsrail taşeronu yapıların olduğunu Tescillemiştir.Bu görüş benim uzun yıllardır savunduğum bir görüş.Belgeler Uzun yıllar gündemden düşmeyecektir.Bu arada belgelerinin açıklanması ile AKP nin oy ORANINI %60 lara kadar tırmanma ihtimalini kuvvetlendirmektedir.Tabi belgeler halka yeterince anlatılabilirse...H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 03:00

Ne zaman Adam oluruz? Ne zaman ki "Birbirlerini öldürüp KANLARINI İÇEN çocukların babaları ADEM de Müslüman'dı" demeye son verdiğimiz zaman.

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 02:45

Wikileaks belgesi: "Aliyev, Türkiye'nin enerji merkezi olmasına karşı"!!! Besle kargayı oysun gözünü! Hani "Bir millet iki devlet"dik! O iş de bitti sayılır. İkiyüzlü insanlardan hayır mı gelir? yüzüne gül, arkadan.....

Yorumu oyla      57      50  
-AB- 29 Kasım 2010 Pazartesi 01:09

2) Wikileaks belgeleri açıklandı ve şu ana kadar yansıtılan maddeler önemli. Ben bu konuda sevgili H.T. kadar aceleci davranmak istemiyorum. Belgelerin orjinallerini okuduktan sonra bütünü üzerinden daha sağlıklı bir yorum yapabileceğiz. Fakat Türkiye'nin son dönemde yürüttüğü Ortadoğu politikalarının bazı şer güçleri rahatsız ettiği açıkça ortadadır. Başarı vardır ama bakın ikilemler de vardır. Bazen hem ona hem ona yaranayım derken ortada kalacağımızdan korkuyorum. A.B.

Yorumu oyla      56      50  
-AB- 29 Kasım 2010 Pazartesi 01:04

çok ciddi bir oy toplayan, daha da önemlisi ülkeyi yöneten partisidir. Silahşörler diye görülenleri bile görüşlerini savunmak adına buralara ulaşarak başarı göstermektedir. Bu ülkeyi seven herkesin kurumları değil yanlışları eleştirmeleri, benzer şekilde kurumları değil doğruları savunma noktasında olmaları gerektiğini düşünüyorum. Hepimizi bu kadar derin tartışmalara taşımayı başaran Sn. Kuşoğlu'nu da tebrik etmek istiyorum. Yine çağrım şudur, gelin her beraber akl-ı selimi arayalım. A.B.

Yorumu oyla      57      50  
-AB- 29 Kasım 2010 Pazartesi 00:59

1)Sahalara biraz geç döndüm ve tüm yorumları okumaya çalıştım. Her zamanki gibi eğrisiyle doğrusuyla çok keyifli olmuş. Benim eklemem, kendisi geçerliliğini yitirdi demiş olsa da 14.57 ve 20.29 misafir yorumcuya olacak. Sevgili dostum, takip edenler bilir, ben AKP'ye muhalif görüşleri dile getiren bir yorumcuyum fakat buranın AKP'lilerle dolmasının da bir zenginlik olduğunu düşünüyorum. Sonuçta AKP bu ülkenin çok ciddi bir çoğunluğunu temsil etmekte veya temsil ediyor görünerek...

Yorumu oyla      57      50  
teyze 29 Kasım 2010 Pazartesi 00:30

Hasan Bey bende öylesine göz geçirdim belgelere kabaca. TV de alt yazı vardı googleden buldum en çok Aliyeve kızdım bu Aliyevi hiç sevmiyorum,babasınıda sevmezdim.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Kasım 2010 Pazartesi 00:11

Wikileaks belgeleri açıklandı.Türkiye ile ilgili 7000 nin üzerinde belge var.Belgelerde ABD nin ve özellikle İsrailin,Türkiyenin Ortadoğu politikaları ve Türk Dış politikasından son derece rahatsız olduğunu anlatan adeta şikayetname metinleri.ABD li diblomatlar,"Davutoğlunun NEO OSMANLI görüşlerinden son derece rahatsız" mış.NATO ise,"Türkiyenin güvenirliliğinden kuşkuluyuz.",keza İsrail Türkiyedeki AKP iktidarından çok rahatsızmışşş.Şimdi SORALIM,"Bu akp nasıl BOP'çu(!)" YAHU?. Hunçak.(???) H.T

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 23:54

Capanoglu bi kere müslümanlıkta yoktur öyle ihtiyar dede kalksın çocuğun elini öpsün filan, aferim öp elimi ben de sana hayır duası edeyim olur da öbürü biraz zorlama olur. her neyse dede benim değil, eli öpülen ben değilim, bana ne. müslümanlar birbirini kardeş olarak görür ama milli (bazıları için de şahsi) menfaatler önce gelir. bi arkadaş yazmıştı burada, hadi bizim kıbrısımızı tanısalar ya el ayak öpeceklerine. dediğim o ki biz de önce kendimizi düşünelim, gaza gelmeyelim getirmeyelim. GM

Yorumu oyla      55      49  
teyze 28 Kasım 2010 Pazar 22:49

Hasan Bey katılıyorum.Ben kendimizden kısaca durum özetlemesi yaptım.Farklı yaşam tarzları olabilir hatta bu tarz kişiler evli bile olabilir.Saygıyı kaybetmeden hep beraber büyük hedefe yönelmeliyiz.Topraktan geldik toprağa gideceğiz maksat bu süreçte çamurlaşmamak.(Çamurlaşmak=Sataşmak,kavga çıkarmak,edep dışı hareket,konuşmak) BÜLENT BEY karmançorman ettim gene galiba yorumları HOŞGÖRÜNÜZE sığınıyorum.Söz bir daha konu dışına çıkmayacam.22:24 sana ARTI veriyorum.Alkole % 500 zam yapsın başvekil oyumu verecem ona:))

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 22:42

Sevgili Çapanoğlu,Dini konular hassas konular bence bizi aşar,ama birkaç söz söyleme ihtiyacı duydum.Yüce TASARIMCI,Adem peygamberi Müslüman olarak yarattı,dolaysı ile Adem peygamberden günümüze tüm insanlar müslümandır ve kardeştir.Ancak,bunun gereklerini yerine getirenler ve getirmeyenler vardır.Yaratan gereklerini yerine getirmeyenleri öldürün diye bir emir vermiyor.İnsanlığa karşı suç işleyenleri cezalandırın diyor.Dolaysı ile Tüm insanlık kardeştir,fakat içlerinde suçlular vardır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 22:24

yorumcular.yorumlarinizda eksen kaymasi oluyor(Alkol kaymasi)Basbakan Insallah yüzde yüz Alkole zam yaparda kendinizi zehirlemezsiniz.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 22:04

