YORUMLAR
Toplam 45 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 15 Kasım 2010 Pazartesi 01:00

Yorumcular:((( Bayram tatiline erken girdiniz her halde saniyorum.A.B izinli onu biliyoruz.Teyze ,Capanoglu,Totem,Sabriye iyi tatiller size.Biz burdayiz H.Tahsin,Gercekvatandas,Tanri misafiri ve ben.Tatili yarida kesin hemen gelin lütfendogru dürüst konulara yorum getiremedik.Kendimizi taniyamadim.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 23:34

Yanlis anlasildim her halde.H.TAHSIN tarafindan tahmin ediyorum.Üzüntümü belirtiyorum.T.Misafiri

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 23:23

Sevgili TANRI Misafiri 22:39 , ben söz dinlerim....:)) H.tahsin.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 22:39

Ey kimse yokmu orda? iyiki biraz bu sayfaya girmedim,benim kadim dostlarim yine sazi aldilar ellerine!bunlarin ikiside ha Vatanim icin bir kursun,ha bir parca ekmek yedim diye düsünen Vatanperverlerdir.Bu böyle olmaz sevgili Bilgeler,bir yerdede nokta koymasini bilmeliyiz,biz daha burda Bülent Beyin sofrasinda cok Karpuz kesip yiyecegiz.Hoca ne demisti,ikinizde haklisiniz,saygilarimi ve sevgilerimi gönderiyorum.Tanri MISAFIRI

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 16:54

Gerçekvatandaş,14:21de yaptığın yorumda yanıt alamadığını söylüyorsunuz.Dikkatli oku tekrar yazıyorum.2007 de AKP ye kapatılama davası açan GÜRUHUN gerekçesini araştır ve öğren.Cevap o GEREKÇELERDE.Hal böyle iken CHP nin hala Militarist,Jüristokratik YERLEŞİK Güçlerden medet beklemesini,Türk Milletinin AFFETMESİ mümkün değil.Bunu 2011 Seçimlerinde bir kez daha göreceksiniz.Tıpk 22 Temmuz 2007 de gördüğünüz gibi.Israrla söylüyorum,CHP Gerçek Sosyal Demokrat olmayı beceremedikçe oyu değişmez.H.T.

Yorumu oyla      77      70  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 15:50

G.vatandaş'a göre ülkemizin komşularına asla güvenilmez!Bir de onlara sormak lazım acaba onlar Bizlere güveniyorlar mı? Sahi bizler güvenilir insanlar mıyız? Kıbrıs'ta Cami yakarak Rum'lar yaktı diyerek mi?Ya da Selanik'te Ata'mızın evini bombalayarak Rum'lar bombaladı diyerek İstanbul'u Yağmalayarak mı?Yoksa Adana'da Ermeni Kızlara tecavüz ederek Ermeniler İsyan çıkartıyor diyerek mi? Biz de"bulunmaz Hint kumaşı değiliz".Biz de Artıları eksileri olan İnsanlarız.Mühim olan Artılarımızı Çoğaltmak

Yorumu oyla      70      66  
Gerçekvatandaş 14 Kasım 2010 Pazar 14:21

H.Tahsin; Türk halkını da o halktan bi parça olan şu köşenin yazarı, okuyucu ve yorumcularını da hiç kimse aptal yerine koyabilecek kadar akıllı ya da aptal değildir.. Sorduğum soruya cevap vereceğine yan çizip jürostakrasi, militarokrasi vs. vs. yönüne kayarak işi gargaraya getirmeye çabalamaktasın.. Ben senden yanıt alamayacağımı anlamakla "yanıtı almış oldum" arkadaşım.. Sevgiyle ve Sağlıcakla kal..

Yorumu oyla      75      69  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 08:43

02:46 da GERÇEKVATANDAŞ bana soruyor."NEDEN Hükümeti ve Liderini es geçerek ısrarla sadece CHP ve Kılıçtaroğlu’nu eleştirerek yuhalıyorsun?.." Cevap veriyorum.Çünkü,CHP ve ZİHNİYETİ,Demokrasi düşmanı güçlerin vesayeti altına girmiştir.CHP Militarist,Jüristokrasit,Jakoben,tüm yapılarla diyalog içerisinde olup,Özgürlük ve ÖZELLİKLE Türk Kimliğinin HASLETLERİNİ bünyesinde barındıran,kesimlere düşmanlığı görev edinmiş bir yapıya bürünmüştür.Ülkenin gelişmesinin önündeki tek ENGEL CHP dir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      79      77  
Misafir 14 Kasım 2010 Pazar 08:03

