• IMKB:  58,058  
  • USD:  1,819  
  • EURO:  2,315  
  • ALTIN:  91,600  
ABD'den Garip Din Araştırması
ABD den Garip Din Araştırması
 
Amerikalı bilim adamlarından tartışma yaratacak araştırma: Dindar olmak sizi sağlıklı yapmıyor!
9 Şubat 2010 - 12:38

Daha önce yapılan araştırmalar dindar olmanın ve sık sık dua etmenin sağlık üzerine olumlu etkisi olduğunu ortaya koyuyordu ancak son Northwestern Üniversitesi tarafından araştırma dindar kişilerin kalp hastalığı, felç ve damar tıkanıklığı riskinin düşmediğini belirledi.

5500 kişi üzerine yapılan araştırmada denekler 4 yıl süreyle izlendi. Hangi tür inanç olursa olsun dini aktivitelere katılmaları ve dua etme sıklıkları izlendi. 4 yılın sonunda ne kalp hastalığı vakalarının sayısında, ne de yüksek kolesterol, yüksek tansiyon ve diyabet gibi ölümcül hastalıklara yol açan faktörlerde normal nüfusa göre gözle görülür bir risk düşmesine rastlanmadı.


   
Bu haber 1199 defa okunmuştur.
E-posta  Facebook  Twitter    Yazdır  Önceki sayfa  Sayfa başına git  
Üye girişi yapmadınız. Misafir olarak yorum ekleyebilirsiniz. Üye olmak için tıklayın.
  Yorumcuların dikkatine…

İmlası çok bozuk,
Büyük harfle yazılan,
Habere değil yorumculara yönelik yazılan,
Diğer kişi ya da kişilere hakaret niteliği taşıyan,
Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren,
Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen,

yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR.
 Onay bekleyen yorum yok.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...


İran Uranyum Düğmesine Bastı

Ayrımcı Doktor Özür Diledi

Yunanistan Battı Batıyor
»  Acı Haberi Facebook'tan Aldılar
»  Mahmur'da Çatışma: 6 Ölü
»  Eski Bakana Suikast
»  MEDVEDEV KÜKREDİ:
»  İSVİÇRE YETMEDİ...
»  ABD Bu Kasabaya Vize Vermiyor
»  ABD Şirketinden Kirli Oyun
»  Fransa'da Camiye Saldırı
»  İşte Rusya'nın Düşmanı
»  Korsanların Sitesi Çökertildi
»  Ukrayna'da Seçimlere Çıplak Protesto
»  Ahmedinejad Batıya Kızdı ve...
»  ABD’de Patlama: 50’ye Yakın Ölü
»  AB Ülkesi Ama Asgari Ücret 282 TL
»  NATO Rusya'nın Düşmanı Değil
»  İngiltere'den Öğrencilere Önlem
»  Yanardağ Harekete Geçti
»  Karzai: Zorunlu Askerlik Sistemine Dönebiliriz
»  Japonya Açıklarında Deprem
»  Fransa’dan Kıbrıslı Rumlara Tam Destek
»  İRAN DEDİĞİNDEN ŞAŞMIYOR!
  • Ergin'den 'Genel Af' Düzeltmesi!

    Ergin'den 'Genel Af' Düzeltmesi!

    O AKDAĞ'IN KENDİ AÇIKLAMASIDIR!

  • Afet Dönüşüm Yasası Kabul Edildi!

    Afet Dönüşüm Yasası Kabul Edildi!

    Riskli Yapıların Yıkımı İçin 60 Gün!

  • Sıradışı Galaksi!

    Sıradışı Galaksi!

    Merkezinde Kara Delik Var!

  • Türkiye NATO Zirvesinde Krizi Atlattı!

    Türkiye NATO Zirvesinde Krizi Atlattı!

    AB Sadece Açılış Törenine Katılacak!

  • Kamu Araçlarına Otoyol Bedava!

    Kamu Araçlarına Otoyol Bedava!

    Seri Müdahale İçin Ücret Alınmayacak!

  • Facebook'a Sarsıcı Haber!

    Facebook'a Sarsıcı Haber!

    Artık General Motors'dan Reklam Yok!

  • Kredi Kartı Kullananlar Dikkat!

    Kredi Kartı Kullananlar Dikkat!

    Nakit Avans Kullanımı 2'ye Katladı

  • Çağlayan'dan Eleştirilere Cevap!

    Çağlayan'dan Eleştirilere Cevap!

    Kimseye Fabrikayı Kurup Vermeyiz!

  • Çipli Pasaport İhalesinde Şok Karar

    Çipli Pasaport İhalesinde Şok Karar

    Fransızlar Bu Cevabı Beklemiyordu!

  • TSK`dan Bir İlk Daha!

    TSK`dan Bir İlk Daha!

    Orduevlerinde Yeni Düzenleme!

YAZARLAR
ANKET
Sizce Hangi Televizyonun Haber Bülteni Daha Etkili?
Kanal D
Star
Show TV
ATV
Fox
TRT
TV8
Kanaltürk
Flash TV
Beyaz TV
Kanal A
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