Teyze,vala biz Demokrasiye inanırız ve "bireyin yaşam alanına müdahale etmeyi" düşünmeyiz.Enişteyi kalıba sokmaya çalışmayalım.Herkes çevreyi rahatsız etmeden kendi alanında dilediği gibi yaşamalı.Herkes fikrini düşüncesini,hakaret etmeden, özgürce söyleyebilmeli.Herkes HAKARET etmeden,aşağılamadan yanlışı savunabilmeli,hatta SAÇMALAMA hakkını kullanabilmeli.Ama asla, saygıyı kaybetmemeli,hakaret ve aşağılama yöntemine başvurmamalı,özelliklede karşısındakini enayi yerine koymamalı.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 21:57

simdi arkads ben bu duruma el koyarim!Evet sandalyesinde oturan Ihtyar DEDE, Türk gencinin elini öpmeye kalkmistir.Türk Milli taliminin basarilarinda,hatta UEFA Kupa maclarinda da ayni sekilde bizim icin sokaklara dökülürler.Isterseniz bunlarida magazinlestirin yada komiklestirin."Ancak ve ancak Müslümanlar kardestir" Ayet-i kerime. Capanoglu

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 20:29

14:57 yorumuma bu kadar tepki vermenizi cok iyi anliyorum,yazdigim yorumun zaten gecerliligi kalmamistir.Tepki vermenizde haklilik payiniz cok yüksektir.Zaten böyle bir güzüde sayfayi ve yorumculari her hangi Partinin mensuplari olarak görmek abesle istigaldir.Sizin yorumlariniza ve kalitenize hem ben hem bütün Internet dünyasi hayrandir.Amman cizginizi kaybetmeyin.Daha cok gündem belirliyecegiz,isimiz bitmedi degilmi Bülent Bey??

Yorumu oyla      57      50  
teyze 28 Kasım 2010 Pazar 20:22

Bende SEVDAMIZSIN TÜRKİYEM grubundanım.Eşim eve girdimi naber irticacı hatun der bana,bende hoşgelmişsen laikçi mahallenden ne var ne yok derim o da TÜRKİYE SEVDALISIDIR,bende.Hasan Bey ve 19:29 konuk yorumcu ve eşim kardeşiniz şu RAKIYI içmeden NE OLACAK BU MEMLEKETİN HALİ mevzusunu dumanlanmamış kafayla oturup konuşsanuz DA:)

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 19:29

Hasan Tahsin abim, bu son yorumun işte sana yakışan yorumdu. Abim benim muhalefetim yok arap bi yaşlı bizim gencin elini öptü filanla başlayan akp'yi övecem diye dağa taşa sığmayan aklamalara girmeye. İçerde dışarda bu kadar sevmeyeni olan bir milletin uyumaya ve uyutulmaya zamanı yok ki. Abi bir gün bir kadeh rakından paylaşsak anlatırım sende kızmazsın bana. ben ne ulusalcıyım ne başka bişey. ben bu toprakların sevdalısıyım o kadar. basitim abi basitim ama yanıyorum halimize. saygılar abi. GM

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 18:59

Gerçek Misafir, Araplar bizim GARINDAŞIMIZ değiller, dindaşımız.Bahsettiğimiz süreçte, Araplardan bizim yanımızda olanlar(büyük bir kısmı) olduğu gibi,bizi arkadan hançerleyip,İngiliz,Fransız ve İtalyanlarla birlikte hareket edenlerde vardı.Tıpkı Osmanlının Hicaz valisi olan,Şerif Hüseyin ve aşireti gibi.Fakat bizi arkadan hançerleyenler yalnız onlarmıydı?Şeyh Sait,Çerkez ETHEM,Seyid Rızalar da bizi Anadoluda arkadan hançerlemedi mi?Demekki O günün zemini başka bugününkü başka...H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 18:33

14:57, "Buarası akp lilerle dolu" gibi yanlış ve yanlış olduğu kadar saçma bir kanaatini dile getirmişsin."Akp li" olmadığımızı kanıtlamak için,Tıpkı TBMM de ki MUHALEFET ve sözcüleri gibi sürekli olarak,Akp ye küfür,hakaret,iftira,kin ve nefret mi kusmalıyız.?Kusura kalma GARDAŞ,Muhalefetin, proje üretecek,program yapacak beyni,yeteneği,bilgisi yoksa,bunda bizim suçumuz ne?.Üzülerek söylüyorum,TBMM deki Muhalefetden birinin yıllar önce İl Başkanlığını yaptım,ama şimdi tiskiniyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 18:32

Tahsin abi, ben kopyala yapıştır meselesini eleştirmedim sadece senin dağarcığından faydalanmak için dediydim. Aydılanın okuyun diye yazmışın da işte kafam karışınca danışayım istedim. halil paşa gerek kut karşısında gerekse de kut'u kurtarmaya gelenler karşısında demiş ya, işte bundan dolayı arapların töhmetten kurtarılması için açalım diyom. kızma ama daha kurtaramadık töhmetten filan. bizler için müthiş başarı ama tek ingilize hinte karşı mı onu daha çıkaramadım? "tahsin abinin G. misafiri"

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 18:11

Kut'ül Amar muhasarası dillere destan bir Askeri zaferdir.İngilizlere Tarihlerinin en acı kaybını yaşatmıştır.Bilgiyi "G.misafirin" de belirttiği gibi TSK nın sitesinden Copy-yapıştır yöntemi ile aktardım.Gündeme getirmemin sebebi ise,Birinci dünya savaşı ve sonrasındaki süreçte sürekli olarak, Arapları töhmet altında bırakan senaryolara inanan arkadaşları,KUT'ÜL AMAR muharasasının ŞANLI komutanı Halil KUT paşanın Anılarını anlatan eserlere ulaşıp, gerçeği görebilmeleri içindir.Sevgiler H.Tahsin

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 17:43

1 Mart 2003 den itibaren AKP nin dış politikasını dizayn eden Sn Davutoğlunun izlediği politikalardan hep endişe ettim.özellikle Dış işleri Bakanı olmasından sonra endişelerim daha da artmaya başlamıştı."İsraile,ABD ye rağmen Ortadoğuda politika mı üretilip,dizayn edilir" derdim.Taki 2008 yılına kadar.İtiraf edeyim ki,Türk ve Bölge Tarihi,Davutoğlunu 100 yılın politikacısı olarak kayda alacaktır.ABD’li Foreign Policy dergisi,“Dünyanın önde gelen 100 entelektüeli”nden biri ilan ettiği gibi.H.T.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 17:42

Bir daha yazmıycam dediydim ama dayanamadım. Kut Irak oluyor değil mi Tahsin abi. Bizim Halil paşa Kut karşısı derken eski yüzyıllarda buraya yerleşmiş ingiliz veya hintlilerden söz etmiyor herhalde. çünkü Kut'u kurtarmaya gelen ingilizler karşısında derken olay açılıyor gibi. Büyük bir zafer kesin. Ama bu karşıdaki Kut'lular kim ki? Hani onlar halifemize dokunmayın yıkarız diyodu? Ona ne oldu? Biraz daha açarsan sevinirim Tahsin abim ama google'a gir kopyala yapıştır şeklinde olmasa. GerçekMSFR

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 14:57

Ya.. burasi Ak Partililerle doldu.Bilemiyorum prtaik bir hesap yapincada Ülkemizde her iki kisiden birisi AKP li.Her halde normal bir durum,abartmiya gerek yok degilmi Yorumcu ve okuyucular!!