Gerçekvatandaş,02:46 yaptığın yorumda görüyorum ki,ya Türk Halkını "APTAL" yerine koyma alışkanlığına sapmışsın,yada 2007 Yılındaki TÜRKİYEDE yaşamamışsın.2007 de AKP ye Kapatma Davası açan GÜRUH un,kapatma davasındaki GEREKÇELERDEN haberin yok,öylemi.Bak kardeşim, allah aşkına biraz kendinizi geliştirin.Bizim derdimiz, Faşist Cumhuriyete,Kominist Cumhuriyete,Teokratik Cumhuriyete,Militarist ve Jüristokratik Cumhuriyete HAYIR,DEMOKRATİK Cumhuriyete EVET.Bizim derdimiz bu.H.Tahsin.

Yorumu oyla      81      68  
Gerçekvatandaş 14 Kasım 2010 Pazar 02:46

Şimdi gelelim 21:04 H.T. imzalı yorumuna; Yahu AKP dokuz yıldır ezici çoğunlukla mecliste ve iktidarda değil mi?.. Referandumda beklentilerinden bile az olduğunu ifade ettikleri % 58 evet oyu almadı mı?.. Bu denli yüksek oranla halktan onay göreceğine inandığı anayasa paketine, İktidardaki (senin nazik(!) benzetmenle) GÜRUH iki satır bir madde daha ilave etseydi, yüksek öğrenimde türban meselesi hallolacak iken; bunu yapmamasına bir şey demiyorsun da; üniversitelerde türban yasağı eziyetinin çözümünü hala CHP den mi bekliyorsun?.. Neden ard niyeti apaçık ortadaki AKP Hükümeti ve Liderini es geçerek ısrarla sadece CHP ve Kılıçtaroğlu’nu eleştirerek yuhalıyorsun?.. Yine de tek taraflı ya da YANDAŞ değilim demekteysen, AKP ve lideri için de (senin nazik(!) tahkirinle) bi YUH çek de inandırıcı ol arkadaş!..

Yorumu oyla      73      57  
Gerçekvatandaş 14 Kasım 2010 Pazar 01:07

(4) Ama görülüyor ki, özellikle son üç yıldır, değerlendirmelerimiz, öngörülerimiz ve parametrelerimiz pek çok yönden kesinlikle bir biri ile uyuşmuyor.. Aslında Akp nin artık beklentilerini karşılayamadığına inanarak silkelenip geri çekilen ve kendisini gerçekten doğru dürüst bir oluşuma yandaş edememiş olan benim şu durumda.. Çünkü; önümüzdeki genel seçimde, bu koşullarda AKP ye oy vermeyeceğim kesin.. Kılıçtaroğlu’na sempatim nedeniyle onun liderliğindeki CHP muhtemel görünse de, o gün hangi partiyi destekleyeceğime ya da sandığa gidip gitmeyeceğime ise henüz tam bi karar vermiş değilim.. Bu da benim hikâyem işte.. Sen daha İYİSİNİ bulunca DÖNÜYORSUN, ben ise KÖTÜ ye gittiğini görünce artık orada kalamıyorum.. Sanırım ANLIYORSUN?…

Yorumu oyla      77      57  
Gerçekvatandaş 14 Kasım 2010 Pazar 01:06

(3) Çünkü ben tehlikenin farkında olduğuma, senin gibi düşünenlerin ise yandaş değilim deseniz de, Akp yi ve uyguladığı politikaları destekleyenlerden olarak kaldığınıza ve tehlikenin ya farkında olamadığınıza ya da T.C. nin anti laik, Atatürk ilke ve inkılaplarına ters düşen dinci bir İslam devletine dönüşmesini rejim için tehlike olarak görmediğinize, dönüşü olmayan bi yola tamamen girdiğimizde ise, ortada alternatif bırakılmayacak olduğundan, isteseniz de bir daha “dönüş manevrası” yapamayacak hale geleceğinize inanıyorum.. Senin görüş ve düşüncen aksi yönde olabilir, ama benimki aynen böyle.. Hepimizin buluştuğu noktalar: Kuşkusuz, vatanımızı ve milletimizi sevmemiz; hangi lider ve kadrosu ile partisinin bu ülke için daha hayırlı ve yararlı olacağına inanıyorsak, onu destekleyip ona oy verecek olmamız…

