Fox TV!..
ADAMIN adı bu köşede hiç geçmedi. Kendisini hiç tanımam. İnterneti kullanıp bana sövmüş..
Ne yapayım?. Hayatta kimseyi mahkemeye vermedim. Onu da vermem. Burada cevap yazmam.. Bu sütunda hem de adı geçerek konu olmak, asgari seviye gerektirir.. Adam yerine koyduğumu, ciddiye aldığımı gösterir. Allah göstermesin..
Onu, Fox TV yönetimine havale ediyorum. Ciddiyetine inandığım bu kurumu yönetenler, bu saygı ve terbiye özürlü adama gereken uyarıyı yaparlar diye düşünüyorum.
Hıncal Uluç/Sabah
|
Yorumcuların dikkatine… • İmlası çok bozuk, • Büyük harfle yazılan, • Habere değil yorumculara yönelik, • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan, • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren, • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen, yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR. |
|
|||||
|
Bunlar da ilginizi çekebilir...