Yorumu oyla      58      59  
Kerpeten 28 Kasım 2010 Pazar 14:45

Bülent Hocam çook haklı abem.. Bizim komşu kümese bi kendini bilmez hint horozu getiimişler, “Aydın”dan!.. Tam ötmee başlıcem, o kart sesiylen “öööüroo” deyi lafımı kesmez mi?.. Bi değil üç değil beş değil.. Sonunda öölen, ikindin, akşem, gece dimedim üü.. deyi başlaa gibi yaptım, seninki hemen “öööüroo” deyi aklınca kesti lafımı da öttü durdu.. Eee ne edem aakideş, kendi kaşındı.. Boyuna vakitsiz ötüp duran o “Aydın horozu” oldu mu sene pilav üstü haşleme:)) O sebep biri bene “Aydın” dedi mi, nedense gıkırdemeden duramıyom aakideş:)).. (Çil Horoz)

Yorumu oyla      63      51  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 14:43

Yakin gelecekte OB(Orta Dogu Birligi kurulacaktir,ilerliyen yillarda Ermenistan,Yunanistan,Kibris bu birligin icerisinde yer alacaktir.Kurucu Üyeler ise Türkiye,Rusya,Iran,Irak,Azerbaycan, Arap Ülkeleri.Birlige alinmiyacak tek Ülke ise Israil´dir.Ilerki yillarda yönetimleri degisir,masum insanlari üldürmiyeceklerine lider Ülke Türkiye´yi inandirmak sartiyla girebilirler.Bizim "sade" Yahudi´lerle bir meselemiz yoktur.Capanoglu

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 14:31

Birakin ben derenin kenarinda edebiyatlarini, sadete gelin.Arap´in aceme,sarinin beyaza karsi hic bir üstünlügü ve delikanliligi yoktur.Kürt kardeslerimizi himayesine almak isteyen bir yorumcumuz on üzerinden benden bes puan almistir.Türk ve Kürt kültürel bir birinin ikizidir,farklilik sadece Kürt´ler aci sever Türk´ler ise tatli.Sizin hic bir kabahatiniz yoktur,kabahat Milli egitm müfretatindadir.Vahdet dini Islamda ayrlik ve irkcilik haram kilinmistir.Capanoglu

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 14:26

Sy.H.T. 9.37'deki yorumunda iyice saçmalamış! Neymiş, Ermeniler kimliklerini neden saklıyorlarmış??? Yahu, Senin de soyunun kurutulmaya çalışılırsa, bir gecede planlı şekilde eli sopalı gözü dönmüş guruhlar evini basıp yağmalarlarsa, "vatandaş Türkçe konuş" tehditlerle dilini konuşamazsan, ibadethaneye giderken arkana bakarak korkuyla gidersen, emniyette senin için özel fişlenmış dosyaların bulunursa,SEN de kimliğini saklama da boyunu göreyim!Sahi Aleviler neden yıllarca kimliklerini sakladılar?

Yorumu oyla      56      54  
Kerpeten 28 Kasım 2010 Pazar 14:10

Haçan eskilerumuz “ne Şam’un şekeru ne de Arabun yuzu” demeyiler mi?.. Poşuna mi daa, vardur elbet şu sözun bi hikmetu.. Dimekki Arabistanda en kiralundan şeker olsa cidip da yemeyceysun , şeytan cörsun sizun yüzunuzu diyeceysun.. Emme en şugarundan yeşul dolarlar geleceyse ordan paşkaa, satmuşum eskilerun sözunu, o zaman benda Teyzem’dan yanayum haa:)).. (Rizelu Temel)

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 11:21

KUT'ÜL AMARE SAVAŞI.Bütün Türklere şeref ve şan, İngilizlere kara meydan olan şu kızgın toprağın güneşli semasında şehitlerimizin ruhları sevinçle gülerek uçarken, ben de hepinizin pak alınlarından öperek cümlenizi tebrik ediyorum.Ordum gerek Kut karşısında ve gerekse Kut’u kurtarmaya gelen ordular karşısında 350 subay ve 10.000 erini şehit vermiştir.Fakat buna karşılık bugün Kut’ta 13 general, 481 subay ve 13.300 er teslim alıyorum. Bu teslim aldığımız orduyu kurtarmaya gelen İngiliz kuvvetleriKUT'ÜL AMARE SAVAŞI.Bütün Türklere şeref ve şan, İngilizlere kara meydan olan şu kızgın toprağın güneşli semasında şehitlerimizin ruhları sevinçle gülerek uçarken, ben de hepinizin pak alınlarından öperek cümlenizi tebrik ediyorum.Ordum gerek Kut karşısında ve gerekse Kut’u kurtarmaya gelen ordular karşısında 350 subay ve 10.000 erini şehit vermiştir.Fakat buna karşılık bugün Kut’ta 13 general, 481 subay ve 13.300 er teslim alıyorum. Bu teslim aldığımız orduyu kurtarmaya gelen İngiliz kuvvetleri de 30.000 zayiat vererek geri dönmüşlerdir.Şu iki farka bakılınca,cihanı hayretlere düşürecek kadar büyük bir fark görülür. Tarih bu olayı yazmak için kelime bulmakta müşkülata uğrayacaktır.G.K.Arşivi.H.T.

Yorumu oyla      61      51  
teyze 28 Kasım 2010 Pazar 10:58

03:34 ben ömrümde ticaret yapmadım Arap-İsrail ve Avrupalılara eşim bir hizmet veriyor karşılığında ücretini alıyor.İsrailliler zamanında tıkır tıkır öderken,Araplarla hep sorun çıkıyor.Aynen bazı yorumcular gibi o da Araplara söylenip duruyor.Japonları çalışkan millet olduğundan,Pakistanlıları Türkleri sevdiğinden onlarıda ayrıca severim ben:)

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 09:37

Arapların ERMENİLERDEN milyon kere delikanlı olduğunu nereden biliyoruz?.Çünkü Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yaşayan, araplardan bir tanesi dahi kimliklerini saklama ihtiyacı duyarak yaşamlarını sürdürmüyor.Oysa Ermenilerden en az 3 Milyonun kimliklerini gizleyip,Kripto kimlikli olarak yaşadıklarını bilim adamlarımız söylüyor.Onlarda tıpkı Lübnanda Beyrutta Türk bayrağı ve Türkiye Başbakanının bulunduğu posterlere saldıran Ermeniler gibi,ha bire Tayip Erdoğana saldırıyorlar.H.T.