Yorumu oyla      75      57  
Gerçekvatandaş 14 Kasım 2010 Pazar 01:05

(2) işte o zaman ReCep beyin başından beri değiştim diyerek benim de dahil olduğum milleti yanılttığını, kendi malvarlığına varlık katma yanında eş dost akraba ve yandaşlarını kayırarak abad etmeye başladığını, anti laik amaçlı uygulamalarının yavaş yavaş yüz üstüne çıktığını, ülkede tüm kurumları tahakkümü altına alarak baskı, tehdit ve korku imparatorluğu kurma yoluna girdiğini, özellikle de açılım safsataları ile etnik ayrılıkçılığı körükleyerek bundan dahi prim yapmaya çalıştığını gördüm ve kendisine şiddetle muhalefete başladım.. Müteakip İstanbul belediye seçimlerinde de ilk kez CHP yi temsil eden Kılıçtaroğlu’na verdim oyumu.. Referandumda ise özellikle antidemokratik bulduğum HSYK ile ilgili düzenleme nedeniyle Anayasa değişiklik paketine oyum “Hayır” oldu..

Yorumu oyla      73      53  
Gerçekvatandaş 14 Kasım 2010 Pazar 01:05

(1) Hasan Tahsin arkadaşım.. Ben (özellikle kurucularının geçmiş siyasi yaşantılarının neden olduğu bazı tereddütler taşıdığımdan) 2002 seçimlerinde AKP ye oy vermedim.. Ancak ilk 5 yıllık dönemde AKP nin gerçekten iyi hizmetlerde bulunduğunu görüp takdir ettim ve ister inan ister inanma 2007 yılı genel seçimlerinde oyum umutla AKP ye oldu.. Ancak ne zaman ikinci dönemle birlikte; başta üç beş mafya bozuntusu ve asker eskisinin oluşturduğu Ergenekon denen suç grubu olmak üzere, buna kasten yamanan Akp muhalifi pek çok değerli gazeteci, akademisyen, işadamı, emekli ve muvazzaf TSK mensuplarına yönelik çoğu haksız hukuksuz gayri adil usuli işlemlerle, peş peşe art niyet taşıdığı apaçık soruşturmalar, elle tutulur kanıt olmaksızın tutuklama ve kovuşturmalar “siyasi iktidar desteği ile” başladı;

Yorumu oyla      72      55  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 23:57

21:09 takindiginiz üslup ve seviye icin tesekkür ederim.Ayriyetten arkasim bu Irklarla ve Devletlerle ayni Cografyayida paylasmak diyede alin yazimiz var,önemli olan ön yargisiz ve Mezar taslari hesabi yapmadan birlikte yasayabilmek.

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 23:07

Gerçekvatandaş der ki "Türkiye'nin Asla güvenilmez 3 komşusu var Rumlar, Ermeniler,Araplar"! İyi güzel de arkadaşım, Peki BİZLER GÜVENİLİR MİLLET miyiz??? Roma'da Papa heykelin altında İmza atıp KIVIRAN, İsviçre'de Protokollere imza atıp KIVIRAN TÜRKİYE'nin Başbakanı değil de Patagonyanın mı? İşine gelmiyorsa İMZA atmazsın! Atıyorsan da İmzanın gereğini yaparsın! Yok öyle yan çizmek!Böyle mi olmalı TÜRK'e güvenmek? Ata'mızın hayatını kurtaran da ERMENİ'dir BERÇ TÜRKER 16 Mayıs 1919

Yorumu oyla      58      62  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 21:15

Gerçekvatandaş,bak kardeşim ben "AKP yandaşı felan değilim".AKP beni kesmez.Keşke AKP benim beklentilerime cevap verebilecek yapıda olsa da bende AKP yandaşı olsam.Bugün için benim arzuladığım standartlara en yakın LİDER Tayip Erdoğan ve Partisi dir.Ne kadarını karşılıyor."%40-50 sini karşılıyor".Yarın CHP %55-60 ını karşılasın ben ANINDA CHP li olurum.Bak kardeşim,BEN DNEK'İM,DÖNEK.İyisini yakaladım mı ANINDA DÖNERİM.Benim partim purtim olmaz.O nedenle bizden YANDAŞ ta olmaz.ANLIYORMUSUN.H.Tahs

Yorumu oyla      61      61  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 21:09

"Başörtüsünü biz çözeriz" diye söz veren GÜRUH çıkar ortaya,hazırlar yasa teklifini,hazırlanan teklife TBMM de destek vermeyen AKP Mhp ise gider HALKA şikayetini yapar.Halk da GEREĞİNİ yaparmı,yapmaz mı hepberaber görürüz.Ama CHP ve Kılıçtaroğlu bunu YAPAMAAAAZZZ.Çünkü Ellerinde Laiklik istismarı,Cumhuriyet İSTİSMARINDAN başka hiçbir ensturmanlarıda yok, Argümanlarıda yok.Tüm korkuları AÇ KALMAK,siyaseten aç kalmak.%20 yi de kaybetme endişeleri var.2011 Seçimleribu sözlerimi doğrulayacaktır.H.T.