Yorumu oyla      61      54  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 03:34

Saygıdeğer Teyze'nin Arap sevgisi meğerse "tamamen duygusal"mış. "Araplarla ticaret ve Franklin'ler"!!!

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 01:20

Tahsin beycim kizma, at bi tek beni affet. Bak yeni bilgilere ulastim- o mavi gozlu adam padisahi kacirinca, halifemize dokunani yakariz diyen arap yonetimleri sen halifemizsin gel basimiza gec bizi toparla demisler de padisah yok illa sozum var maltaya surgune gidecem demis. Bi abimiz vardi derdiki hadi leen. O aklima geldi. 1. Dunya savasinda araplar delikanliydi diyen prof cakmadir bence ismi farketmez. Tek delikanli yine o begenmediginiz kurtlerdi. Bence budur. Daha da yazmiyom. GercekMisafr

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 28 Kasım 2010 Pazar 00:28

Dünün Haberi: Biz de kendi aramızda Schengen’i kuralım --- -Günün Haberi: Gümrük Müsteşarlığı’nın bilgisayar sistemlerinin akşam saatlerde çökmesi nedeniyle Türkiye’deki tüm gümrük kapılarında giriş ve çıkış işlemi yapılamıyor.- Birilerinin maaşallah dediği 1 gün yaşamıyor mu ne? hehehe

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 22:54

Arkadslar bir kardesimize mahsus takildim ki konu acilsinda su Dizileri gündeme getireyim.Masallah Rütük ellerini kaldirdi teslim oldu,ama ben teslim olmiyacagim.Yuvanizi Ailenizi cok seviyorsaniz bune iddigü Dizilerden uzak tutmaya calisin.Gecen gün bir tanidigimin evine Misafirlige gitmis idim o da ne? karsima yine dizi cikmazmi!Misafirlikte her halde kapatin Televizyonu söyliyecek halim yoktu,hava bozulmasin diyede kizilcik serbeti ictim.Dizide acikca alkol reklami yapiliyordu.Hemen ciktim.

Yorumu oyla      57      57  
teyze 27 Kasım 2010 Cumartesi 22:39

Hasan Bey Aleykümselam ikinizde-içenlerde bıraksanız ne iyi olur şu şeyi artık:( 20:37 Allah razı olsun.Yalan dünyanın sanal aleminde burada beraber olduğumuz gibi gerçek alemde de HEP BERABER komşu oluruz inşallah efendimize.21:27 Vadinin Kurtları hariç dizi izlemem ben:)Devletin başına adil yöneticiler gelince kurtla kuzu bile çarşı pazar beraber dolaşırmış.Üç kıta yedi iklimin her bölgesine adil valiler atayınca birlik sağlanıyormuş demekki.

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 21:27

Bir konuya dikkatinizi cekmek istiyorum,geri yaslanin ve kiravatinizi birazcik gevsetin,Teyze sizde Televizyonu ya kapat yada sesini kisarmisin,büyük ihtimalle dizi izliyorsundur.Neyse konuya dönelim.Benim sizden bilmek istedigim sizin bir konuda fikir yürütmeniz.Hic düsündünüzmü o günün sartlarinda iletisim yok,ulasim sadece Deve´lerle yapiliyor,Ceddimiz 600 sene nasil Islam Aleminle bu birligi sagladi?? AB de her sey var,nerdeyse dagilacak!!!

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 21:11

Sevgili AB,"20:54" yazdığın yorumda,yaptığınız tespitlere harfiyen katılıyorum.Malesef bu Ülkenin bir numaralı sorunu,Gelir Dağılımı Adaletsizliği ve Yolsuzluktur.Yolsuzluğun en büyüğüde Siyasilerin KORUMASI, kanatları altında yapılanıdır.Bunda zerre teretdütüm yok.Benim kastım şudur.Siyasilerin koruması altında yapılan yolsuzluklar en az %50 oranında azaldığı düşüncesindeyim.%50 Azalmış olan bu yolsuzlukta Ülkem için büyük yaradır.Bunun Çaresi ise,gelişmiş Demokrasi ve Evrensel Hukuk tur.H.T.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 21:07

Sayi9n Yazar kinci bir kisiligim olmamasina ragmen rahmetli Nine´min bir sözü aklima geldi,Israil özür dilemedi yaziniza binaen.Nenem anlatirdi adamin bir tanesi Babasinin öcünü 40 sene sonra almista hayiflanmis cok erken aldim diye(Hukuk devletinde adaleti devlet saglar!!).Hic acele yapmayin Bülent Bey;bizim onlardan alacgimiz olsunda verecegimiz olmasin.Biz Hanci onlar yolcu.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 20:54

Sevgili HT, tüm saygımla beraber, bu ülkede parti ya da partili ayırmaksızın yerel yönetimlerinden, bürokrasisine, siyasetten, memuruna (askeri-polisi de dahil) yolsuzluk vardır, denetimsizlik vardır diye düşünmenin belli odakların tesirinde kalmak olarak yorumlanmış olması umarım sadece bir yanlış anlaşılmadır. Geçmişte yolsuzluk vardı (yorumlarınızda mevcut), şimdi yoktur diyorsanız tabi ona da saygı duymak lazım ama sanırım o şekilde düşünmeyenlerin oranı %48'den çok daha fazladır. A.B.

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 20:37

Teyze böyle yorumlar yazma lütfen tipki 19:43 te yazdigin gibi.Peygamber´imiz Insallah size ve hepimize sefeatci olur,tabiki bizleri bu sayfada bulusturan yazarimizada.Benim icin bu sayfaya girmek bir tutku halini almistir.Daha önceki yazilarimda da ifade yapmistim, her kes spor sayfalarini okur iken ben makaleleri okurdum.Bu sayfa ve yazarimiz ile tanismadan önce bir seyler ögrenmiye calisiyordum,sizin yorumalrinizdan cok seyler ögrendim.Bilhassa H.Tahsin hakikatten bir deger.Hepinize selam.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 20:18

Teyze,bu sutunlarda sn Yazarımız da,değerli birçok yorumcu arkadaşımızda, "Devletlerin dostu ve düşmanı olmaz, Çıkarları olur" diye defalarca dile getirdiler.Ama hernedense Türk Halkını "tevekal-aptal" yerine koymayı alışkanlık haline getiren bazı dostlarımız bunu anlamamakta ısrar edip,her olayda olduğu gibi manüpülasyon peşinde koşturuyorlar...Bu arda Enişteye selam, bende yaş ilerlemeden 70 likle tıkınıyordum ama,şimdi değil 35 lik, 35/2 ile durumu idare ediyorum. Esenlikler.H.T.

Yorumu oyla      57      51  
teyze 27 Kasım 2010 Cumartesi 19:43

Arap sevgimin geldiği yer: Şu bildiğimiz deve var ya tek ya da çift hörgüçlü farketmez onları görünce bile içim bir tuhaf oluyor hemen aklıma peygamberimiz geliyor acaba diyorum peygamberimizin bindiği develerden birinin torunumudur? Hurma yerkende aklıma geliyor aynı şey.Benim Arap sevgim bu.Arap düşmanı olanlarda neden olduğunu kendi bilir artık.Hasan Bey, benim 35 liklerin damlasıyla işim yok fakat eşimin 35 çarpı 2 ile var ve Araplarla iş yapıyor.Sevgi başka,Özlem başka,alışveriş başka bir şey evet.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 19:33

"Gerçek Misafir ve 13.13 de yazan" sn Dostumuza CEVAP, Turktim'de ki bir HABER en güzel yanıtı veriyor..."ULUSALCI(!)" olduklarını iddia eden, aslında ÇAKMA ulusalcı olan GÜRUHA, saygı(!) ile,ve "sevgi(!) ile duyurulur.. http://www.turktime.com/default.asp?page=haber&id=114617 Haberi DİKKATLİCE okuyalım. ve "Ulusalcı" kılığına girenlerin,aslında Ülkemizde kimlerin adına Avukatlık yaptığını, kimlerin TETİKÇİLİĞİNİ yaptıklarını, iyi sorgulayıp,iyi analiz edelim....H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 18:42

13:13,Sn Dostum,Bahse konu "Çakma prof.lardan" biride Affet İnan mı demek istiyorsun.Benim Fakültedeki (DTCF) Devrim Tarihi,Cumhuriyet Tarihi hocam Prof Affet İnandı.Bunun için mi bana"teşekkür"ediyorsun.Merak etme biz Cumhuriyet tarihini de,Bölge tarihinide,hücrelerine kadar biliriz.Tarih,sana öğretildiği gibi olmadığını da çok iyi biliriz.Arapların,Osmanlıya neden düşman yapıldıklarınıda biliriz,Şeyh Saitin İngilizlere,Seyit(!) Rızanın Fransızlara nasıl maşalık yaptığını da iyi biliriz.H.T.

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 18:40

"Mademki Türk, Arab'ın sağ gözü sağ koludur, şengeni mengeni boşverin de şu "KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ"ni tanısınlar. Tabii sıkmıyorsa!!!Tanıyamıyorlarsa, güçleri yetmiyorsa, paraları da geçmiyorsa bari direk uçak seferleri başlatsınlar. Onu da yapamıyorlarsa onlardan gelecek "Hayır" Allah'tan gelsin!!!

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 18:35

Sevgili AB,belli odakların Türkiye içerisindeki uzantılarının emrindeki medya organları vasıtası ile yapmış oldukları propagandaların tesirinde kalacağınıza ihtimal vermiyorum.Özellikle 11 Kasım 1938 sonrası,Haum naum ortaklarının Ülkemiz üzerindeki tesiri ve etkisinin neler olduğunu mutlaka yakalarsınız diye düşünüyorum.Bu odakların tesir ve etkisidirki,Ülkemizi AB Ülkelerinın 100 yıl gerisinde bırakmıştır.1995 de Günümüz Başbakanının PINARHİSARA gönderilmesinin perdearkasını az araştıralım.H.T

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 18:01

Isgal kuvvetleri Anadolu´dan giderken istedikleri ve düsündükleri seyleri almanin rahatligi icerisinde gittiler.Bunun aksini iddia edende iddia ediyorum kesinlikle gözlerinde AT gözlügü vardir.Aldiklari tavizlerden minnacik bahs edeyim;Müslüman Türkün benligini,2000 senelik örf ananesini.Bu kadar ile yetinin daha fazla yazarsam bazilarinin züfi yarine dokunur birde sevgili Editörün sansürüne girer.Beni daha fazla irdelerseniz ben Bayburt´luyum kalkarim Kitabin ortasindan konusurum.Saygilar

Yorumu oyla      60      51  
-AB- 27 Kasım 2010 Cumartesi 14:09

Bir diğer konu olan dış politika meselesinde akl-ı selimi sevgili HT vurgulamış, tartışma konusu olanlar komşu ülkelerdir ve bizim için iyi birer pazar olma potansiyeli vardır. Yönetilmeye çalışılan bir süreçtir, gayretler olumludur. Arap sevdası kelimesini nasıl yanlış buluyorsam, ellerin öpülmesi, halifemizi bırakın yoksa cihad ilan ederizi yorumunu da o kadar yanlış buldum kendimce. Çağrım yine aynı şey, taraf ve taraftar olmayalım, akl-ı selimi arayalım. Oyunda piyon kalmayalım. Aydınlanalım

Yorumu oyla      59      51  
-AB- 27 Kasım 2010 Cumartesi 13:30

Sevgili HT, katıldığım nokta şu, bahsettiğiniz kurumlar da denetimsiz ve yolsuz oldu hep. Fakat sivil yapıdan şu veya bu şekilde hesap soruldu biraz iyimser olmuş. Siz de bilirsiniz her devrin adamlarını, vurup yürümüş artık dokunulmaz olanları, kaybolmuş trilyonları. Demokrat duruşunuzu bildiğimden şüphem yok ama sivil denetimlerin de işgüzarlıktan ibaret olduğunu, istisnasız her alanda yürüyen bu düzensizlik için biriz, beraberiz, bunların yekünü değişmeli deyin de ben de rahatlayabileyim. A.B

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 13:13

11.51 Misafir kardeşime: kusura bakma şimdi açtım okudum doğru yerden öğrendim. Araplar özerklik mücadelesini Osmanlı'yı arkasına alıp İngilizlere karşı yapmış. Sonra hatta illa Osmanlı devam etsin diye yapmadıkları kalmamış ama yok mu o mavi gözlü adam... ah ah... Türkü-Kürdü bu toprakları o mavi gözlünün peşine düşüp santim santim kurtarmamışlar, Araplar cihat ilan etmesin diye kaçmış işgalciler. Şükür ki artık aydınlandık. Çakma bir prof başlıyor sonra tarih dediğin bu oluyor. Aferin. GerçekM

Yorumu oyla      59      55  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 12:36

"Gerçek Misafir"ismi ile yazan dostum,Tanrı aşkına söylermisiniz,"Arap Özlemi çeken arkadaşlar" kimlermiş?Lütfen birkaç isim ver.Yav arkadaş,bende siz ve sizin gibilere yalvarıyorum,yeter artık Türk Halkını enayi,aptal yerine koymaktan lütfen VAZ GEÇİN,ne olur vaz geçin.Siz PAZARIN ne anlama geldiğini bilmiyormusunuz?Komşuya mal satmanın,ÖZLEMLEMLE vs.vs.ile ne alakası var.SİNİRLERİME hakim olamıyorum.Aloo ben bir EMEKLİYİM ve akşamları RAKI içerim RAKI,35 yıldır içerim, ne "Özlemi"yav!? H.Tahsi