Yorumu oyla      60      61  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 21:04

19:26 gerçekvatandaş,BİREY HAK ve ÖZGÜRLÜKLERİNİN,yasalarla kısıtlandığıve sınırlandığı,hiçbir DEMOKRASİ ülkesi gösteremezsiniz.2007 yılında Üniversitelerde başörtülü öğrencilerin eğitim hakkını engelleyen yasanın 411 kabul oyu ile ortadan kaldırılması ardından,AYM ye koşa koşa giden CHP dilekçesinde,Kılıçtaroğlunun adı ve İMZASI yokmuydu?.Pekala neden REFERANDUMDA "başörtüsünü biz çözeriz"diye söz verip,CHP nin ardındaki örtülü STATİKODAN ZILGIT yeyip neden geri adım attı?Eee Yuh olsun tabi.H.T

Yorumu oyla      60      60  
Gerçekvatandaş 13 Kasım 2010 Cumartesi 20:41

Burada yanlış anlaşılmalara meydan vermemek için, T.C. vatandaşı olup da vatanını ve milletini seven Rum, Ermeni ve Arab kökenli halklarımızı kastetmediğimi belirteyim.. Dikkat edilirse alttaki ilgili yorumumda "komşularımız" ifadesini kullanmıştım.. Bunun aslında "Rum, Ermeni ve Arab halklarından oluşan komşu devletler " anlamını taşıdığı belli ise de, yanlış değerlendirmelere meydan vermemesi için açıklık getirmeyi uygun buluyorum.. Bunun dışındaki karşı görüş, düşünce ve eleştirileri saygı ile karşılıyor, bu komşularımız ile halklarından örneğin Yunanistan, Kıbrıs, Suriye ve Ermenistan devletleri ile halklarının geçmiş ve yakın geçmiş tarihimizde ülkemize, vatandaşlarımız ve soydaşlarımıza ne gibi düşmanca zararlar vermiş olduklarını hatırlatarak, konuyu okuyucu-yorumcu arkadaşlarımın takdirlerine bırakıyorum..

Yorumu oyla      69      54  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 20:04

Gelelim Rum´lara,benim kanatime göre Türkün en fazla Kültürel alis veris yaptigi ecnebilerdir.Türkü´lerimizle bile ic ice girdik. Hele Araplar´i bu tür yakisiksiz suclamaniz beni derinden üzmüstür.Arabi Türkü düsman eden zihniyet emeline kavusup.Müslümanlarin Cografyasinda Devletini kurmustur.Ben size sadece Araplar´in bir sözünü hatirlatayim sevgili dostum;Ilk önce Allah sonra Peygamber daha sonra Türkler gelir,gercek dost olarak.Lütfen cevap hakkini kullanma, sonu olmayan polimiye girmiyelim.

Yorumu oyla      61      62  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 19:52

Bu konuya tekrar girmiyecektim,17:56 Gercekvatandas´in VATAN ve MILLET sevgisinden hic bir süphem yoktur ancak, olaylara Ulusalcilik ve Etnik Milliyetcilik penceresinden bakinca olaylara ve konuya vakif biri olarak sessiz kalamazdim.Rumlar,Ermeniler Aaplar siralamasini yaparken hangi kritere ve bilgiye dayanarak yapmistir?bu saydigi Ülüslar yeri gelmis Türk´le kader birligi ve kültür birligi yapmistir.Örnegin Ermeni(loyale VOLK)yani Tabaka-i Sadika sifatini onlara bizler verdik.Devami var--

Yorumu oyla      63      62  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 19:39

Lozan öncesi süreci ve Lozan sürecini iyi inceleyip bilenlerin,tespit ettikleri çok önemli bir husus vardır.Buda PETROL BÖLGELERİNDEKİ Halklar ile,Türkiye Cumhuriyeti Devletinin üretip izleyeceği politikalar bir DÜŞMANLIK üzerine oturtulmuştur.Bu DÜŞMANLIK politikalarının,Mezopotomya ve ARAP yarımadasındaki halkların,ONLARCA yıl İngiliz-Fransız sömürgesi olduğu yıllarda yerleştirilmiş olup,yine bu EMPERYAL güçlerin Türkiyedeki uzantıları tarafından sürekli olarak beslenip DESTEKLENMİŞTİR.H.T.