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 11:51

Bu iki kurumun korumasında bulunan sivil bürokratlar, ya zaman aşımından, veya çeşitli gerekçelerle,yaptıkları yanlarına kar kalıyordu.Tıpkı Zaman aşımından düşen "8 Tane SSK vurgunu dosyaları" gibi, Tıpkı yüzlerce Milyon dolar Hortumlayan Siyasi hortumcuların,"Yüksek KANAPEDE" aklanıp,paklanmaları gibi.İstersen gel ben sna 17 sene devlet Memurluğu, ardından 7-8 sene Milletvekilliği,2-3 sene Bakanlık yapan ve bu işlerden Onlarca TRİLYON servet sahibi olup,AKLANAN(!),örnekleri göstereyim.H.Tahsin

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 11:51

Hani bir laf vardir Halk arasinda, basin Kis ile ilgili haber yazmassa kis gelmezmis,yillardan beri bazi zümreler yok Arap´lar bizi sirtimizdan vurdu,yok Arap´lar Ingiliz´lerle bir oldu safsatalarida ayni kis gelmeden verilen haberlere benziyor.Peki biliyormusunuz Osmanli topraklari isgal altindayken Müslümanlarin verdikleri Ültümatomu"24 saat icerisinde Halefenin topraklari bosaltilmazsa Cihat ilan edecegiz" bu Ültumatomdan sonra kacacak delik aramislardi.Tarihinizi dogru kanaldan ögrenin.

Yorumu oyla      60      54  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 11:47

Sevgili AB,Bugüne kadar Türkiyedeki "Gerçek Dokunulmazların" kimler olduğunu sanıyorum benden çok daha iyi bilirsiniz.Türkiyede sırtını iki kuruma dayıyan yapılara hiçbirşey olmaz.Bu "İKİ KURUMUN" herikiside,Türk Milletinin,Türk Halkının DENETİMİNDEN "MUAF(!)" tutulmuştur.Sizin kastetmiş olduğunuz sivil vs bürokrasidekilerden yanlış yapanlardan Bu Millet amma öyle,amma böyle,bi şekilde hesap sormuştur.Şuna emin olun ki,sorulamıyanlar yine benim bahsettiğim,"MALÜM İKİ KURUMUN" korumasındadır.H.T.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 11:30

Buradan Arap ozlemi ceken arkadaslar bilsinler ki yuzbin kisi sefalet icindeyken 1 kisi altin bardaklar, klozetler ve metreslerle yasiyor oralarda, bakmayin milli gelire carta curta. Burada yandaslik yapan arkadaslar o yuzbinde bir ben olurum hayalini kuruyorlarsa iyi sanslar kendilerine. Ben her vakit o 99,999 arasinda biri olacagim icin yalvaririm aldanmayin - aldatmayin. Partilere martilere degil cocugunuzun gelecegine sahip cikin. Gercek Misafir

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 11:19

Yanlarinda gezdirdikleri altin tuvalet klozetleri, birkac ucak dolusu gormemisligi ile gezdigi yerlerde ancak dagittiklari bahsisler ile manset olan Arap liderlerden neyi bekleyecez? Stratejik Derinlikmis, biri anlatsin da anlayalim bu karisimdan nasil cacik olacakmis. Yok sermaye gucleri varmis, yok bilmem ne. Daha sirtimizdaki hancerin yarasi gecmedi, birileri Osmanli ozlemi pompaliyor. Bize yazik oldu bitti de cocuklarimiza yaziktir, yapmayin. Gercek Misafir

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 11:19

Türkiyenin Ortadoğudaki Tarihsel etkisini,tekrar canlandıran Davutoğlu politikaları nüvesini vermeye başladı.Türkiye,Suriye,Lübnan,Ürdün şengen uygulamasına geçmeye karar verdi.Darısı diğer bölge ülkelerinin başına.Güneyde Suudi Arabistan,Kuzeyde Rusya,Doğuda Kazakistan,Batıda Bosna olan bir Bölgesel Ekonomik Topluluğun TEMELLERİ atılıyor gibi.Bu durumdan,Hunçak Ermenileri ve Siyonist fundemantalistler son derece rahatsız olduklarının işaretini,içerdeki İŞBİRLİKÇİLERİNİN tavrı gösteriyor.H.Tahsi

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 01:40

Derim derim hep derim "Bu dünya kötülerin Dünyası"! İngilizlerle birlik olup Türk'leri arkadan vuran Araplar Türkler için "Türk Arapsız Yaşayamaz" oluyor!!! ama, Çanakkalede Türklerle omuz omuz İngilizlere karşı çarpışan Kürtler "TUH KAKA" oluyor!!! Atalarımız demiş ya "Allah şans verecekse çirkinin,kötünün şansı gibi versin"!

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 01:25

Yazar Naipaul "Müslümanlar Parazit" diyerek ahlaksızlık yaptı diye Milletce haklı olarak tepki gösteriyoruz. İyi güzel de yıllarca Batılı insanlara, Gayrimüslümlere, okumuşu/cahili hep birlikte "Gavur,Kafir,Kefere" diyerek aynı Ahlaksızlığı yapmış olmuyor muyuz???

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 01:17

Önce "Özür dile"dedik,şimdi "Biz Katile Katil deriz,hesabını sorarız"!Biz bunu Yahudilere söylüyoruz değil mi? Adamlar sallamıyorlar bile! Yahudiler Ermenilerle bir olup aynı sözleri Bize söyleseler ne halt yiyeceğiz? Sittim sene Yahudi lobilere yalakalık yapan, milyonlarca dolarları ceplerine koyan Bizler değil miyiz? İşte yıl sonu geldi,arkadan da 24 Nisan!Yine bir uçak dolusu heyet N.Y'a gider başlar Yahudilerin peşlerinde dolanmaya! Bütün şimdiki yapılanlar "Türk'e Türk Propagandası"!Yersen!

Yorumu oyla      58      56  
teyze 27 Kasım 2010 Cumartesi 01:02

00:13 adı geçen kişi gizli AK Partili olanlardan Ve geleceğin AK Parti vekili bak bunu bir kenara not al.Cindoruğun sandığından da DP ye oy çıkmamıştı. İngilterede henüz lisedeyken bir çocuk geleceğin kralı olacak prensi dövmüş.Dövme sebebini şöyle açıklamış: İlerde torunlarıma ben bu kralı var ya evire çevire dövmüştüm diye anlatmak için. N.Dönmez bir gün başvekil olursa bizde torunlarımıza yorumlarımızı anlatırız:)

Yorumu oyla      62      51  
-AB- 27 Kasım 2010 Cumartesi 00:47

3) Son olarak sevgili Hasan Tahsin'in askerler ile ilgili görüşlerine katılıyorum. Madem demokrasiyiz, sivil irade yasal hakkını kullanmıştır, saygı gösterilmelidir. Tabi umarım sevgili H.T. ve hepimiz aynı duyarlılığın kamu görevlileri ve siyasiler açısından da suistimal, yolsuzluk, vs. suçlarla ilgili olarak aynen geçerli olması gerektiğini akl-ı selim ile sertçe savunabiliriz. Yoksa bizden olana dokunma, öbürü zaten bizden değil demokrasisi oluruz ki bu da zaten demokrasi değildir. A.B.