Yorumu oyla      65      62  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 19:33

Bazı arkadaşlarımız BAE deki olayı yanlış biliyorlar.BAE de Davutoğluna veya Dış işlerinin diğer bürokratlarına çıkarılan bir zorluk yoktu.Zorluk çıkarılan Türk Görevlilerin Dış İşleri Korumaları ve SİLAHLARI ile ilgili idi.Herşeye rağmen Türk Dış İşlerinin SİLAHLI korumalarına,silahlarından ötürü çıkarılan zorluk yenilir cinsten değil.Bununla birlikte sözü edilen bu ÜLKELER ile dostane ilişkilerin zedelenmesine mahal vermemek gerek.ARAP Petro-Dolarlarının Batıdan kaçışını değerlendirmeliyiz.H.T

Yorumu oyla      66      57  
Gerçekvatandaş 13 Kasım 2010 Cumartesi 19:26

(2) Böylece geleneksel başörtüsünden farklı, apaçık islami-dini simge olan türbanı, ilköğretim de dahil tüm kız öğrenciler ve kamu personeli ile TBMM içerisinde kadın milletvekilleri için de serbest bırakılmasını sağlamak.. Tabii bu arada, özellikle, türban ile ilgili CHP den gelen ve MHP den de gelebilecek çözüm önerilerini yokuşa sürüp, gelen seçimde çok önemli bi malzemeyi heba etmemek.. Tüm bunları bile bile Kılıçtaroğlu’nun hamlesi bence de gereksizdi.. Ama belki de, ReCep beyin gerçek amacını hala anlayamamış olanlara, anlama fırsatı vermiş olması bakımından da yararlıydı.. Bu yüzden bazı Akp yandaşlarının Kılıçtaroğlu’na “Yuh” çekmeleri benim gözümde; “Hay Allah, nereden çıktı şimdi yüksek öğrenimde türbana destek verip de yolumuza taş koymaya kalkışmak Tuh be!” diyerek hayıflanmaları anlamını taşıyor:))

Yorumu oyla      76      58  
Gerçekvatandaş 13 Kasım 2010 Cumartesi 19:26

(1) Hasan Tahsin, Akp İktidarı Temsilcilerinin yıllardır türban üzerinden siyaset ve oy avcılığı yaptıkları, yapmakta oldukları ve yapmaya da devam edecekleri apaçık ortada iken, “yüksek öğretimde türban sorununu biz çözeriz” sözü ile öne çıktı diye Kılıçtaroğlu’nu yuhalıyor!!! Oysa Kılıçtaroğlu’nun “yüksek öğrenim dışındaki okullar ile kamu kurum ve kuruluşlarındaki personel hariç” olmak kaydı ile yüksek öğrenim öğrencileri için türban’ı serbest bırakan bi yasa hazırlayalım teklifine katılmayan Erdoğan’ın kendisi oldu.. Bu nedenle, şu koşullarda eğer biri Hasan Tahsin’in yuhalamasını hak ediyorsa, bence o tüm zamanların takiye üstadı ReCep bey’in zatı alileridir!.. Çünkü; Erdoğan ve Akp nin amacı, yüksek öğrenimdeki öğrencilerin türban nedeniyle yaşadığı sıkıntılara son vermek, yani üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek..

Yorumu oyla      75      58  
Gerçekvatandaş 13 Kasım 2010 Cumartesi 18:23

Davutuğlu’na karşı Arap Görevlilerin tutum ve davranışlarını hiç yadırgamadım.. Yıllardır yorumlarımda Türkiye’nin, asla güvenilmez, fırsat bulduğunca sırtından vuracak üç etnik komşusu vardır; “Rumlar, Ermeniler ve Araplar” der dururum ve bazı yorumcu arkadaşlarım da buna karşı çıkarlar.. Oysa hem geçmiş ve hem de yakın tarihe bakarsanız, bu değerlendirmemi kanıtlayan pek çok örnek görürsünüz.. Hava alanındaki Arap görevlilerin iyi bilip tanıdıklarına emin olduğum; T.C. ni temsil eden dış işleri bakanımızı umursamazca, büyük bir ciddiyetsizlik ve nezaketsizlikle bekletmeleri, İsrail’deki elçimizin alçak sandalyeye oturtulup aşağılanması benzeri, küçük düşürücü bi yaklaşımdır.. Bu nedenle Teyzesinin “ben olsam hemen gerisin geriye Türkiye’ye dönerdim” görüşüne katılıyorum.. Aksini “sansasyon olurdu” gibi gerekçelerle savunanların; Erdoğan’ın Davos’taki “one minute” çıkışı ile sahayı terk etmesini hiç mi hiç tasvip etmemeleri gerekmez mi?..

Yorumu oyla      80      60  
Gerçekvatandaş 13 Kasım 2010 Cumartesi 17:56

Abdullah Gül’ün de First Lady’mizin de tuzları kuru... Nasıl olsa 7 yıl süreyle Çankaya’da ikamet kazanılmış hakları, önlerinde Abdullah Gül’ün tekrar Cumhurbaşkanlığı’na seçilebilmesi gibi en ufak bi ihtimal dahi yok.. Bu nedenle; artık başta Erdoğan olmak üzere Akp li siyasetçilerden farklı olarak; halkın önemli bölümünün, türban gibi hem inançsal ve hem de duygusal olarak kolayca etkilendiği konuları seçim malzemesi yaparak oy avcılığına soyunmak yerine; makul, mantıklı ve siyaseten olabildiğince tarafsız bi şekilde görüş açıklama da sakınca görmüyorlar bence.. Erdoğan’ın, Hayrinüsa hanımın iktidarın önüne koyduğu taşı ayağıyla kenara itip “hele durun bakalım seçim geçsin” diyerek yorumdan kaçınmasının başka ne gibi bi anlamı olabilir sizce?..

Yorumu oyla      79      60  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 15:36

Teyze bir konu bu kadar güzel anlatilir(14:21)yemin ederim,Kusoglu´ndan özür dilerim,bir cok köse yazarindan dah mantikli yazilariniz var.Tahmin ediyorum bu yeteneginiz kendi tarafinizdan bilinmiyor yada(gizleniyor).Tahmin ediyorum bütün yorumcular bana katilir.Tanri Misafiri

Yorumu oyla      69      49  
teyze 13 Kasım 2010 Cumartesi 14:21

13:31 Ca yorumcu galiba çapanoğlu Benden zaten diplomat-siyasetçi olmaz ki:)) Bu işler çok karışık işler.Kuş-guş gibi karışık.TÜRBAN mevzusunda yorum yapacaktım vazgeçtim. Yıllar önce tv de tam 6 din alimi vardı 3 tanesi prof 3 tanesi değil.Başörtüsü dahil hiç bir konuda anlaşamadılar.Bir seyirci bağlandı dediki sayın hocalar şaşkın şaşkın sizi izliyorum şimdi ben hanginize inanayım hanginiz gerçeği söylüyor? Konuklardan biri şöyle cevapladıydı: Kardeşim başınızın çaresine bakın :)) Yazarımız din alimleri bu konuyu ortada bıraktı yazınca aklıma geldi.

Yorumu oyla      73      49  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 13:31

Bir Devlet´in büyüklügünü korumak icin apar topar yöneticileri geri cekmekle koruyamazsiniz!Bu gibi davranislar,3.Dünya Ülkelerinde büyük sansasyon yaratir, halk sokaklara dökülür.Klasik Devlet yönetiminden Modern Devlet yönetimine Teyze´nin Ülke yönetme anlayisiyla gecemezsiniz.IMF tarihinde ilk olarak parasinla mahcup duruma düsmüstür, bu Hükumet tarafindan.Bu tür Devlet yapilanmalari Ülkenin imajina imaj katar.Siz ne kadar ben büyügüm derseniz deyin,yardim aldiginiz takdirde emir alirsiniz.Ca

Yorumu oyla      67      55  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 11:48

Kralice´nin verdigi ödülü kabül yapmiyan bir Cumhurbaskani Mandela´nin durumuna düsmezmiydi diyede düsündüm.Biliyorsunuz "Mandela" kendisine verilen ATATÜRK baris ödülünü kabül etmemisti.Cok eski bir tarih oldugu icin ödülü kabül yapmama nedenlerini unuttum,yanlis bir seyde yazmak istemiyorum.Degerli Yorumcularimizdan bu konu ile ilgili bilgileri varsa,bizleri bilgilendirirlerse memnun kalirim.

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 08:11

Misafir 22:56 bu ne perhiz bu ne lahana tursusu?yorumculari yorumlayarak yine üstüne vazife cikariyorsun.Vazife cikarmak istiyorsan Adil olmaya calis.Yok onu cözemedim,yok bilmece gibi.. Sabriye kardese yorum yapmayi göze alamadin! iyiki de yapmadin, görürdün Dünya´nin kac bucak oldugunu. Sahalara gel Misafir.. kacak güresiyorsun.Fair Play ruhuna aykiri senin tutumun.Yinede tesekkürler.