Yorumu oyla      66      50  
-AB- 27 Kasım 2010 Cumartesi 00:40

2) Ortadoğu'da ne zaman güç göstermek için bir hamle yapsak, bizim basına asla düşmeyen, Arap direncini görmezden gelebilir mi olayları sadece yandaş gözüyle takip etmeyenler? Veya Sn yazarın bahsettiği ikilem yok sayılabilir mi? Bakın bugüne kadar gözardı edilmiş yaklaşımların gerçekleştirilmeye çalışılması olumludur. Ama biz akl-ı selimi aramak ve daha gerçekçi olmak zorundayız. Yoksa taa Lübnan'dan iç siyasete gönderilen mesajlarla yetinmek zorunda kalırız. Ancak bunu hak ederiz. A.B.

Yorumu oyla      65      50  
-AB- 27 Kasım 2010 Cumartesi 00:33

1) Yapılan işleri yerden yere vurmak ne kadar yanlışsa, bu işleri efsaneleri okur tarzda yorumlamak da o kadar yanlış bence. Problem akl-ı selim aramak, doğru ve yanlışları ayırabilmek yerine TARAFTAR olmak. Hem de sert ve bazen izahtan yoksun şekilde. AB ve ABD'de tüm yabancı sermaye Arapların da olsa, bir güç odağı oluştaramadıklarını görmek gerekir. Mesela Yahudi lobilerinin %1 etkisi kadar Arap etkisi var mıdır AB veya ABD'de?... A.B.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 00:31

20,30 sene sonra büyük ihtimalle Okul müfretadinda vatanimizda 2.Fetret dönemi yasatmak isteyenleri ne gibi zorluklar ile engellendigini DERS OLARAK OKUTULACAKTIR.Büyük ihtimalle Heronlardan da bahis edilecektir.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 00:13

"3 general ile ilgili gelişme",Dünyanın gelişmiş hiçbir DEMOKRASİSİNDE, Askeri Danıştay ve AYİM gibi bir kurum yoktur...Dünyanın her gelişmiş Demokrasisinde, Askeri alanda vazife yapan her ŞEHİDİN hesabı, ilgili ve sorumlu YETKİLİLERDEN sorulur. Bu sorguya "Sivil Darbe" sıfatı yapıştıranlarda, dünyanın hiçbir Demokrasisinde iktidar yüzü göremez, muhalefete mahküm edilir...H.Tahsin.

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 27 Kasım 2010 Cumartesi 00:13

N.Dönmez,yine Bacadan cumburlup iceri düstün.Senin yaptigini Parti yetkilileri biliyorlarmi???ZARAR VERIYORSUN KARDESIM ZARAR.Karindan cokdur zararin.

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 23:57

Nasil ki komsusuz ve dostsuz hic bir basari elde edilemezse,Ülke yönetmiye talip olmak istiyen iktidarlar hangi komsu devletlerle is birligi yapacaklar?Bir CHP düsünün Sosyalist Enternatioldan bile atilmis,niye atildigini geciyorum.Bugün eger ihracat rekorlari kiriliyorsa,her halde bu Hükümetin komsularimizla -0- sorun siyaseti önemli bir yer aliyor.Eger TC Basbakani Lübnanni Taksim meydanina cevirebiliyorsa burada kisisel basariyi kücümsememek gerekiyor.Üzülüyorum adiniza vesselam !!!

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 23:07

Araştırmaya meraklı arkadaşlara bir ricam var.Özellikle "Araplardan dost olmaz" ÖNYARGISININ esareti altında olan sevgili arkadaşlarım,ABD deki yabancı SERMAYENİN %75 i Arap PETRO-DOLARLARIDIR.Keza AB deki yabancı sermayenin %45 i Arap Petro-Dolarlarıdır.Bu söylediklerimi LÜTFEN araştırın ve Türkiyenin Ortadoğu üzerindeki GEÇMİŞ etkinliğinden korkan ODAKLARIN oyununa gelmeyelim,onların ağzından konuşup,beklentilerine alet olmayalım.Bilmeden Ermeni Hunçak politik tezgahlarına gelmeyelim.H.Tahsin.

Yorumu oyla      65      52  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 22:51

DENİZ FENERİ NİYE SÖNDÜ 3 YIL OLDU DAHA DAVA BİLE AÇILAMADI NİYE?N.DÖNMEZ

Yorumu oyla      59      59  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 22:43

Bülent Beyin,her zaman bizden istedigi özel istegi benimsememe ve bilmeme ragmen engin hos görüsüne siginarak gülmekten kirilan arkadasim "GKA" sizi yine hem güldürüp hem düsündürmek istiyorum.Islam Aleminde dillerde dolasn sizin hosunuza gitmiyecek bir söz var yeri gelmisken söyliyeyimde GÜLMÜSKEN TAM GÜLÜN "Ilk önce Allah,sonra Peygamber ve Tayiyib" Capanoglu

Yorumu oyla      65      53  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 22:43

SABRİYE 2:Etö davası hala sonuçlanmaışken,yeni tutuklamalarında tamamen AKP ELİYLE OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.Ekonomik sorunlara hiç dokunmak istemiyorum BİTTİK zaten!Fıkra güzeldi sn Kuşoğlu;Ayrıca paylaşımınız için emeğinize yüreğinize sağlık,VAROLUN!

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 22:37

SABRİYE:Sn yazar bu füze konusu birçok kesimi rahatsız ettiği gibi benide ediyor ve unutturulmaması gereken bir olay diyede düşünmeden edemiyorum.Helede İrana nükleer projede destek verip,ardından bu olaya kalkışmak,tam anlamıyla SAÇMALIĞA dönüştü bence.Ülkem işgal altındamı?Bu füzeler neye kime kalkan olacak?Bunlara birlikte birçok soruları kafamda yoğunlaştırıp cevap ararken kendime,bunun sadece ama sadece TSKYI etkisiz hale getirmek için kurulduğunu düşünüyorum.Nato ve ABD OROJESİNE HAYIR!