Yorumu oyla      67      51  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 01:12

Bu arada bir mesajım da 22:56'da yazan Misafir arkadaşımıza olacak. Eminim yakında beni çözümlersiniz. Bu arada bizim de sizi çözmeyi deneyebilmemiz açısından kendinizi belirtmek suretiyle sizi de yeşil sahalarda görmek isteriz. Bu vesileyle gerçekten tüm yorumculara teşekkür etmek isterim çünkü sayın yazarın güzel yazılarını renklendiriyor, beni de daha keyifle okumaya teşvik ediyorsunuz. 1 hafta süreyle yokum, şimdiden hepinizin mübarek bayramını kutlar, sağlık ve mutluluklar dilerim. A.B.

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 13 Kasım 2010 Cumartesi 01:00

Bakın bir önemli gelişme daha: "BDP: Sadece Kürtçe savunma yapacağız". Haklıdır diyen çıkar, olamaz diyen çıkar. "Kıyafetinden dolayı kimseyi dersten çıkaramazsınız" diyerek türban sorunu çözülmüştü ya (ki ben üniversitede türban sorun olmamalı diyenlerdenim), şimdi de birileri budur diyerek kürtçeye çözüm(!) sunuyor. Siyasiler sorumluluk almaz, yasaları hakim kılmazsa bunun gibi daha niceleri çıkacak. Acıdır ama dayatmaların demokrasisi olacağız galiba. Kazanan adil değil güçlüler olacak. A.B.

Yorumu oyla      64      49  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 23:42

Devlet televizyonlarida,Özel televizyonlarinda tek bir amaca hizmet ederler,halki gelisen olaylar hakkinda bilgilendirmek.Almanya´nin Devlet Televizyonlarindan olan ARD- ZDF daha önce kizil ordu Franksiyonuna mensup Üyelerini bir cok defa Devlet Televizyonuna cikarmistir.Hic kimse buna elestirisel bir yorum getirmemistir,kimsenin aklinada gelmemistir,Burda üzüm yemek degil,Bagciyi dövmek var.Özel TELEVIZYONLARIN BIR KISMINDADA KISKANCLIK VAR.Gurbetci

Yorumu oyla      63      59  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 23:20

Fikra denince aklima yine Temel geldi.Temel´e ögretmeni Dursun 7 vercek bir türlü yedimi,yetimi olarak nasil yazilir karar veremiyor,yanindan gecen Türkce Ögretmeni Cemal´e sorar;Cemal Hoca TEMEL´e not verecegimde yedimi yoksa yetimi olarak yazilr?Cemal ola Dursun Hoca ver oga sekiz daha amma kafan calismayir.

Yorumu oyla      63      49  
teyze 12 Kasım 2010 Cuma 23:09

B.Arap Emirliği veya başka bir ülkede benim ekibim böyle bir muamele görse hemen geri dönerdim.Siyaset açısından belki doğru olmaz,duygusallığa yer yok diyen çıkabilir ama benim devlet adamlığım böyle olurdu, Reisicumhurumuza ödülün ardında ne var bilmiyorum, ben reisicumhur olsam hemen bir ödülde ben verirdim. İngilizlerde kafa yorsun biraz kraliçemize bu ödül neden verildi düşünsünler diye.Eşim first centilmene önemli memleket mevzuları hakkında sen sus karışma yanımda protokol elemanı olarak bulun kafi derdim.BARDAKOĞLU hakkında şahsı ile ilgili değil benim gözüme batan başka bir konuda yorum hakkım saklıdır yarın nasip bakalım yazmayı düşünüyorum,İSTİKLAL MARŞIMIZ benim çok önemli değerlerimdendir,M.A.Ağca ile ıssız bir adaya düşsem bana deseki gel teyze sana benim papa olayını ve İpekçi olayını anlatayım orda bile konuşacağım tek insan olmasına rağmen asla dinlemezdim anlatacağı palavraları TRT de ne konuştu bilmiyorum merak bile etmiyorum,Seul de küresel mevzular var galiba karşıtları gösteri yapıyordu tv de gördüm.

Yorumu oyla      75      52  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 23:00

Muhalefetimiz,"Türbanı,başörtüsünü,laikliği(!)"CARTI-CURTU değil,13 bin Dolarlara çıkan Milli Hasılanın NASIL 30 bin Dolarlara çıkarılabileceği konusunda Projeler üretip,bunları TARTIŞMAYA açacak adımları atmalıdır.Bir Trilyon Doları aşan GSMH nın Gelir Dağılımının nasıl daha ADALETLİ halka yansıtılması konusunda PROJELER üretip,bu Projelerin tartışılmasını sağlayacak politikalar üretmelidir.Ülkenin REFERANDUM zemininde,"Başörtüsünü ben çözeceğim" diyerek gündeme taşıyan muhalefete yuh olsun.H.T

Yorumu oyla      67      59  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 22:56