Yorumu oyla      59      56  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 22:17

Türkün Arab´a ve Islama minnet borcu vardir.Hemen yumruklarinizi SIKMAYIN efendiler,Türk kimligini ve kendini, Islam kültürü ve inanciyla bulmustur,aksini iddia yapmak sadece iddia olarak kalir.Arap´lar Türke Türk-men söyler(Türkü-l Iman)yani Türk´ler imana geldi,Iman etti.Arapca bilenler beni daha iyi anliyacagi kanaatindeyim.Her sey iyi olacak, Türk ve Türkiye yine dünayada sarsilan Adaleti yüklenmek ve sirtlamak icin görevlendirilmis bulunuyor.Yaslanan gözler,duygulananmalar bunun delilidir.

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 22:12

Van minut van minut, bekle, van minut... Ne olmuş, ne olmuş? yaşlı adam bizim rte için körpe kardeşimizin ellerine sarılıp öpmüş mü? hahahahahahaha. Capanoglu kardes, sen beni güldürdün Allah'ım da seni güldürsün. GKA

Yorumu oyla      58      57  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 21:55

Ah ki ne ah,Bagdat yetim kaldi Üniversitelerin,yetim kaldi Medreselerin.Dünyanin kalbiydin Ilimde ve Bilimde.Vah Istanbulum vah sadece bir Kütüphanende olan Kitap sayisi bütün Avrupadaki Kütüphanelerdeki kitap sayisina esitti.Ne oldu size?yine böyle mahsun ve üzgünmü duracaksiniz asirlarca?yokmu sizin sahibiniz?Capanoglu

Yorumu oyla      64      51  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 21:45

Bazen ayni fikiri paylasmadigim yorumcularin yorumlarini hissi davranarak elestiriyorum yada memnuniyetsizligimi ifade ediyorum,daha sonra mantiken düsününce, hatali davrandigimi fark ediyorum.Bazen istemeden kalblerini zaten kiramam kirmam,üzdügüm hissiyatina kapiliyorum, yinede bütün insanlarin hatalari olmasina ragmen hepsinin Esref-i mahlukat olduklari, fikir yürütmelerinin dogal karsilamam gerekdigini kendime telkin ediyorum. Müsade edin ellerinizden SIKAYIM.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 19:00

Oen Minutun, Arap Islam Dünyasinda hatta ve hatta Dünyada yaptigi büyük semptiyi kazanabilmek icin Milyarlarca dolar reklam yapilsaydi bu kadar güzel etki gösteremezdi.Hani bazen söylerler ya Allah söyletti,süphelenmiyor degilim inanan insanlar.Arap yarim adasina giden bir tanidigim anlatti,genc bir ögrenci;Benim nereli oldugumu soran Ihtiyar bir insan,Türk oldugumu söyleyince yasina bakmadan ellerimi öpmeye kalkti ve hüngür, hüngür agladi.Nerelerden nere geldik degilmi??? Capanoglu

Yorumu oyla      68      53  
teyze 26 Kasım 2010 Cuma 16:51

Depremci ve ilahiyatçılara gelince.Sağolsunlar hem dünya hem ahiret hakkında bizi bilgilendiriyorlar,BİLGİLENDİRİRKEN ruh dünyamızı da sarsıp geçiyorlar aynı zamanda.Depremcilerde kendi aralarında 72 fırkaya bölünmüş gibi geliyor bana.Hakim sorar Temel'e -Evladım neden boşanmak istiyorsun? Temel cevap verir - Evliyiz da haçim bey o sebepten:)

Yorumu oyla      65      51  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 16:30

Ben de Sn. Başbakanımızın Lübnan'daki başarısını gözü nemli bir şekilde izledim. Biz de AB gibi Şengen yapalım dedi, oh dedim, sonunda oluyor. Doğal kaynaklarını kendi yöneten, maddi manevi tam bağımsız Arap ülkeleriyle (bir de bizi hakkat çok severler), yine her yönden tam bağımsız ülkemiz (füze kalkanını filan hatırlatmayın attırırım içeri), yaşattıkları yüksek demokrasi değerleriyle müthiş bir Birlik oluşturacak. Sultan demişler, az demişler. Gurur duydum. GöbeğiniKaşıyanAdam (GKA)

Yorumu oyla      60      62  
teyze 26 Kasım 2010 Cuma 16:21

Başvekil İsraile esip gürlerken içimden çok şey geçti.FÜZELERDE Perhiz-lahana turşusu aklıma geldi.Oyunun kuralı bu galiba.Saflara ayrı mesaj(burda saf 2 manada da kullanılabilir,saf bildiğimiz saf insan ve safları sıklaştıralım aziz müslümanlar manasında),safları yönetenlere ayrı mesaj.Mazlum milletlerin halen umudu olduğumuza da inanıyorum.Gayret bizden,takdir Allahtan diyelim.

Yorumu oyla      65      51  
teyze 26 Kasım 2010 Cuma 16:12

Önce özetler:Hasan Bey yorum rekorumu kırdın tebrik ederim RAKAMLARA boğulmamış yorumlarını zevkle okuyorum,Petrol Fırtınasıydı evet kitapçı haftaya getirtecek teşekkür ederim.13:30 kış tatilindeydim he Alplere kadar uzandım kayak yaptım geldim:) Şimdi yorumlar: Başvekilin Lübnanda karşılanışı beni ağlattı.Bu tür ülkelerde Türk temsilcilere gösterilen aşırı ilgi beni hep ağlatır. ERTUĞRUL Gemisinin Japonyaya giderken uğradığı limanlarda gördüğü ilgi ile anlatılan hatıralarda ağlatır beni.Osmanlı ve şimdilerde Türkiyeye gösterilen sevgi ve UMUT besleyenlerinin duygularını anlayabildiğim için ağlarım.

Yorumu oyla      66      51  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 13:30

Acil islerim var arkadaslar onlari halledeyim daha sonra Bülent Bey´i gelisen Türkiye ve gelisen ekonomimiz hakkinda ikna yapacagim Insallah,bundan hic süpheniz olmasin.Yorumlarda rekor kirmamiz artik normal bir durum olmustur,üzerinde fazla durmayacagim.Yanliz Teyze´miz ortalikta görünmüyor,umarim kis tatiline cikmamistir:)))

Yorumu oyla      71      51  
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 13:24

Sn Kuşoğlu bizde size teşekkür ederiz.Umarım yorum sayısında Teyze dahil,herkesi geçmişimdir."Lübnan Ziyaretine" gelince,Tarihin verdiği DOĞAL LİDERLİK yolu kısa bir kesinti süreci ardından "STRATEJİK DERİNLİK" eserinin yazarının,uygulamanın başındaki "BAŞ AKTÖR" olması hasebi ile yeniden ivme kazandığını sevinçle ve umutla görüyoruz.Büyük ATATÜRKÜN bırakmış olduğu yerden Tekrar başlıyor olmamızı görmek büyük mutluluk.Umarım yerli İŞBİRLİKÇİLER eşliğinde tekrar kesintiye uğramaz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      76      52