Sayin Bülent Bey,Yorumcularin hepsi ayni MEVLÄNA gibi Masallah,ilgi ve Bilgi alanlari cok genis,bazen Teyze efendim bu konuda fazla bir bilgim yok demesine bakmayin,bunu mütevaziligindan yapiyor.H.Tahsin zaten tam bir gercek efsane,tam bir takim kaptani.Totem fazla bir yorum yapmamsina ragmen cok seviyeli ve Kalender birine benziyor.Sabriye icin bir sey diyemem,tepkisinin ne oldugunu kestiremem.G.Vatandas zaten kararli her kesi dosdoru yapacak.A.B ´yi daha cözemedim.Capanoglu ise tam bir bilmece

Yorumu oyla      70      52  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 22:52

2000li Yıllarında,Türkiyenin KAMU BORÇ STOKUNUN,Milli gelire oranı=%75-80 lerde seyrediyordu.Oysa 2007-2008-2009 yıllarında ise,%35-45 aralığında seyretmektedir.Bunun NET ANLAMIDA,Türk Ekonomisinin %100 oranında NET iyileşmedir.Zaten 2002 deki Kişibaşı MİLLİ HASILA nın yaklaşık BEŞ MİSLİ artmış olmasından anlıyoruz.Şimdiden sonra Ülkenin yapması gereken ise,13 bin Dolarlara sıçrayan Kişi başı Milli hasılayı 25 bin Dolarlara çıkarıp,GELİR DAĞALIMINI adaletli noktaya taşımak olmalıdır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      68      58  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 22:44

DEVLETİN BORCU=Bu konuda farklı düşünüyoruz.KAMU BORÇ STOKU,AB ortalamasının çok altında bir rakkama sahip.Kim Türkiye Cumhuriyeti Devleti.AB Ortalaması=Milli hasılalarına oranı ORTALAMA %60,Türkiyenin Kamu borç stokunun,Milli hasılasına ORANI ise,%44 lerde.Özel Sektör borcunun,Hazineyi ilgilendiren tek yanı,Hazine garantili olandır ki,tutarı 11 Milyardolar civarındadır.Koç'un,Sabancının,Doğanın,veya herhangi bir ÖZELSEKTÖRÜN dış borcu Halkı ilgilendirmez,Benide,sn Kuşoğlunuda ilgilendirmez.H.T

Yorumu oyla      65      60  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 22:29

Avci(Yorumcu) bir tane av beklerken birden karsisina bes on tane(Konu) cikardiniz.Tecrübeli Avci tabiki avin (konunun)en önemlisine ates acacak.Neyse bu vesileleylede madem konu Av dan acildi,Kis Mevsimide kapida.Buradan konunun önemine binayen Devletin yetkililerine sesleniyorum;Duyun sesimi eline tüfegi alan av yapiyorum diye Dag sakinlerini(HAYVANLARI)KATLIAMYAPIYORLAR.Bu sebepten Vatanima krginim.Bu sene Av tamamiyla yasaklansin.Hayvanlara DEVLET VE HALK TARAFINDAN YIYECEK VERILSIN.Capanogl

Yorumu oyla      76      49  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 21:42

Sn Kuşoğlu bizlerde size çok teşekkür ederiz.Seviyeli bir tartışma zemininin oluşmasında sizlerin USLUBUNUZ çok etkili oluyor.Tabi uslubunuza zeval getirmeyen yorumcu gurubumuza da teşekkür etmeyi borç biliyorum.Yazınızda vurgu yaptığınız haftanın olayı tespitinize bir katkı ve bir ilave yapmak istiyorum.Bu da Türk Ekonomisinin Dünyanın en büyük EKONOMİLERİ sıralamasında 16 dan 15 ciliğe yükselmesi olayıdır.Yılın olaylarından en önemlisi.Dileğimiz 3-5 yıl içerisinde ilk onda olmamızdır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      78      49  
Misafir 12 Kasım 2010 Cuma 16:45

Bu haftanın önemli konularından 2. ve 3.'sü acaba daha büyük bir planın tesadüfen(!) çakışan parçaları olabilir mi? Hani İngiltere'de ödüllendirilmek ve First Lady'mizin haklı çıkışı (hani First Husband'ımız dahil hiçbir siyasetçinin o denli yürekle arka çıkamadığı açıklama) acaba imaj ayarının yönü dışarı mı içeri midir dedirtiyor bana. Acaba mücadele mi başlayacak yoksa anlaşma yapıldı bitti mi? Başbakan ile "Abdullah Kardeşi"(Ref: Başbakan, Gül'ü aday gösterdiği an) çoktan el sıkıştı mı? A.B.

Yorumu oyla      69      49